-
Το παλαιό κατασκευάζονταν Ν.Κορεα. Το καινούργιο δεν γνωριζω
-
Είναι το μόνο Hyundai που ακόμα κατασκευάζεται αποκλειστικά στη Ν.Κορέα και από όπου έχει ήδη ξεκινήσει καράβι κ αναμένεται Ελλάδα 20/1. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Είμαι ανάμεσα σ αυτό κ το πούμα.
-
Νομίζω ότι κατασκευάζονται Kona και στην Τσεχία...το δικό (diesel) μου είναι Κορεάτικο... πάντως...
Έχω μια υποψία ότι τα 1.0 turbo είναι τσέχικα...και τα ηλεκτρικά της ευρωπαϊκής αγοράς επίσης...
-
Aνέβηκε στο επίσημο site κι ο προϊοντικός κατάλογος
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/12/hyundai-kona_full36p_03-2020_final.pdf
-
Τσίμπησε λίγο, αλλά είναι φυσιολογικό. Λογικά σύντομα θα έχει και κάποιες εκπτώσεις.
Πηγή: https://www.drive.gr/news/agora/stis-ektheseis-ananeomeno-hyundai-kona
Και οι τιμές του pro facelift για συγκρίσεις...
Πηγή: https://www.caranddriver.gr/times/arthro/hyundai-7342726/
-
Πάντως, 4κίνητο σχεδόν 200 άλογα 1.600κ.εκ.,με αυτόματο κιβώτιο,ανάρτηση πολλ/λων συνδέσμων πίσω και περίπου 26.000 ευρώ, δεν υπάρχουν και πολλά b-suv/crossover (βασικά δεν ξέρω αν υπάρχει κι άλλο).
Ισχύει ακόμη και για diesel 1.6 με 136hp στα ίδια χρήματα,με τις ίδιες προδιαγραφές (+ mild hybrid 48V).
-
Για να δούμε και τα Ν Line και Ν σε τι τίμες θα παίξουν όταν έρθουν...που είναι και λίγο πιο όμορφα εύπεπτα...
-
-
Νέος vs Παλιός....
Εμένα μου αρέσει σ'αυτό το σκούρο γκρι (νομίζω galactic grey?)
Ή και στο κοκκ.-μπορντώ μεταλλικό
ttps://www.youtube.com/watch?v=jHMGGQNutCE
Έχει κι ένα πιο βαθύ μπλε μεταλλ. που επίσης είναι ωραίο.
Το Ν-line είναι όντως πιο ωραίο στο μάτι γιατί δεν έχει τα μαύρα πλαστικά στα φτερά και τους προφυλακτήρες,αλλά αυτά τα πλαστικά σε προστατεύουν ακριβώς γι αυτό που είναι ένα crossover -ιδίως από 'κάφρους' στις πόλεις κι από κάποιες light εξορμήσεις στην ύπαιθρο-.
-
-
[quote=panormus772]
dgrgtc wrote:
Νέος vs Παλιός....
Εμένα μου αρέσει σ'αυτό το σκούρο γκρι (νομίζω galactic grey?)
Δεν είναι το Galactic grey αυτό...το Galactic δεν είναι μεταλλικό...δες το εδω...
-
-
Μπορώ να πω πως είναι ελαφρώς καλύτερο απ' το προηγούμενο, αλλά πάλι θέλει αγοραστή τολμηρό με εξεζητημένα γούστα!
Ετοιμαζόμουν να γράψω πως καλύτερη πρόταση για Ελλάδα θα ήταν το iMT κιβώτιο παρά του διπλού συμπλέκτη, αλλά δεν το βλέπω διαθέσιμο στον τιμοκατάλογο της εταιρείας! μόνο στην άλλη σελίδα.
Οι τιμές του πάντως είναι επικίνδυνα κοντά και στο Vitara αλλά και στο Tucson!
-
Δείτε το από κοντά . Και μέσα και έξω...
Και να είστε ατρόμητοι και άφοβοι όταν πάτε...
Τέλος δεν λέω κάτι άλλο , γιατί δεν θέλω να γράφω αρνητικά στα θέματα των αυτοκινήτων ...
-
Τοσο χαλια;
Ωραιο φαίνεται...
-
Ας το δει ο καθένας , γιατί τα γούστα είναι προσωπικά και περίεργα ...
-
Κι εμένα καλό μου φαίνεται (αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...)
Εντάξει,δεν είναι και design σαν ιταλικό ή γαλλικό. Επιπλέον έχω οδηγήσει και το προηγούμενο μοντέλο και πάει πολύ καλά,καλύτερα κι από μερικά ευρωπαϊκά της κατηγορίας του και με πολύ ικανοποιητικά φρένα.Κι όπως είπα με 200 άλογα,αυτομ.,4κίνητο,πολλ/λους πίσω,τέτοιο εξοπλισμό,εγγύηση, δε βρίσκεις στην κατηγορία του.
Πάντως για να ξέρεις criu,μoυ αρέσει και η νέα C4. Bασικά έχοντας εμπειρία από το C3 της αδερφής μου κι έχοντας οδηγήσει γρήγορα και με σκληρή οδηγική συμπεριφορά οχήματα (ΑlfaRomeo,Ford,Seat FR,Honda) θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή και το άλλο άκρο,την άνεση της citroen.Mου τα χαλάει όμως το μήκος της (4,36μ.) που βγαίνει από τις προϋποθέσεις που θα ήθελα για ένα αμάξι για όλες τις χρήσεις.
-
Kαι αυτή πρέπει να την δούμε από κοντά για την εμφάνιση της .
-
Εσωτερική σχεδίαση ok. Δεν βλέπω κάτι πολύ περίεργο.
Στην εξωτερική σχεδίαση κάτι δεν πάει καλά. Σαν να είναι δύο διαφορετικά αμαξώματα από δύο διαφορετικά αυτοκίνητα. Ένα πάνω μέρος με τα πάνω φωτιστικά και ένα κάτω μέρος με τα κάτω φωτιστικά τα οποία μεταξύ τους δεν ταιριάζουν αλλά τα συμπεθέριασαν με το ζόρι.
-
εξαιρετο αυτοκινητο. θα το ειχα στα υποψιν στην κατηγορια. αλλα ειναι -καπελο στη μουρη. και το καπελο ημιψηλο. πραγμα αναμενομενο απο σχιστοματηδες. δειτε κοριαν τσοντες, οτι ανωμαλια περναει το σιξτυ νάιν και εχει να κανει με καταναλωση ορυκτων και οχι μονον. καλυτερα να μεινουν στη μηχανολογια οπου και αριστευουν και να παρουν ιταλοεβραιο σχεδιαστη για τα αποδελοιπα.
Hyundai Kona