Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    64
    1455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @criuser last edited by

      Με ατέλεια 4000 είναι τόσο το Γκράντλαντ . Αν αγοράσει θα την κάνει χρήση .

      Λες αν έπαιρνε μια προσφορά χωρίς να αναφέρει ΤΤ και μετά ζητώντας Ατέλεια, να ήταν διαφορετική η τιμή;

      Ή μήπως αν το πάρει με Ατέλεια στην Ονομαστική τιμή καταλόγου, να υπάρχουν περιθώρια για πολλά δώρα εξοπλισμού κλπ;

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bolt last edited by

        η ατέλεια δεν έχει καμία σχέση με δώρα, προωθητικά, εκπτώσεις. είναι φόρος που απλά δεν πληρώνεται στο κράτος. οπότε πάει κάπως π.χ

        θέλω το τάδε μερκ + έξτρα ηλιοροφή και δερμάτινα. ο πωλητής δίνει τη τελική τιμή καταλόγου 45000. η ατέλεια κυμαίνεται π.χ 10000. οπότε 35000. προσφέρει έκπτωση 2000+ δώρο συναγερμό. τελική 33000. η έκπτωση του είναι ίδια είτε υπάρχει ατέλεια είτε όχι.

        αν ακούσετε ' η έκπτωση που παίρνετε είναι μεγάλη δεν μπορώ να κάνω κάτι',σηκώνεσαι και φεύγεις.

        ισχύει ότι ισχύει για όλους + την απαλλαγή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • B
          bolt last edited by

          ο συνδυασμός πολύ καλόυ προωθητικού (ετοιμοπαραδοτο, > 5000€) και ατελεια μπορεί να βγάλει πολύ καλό αποτέλεσμα. αν υπάρχουν και 30000 για ξοδεμα, μιλάμε για καλό Ντιλ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz last edited by

            ρε συ μπολτ δεν ειναι ακριβως ετσι, μειωνει η ατελεια και την εκπτωση αφου ενα τμημα της ειναι φορος.

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Σήμερα πήγα πρωί στην οικοδομή , οπότε κατά τις 11 είχα χρόνο να κάνω βόλτα στα μαγαζιά .

              Είδα Χ-σίντ , Κόνα , Μάζντα CX 30 , CX5 , DS 7 , GLA , GLB , 3008 , GRANDLAND , KUGA , FOCUS ACTIVE  .

              Ολα μπήκα μέσα και κάθησα, σε κάποια πήρα προσφορά και έκανα και μία βόλτα στην Ρενώ - Σουζούκι . Ξαναμπήκα και στο Βιτάρα , έτσι για τον Γάτο .

              Στην Ρενώ ήταν διαθέσιμο και το Καπτούρ και έτσι το έκανα μόνος μου ένα μισάωρο τεστ ντράιβ...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dublin @criuser last edited by

                Σήμερα πήγα πρωί στην οικοδομή , οπότε κατά τις 11 είχα χρόνο να κάνω βόλτα στα μαγαζιά .

                Είδα Χ-σίντ , Κόνα , Μάζντα CX 30 , CX5 , DS 7 , GLA , GLB , 3008 , GRANDLAND , KUGA , FOCUS ACTIVE  .

                Ολα μπήκα μέσα και κάθησα, σε κάποια πήρα προσφορά και έκανα και μία βόλτα στην Ρενώ - Σουζούκι . Ξαναμπήκα και στο Βιτάρα , έτσι για τον Γάτο .

                Στην Ρενώ ήταν διαθέσιμο και το Καπτούρ και έτσι το έκανα μόνος μου ένα μισάωρο τεστ ντράιβ...

                ...Και;..

                Η συνέχεια στο επόμενο;!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Τι και;

                  Ειπε ο ανθρωπας, μπηκε στο vitara.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Τώρα φεύγω πάλι για την δουλειά  .

                    Θα τα πούμε σιγά σιγά...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Εχουμε μαθει το προγραμμα σου! Πολλα διαλείμματα κανετε και πατε και για test drive ομαδικώς ή μου φαινεται;;;......χμμμμ 

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Τι να το κάνεις το διάλειμμα άμα πρέπει να είσαι 7.30 το πρωί στο γιαπί...

                        Βλέπεις δεν υπάρχει και τίποτα ανοικτό ...

                        Οπότε σήμερα είχε Κόμπας , Χ1 και Χ2 και τελειώσαμε ...

