Όπως και να το κάνουμε,το καινούριο αμάξι είναι πολύ πιο εξελιγμένο σε όλους τους τομείς από ένα 10ετίας η 15ετίας...από 20ετιας και πάνω δεν το συζητάμε καν.
Όμως,από την άλλη μεριά,όσοι έχουν τέτοια αμάξια συνήθως είναι άνθρωποι που δεν έχουν την οικονομική άνεση για κάτι νεότερο,έστω ελαφρώς μτχ.Δεν μπορείς λοιπόν να 'τιμωρείς' τον άλλο με παραπάνω τέλη και κτεο και να του απαγορεύεις να μετακινηθεί ελεύθερα σε κάποιες περιοχές,επειδή δεν μπορεί να αποκτήσει πιο σύγχρονο.
Αυτά δεν είναι μέτρα, είναι ρεζιλίκια. Καλύτερα κάνε σωστό κτέο (για να σε κόψουν τώρα πρέπει να είναι τρομερά επικίνδυνο το αμάξι) και όχι κάθε χρόνο.
Ο κόσμος δεν έχει χρήματα για τα βασικά και θα πάρει αυτοκίνητο; Ποιος θα το πάρει; Ο υπάλληλος των 600ε; Ο οικογενειάρχης των 1300ε; Ή ο επιχειρηματίας με leasing ή πινακίδες εξωτερικού;
Εκεί που ο μέσος όρος τιμής ενός μέσου αυτοκινήτου ήταν ~20-22κ, πήγε στα 28-30. Με τα ηλεκτρικά θα πάει στα πόσα; 35-40; Ποιος θα τα πάρει; Με τι; Θα τα πάρει ένα μέρος των μεγαλοαστών για εφέ; Πόσοι είναι αυτοί;