Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    64
    1455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Αν καταλάβατε , ο Γάτος αποκάλυψε τι θα πάρει ξεκάθαρα με το τελευταίο του πόστ,

      Αλλά εγώ θα του την πω για τα Ματσούντα .

      Πήγα και τα είδα πριν 1-2 μήνες .

      Τόττης -  Ποιότης πράγματι ...

      Αλλά να πάρει κάποιος το 2021 ή και 2022 , δεν βιάζεται , ένα αμάξι με κινητήρα που είχα εγώ στην 5άρα του 2009 , που ερχόταν από την ΧΑΝΤΙΑ του 1998 ?

      Και μην μου πείτε για ουρανοβάδιστους , ή όπως αλλιώς τα λένε , αλλά 115 και 120 άλογα και τόσα λεφτά δεν παίζει .

      Από την άλλη από χώρους για ότι έχει νούμερο μικρότερο από το 5 , δεν έχω μπει μέσα ακόμα , απλά γελάμε .

      Βγήκα από το αιρκρος και μπήκα στα διάφορα 3 και στο 30 και είχα σφηνώσει και ξαναμπήκα στο αιρκρος και νόμισα ότι μπήκα σε λίμο 5μετρη .

      Αρα τα Μάζντα , μόνο Τότης και τίποτα άλλο .

      Το crv δεν είναι ότι δεν το σκέφτομαι να το προτείνω , αλλά είναι ο Σ , από τον οποίο έχω πικρή πείρα , καθότι είχα παραγγείλει το πρώτο Crv και με δούλευαν στις παραλαβές , φίλος το πήρε από μέσα με την μία , εμένα όλο το ξέχναγαν να το βάλουν στο καράβι , μετά που φίλος πήρε το μικρό hrv , για να το ξοφλήσουμε το πήραμε και το κλειδώσαμε απινακίδωτο ...

      Εντάξει δεν γουστάρω τέτοια και εκείνος δεν είναι για να μπλέκει με τέτοια .

      Με την μέρκ δεν ξέρω αν θέλει να μπλέξει επίσης για πολλούς λόγους . Ακριβά σέρβις , μικρή εγγύηση , προβλήματα ποιότητας και είναι και χαμηλού προφίλ άτομο .

      Οι μπέμπες έχουν δίλιτρους ή 115 άλογα που δεν παίζουν και μαζί με τα βάγκ έχουν διπλοσύμπλεκτα που επίσης έχουν θέματα .

      Είναι βασικό να μπει στην συζήτηση ότι ο άνθρωπος έχει να εκμεταλλευτεί κάτι , αλλά δεν θέλει να πάει σε αμάξια που δεν θα μπορεί να τα συντηρεί .

      Εκείνο που βλέπω , είναι να δει τι θα γίνει με τα απλά υβριδικά βενζίνης , μήπως μπορεί να πετύχει κάτι με τα νέα μοντέλα που θα έλθουν .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Γάτε, το Ματσούντα μόνο δίλιτρο, που και πέρα από τα προβλήματα χώρων πας στην αναλογία επιδόσεων/τιμής που λέει ο Κρίου. Το Ματσούντα δεν κάνει για Ελλάδα, αλλιώς εγώ θα πήγαινα ντουγρού. Είναι μόνο για μερακλήδες με ειδικά γούστα. Ή για χώρες (κι Ευρωπαϊκές) υψηλοτέρων εισοδημάτων, που πάει κάποιος και πληρώνει 'λογική τιμή' για να πάρει το 6άρι 2.4λτ βάγκον πλήρη εξοπλισμού να πηγαίνει βόλτα την οικογένεια άρχοντας. Αλλιώς, είναι πολύ ωραία για ζευγάρια κλπ. λόγω χώρων. Όπως ακριβώς τα μοντέλα της Alfa που κι αυτά δεν τα βάζουμε καθόλου σαν προτάσεις στη συγκεκριμένη κουβέντα.

        Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που και γω δεν τα χω ψηλά, είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις εδώ συνθήκες, από σωματομετρικά στη καμπίνα, μέχρι την αισθητική και το ταίριασμα κινητήρων συγκεκριμένων επιδόσεων σε αμαξώματα που εξυπηρετούν συγκεκριμένο τρόπο ζωής και τελική τιμή πώλησης. Τα 'ανώτερα' γιαπωνέζικα, ειναι προσπαρμοσμένα σε τελειώς διαφορετικές αγορές, και είναι σπάνια 'κωλοφ@ρδία' να γίνουν 'άριστη αγορά' για τους περισσότερους έλληνες.

        Γι αυτό και ο φίλος του Κρίου, μετά το ψάξιμο ή θα αφήσει την έκπτωση ΤΤ στην άκρη (όπως έκανα κι εγώ) ή θα πάει στις πολύ ταιριαστές γι αυτό που ζητάει λύσεις της PSA (όπως έκανα κι εγώ) αλλά σε ακριβή έκδοση για να επωφεληθεί περισσότερα ΤΤ, ή θα κάνει τη καρδιά του πέτρα και θ' αναγκαστεί να πάρει 'γερμανική πολυτέλεια'...