                        Εντυπώσεις από μεθαύριο που δεν θα έχω τρέξιμο....

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Ο φίλος είναι γενικά σε σκέψεις , λόγω της γενικότερης κατάστασης με τον ιό και τις συνέπειες του , αλλά και με τις αλλαγές που γίνονται στα αμάξια , ντίζελ , ηλεκτρικά , υβριδικά . Δεν καίγεται για άμεσα , έρχονται και καινούργια μοντέλα , οπότε σκέφτεται να κάνει μία μικρή λίστα από τα υπάρχοντα και να περιμένει και τα καινούργια .

                          Στην συνέχεια θα μιλήσω πως μου φάνηκαν εμένα τα παραπάνω από ανέφερα .

                          Αρχικά θα ήθελα να σταθώ στο Κούγκα που το ψιλοείχα υποψήφιο και για μένα στο μέλλον . Σαν αυτόματο ντίζελ πάντα .

                          Είχα μπεί μία φορά στα γρήγορα όταν είχε πρωτοέρθει στην Καρ σέντερ που αγόρασα το αιρκρος από εκεί .

                          Μου ψιλοάρεσε , αλλά το είδα για πολύ λίγο .

                          Τώρα που το είδα αναλυτικά συνέβη το εξής . Το κάθισμα του οδηγού , ούτε κατεβαίνει όσο πρέπει κάτω , ούτε πάει αρκετά πίσω.  Το αποτέλεσμα ήταν να ακουμπάω στην οροφή , οπότε το αμάξι κόπηκε .

                          Στα υπόλοιπα το εσωτερικό του είναι ποιοτικό , αλλά σαν σχεδιασμός θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ταιριαστό με την κατηγορία του , γιατί μοιάζει με τα μικρότερα .

                          Στους Κορεάτες το Χ-σιντ είναι ενδιαφέρον ως χαμηλό αμάξι , όχι όμως ιδιαίτερα ποιοτικό . Το είδα επειδή το ακούω σαν πόθο από κάποιους εδώ μέσα . Δεν νομίζω ότι είναι κάτι καλύτερο από τα ευρωπαικά , όπως το φόκους άκτιβ που μου άρεσε αρκετά , αλλά ως χάτς , όχι ως κροσόβερ, ούτε κάτι φτηνότερο .

                          Το Κόνα με το φέις λιφτ έγινε ακόμα πιο περίεργο , έως αμάξι που είναι σε κόμικ . Το εσωτερικό του δεν σε καμία περίπτωση ποιοτικό , είναι με σκληρά πλαστικά ανάλογα με το αιρκρος , αλλά είναι αρκετά ακριβότερο του αιρκρος χωρίς να το δικαιολογεί πουθενά .

                          Δίπλα στην Οπελ , ξαναείδα το Γκράνλαντ , που ενώ εξωτερικά είναι πολύ συμπαθητικό , εσωτερικά άρχισε να δείχνει πολύ παλιό , σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτό το ίδιο ταμπλό στα υπάρχοντα όπελ , φαίνεται αρχαίο , μπροστά σε αυτό του νέου Μόκα .

                          Πιο πέρα η Ρενώ . Δεν είχε μέσα Καπτούρ , ούτε Κατζάρ . Είχε όμως διαθέσιμο ένα χειροκίνητο ντίζελ με 95 άλογα και έκδοση νταινάμικ , οπότε το πήρα για μικρή βολτίτσα του μισάωρου .

                          Στην νταινάμικ το είχα ξαναδεί και το επιβεβαίωσα είναι όμορφο και πολύ ποιοτικό μέσα . Ωραίο και στον δρόμο , άνετο και έδειχνε να έχει ισχύ το μικρό ντιζελάκι , όσο μπορούσες βέβαια να καταλάβεις στην διαδρομή στην Βουλιαγμένης .

                          Το μόνο αρνητικό , ήταν το εσωτερικό πλάτος που ήταν 5-10 πόντους στενότερο από το αιρκρος , στο επίπεδο του Αρόνα σχεδόν , που σημαίνει ότι εγώ θα ακουμπούσα στους ώμους , αν είχα έναν αντίστοιχα μεγαλόσωμο δίπλα μου .

                          Μπαίνοντας μετά στο Βιτάρα που ήταν δίπλα , μου φάνηκε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας από το Καπτούρ ως προς τους εσωτερικούς χώρους , αλλά μου φάνηκε πολύ παλαιός ο εσωτερικός σχεδιασμός , ενώ τα πλαστικά δεν ήταν ιδιαίτερα .

                          Στην Μάζντα είχα ξαναπάει πριν 2-3 μήνες , τώρα μπήκα στο επίσης στενάχωρο 30 , ενώ το 5 ήταν άνετο , αλλά απ΄ έξω μου φάνηκε λίγο παλιομοδίτικο . Ποιοτικά όμως ήταν πολύ ψηλά όλα τα μοντέλα .

                          Η Μάζντα παραδίδει και τα Ντι Ες 7 . Είχα μπει σε αυτό πριν 1-2 χρόνια μία φορά , χωρίς να το ψάξω ιδιαίτερα .

                          Το αυτοκίνητο δείχνει ότι δεν έχει ωριμότητα στον σχεδιασμό . Εξω είναι λίγο αδιάφορο , μέσα έχει τις εμμονές με τα χειριστήρια αεροπλάνου που φέρνει τα παράθυρα στην κονσόλα .  Χώρους είχε , ποιότητα είχε , λίγο κιτς είχε , αλλά ο εξοπλισμός για τα λεφτά που ζητάει είναι φτωχός . Εχει 3 εκδόσεις που πρακτικά είναι καμία , αφού όλες έχουν ελλείψεις σημαντικές και είναι πολύ κοντά στις τιμές . Δηλαδή 2-3 χιλιάρικα στα 40000 , δεν είναι διαφορά . Οταν δε πας με ατέλεια η διαφορά πάει κάτω από 2000 . Γενικά δεν με τράβηξε σε κάτι .

                          Μετά πήγα στην Μέρκ . Εκεί είδα την GLA και την GLB .  Είχα χρόνια να μπω σε μαγαζί της Μέρκ . Πάνω από 5-6 . Από την εποχή που ήταν νέο μοντέλο η προηγούμενη GLA , που δεν έλεγε τίποτα και ήταν θεόστενη , τόσο που ο φίλος που είχαμε πάει μαζί προτίμησε το Μίνι .

                          Τώρα όμως η μικρή είναι ωραίο και άνετο αμάξι και η Β είναι ένα φορτηγό . Απειροι χώροι , αλλά αισθητική επαγγελματικού , όπως η πρώτη ML και η πρώτη Χ5 . Η έκπληξη είναι ότι παλιά ο βασικός εξοπλισμός των Μέρκ ήταν ένα τιμόνι και 4 ρόδες , ενώ τώρα ο βασικός εξοπλισμός είχε πάρα πολλά και μέ ένα μικρό πακέτο γίνεται πλήρες .

                          Το θέμα είναι ότι εδώ η διαφορά των δύο μοντέλων είναι γύρω στα 2-3000 που σε μπερδεύουν ποιό να διαλέξεις , ενώ τρέχει μία έκπτωση γύρω στα 2000 και παραπάνω όπως καταλαβαίνω και με την ατέλεια , είσαι λίγο πάνω από τα 30000 .

                          Το Α θέλει 3 μήνες παράδοση , ενώ το Β που φτιάχνεται στην Ν. Αμερική , όπως μου είπε ο πωλητής , θέλει 5 μήνες .

                          Εγώ έχω περάσει μία φάση με ακριβά αμάξια και δεν θέλω να  ξαναμπώ σε τέτοια λογική , γιατί οι εποχές είναι περίεργες για να προκαλείς .

                          Επιστρέφοντας σταμάτησα στην Πεζώ .

                          Εδώ έχουμε το εξής φαινόμενο . Το 3008 στο φέις λίφτ έχει καλό εξοπλισμό από την Ακτιβ πλάς με αποτέλεσμα το 2008 να φαίνεται μη συμφέρουσα επιλογή , αν δεν μείνεις στις φτηνές εκδόσεις .

                          Την επόμενη μέρα είδα το Κομπας . Ανετο μέσα , παλιομοδίτικο εσωτερικά , περιμένει το φέις λιφτ και τέλος στην BMW  όπου επίσης είχα να μπώ 5-6 χρόνια . Με ρώτησε μία κοπελίτσα όταν μπήκα τι θέλω να δω . Της είπα το Χ2 και το Χ1 .

                          Στο άκουσμα του Χ2 είδα μία απορία στα μάτια της . Ηταν και κοντά το αμάξι , περίμενε εκείνη δίπλα .

                          Πήγα να μπω στο αμάξι και ούτε μέχρι τον λαιμό δεν έφτασε η πόρτα .  Τόσο στενό σαν μισό Αιγκο ...

                          Απορώ ποιοί μπαίνουν μέσα .

                          Πιο πέρα ήταν η Χ1 . Ωραία και σχετικά άνετη . Και με καλό εξοπλισμό και συμπαθητικές τιμές . Ο πωλητής 2-3 κατηγορίες χειρότερος από αυτόν της Μερκ .

                          Επιστρέφοντας για να βγω έξω ξαναπέρασα από την Χ2 . Ηταν δύο άτομα μέσα . Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν . Κοίταξα μήπως ήταν ο Μπαμπα Στρούμφ εκεί κοντά ....

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • T
                            tiguolf last edited by

                            Βασιλα εκτος της GLA λες πως οτι ειδες παιρνει κατω απο τη βαση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Από τον χώρο αποσκευών μπαίνουν. Τους έχω δει.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser @tiguolf last edited by

                                Βασιλα εκτος της GLA λες πως οτι ειδες παιρνει κατω απο τη βαση!

                                Δεν είπα αυτό . Προφανώς κάτω από την βάση δεν παίρνει κανένα αμάξι σήμερα . Υπάρχει το 6 , το 7 , το 8 , το 9 και το 10 .

                                Το 10 είναι σχεδόν ανέφικτο . Εκτός αν μιλάμε για υπεραυτοκίνητα που θέλουν και υπερλεφτά ...

                                Ακόμα κάποια τα έκρινα όπως τα βλέπω εγώ , που δεν έχω τον μέσο σωματότυπο , οπότε πολλά μοντέλα αποκλείονται από αυτό και μόνο τον λόγο .

                                Είπα ότι Μερκ και Μπεμβέ , έχουν αλλάξει πολιτική τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα , διότι μέχρι πριν 5-6 χρόνια για να πάρεις αξιοπρεπές αμάξι και όχι μόνο το κλειδί και το σήμα , έπρεπε να δώσεις το 20-30 % επιπλέον της βασικής τιμής . Σήμερα μπορείς να δώσεις από 0-10 % και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον Ελληνα αγοραστή .

                                Είπα την άποψη μου για τα Κορεάτικα , που στην Ευρώπη δεν πολυπουλάνε , αλλά εδώ τους έχουμε μία αγάπη , ότι τελικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε κανένα τομέα και έχουν και σημαντικά προβλήματα αισθητικής .

                                Γενικά ό,τι έγραψα είναι καθαρά προσωπικές απόψεις και βέβαια υπόκεινται σε σχολιασμό και διάλογο .

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                                  Εδώ έχουμε το εξής φαινόμενο . Το 3008 στο φέις λίφτ έχει καλό εξοπλισμό από την Ακτιβ πλάς με αποτέλεσμα το 2008 να φαίνεται μη συμφέρουσα επιλογή , αν δεν μείνεις στις φτηνές εκδόσεις .

                                  Στο άκουσμα του Χ2 είδα μία απορία στα μάτια της . Ηταν και κοντά το αμάξι , περίμενε εκείνη δίπλα .

                                  Πήγα να μπω στο αμάξι και ούτε μέχρι τον λαιμό δεν έφτασε η πόρτα .  Τόσο στενό σαν μισό Αιγκο ...

                                  Ο πωλητής 2-3 κατηγορίες χειρότερος από αυτόν της Μερκ .

                                  Διαφωνώ για το 3008, θέλει τουλάχιστον Allure+ για να έχει συμπαθητικό εξοπλισμό.

                                  Ελα ρε συ, ένα μικρό hatcηback είναι η Χ2 με έμφαση στην σχεδίαση και όχι στους χώρους, μην έχεις απαιτήσεις. Μετά πως θα πουλήσουν Χ3 & Χ5? Η Χ2 είναι για νεαρούς (25αρηδες) που θέλουν λίγο 'περιπέτεια'. Ποιός πωλητής σε εξυπηρέτησε, εικάζω Σπανός βουλιαγμένης σωστά? Ο Κουταλακίδης ήταν?

                                  Είπα ότι Μερκ και Μπεμβέ , έχουν αλλάξει πολιτική τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα , διότι μέχρι πριν 5-6 χρόνια για να πάρεις αξιοπρεπές αμάξι και όχι μόνο το κλειδί και το σήμα , έπρεπε να δώσεις το 20-30 % επιπλέον της βασικής τιμής . Σήμερα μπορείς να δώσεις από 0-10 % και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον Ελληνα αγοραστή .

                                  Αυτό είναι 100% σωστό!! Το 2011 τα €23.500 της 116 μου είχαν γίνει €33.000 για να έχει σχετικά καλό εξοπλισμό (μόνο €500 είχαν οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες σε πακέτο) και πάλι ήταν με ελλείψεις.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Εχει αλλάξει λίγο το ερώτημα .

                                    Να θυμίσω ότι πρόκειται για αμάξι χωρίς τέλος ταξινόμησης , μέχρι 1600 κ.εκ.  και επειδή υπάρχει έντονο το πρόβλημα ότι το αμάξι θα πρέπει να οδηγείται οπωσδήποτε από το πρόσωπο που έχει την απαλλαγή , ή να επιβαίνει σε αυτό , έχει δημιουργηθεί το πρόβλημα ότι το αμάξι αυτό δεν μπορεί να είναι το κύριο .

                                    Αλλά δεν μπορεί να είναι μικρό , γιατί θέλουν κάποιους χώρους , δηλαδή από Β-σουβ και πάνω , έως C-suv.

                                    Ετσι δημιουργήθηκε η σκέψη να αγοραστεί ένα αμάξι , εισαγωγής , όπου το κόστος θα είναι ελάχιστο , αφού το ΦΠΑ θα είναι πληρωμένο και ΤΤ δεν υπάρχει , αλλά να είναι από το 2017 και μετά , να έχει λιγότερα από 80000 χλμ , να είναι αυτόματο και πετρέλαιο .

                                    Το αμάξι προφανώς δεν θα έχει εγγύηση , άρα διπλοσύμπλεκτα θα πρέπει να τα διώξουμε . Εκτός αν έχετε άλλη άποψη .

                                    Για κάντε προτάσεις .

                                    Μην ξεχνάτε ότι το αμάξι θα πρέπει να κρατηθεί από 5-7 χρόνια , οπότε δεν κοιτάμε παλιότερα . Αντε τίποτα εξαιρετικό του 2016.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      φυσικα ενα βιταρα ες αυτοματο απο εισαγωγη απο γερμανια, οκ, κρατανε τιμη και εκει και παντου βασικα, αλλα ειναι ασπαστον-αχαλαστον και ευχαριστο, γρηγορο, μαιτζεβελο. και 150000 να εχει δεν τρεχει μια. εκδοση ομως προσοχη να ειναι η ες. απο οσο γνωριζω θα βρεις καλα κομματια στα 15+ αλλα λιγα

                                      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=318965909&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelId=20&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&minMileage=20000&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=f5ce2c26-a159-d3b7-1365-fe0495c6fd70

                                      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=320783827&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelId=20&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&minMileage=20000&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&action=eyeCatcher&searchId=19f75cd2-3a86-f06a-2f2a-0070bdca01d1

                                      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=317034045&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelId=20&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&minMileage=20000&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=c102e36b-7e57-e47e-fec2-298eefbd78fc

                                      φανουλη, ξερογλυφεσαι? ε? κανε τη θυσια, χωσε το παιδι να βρει κατι σε ευκαιρια....

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Καλά από εσένα δεν περίμενα τίποτα άλλο .

                                        Αντε να βγεί ο Δούβλης να μας προτείνει Πεζό και ο Λαπ την Κούλα....

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @criuser last edited by

                                          Καλά από εσένα δεν περίμενα τίποτα άλλο .

                                          Αντε να βγεί ο Δούβλης να μας προτείνει Πεζό και ο Λαπ την Κούλα....

                                          Χαχα! Είσαι άδικος μαζί μου, έχω προτείνει πολλάκις, τελευταία, Tucson/Mokka/Crossland/C4/Kuga/Puma και Kamiq/Karoq σε VAGητες. Νομίζω ούτε μια φορά δεν έχω πει Peugeot.

                                          Πάντως άσχετο τελείως το Vitara σε σχέση με αυτό που ψάχνετε. C4 δαγκωτο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Να θυμίσω στον Γάτο ότι στα 15-16 το Σουζούκι και στα 17-18 το Γκράντλαντ και 3008 , πάντα αυτόματα πετρέλαια ...

                                            Οπότε...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr