-
Δεν έχουν καμία σχέση η προσοχή που δείχνει κάποιος στο αυτοκίνητο του με ψυχαναγκαστικές συμπεριφορές, όπως η μη απομάκρυνση των ζελατίνων.
Το δικό μου αυτοκίνητο, μετά από 3 χρόνια και 47.000 Km δείχνει (και είναι) καινούριο, σχολαστικά συντηρημένο λαοί χωρίς σημάδια χρήσης. Όμως το αυτοκίνητο πρέπει να το χαίρεσαι. Ποιος ο λόγος να βάλεις καλύμματα από την πρώτη μέρα ή να αφήσεις τις ζελατίνες στα καθίσματα; Για να το πάρει ο επόμενος αχρησιμοποίητο, ενώ εσύ δεν θα έχεις κάτσει ποτέ στην καλή ταπετσαρία του καθίσματος, αλλά αντιθέτως θα κάθεσαι σε ένα σακουλιασμένο φθηνό κάλυμμα της Autoplus; Όλα με μέτρο θέλουν. Εγώ χρησιμοποιώ καλύμματα μόνο για δύο μήνες το χρόνο, την περίοδο των καλοκαιρινών μπάνιων. Τον υπόλοιπο χρόνο χαίρομαι τα καθίσματα μου...
Ειπα κι εγω , το αφησε να πεσει κατω ο Χαρης και δεν απαντησε??
Ολα με μετρο, συμφωνω. Προσωπικα ειπα γιατι τα ειχα βαλει τα καλύμματα( πλατοκαθισμα μου τα ειπε ο υπαλληλος στα αξεσουαρ) . Δεν ηθελα να καθομαι με οχι καθαρα ρουχα σε ολοκαινουριο αμαξι. Οταν εφυγα απο εκεινη την δουλεια, τα εβγαλα και δεν τα ξαναβαλα. Και (παλι προσωπικα) τα αμαξια μου τα κραταω χρονια, δεν τα αλλαζω ευκολα, οποτε οτι κανω ειναι με προοπτική ετων....
-
Φυσικά αν το ζητούμενο είναι μόνο η εμφάνιση, γίνεται και φθηνότερα η δουλειά. Δηλαδή μόνο διαχύτη και τελικό/απολήξεις ή και μόνο τις απολήξεις αν το μάστορας μετατρέψει το τελικό καζανάκι.
-
Φίλε **dimitriscsd **ευχαριστώ για την πληροφορία! Περίμενα μεγαλύτερο κόστος
Θέλω και εγώ να κάνω κάτι αντίστοιχο και αναρωτιόμουν αν αυτό το πλαστικό βγαίνει. Τουλάχιστον στα Ford γίνεται δουλειά.
υ.γ. πολύ καλός και ο ήχος της εξάτμισης φίλε!!! Πολύ καλή δουλειά! Ωραίος!!!!!
-
Πάντως από εμφάνιση και ήχο σκίζει. Το καλό είναι ότι έγινε σχετικά εύκολα η δουλειά. Εγώ είμαι στο ψάξιμο.
Την πάτησα με τις εκδόσεις του αυτοκινήτου και τις φωτογραφίες που έβλεπα στο ίντερνετ και έγινε ένα μπέρδεμα. Τέλος πάντων. Θα βρω και εγώ κάποια λύση, ελπίζω. Ας μην βγούμε offtopic και δεν θέλω να γράφω άλλο για το αυτοκίνητό μου εδώ μέσα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
Γερμανικη η Fox ε? Δεν το ηξερα .70αρα δεν ειναι λιγο μεγαλη? Ειναι και για μεγαλυτερο μοντελο απο το δικο σου ? Ισως για το ST ? Παντως οτι δεν ακουγεται μεχρι τις 3,000στρ ειναι πολυ καλο. Ειναι με κλαπετα ?
-
Γερμανικη η Fox ε? Δεν το ηξερα .70αρα δεν ειναι λιγο μεγαλη? Ειναι και για μεγαλυτερο μοντελο απο το δικο σου ? Ισως για το ST ? Παντως οτι δεν ακουγεται μεχρι τις 3,000στρ ειναι πολυ καλο. Ειναι με κλαπετα ?
Ναι γερμανική. 70άρες βγάζουν όλοι οι οίκοι γι αυτό το μοτέρ στο Focus. Και στο Fiesta ST που έχει το μοτέρ αυτό επίσης 70άρα. Φαντάζομαι πως τα έχουν μελετήσει δε βάζουν ότι να ναι... Στο Focus ST με το 2.3 λίτρα μοτέρ βάζουν 75άρα.
Το ST Line όχι δεν έχει κλαπέτα. Είναι μόνιμα ανοιχτή. Δεν ξέρω πως το έχουν πετύχει αυτό με τον ήχο. Ίσως έχει να κάνει με τον σχεδιασμό στο καζάνι πίσω. Δεν είναι πως δεν ακούγεται καθόλου, απλά είναι στα ίδια επίπεδα ήχου με το στοκ σύστημα. Σε συνδυασμό με την αρκετά καλή ηχομόνωση δεν έχεις κανένα θέμα σε ταξίδι. Μόλις το ανοίξεις λίγο όμως, απόλαυση
-
Πολυ καλη ακουγεται η περιγραφη σου. Χαλαλι το 1000αρικο
-
Νομίζω όλες με GPF κτλ πάνε κοντά στο χιλιάρικο πχια.. Κάποια στιγμή σκέφτηκα να βάλω την ανάλογη miltek στο ST αλλά επειδή με ξέρω δε λέει να γίνω έξτρα αντικοινωνικός.. είμαι ήδη αρκετά
Κάνουμε και οικονομία ..
Στο Abarth είχα ένα τελικό Magnetti Marelli Bombardone όνομα και πράμα.. με το που το έβαλα ανέβασα κατανάλωση 1 λίτρο κατά μέσο όρο γιατί προσπαθούσα κάθε φορά να το κάνω να 'σκάει' στις αλλαγές....
-
To GPF ο Δημητρης δεν το αλλαξε αν καταλαβα σωστα
Αυτο το Bombardone ειναι σκετη σωληνα?
Ωραια ειναι να κανει θορυβο Μαστορα.Οταν θες να παιξεις ειναι οτι πρεπει. Αλλά στο ταξιδι δεν παλευεται.Φτανεις και το κεφαλι σου βουιζει. Οπότε ή με κλαπετα που διαλεγεις ή ησυχη εντελως , για μας που ειμαστε και καποιας ηλικιας
-
wantone wrote:
Ωραιο ειναι. Ποσο σου πηγε η μετατροπη? Εχεις και καλυτερο ηχο?
Θυμιζεις τι εκδοση ειναι με ποιον κινητηρα και αν εχεις πολλαπλους πισω.
Η εξάτμιση από το φίλτρο σωματιδίων και πίσω πήγε 900. Ανοξείδωτη 70mm με πιστοποίηση TUV, έγκριση τύπου και εγγύηση.
Ο διαχύτης έκανε 60-70 ευρώ περίπου (δε θυμάμαι ακριβώς) και το βάψιμό του άλλο ένα 50ρικο σε γνωστό μου φανοποιό που ξέρω πως κάνει καλή δουλειά.
Ο ήχος έχει βελτιωθεί αισθητά αλλά αυτό που λατρεύω είναι πως οι γερμανοί το έχουν φτιάξει έτσι ώστε μέχρι τις 3000 στροφές περίπου να μη κάνει καθόλου φασαρία. Μετά τις 3 αρχίζει και ακούγεται περισσότερο. Ήταν ακριβώς ότι έψαχνα καθώς κάνω ταξίδια και δεν ήθελα μόνιμη βαβούρα. Εννοείται πως συντονισμοί δεν υπάρχουν πουθενά...
Το αμάξι είναι ST Line βενζίνη 1.5Τ 182hp manual και πολλαπλούς έχουν όλα τα station wagon mk4.
https://photos.app.goo.gl/7WQFxoTKqzEQhusw6
Ορίστε και ένα βίντεο με τον ήχο. Εκεί ήταν φρέσκια τώρα που κάηκε λίγο ακούγεται ακόμα καλύτερα. Η απόλαυση βέβαια είναι στην επιτάχυνση αφού με τον ιδιαίτερο τόνο του 3κύλινδρου ο ήχος, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον, είναι όλα τα λεφτά Και από στοκ ήταν καλός απλά τώρα είναι απλά τέλειος!
Να σου πω ιδιο ηχο με το δικο μου εχει επισης 1.5 3κυλινδρο. Την εξατμιση απο που την πηρες και τι μαρκα ειναι; Ειναι μικρο το κομματι που εβαλες γιαυτο ηταν φθηνο. Στο δικο μου ειναι μεγαλυτερο σε μεγεθος.
-
Fox είναι η εξάτμιση από Γερμανία. Απευθείας από την Fox την πήρα.
Καταλύτη φίλτρο δεν άλλαξα για λόγους εγγύησης. Είναι μετά το φίλτρο δηλαδή μεσαίο, τελικό και οι ενδιάμεσες σωληνώσεις. Downpipe καταλύτης φίλτρο μείνανε στοκ.
Ποιο κομμάτι είναι μικρό; Δεν κατάλαβα τι εννοείς ακριβώς. Την τιμή για GPF back δε την λες και φθηνή πάντως. Σε εξατμισα custom θα έβγαινε λιγότερο. Ήθελα απλά τις πιστοποιήσεις και την εγγύηση για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Επίσης αυτή την είχα ακούσει και ήμουν πολύ ευχαριστημένος από τα επίπεδα θορύβου.
-
To τμημα στον προφυλακτηρα για να εχεις τις 2 εξοδους. Το ιδιο ακριβως ειναι στο BMW αλλα αυτο το τμημα ειναι μεγαλυτερο.
-
To τμημα στον προφυλακτηρα για να εχεις τις 2 εξοδους. Το ιδιο ακριβως ειναι στο BMW αλλα αυτο το τμημα ειναι μεγαλυτερο.
Ααα οκ... Ναι δεν είναι ιδιαίτερα ψηλό αλλά σε πλάτος πιάνει όλο το κάτω μέρος του προφυλακτήρα από άκρη σε άκρη.
-
To GPF ο Δημητρης δεν το αλλαξε αν καταλαβα σωστα
Αυτο το Bombardone ειναι σκετη σωληνα?
Ωραια ειναι να κανει θορυβο Μαστορα.Οταν θες να παιξεις ειναι οτι πρεπει. Αλλά στο ταξιδι δεν παλευεται.Φτανεις και το κεφαλι σου βουιζει. Οπότε ή με κλαπετα που διαλεγεις ή ησυχη εντελως , για μας που ειμαστε και καποιας ηλικιας
Χαχα ναι δύο σωλήνες είναι χωρίς καζάνια. Τσάμπα πράμα ουτε τρακόσια ευρά. Στο ταξίδι είχε τη βαβούρα του αλλά παλευόταν λόγω καλής ηχομόνωσης για την κατηγορία του. Δε το ξανακάνω βέβαια, με κλαπέτα all the way εννοείται.
Δες λίγο το βινδεο και πές μου όμως αν μπορείς να αγιάσεις....
-
Εχει ωραιο ηχο ναι. Καπως ετσι ακουγεται και το Peugeot μου. Αλλά στο πιο δυνατο .Αχ και να ημουν 20 χρονια νεοτερος....
-
Ειπα κι εγω , το αφησε να πεσει κατω ο Χαρης και δεν απαντησε??
Ολα με μετρο, συμφωνω. Προσωπικα ειπα γιατι τα ειχα βαλει τα καλύμματα( πλατοκαθισμα μου τα ειπε ο υπαλληλος στα αξεσουαρ) . Δεν ηθελα να καθομαι με οχι καθαρα ρουχα σε ολοκαινουριο αμαξι. Οταν εφυγα απο εκεινη την δουλεια, τα εβγαλα και δεν τα ξαναβαλα. Και (παλι προσωπικα) τα αμαξια μου τα κραταω χρονια, δεν τα αλλαζω ευκολα, οποτε οτι κανω ειναι με προοπτική ετων....
Είδες που τελικά συχνότερα συμφωνούμε από ότι διαφωνούμε;
-
-
Ωραία φώτο κρούζερ....αλλά το αυτοκίνητο που είναι!?!? Εδώ είναι θέμα για φωτό των αυτοκινήτων...
-
Καπου στο πελαγος Αχνοφαινεται
-
Πολλά like!!!
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!