        αν καταφέρει να βρει κάποια γιαπωνέζικη εξαίρεση τύπου Χόντα Σιβικ, μόνο έτσι...

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • mastoras78
          mastoras78 last edited by

          Να προσθέσω αν υπάρχει ακόμα το πολύ καλό Tiguan 4motion 2λιτρο diesel ? Αν θυμάμαι καλά έβγαινε σε φοβερή τιμή με μόνο μειονέκτημα τα 2κ κυβικά.

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • L
            lap last edited by

            Ρε συ ενα φουλ εξτρα c5 aircross ή ds7;;;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Τα σημερινά Mazda (Μάτσουντα κατά Γάτο, με την ορθή ιαπωνική προφορά) είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, αλλά πολύ 'ειδικά'. Πρέπει να πλερώσεις χοντρά για κυβικά και άλογα. Αγοράζεις όμως ποιότητα και αξιοπιστία που δεν νομίζω να υπάρχει ούτε στα 10πλασια χρήματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                criuser last edited by

                Σωστά όσα λέτε για τα Μάζντα , αλλά ούτε πολλά λεφτά έχει , ούτε με δίλιτρα θέλει να μπλέξει για να μπορεί να το δώσει κάποτε .

                Λαπ είπα να μην προτείνω γαλλικά για να μην φανώ ότι είμαι προκατειλλημένος ...

                Αλλά πράγματι κάποιο 7 σε προσφορά θα ήταν καλή λύση .

                Το θέμα είναι ότι στα μεγάλα τα ντίζελ είναι τα σωστά για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση . Και το ντίζελ έχει άλλα θέματα για το μέλλον .

                Το Κούγκα είναι διπλού συμπλέκτη ?

                Το CRV με το CVT είναι αξιόπιστο ? Τι εγγύηση έχουν τα χόντα ?

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd last edited by

                  Το Kuga απ' ότι ξέρω είναι με μετατροπέα ροπής σε όλα εκτός απο το 2500cc hybrid που έχει CVT

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • C
                    criuser last edited by

                    Κοίταξα τα Μερκ GLA και GLB , σε 1.33 βενζίνη με τα 163 άλογα . Αν και στις βασικές τιμές έχουν 4000 διαφορές , όταν βάλεις τα βασικά δηλαδή ψηφιακά όργανα , μεγάλες οθόνες , νάβι και συστήματα ασφαλείας και κάποια λεντ , φτάνουν και τα δύο στα 48000 , οπότε χωρίς ΤΤ στα 38000 .

                    Να κατέβουν και άλλα 5000 , θα πάμε στα 33-35000 .

                    Σε αυτά τα λεφτά παίζουν το Κούγκα Βινιάλε και το DS-7 στην πιο πλούσια έκδοση , αλλά με ντίζελ αυτόματα , 120 το Κούγκα και 130 το Ντι-Ες . Κάπου εκεί θα παίζει και το νέο 3008 σε GT-line και GT .

                    Κάτω από 30000 θα με τον ίδιο κινητήρα τα άλλα δύο του ομίλου , το 5 αιρκρος και το Γκράντλαντ .

                    Το CRV , πέραν του προβλήματος που λέγεται εισαγωγέας , είναι κάπως μεγάλο σαν το Β μέρκ και στα λεφτά του Μέρκ , δεν παίρνεις την πολύ πλούσια έκδοση .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd last edited by

                      Το CRV Elegance έχει όλα τα σημαντικά πράγματα από εξοπλισμό. Δεν υπάρχει κάτι που θα σου λείψει. Δεν υπάρχει και λόγος δηλαδή να πας σε μεγαλύτερη έκδοση με πιθανά πολύ μεγάλη αναμονή και περισσότερο κόστος.

                      Ειδικά αν δεν ενδιαφέρει η 4κίνηση, το 2κίνητο είναι αρκετά πιο οικονομικό. Να πάτε να το δείτε οπωσδήποτε. Εμένα από φωτογραφίες δε μου έκανε κλικ αλλά όταν το είδα και το οδήγησα ξετρελάθηκα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Criu διάβασες που γράφτηκε πριν πως δόθηκε ειδική τιμή για GLB AMG με ατέλεια; Μήπως να πάει να ρωτήσει γενικότερα, να πάρει προσφορές και να δει και τη διεκπαιρέωση του θέματος; Όπως ξαναείπα, το Ford που ήθελα εγώ δεν μου το εκτελώνιζε η εισαγωγική, δεν μου το πούλαγε. Ο φίλος λόγω πολυτέκνου θα πάρει ατέλεια, μήπως έχει κι αυτός κανένα τέτοιο κώλυμα;

                        Καλύτερα ίσως να πάτε επί τόπου για τα 4-5 αυτοκίνητα που σας ενδιαφέρουν και μη προσπαθείς να βγάλεις άκρη από configurator.

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Από το νέο έτος ή όποτε ηρεμήσει η κατάσταση οι βόλτες

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @criuser last edited by

                            Κοίταξα τα Μερκ GLA και GLB , σε 1.33 βενζίνη με τα 163 άλογα . Αν και στις βασικές τιμές έχουν 4000 διαφορές , όταν βάλεις τα βασικά δηλαδή ψηφιακά όργανα , μεγάλες οθόνες , νάβι και συστήματα ασφαλείας και κάποια λεντ , φτάνουν και τα δύο στα 48000 , οπότε χωρίς ΤΤ στα 38000 .

                            Να κατέβουν και άλλα 5000 , θα πάμε στα 33-35000 .

                            Σε αυτά τα λεφτά παίζουν το Κούγκα Βινιάλε και το DS-7 στην πιο πλούσια έκδοση , αλλά με ντίζελ αυτόματα , 120 το Κούγκα και 130 το Ντι-Ες . Κάπου εκεί θα παίζει και το νέο 3008 σε GT-line και GT .

                            Κάτω από 30000 θα με τον ίδιο κινητήρα τα άλλα δύο του ομίλου , το 5 αιρκρος και το Γκράντλαντ .

                            Το CRV , πέραν του προβλήματος που λέγεται εισαγωγέας , είναι κάπως μεγάλο σαν το Β μέρκ και στα λεφτά του Μέρκ , δεν παίρνεις την πολύ πλούσια έκδοση .

                            επειδης παντως τραβηχτηκα με το ντι ες εφτα και το τρια χιλιαρικα οχτω και επειδη μιλας για χρονια αντοχης, δεν γινονται ταυτοχρονα, ειναι τα φραντσιοζικα και σια απο οξω κουκλα και απο μεσα λοατκι. τωρα πως εξεπεσα ειναι μια αλλη ιστορια που θα τη πουμε στα θαψα στη καντινα αν ποτε καταφερει να φτασει μεχρι εκει αυτο που επαραγγειλα.

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              george1977 last edited by

                              Στον Θαψα πλεον πάνε και δικίνητα SUV.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • gatoz
                                gatoz @george1977 last edited by

                                Στον Θαψα πλεον πάνε και δικίνητα SUV.

                                οχι απο τον παλιο. μονο βιταρα απο εκει, ειδικα στη πρωτη στανη ανεβαινωντας και μετα στη καλυβα.

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Γάτε έχοντας τώρα γαλλικά ηλικίας 23 και 16 ετών και πρόσφατα έδωσα 11 ετών και έχοντας την εμπειρία με την ML-350 που άρχισε να κουδουνάει στο 5μηνο και να βγάζει προβλήματα στον κινητήρα -  κιβώτιο και ηλεκτρικά από την αρχή , ευτυχώς που ήταν λήζινγκ , μάλλον δεν θα με φοβίσουν τα γαλλικά , ούτε τον φίλο ...

                                    Απλά ανέβασα το θέμα , μήπως υπάρχει κάποια εναλλακτική και μέχρι τώρα μόνο Κούγκα και CRV , πέραν των φραντσόζων...

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd last edited by

                                      Αναμένεται και το καινούριο xtrail κάποια στιγμή που είναι αρκετά αναβαθμισμένο και το εσωτερικό του θα είναι φοβερό!

                                      Επίσης έρχεται και καινούριο sportage...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Πάνω από 1600 κ.εκ δεν ενδιαφέρουν  .

                                        Είδα το Γκράντλαντ στις νέες εκδόσεις και η ακριβή Μπίζνες , μαζί με ένα πακέτο των 500 € , με πλήρη εξοπλισμό βγαίνει στα 27000 πρό εκπτώσεων και χρώματος , που σημαίνει ότι ίσως μπορέσει να τα βρει στα 25000 .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits @criuser last edited by

                                          Πάνω από 1600 κ.εκ δεν ενδιαφέρουν  .

                                          Είδα το Γκράντλαντ στις νέες εκδόσεις και η ακριβή Μπίζνες , μαζί με ένα πακέτο των 500 € , με πλήρη εξοπλισμό βγαίνει στα 27000 πρό εκπτώσεων και χρώματος , που σημαίνει ότι ίσως μπορέσει να τα βρει στα 25000 .

                                          Αυτό το είχα κι εγώ στο μυαλό μου, σαν την περίπτωση που σου πρότεινα να μην γίνει χρήση της Ατέλειας, ειδικά αν δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός και δεν τη χάνει.

                                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Με ατέλεια 4000 είναι τόσο το Γκράντλαντ . Αν αγοράσει θα την κάνει χρήση .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr