-
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια , βλέπω gatoz είσαι της πιάτσας pri!m!s otel , άρα ψάχνω για Platino , το 150 hp , είναι το ιδανικό νομίζω , τα έχει όλα , τα service έμαθα πως είναι γύρω στο 200.00 ευρώ γενικά ( στα 120 - 150 hp ) , η τιμή δηλαδή στα τακάκια ποια είναι ( εννοείς για το **1.8 **μάλλον ) ;
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο ενδιαφέρον για τη Delta. Στο Car.gr οι τιμές μτχ. είναι στο θεό, πιο ακριβές και από Giulietta. Mάλλον δεν έχουν επικοινωνήσει με τον εγκέφαλό τους όσοι ζητάνε τα λεφτά που τους λείπουν, ότι πουλάνε κάτι που σύντομα θα έχει την αξί α του Rover.
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο ενδιαφέρον για τη Delta. Στο Car.gr οι τιμές μτχ. είναι στο θεό, πιο ακριβές και από Giulietta. Mάλλον δεν έχουν επικοινωνήσει με τον εγκέφαλό τους όσοι ζητάνε τα λεφτά που τους λείπουν, ότι πουλάνε κάτι που σύντομα θα έχει την αξί α του Rover.E, ας πάρουν τι ες άι (πολύ όμως άι...)
Η monica είναι ότι λείπει από τον σαραντοπενηντάρη του σήμερα, υπόσχεται σεξ...R.S.
Τα τακάκια του DI που αφορούν brembo 330 μπροστά 278 πίσω, πάνε κάπου 200. Δεν αφορά τις υπόλοιπες αφού δεν φοράνε ανάλογα brembo, βασικά ου΄τε καν brembo...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Το θολωμένο μυαλό...
Στις 120/150/190/multi air υπήρχε η δυνατότητα να παραγγείλεις ένα πράμα που λεγόταν RSS
Αυτό είναι ένα κουμπάκι στη μέση του ταμπλό που γράφει, φυσικά, RSS
Εκτός από κουμπάκι, είναι οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ανάλογα με το στυλ οδήγησης - πρακτικά τα αμορτισέρ έχουν το καθένα από μια τρόμπα που τους αλλάζει απόσβεση και σκληρότητα...
Ενα χιλιαρικάκι είχε τότενες...
Προτιμάς όποια το έχει....
Στην 1.8 Di ήταν στανταράκι αλλά χωρίς κουμπί: δούλευε μαζί με το κουμπί του aisin και στο sport άλλαζε τη συμπεριφορά δραματικά (οι di ήταν by default αυτόματες με 6άρι aisin)
Youtube Video -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο ενδιαφέρον για τη Delta. Στο Car.gr οι τιμές μτχ. είναι στο θεό, πιο ακριβές και από Giulietta. Mάλλον δεν έχουν επικοινωνήσει με τον εγκέφαλό τους όσοι ζητάνε τα λεφτά που τους λείπουν, ότι πουλάνε κάτι που σύντομα θα έχει την αξί α του Rover.Αποκλειται να εχεις κοιταξει το car.gr, στο λεω εγω που το εχω.
-
kalmik είναι όμορφο αμάξι , γρήγορο και άνετο , μόνο το Volvo V40 D2 ( που είναι ακριβό , βαρύ με πτώμα ιπποδύναμη ) είναι σαν κι αυτό , έχεις δίκιο εν μέρη αλλά είναι διαχρονικό αμάξι , όσοι το έχουν το έχουν ( γενικά ο Έλληνας είναι στον κόσμο του με τις τιμές , αλλά αν ψάξεις υπάρχουν ευκαιρίες ) , άλλα δεν θα βγαίνουν στη Ελλάδα πλεον εκτός από τα Ypsilon , τραγικό αυτό αλλά όποιος τα χώνει είναι πιο πάνω , φάγανε την Lancia που είναι μαζί με την Alfa Romeo από τα πιο καλοσχεδιασμένα αυτοκίνητα που υπάρχουν , με δύναμη και κρατήματα για να κρατήσουν την Fiat εμένα η ένστασή μου ήταν τα ανταλακτικά αλλά είναι παραπλήσια των Alfa Romeo και Fiat , οπότε η λύση θα βρίσκεται
-
Καλησπέρα στο φόρουμ.Συνεχιζω ένα παλιότερο θέμα. Θέλω αν υπάρχει κάποιος κάτοχος της lancia delta,να μου πει πληροφορίες για θέματα αξιοπιστίας, ανταλλακτικών και service.Υπαρχει μεγάλο προβλήμα; Ανταλλακτικά βρίσκονται; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Κάτοχος δεν είμαι, αλλά έχει ο κουμπάρος μου. Τα ανταλλακτικά δεν είναι είδος προς εξαφάνιση, αλλά αυτός που είχε θέμα με την ηλεκτρονική ανάρτηση ταλαιπωρήθηκε λίγο. Service δεν έχεις θέμα. Και το αυτοκίνητο για τα χρήματα που πωλείται ως μεταχειρισμένο, είναι εξαιρετικό.
-
Κάτοχος δεν είμαι, αλλά έχει ο κουμπάρος μου. Τα ανταλλακτικά δεν είναι είδος προς εξαφάνιση, αλλά αυτός που είχε θέμα με την ηλεκτρονική ανάρτηση ταλαιπωρήθηκε λίγο. Service δεν έχεις θέμα. Και το αυτοκίνητο για τα χρήματα που πωλείται ως μεταχειρισμένο, είναι εξαιρετικό.
Καλησπέρα, είμαι δυστυχής κάτοχος ενός lancia delta 1.4 multijet 3/2012 stelth και εμφάνισε πρόβλημα στην ανάρτηση.Το αγόρασα ελαφρά (?) μεταχειρισμένο μέσω του αντιπροσώπου της Λάντσια στην πόλη μου (Κρήτη), χωρίς να γνωρίζω πολλά. Όπως πληροφορήθηκα φοράει ανάρτηση ηλεκτρονική (sdc) και το κόστος αντικατάστασης του κάθε αμορτισέρ αγγίζει τα 780 ευρώ, σύνολο 3.100 ευρώ. Βλέπω ότι ο Kyr80 μέσω κουμπάρου του είχε κάποια γνώση των προβλημάτων και παρακαλώ, αν ο ίδιος διαβάσει το μήνυμα ή άλλος γνώστης, να επικοινωνήσει μαζί μου.
Ευχαριστώ
Νίκος
-
οταν ειχα τη 1.8 di με rss (reactive suspension system) του 2009 που δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, θυμαμαι γνωστος που εiχε τρακαρει και αλλαξε αμορτισερ να τον ποναει πολυ σε γιουρα. απο την αλλη ειναι πολυ πιθανο να παιρνει αφτερμαρκετ χωρις υδραυλικη ρυθμιση. και να σου πω το θυμαμαι εντελως απροβληματιστο και στα χερια μου και γενικα στους λανσιστι. πολυ καλο αμαξι και ερωτευσιμο, μου αφησε πληγη οταν το εδωσα και πηρα το 508 που μου φαινοταν ψωφιο ουτε καν με τα 160 που λεγανε μπροστα στα 200 της di
-
Aπο την αλλη ειναι πολυ πιθανο να παιρνει αφτερμαρκετ χωρις υδραυλικη ρυθμιση.
Κάποια συνεργεία μου το είπαν αυτό (Χανιά), αλλά από το εξουσιοδοτημένο στο Ηράκλειο το απέκλεισαν. Το σίγουρο είναι ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του αυτοκινήτου που ελέγχει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Στην καλύτερη περίπτωση θα εμφανίζει βλάβη. Επίσης, δεν δέχεται κανείς να τα επισκευάσει. Σκέφτομαι μέχρι και να το πουλήσω. Κάπου διάβασα για το opel astra gtc ότι μπορείς να επέμβεις στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και να διαγράψεις τη ρύθμιση της ηλεκτρονικής ανάρτησης, αλλά δεν μπορώ να βρω κάποιον να το κάνει. Και αυτό μου το απέκλεισαν από το εξουσιδοτημένο.
-
Μην περιμένεις να κάνουν κάτι τέτοιο (αντικατάσταση με μη ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα ή επισκευή) σε εξουσιοδοτημένο, ρισκάρουν την εξουσιοδότησή τους έτσι!
Στην Κρήτη που είσαι δύσκολα θα βρεις κάποιο συνεργείο που να έχει την εμπειρία να κάνει κάποια τέτοια ταρζανιά. Στην Αθήνα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες, αλλά δεν έρχεσαι και να αρχίσεις να ψάχνεις, αν μπορεί κανένας συμφορουμίτης να σε στείλει κατευθείαν ίσως. (εγώ δεν ξέρω κάποιον)
Δυστυχώς δεν κυκλοφόρησε πολύ το δικό σου όπως το astra gtc ώστε να βρέθηκαν κάποιοι να κάνουν πατέντες. Αν σε καλύπτει στα υπόλοιπα μην το πουλήσεις, ψάξε κανένα εξειδικευμένο και ρωτα περισσότερα.
-
Στην Αθήνα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες, αλλά δεν έρχεσαι και να αρχίσεις να ψάχνεις, αν μπορεί κανένας συμφορουμίτης να σε στείλει κατευθείαν ίσως. (εγώ δεν ξέρω κάποιον).
Κατ΄αρχάς ευχαριστώ όλους για τον κόπο τους να απαντήσουν. Αυτό σκέφτομαι κι εγώ, ψάχνω να βρω εξειδικευμένο συνεργείο να μου βρει λύση (ακόμη και αλλαγή με συμβατικά αμορτισέρ) προκειμένου να κρατήσω το αυτοκίνητο γιατί είναι κρίμα να μου το φάνε σε καμία μάντρα κοψοχρονιά. Αν κάποιος ξέρει κάτι, δεκτή κάθε πρόταση και αν δε θέλει δημοσίως με κάποιο μήνυμα.
-
Μπες σε καποιο φορουμ για Lancia ή και στο fb σε αντιστοιχες ομαδες και ρωτα . Κατι θα βρεις σιγουρα
Μεχρι και στο φορουμ των alfisti θα βρεις πληροφοριες
-
Σωστός ο Αλεξανδρος.Στο alfisti.gr κάποια παραπάνω ιδέα θα έχουν γιατί υπάρχει αντίστοιχο θέμα με ηλεκτρονικές αναρτήσεις στις ΜίΤο.
Aν δεν βρείς άκρη ,κανε ένα τηλέφωνο στο συνεργείο του Λαδογιάννη .Είναι κάπου στα Γλυκά Νερά Αττικής αν θυμάμαι καλά.
-
Μπες σε καποιο φορουμ για Lancia ή και στο fb σε αντιστοιχες ομαδες και ρωτα . Κατι θα βρεις σιγουρα
Μεχρι και στο φορουμ των alfisti θα βρεις πληροφοριες
Μέχρι στιγμής δε βρήκα κάτι καλύτερο στα φόρα απ' ότι εδώ. Επίσης δεν έχω φβ, αλλά θα προσπαθήσω μέσω των παιδιών. Ωστόσο θα αναμένω και εδώ μήπως πάρω κάποια πληροφορία.
-
Aν δεν βρείς άκρη ,κανε ένα τηλέφωνο στο συνεργείο του Λαδογιάννη .Είναι κάπου στα Γλυκά Νερά Αττικής αν θυμάμαι καλά.
Ψάχνω το τηλέφωνο αλλά δε βρίσκω κάτι στο ιντερνετ. Επίσης αυτό το συνεργείο ειδικεύεται σε τέτοια θέματα ; Υπάρχει κάποια πληροφόρηση ;
-
kostis20 wrote:
Aν δεν βρείς άκρη ,κανε ένα τηλέφωνο στο συνεργείο του Λαδογιάννη .Είναι κάπου στα Γλυκά Νερά Αττικής αν θυμάμαι καλά.
Ψάχνω το τηλέφωνο αλλά δε βρίσκω κάτι στο ιντερνετ. Επίσης αυτό το συνεργείο ειδικεύεται σε τέτοια θέματα ; Υπάρχει κάποια πληροφόρηση ;
Είχα πάει παλιότερα, ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημένος δεν είχα μείνει...καθόλου όμως. Αλλά πλέον έχει κλείσει, οπότε δεν θα το βρείς.
Υπάρχουν πολύ καλά συνεργεία στην γύρω περιοχή.
-
Έκλεισε δυστυχώς .Τώρα μου το είπαν.Ειχα δύο ιταλοφιλους συναδέλφους που ήταν πολύ ευχαριστημένοι.
Δοκίμασε να κάνεις ένα τηλέφωνο εδώ
-
Καλησπέρα είμαι νέος και ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Διαβάζω για πρόβλημα στην ηλεκτρονική ανάρτηση. Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος τι πρόβλημα ακριβώς είναι αυτό, πως το αντιλαμβάνεσαι και πως καταλαβαίνω αν το αμάξι έχει τέτοια ανάρτηση? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα είμαι νέος και ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Διαβάζω για πρόβλημα στην ηλεκτρονική ανάρτηση. Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος τι πρόβλημα ακριβώς είναι αυτό, πως το αντιλαμβάνεσαι και πως καταλαβαίνω αν το αμάξι έχει τέτοια ανάρτηση? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Λογικά θα έχει κάπου κουμπιά ή διακόπτη πολλαπλών θέσεων για τα αντίστοιχα προγράμματα λειτουργίας της ανάρτησης (comfort, normal, sport). Δεν ξέρω που, δεν το έχω δει καν το αμάξι εσωτερικά, αλλά λογικά κάπου κοντά σε λεβιέ ταχυτήτων, χειρόφρενο κλπ
Μεταχειρισμένο Lancia Delta