Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 276
    • 277
    • 173 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129337
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @dimitriscsd last edited by

      Βάζανε και στο 1.5 αλλά το κόψανε για τους δικούς τους λόγους... Ευτυχώς και εγώ το πρόλαβα όσο υπήρχε ακόμη!

      Αν έπαιρνα τώρα πάντως δε θα ήταν το αυτόματο που θα με χαλούσε. Πιο πολύ θα με χαλούσε που δεν υπάρχει wagon με τον 1.5 καθόλου!

      Σοβαρά τώρα; και τι κινητήρα έχει το βάγκον?

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Twinair ;;;;

        Μωρε κουζουλαθηκαν επαε;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sabas_thess @piliourits last edited by

          Σοβαρά τώρα; και τι κινητήρα έχει το βάγκον?

          1,0Τ βενζίνη mh και 1,5Τ πετρέλαιο μόνο δυστυχώς.

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Ναι... Άλλωστε στο active πχ δεν έβγαινε ποτέ με 182. Μόνο με 150. Οπότε σου λέει αυτόν τον αντικαθιστά ο 1.0Τ mh με τα 155...

            Έχουμε καταλήξει να οδηγούμε συλλεκτικό αμάξι με τις χαζομάρες που κάνουν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • dimitriscsd
              dimitriscsd last edited by

              Μια επιτάχυνση του 1000 155 mh:

              Youtube Video

              Καθόλου άσχημα αν και δε βλέπουμε τον δρόμο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                alex19 last edited by

                Eπειδή έκανα test drive χθες το φορδ φοκους stline 1.0 125hp auto, και δε μου άρεσε καθόλου η συναρμογή των υλικών (η αλήθεια ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν αρκετά ταλαιπωρημένο), ήθελα να   ρωτήσω  dimitriscsd αν έχετε καθόλου τριγμούς στα πλαστικά ιδιαίτερα στις πόρτες και καταπόσο η ανάρτηση stline δημιουργεί θέμα στο επίπεδο άνεσης της καμπίνας σε πιο μακρινά ταξίδια. Τέλος εάν είστε ικανοποιημένος με τα καθίσματα σε σχέση με τη στήριξη και τη ποιότητα του υφάσματος. Εγώ ενδιαφέρομαι για το 182αρι το αυτόματο stlinex. Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd last edited by

                  Η συναρμογή στο δικό μου είναι αξιοπρεπέστατη. Μη φανταστείς κάτι απόλυτα άψογο αλλά δεν υπάρχει κανένα σοβαρό θέμα.

                  Σχετικά με τους τριγμούς το μόνο πράγμα που ακουγόταν λίγο ήταν το armrest όταν αμουμπουσες πάνω με περισσότερο βάρος. Το έφτιαξα μόνος μου βάζοντας λίγο γράσο στα σημεία τα οποία πατάει. Βγαίνει πανευκολα με μια μοναδική βίδα.

                  Ο άλλος ήχος που έχω παρατηρήσει, δε θα τον χαρακτήριζα τριγμο όμως ακούγεται περιστασιακά όταν περνάω πάνω από καμία μεγάλη ανωμαλία, κάπου μέσα από τον μηχανισμό της ζώνης στο b pillar. Δε με έχει απασχολήσει καθόλου να ασχοληθώ γιατί ακούγεται σπάνια.

                  Αυτά έχω συναντήσει εγώ. Τίποτα άλλο. Ούτε κουνιούνται κονσόλες και πλαστικά που γράψατε σε άλλο νήμα. Όλα είναι όπως πρέπει. Έχω πλέον 18500 χμ. Πες αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες για αυτά που είδες και δεν σου άρεσαν για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε.

                  Τα καθίσματα είναι πάρα πολύ άνετα και λατρεύω την οσφυϊκή υποστήριξη που έχω βάλει και στου συνοδηγού. Ακόμα και σε μεγάλο ταξίδι Αθήνα Καβάλα που κάναμε πέρσι δεν κούρασαν. Επίσης κρατάνε αξιοπρεπώς. Όχι σαν recaro αλλά εγώ είμαι ικανοποιημένος με την στήριξη τους. Είναι μια καλή μέση λύση μεταξύ κρατήματος και άνεσης.

                  Το ύφασμα μου φαίνεται ιδιαίτερα ανθεκτικό και καθαρίζει πολύ εύκολα. Έχει τύχει να σταξουν σταγόνες καφέ και καθάρισαν για πλάκα με ένα πανί μικροινων νωπό. Δε το άφησα να στεγνώσει πρώτα βέβαια.

                  Τώρα για την ανάρτηση του st line δεν είναι αυτό που νομίζουν οι περισσότεροι. Είναι μεν πιο σφιχτή αλλά όχι σε τέτοιο σημείο που να τρανταζεται όλο το αμάξι στις ανωμαλίες. Εμένα μου φαίνεται ανετοτατη! Βοηθούν και οι πολλαπλοί πίσω στις ανωμαλιες. Και σκέψου το έχω και με 18αρες που το κάνουν ακόμα πιο 'απότομο'. Φυσικά όταν στρίβεις νομίζεις πως το αμάξι είναι σε ράγες. Σχεδόν καμία κλίση! Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Φαντάζομαι έχεις και εσύ μια άποψη από το test drive. Πώς σου φάνηκε; Δεν ήταν st line;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                    Τώρα για την ανάρτηση του st line δεν είναι αυτό που νομίζουν οι περισσότεροι. Είναι μεν πιο σφιχτή αλλά όχι σε τέτοιο σημείο που να τρανταζεται όλο το αμάξι στις ανωμαλίες. Εμένα μου φαίνεται ανετοτατη!

                    Συμφωνώ 100%, είναι πολύ άνετη ως ανάρτηση (και όχι μόνο ως σπορ), με εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Οδηγώντας το για ένα ΣΚ χάθηκαν οι όποιοι ενδοιασμοί είχα για την συγκεκριμένη ανάρτηση στο θέμα άνεσης.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Γνωρίζουμε αν το υβριδικό σύστημα στο 1.0 κάνει δουλειά ή είναι μόνο για τα μάτια; σε σχέση με άλλων εταιρειών όπως πχ hyundai?

                      i30 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @georgemit last edited by

                        Γνωρίζουμε αν το υβριδικό σύστημα στο 1.0 κάνει δουλειά ή είναι μόνο για τα μάτια; σε σχέση με άλλων εταιρειών όπως πχ hyundai?

                        Κάνει δουλειά, στον βαθμό που κάνουν τα mHEV, δηλαδή περί το 0.5λτ/100χλμ σε νορμάλ συνθήκες (ίσως και λίγο παραπάνω στην πόλη). Εαν έχω καταλάβει σωστά, κάνει περισσότερη δουλειά από το αντίστοιχο της Hyundai.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd @fanis75 last edited by

                          Georgemit wrote:

                          Γνωρίζουμε αν το υβριδικό σύστημα στο 1.0 κάνει δουλειά ή είναι μόνο για τα μάτια; σε σχέση με άλλων εταιρειών όπως πχ hyundai?

                          Κάνει δουλειά, στον βαθμό που κάνουν τα mHEV, δηλαδή περί το 0.5λτ/100χλμ σε νορμάλ συνθήκες (ίσως και λίγο παραπάνω στην πόλη). Εαν έχω καταλάβει σωστά, κάνει περισσότερη δουλειά από το αντίστοιχο της Hyundai.

                          Και βοηθάει το 1000άρι μοτέρ να φτάσει εύκολα τα 155 άλογα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • georgemit
                            georgemit last edited by

                            Διάβαζα και τη δοκιμή του υβριδικού i20, ψίχουλα το όφελος σε κατανάλωση. Μου φαίνεται ο μόνος λόγος να πάρεις mild hybrid είναι το ψυχολογικό ότι οδηγείς κάτι σύγχρονο το οποίο ίσως φύγει και πιο εύκολα σε περίπτωση πώλησης σε μερικά χρόνια.

                            i30 160 N line!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panormus772 @georgemit last edited by

                              Διάβαζα και τη δοκιμή του υβριδικού i20, ψίχουλα το όφελος σε κατανάλωση. Μου φαίνεται ο μόνος λόγος να πάρεις mild hybrid είναι το ψυχολογικό ότι οδηγείς κάτι σύγχρονο το οποίο ίσως φύγει και πιο εύκολα σε περίπτωση πώλησης σε μερικά χρόνια.

                              Κι ίσως αν συνεχίσει να υπολογίζεται ως υβριδικό από τις κυβερνήσεις, να γλιτώσει μελλοντικά κάποιους περιορισμούς κυκλοφορίας π.χ. στο κέντρο των πόλεων και κάποια επιπλέον τέλη,φόρους κ.τ.λ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by

                                https://www.caradisiac.com/hybride-ou-micro-hybride-la-honda-jazz-e-hev-affronte-la-hyundai-i20-hybrid-48v-186280.htm

                                Sorry για το offtopic

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  alex19 last edited by

                                  Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν stline 1.0 125hp at8. H αλήθεια είναι ότι το αμάξι είχε 10000χλμ στο καντράν και τα πλαστικά στις πόρτες ιδιαίτερα στις πίσω θύμιζαν αυτοκίνητο με 100000χλμ , υπήρχε έντονη ταλάντωση  και μου έδωσαν την εντύπωση ότι η αποκόλληση είναι θέμα χρόνου. Όταν είδα stline x στην έκθεση δεν είχε σε καμία περίπτωση την ίδια εικόνα. Σας ρώτησα γιατί έχω το φόβο ότι θα δώσω 28000€ και το αυτοκίνητο μετά από 1-2 χρόνια θα γίνει κουδουνίστρα. Η ανάρτηση πάντως δε μπορούσε να αποσβέσει τις ανωμαλίες του δρόμου οι  οποίες γίνονταν αρκετά αισθητές στη καμπίνα. Από την άλλη οφείλω να παραδεχτώ ότι το sync 3 είναι αρκετά αξιόλογο και ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο οδηγικά. Το ζήτημα είναι ότι τα υλικά που είδα στη καμπίνα και η συναρμογή τους είναι σημαντικά κατώτερη των γκόλφ και bmw 1 series αλλά από την άλλη φοβάμαι τη μηχανολογική αναξιοπιστία των δύο αυτών μοντέλων και είμαι πραγματικά σε αδιέξοδο. Μέσα σε όλα έμεινα και χωρίς αυτοκίνητο γιατί το χ3 έμεινε από σασμάν(το συνεργείο δεν άλλαξε ποτέ λάδια κατόπιν σχετικής οδηγίας του κατασκευαστή),  και το κόστος επισκευής είναι πολύ βαρύ και με αμφίβολο αποτέλεσμα. Συγνώμη που σας ζαλίζω με τις απορίες  μου και ευχαριστώ για την απάντηση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    famas last edited by

                                    ALEX19  πες μας για το αυτόματο τι εντυπώσεις αποκόμισες.

                                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd @alex19 last edited by

                                      Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν stline 1.0 125hp at8. H αλήθεια είναι ότι το αμάξι είχε 10000χλμ στο καντράν και τα πλαστικά στις πόρτες ιδιαίτερα στις πίσω θύμιζαν αυτοκίνητο με 100000χλμ , υπήρχε έντονη ταλάντωση  και μου έδωσαν την εντύπωση ότι η αποκόλληση είναι θέμα χρόνου. Όταν είδα stline x στην έκθεση δεν είχε σε καμία περίπτωση την ίδια εικόνα. Σας ρώτησα γιατί έχω το φόβο ότι θα δώσω 28000€ και το αυτοκίνητο μετά από 1-2 χρόνια θα γίνει κουδουνίστρα. Η ανάρτηση πάντως δε μπορούσε να αποσβέσει τις ανωμαλίες του δρόμου οι  οποίες γίνονταν αρκετά αισθητές στη καμπίνα. Από την άλλη οφείλω να παραδεχτώ ότι το sync 3 είναι αρκετά αξιόλογο και ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο οδηγικά. Το ζήτημα είναι ότι τα υλικά που είδα στη καμπίνα και η συναρμογή τους είναι σημαντικά κατώτερη των γκόλφ και bmw 1 series αλλά από την άλλη φοβάμαι τη μηχανολογική αναξιοπιστία των δύο αυτών μοντέλων και είμαι πραγματικά σε αδιέξοδο. Μέσα σε όλα έμεινα και χωρίς αυτοκίνητο γιατί το χ3 έμεινε από σασμάν(το συνεργείο δεν άλλαξε ποτέ λάδια κατόπιν σχετικής οδηγίας του κατασκευαστή),  και το κόστος επισκευής είναι πολύ βαρύ και με αμφίβολο αποτέλεσμα. Συγνώμη που σας ζαλίζω με τις απορίες  μου και ευχαριστώ για την απάντηση

                                      Μα καλά τι είχαν κάνει μέσα στο αυτοκίνητο και ήταν σε αυτή τη κατάσταση; Πόλεμο;! Πολύ περίεργο!

                                      Δηλαδή στο εκθεσιακό κοιτόντας τα ίδια κομμάτια υπήρχαν διαφορές;

                                      Μου κάνει εντύπωση γιατί στο δικό μου έχω τα διπλάσια σχεδόν χιλιόμετρα και δεν έχω κανένα τέτοιο θέμα, να κοντεύουν να πέσουν τα πλαστικά! Αν είναι δυνατόν...

                                      Όσο για την σύγκριση με BMW (όχι τόσο με το Golf), τα υλικά στο εσωτερικό σίγουρα δεν είναι της ίδιας απτής ποιότητας, όχι όμως και η συναρμογή. Σίγουρα τα σαλόνια της Ford είναι λιγότερο εντυπωσιακά σε εμφάνιση. Το γνωρίζεις αυτό από την αρχή. Ford διαλέγεις για άλλους λόγους... Σε αυτά τα χρήματα κανένα δε τα έχει όλα.

                                      Έχοντας δει και την BMW 1 από κοντά πρόσφατα δεν παρατήρησα καμιά εξωπραγματική διαφορά στην συναρμογή... Όπως και να έχει όμως η επιλογή είναι ξεκάθαρη: Αυτός που ενδιαφέρεται περισσότερο για το σαλόνι θα διαλέξει την BMW και αυτός που ενδιαφέρεται περισσότερο για την οδηγική συμπεριφορά, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό θα διαλέξει το Focus. Και η BMW πάντως σίγουρα δεν είναι και πάρα πολύ πίσω από θέμα οδηγικής απόλαυσης. Χωρίς να την έχω οδηγήσει προσωπικά ακούω και διαβάζω καλά λόγια παρά την εμπρός κίνηση.

                                      Σχετικά με την ανάρτηση, παρ ότι αυτό που οδήγησες ήταν με ημιάκαμπτο άξονα (το 182 θα είναι με πολλαπλούς), εντύπωση μου κάνει πως σου φάνηκαν τόσο έντονες οι ανωμαλίες. Ακόμα και με τον ημιάκαμπτο το αυτοκίνητο υποτίθεται πως πρέπει να είναι αρκετά άνετο για sport (warm) hatchback. Ίσως έχει να κάνει με το αυτοκίνητο από το οποίο προέρχεσαι (Χ3;), το οποίο σίγουρα ως SUV ήταν πιο άνετο στα κοπανήματα λόγω φιλοσοφίας. Παρατήρησες διαφορές στο ανάποδο όμως; Δηλαδή σε στροφές και σβέλτη οδήγηση σου άρεσε η αίσθηση; Αν όχι τότε ίσως θα πρέπει να παραμείνεις σε SUV καθώς ίσως να σου ταιριάζουν περισσότερο. Τροφή για σκέψη.

                                      Δεν ζαλίζεις κανέναν. Γι αυτό είμαστε εδώ να αλληλοβοηθιόμαστε 🙂 Ό,τι χρειαστείς...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • A
                                        alex19 last edited by

                                        To αυτοκίνητο ήταν πραγματικά πολύ ταλαιπωρημένο παρόμοια εικόνα είχε και το πολο το 1,5 150hp 7dsg που οδήγησα πριν κανά δίμηνο. Το αυτοκίνητο οδηγικά ήταν πολύ καλό το αυτόματο πολύ αθόρυβο δε καταλάβαινες τις αλλαγές. Λίγο μετά αντιλήφθηκα και το πρόβλημα στο χ3 αφού οι αλλαγές εκεί γινόντουσαν αισθητές(την άλλη μέρα έμεινε το αμάξι μέσα στο γκαράζ). Η αλήθεια είναι ότι από όσα αυτοκίνητα δοκίμασα τα καλύτερα καθίσματα τα είχε το γκόλφ σε υποστήριξη και αίσθηση, το κάθισμα δεν είναι ζήτημα όμως αφού μπορώ να βάλλω και aftermarket  εύκολα(Πάντως και στο χ3 που οδηγώ τόσα χρόνια από τα καθίσματα δεν είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος). Η ανάρτηση με προβλήματίζει αλλά δε κατάφερα να βρω τόσο κακοφτιαχμένους δρόμους όταν τέσταρα γκόλφ και bmw 1 για να κάνω το συγκριτικό. Πάντως δύσκολα πιστεύω ότι θα έβρισκε χειρότερο test drive όχημα κάποιος για να διώξει πιθανό αγοραστή. Η τιμή 27950€ με μεταλλικό και τεχνολογικό πακέτο πως σας φαίνετε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jobous @dimitriscsd last edited by

                                          Τα 155 αλογα δεν τα φτανει λογω του υβριδικου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd @alex19 last edited by

                                            To αυτοκίνητο ήταν πραγματικά πολύ ταλαιπωρημένο παρόμοια εικόνα είχε και το πολο το 1,5 150hp 7dsg που οδήγησα πριν κανά δίμηνο. Το αυτοκίνητο οδηγικά ήταν πολύ καλό το αυτόματο πολύ αθόρυβο δε καταλάβαινες τις αλλαγές. Λίγο μετά αντιλήφθηκα και το πρόβλημα στο χ3 αφού οι αλλαγές εκεί γινόντουσαν αισθητές(την άλλη μέρα έμεινε το αμάξι μέσα στο γκαράζ). Η αλήθεια είναι ότι από όσα αυτοκίνητα δοκίμασα τα καλύτερα καθίσματα τα είχε το γκόλφ σε υποστήριξη και αίσθηση, το κάθισμα δεν είναι ζήτημα όμως αφού μπορώ να βάλλω και aftermarket  εύκολα(Πάντως και στο χ3 που οδηγώ τόσα χρόνια από τα καθίσματα δεν είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος). Η ανάρτηση με προβλήματίζει αλλά δε κατάφερα να βρω τόσο κακοφτιαχμένους δρόμους όταν τέσταρα γκόλφ και bmw 1 για να κάνω το συγκριτικό. Πάντως δύσκολα πιστεύω ότι θα έβρισκε χειρότερο test drive όχημα κάποιος για να διώξει πιθανό αγοραστή. Η τιμή 27950€ με μεταλλικό και τεχνολογικό πακέτο πως σας φαίνετε;

                                            Αξιοπρεπέστατη είναι η τιμή. Περιλαμβάνει και τα σταθερά LED που ήταν υποχρεωτικό έξτρα στην τελευταία παρτίδα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 173 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr