-
Γεια χαρά παιδιά,
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου με κύριο γνώμονα τη χαμηλή κατανάλωση. Έχει νόημα να κοιτάζω για μεταχειρισμένο με LPG (π.χ. έχω βρει ένα hyundai i10, δεκαετίας, με σχετικά λίγα χλμ και εργοστασιακό lpg) ή δεν θα έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση από ένα μικρό βενζινοκίνητο, π.χ. Toyota Aygo, Peugeot 107, Skoda Citigo κλπ (αυτά όλα βγαίνουν στα 1.000 cc νομίζω);
Το θέλω για εντός πόλης (Αθήνα) και κατά προσέγγιση όπως τα έχω υπολογίσει θα κάνω 420-450 χλμ/μήνα, περίπου 6.000 χλμ/έτος. -
Γεια χαρά παιδιά,
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου με κύριο γνώμονα τη χαμηλή κατανάλωση. Έχει νόημα να κοιτάζω για μεταχειρισμένο με LPG (π.χ. έχω βρει ένα hyundai i10, δεκαετίας, με σχετικά λίγα χλμ και εργοστασιακό lpg) ή δεν θα έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση από ένα μικρό βενζινοκίνητο, π.χ. Toyota Aygo, Peugeot 107, Skoda Citigo κλπ (αυτά όλα βγαίνουν στα 1.000 cc νομίζω);
Το θέλω για εντός πόλης (Αθήνα) και κατά προσέγγιση όπως τα έχω υπολογίσει θα κάνω 420-450 χλμ/μήνα, περίπου 6.000 χλμ/έτος. -
Δεν είναι πάρα πολλά τα χιλιόμετρα. Διάλεξε αυτό που σε βολεύει και σου αρέσει καλύτερα.
-
Mε αυτά τα χλμ/έτος καλύτερα μικρό βενζίνη, παρά μεταχειρ. υγραέριο 10ετίας που δεν ξέρεις τι προβλήματα θα βγάλει και στο τέλος την ελάχιστη οικονομία στην κατανάλωση θα την χρυσοπληρώσεις σε πιθανές επισκευές.
-
Πάρε βενζίνης και κάνε εσύ τη μετατροπή σε υγραέριο. Εκτός κι αν δεν το κρατήσεις χρόνια, γιατί θα χρειαστείς περίπου μία τριετία για την απόσβεση. Φυσικό αέριο, ηλεκτρικά, δε σου ταιριάζουν αυτά; Εκεί να δεις οικονομία.
-
250 ευρώ το χρόνο διαφορά σε κατανάλωση θα δεις με το υγραεριοκίνητο. Αν σε ενδιαφέρει, πάρτο.
-
Εγώ δεν θυμάμαι ποτέ το i10 να έβγαινε εργοστασιακό με υγραέριο....
Για τόσα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις δεν έχει κανένα νόημα να πας σε υγραέριο και να βάλεις έναν μπελά στο κεφάλι σου...
-
Το υγραέριο σε μικρα αυτοκινητα ειναι εντελως αχρείαστη μετατροπή. Το κέρδος ειναι μικρό. Γενικά, το υγραεριο εχει πολλες κρυφες δαπανες που ειναι δύσκολο να υπολογιστούν απο την αρχη.
-
Εβγαινε με τον χιλιαρι,
-
Όπως;
-
Το υγραέριο σε μικρα αυτοκινητα ειναι εντελως αχρείαστη μετατροπή. Το κέρδος ειναι μικρό. Γενικά, το υγραεριο εχει πολλες κρυφες δαπανες που ειναι δύσκολο να υπολογιστούν απο την αρχη.
Τελείως άκυρος συλλογισμός, όταν το αυτοκίνητο κάνει χιλιόμετρα ακόμα και μικρό ελαχιστοποιείς τα έξοδά σου. Δηλαδή αν δίνεις 20 ευρώ τη βδομάδα για αέριο αντί για 40 βενζίνη σε χαλάει; Από το 14 που έχω κάνει ένα φίεστα αέριο έχω γλυτώσει χοντρικά τουλάχιστον 5 με 6 χιλιάρικα χωρίς να πληρώσω μία για ζημιές.
Και από συντήρηση τίποτα, 2 φιλτράκια κάθε 20.000 χλμ που τα βρίσκεις στο ίντερνετ με 5 ευρώ το ένα.
-
Φίλε μου εγώ είχα το Hyundai I10 εργοστασιακό LPG μοντέλο 2015 με 146.000 km (εννοείται ότι υπάρχει μόνο εισαγωγής.,)μέχρι τώρα που το πούλησα ήμουνα πάρα πολύ ευχαριστημένος, οδική συμπεριφορά πολύ καλή μεγαλύτερου αυτοκινήτου πολύ ευκολοδηγητο, η κατανάλωση του είναι στα 6,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα LPG πάντα που ισοδυναμεί με 4 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, κοντές σχέσεις με καλό τράβηγμα, γενικά πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο. Γύρισα όλη την Ελλάδα άνετα. Το πούλησα γτ ήθελα κάτι μεγαλύτερο και πήρα το Renault captur LPG. Τώρα όσοι σου λένε πάρε ένα κανονικό και κάντο μετατροπή σε υγραέριο Εννοείται ότι δεν ξέρουν τι λένε. Εννοείται ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση ενός εργοστασιακού συστήματος, με μετατροπή από τον μπάρμπα Μήτσο της γειτονιάς. Είναι απλά η μέρα με την νύχτα στα πάντα!!!
Όταν το πήρα και πήγα σε εγκατάστατη μεγάλο πού έβαζε LPG για να πάρω βεβαίωση αρχική για Κτεο το κοίταγε και δεν πίστευε πόσο διαφορετικό είναι με τις μετατροπές που κάνει. Βασικά έχει ένα εγκέφαλο που ελέγχει τα πάντα και το LPG, γυρίζει σε LPG άμεσα με που το βάζεις μπροστά, καντράν με ένδειξη LPG, αλλά μεταλα άλλη κεφαλή μεταλλική με τα μπεκ του LPG πάνω και άλλα πολλά.
-
Για το αβανς ειναι ο εγκεφαλος. Και εξω στους μητσους μπαινει αλλα κοδτιζει 200 ευρω εξτρα. Μαλιστα σου λενε οτι δεν χρειαζεται διοτι διαβαζει το συστημα τις εντολες τους εγκεφαλου βενζινης και αναλογα ψεκαζει διαφορετικα το συστημα. Δηλαδη ψηλομπουρδες λενε οι Μητσοι. Χρειάζεται.
Δηλαδη το θεμα ειναι η φλογα και η μοιρες, οποτε με εγκεφαλο μονο γινεται αυτο.
-
Με 10000 χιλ το χρονο και μικρο αυτοκινητο ουτε συζήτηση για lpg. Αν καποιος κανει πολλα χιλ και θελει να ρισκαρει, πρεπει να δει το μοντελο του αυτοκινήτου του και τον εγκαταστατη του αεριου. Αν στο lpg αρχισουν τα προβληματα, την πατησε. Απο προσωπικη εμπειρία: σβησιμο στο παρκαρισμα, σβησιμο εν κινησει, αναμενο check engine, διαρροή παραφλού, εντονη μυρωδια υγραεριου στο εσωτερικο, αλλαγή πνευμονα 2 φορες, θεμα με τις βαλβιδες και ασταθεια στο ρελαντι - κατα συνεπεια συνεχεις επισκεψεις στα συνεργεία με οτι αυτο συνεπάγεται. Ταυτοχρονα αυξημενο κτεο, αλλαγη δεξαμενης στη 10ετια, και φυσικα επιπρόσθετο service στο lpg kit.
-
Με 10000 χιλ το χρονο και μικρο αυτοκινητο ουτε συζήτηση για lpg. Αν καποιος κανει πολλα χιλ και θελει να ρισκαρει, πρεπει να δει το μοντελο του αυτοκινήτου του και τον εγκαταστατη του αεριου. Αν στο lpg αρχισουν τα προβληματα, την πατησε. Απο προσωπικη εμπειρία: σβησιμο στο παρκαρισμα, σβησιμο εν κινησει, αναμενο check engine, διαρροή παραφλού, εντονη μυρωδια υγραεριου στο εσωτερικο, αλλαγή πνευμονα 2 φορες, θεμα με τις βαλβιδες και ασταθεια στο ρελαντι - κατα συνεπεια συνεχεις επισκεψεις στα συνεργεία με οτι αυτο συνεπάγεται. Ταυτοχρονα αυξημενο κτεο, αλλαγη δεξαμενης στη 10ετια, και φυσικα επιπρόσθετο service στο lpg kit.
Σε τι αμάξι και με πόσα χιλιόμτετρα? Μετατροπή ή εργοστασιακό?
-
kozani76 wrote:
Με 10000 χιλ το χρονο και μικρο αυτοκινητο ουτε συζήτηση για lpg. Αν καποιος κανει πολλα χιλ και θελει να ρισκαρει, πρεπει να δει το μοντελο του αυτοκινήτου του και τον εγκαταστατη του αεριου. Αν στο lpg αρχισουν τα προβληματα, την πατησε. Απο προσωπικη εμπειρία: σβησιμο στο παρκαρισμα, σβησιμο εν κινησει, αναμενο check engine, διαρροή παραφλού, εντονη μυρωδια υγραεριου στο εσωτερικο, αλλαγή πνευμονα 2 φορες, θεμα με τις βαλβιδες και ασταθεια στο ρελαντι - κατα συνεπεια συνεχεις επισκεψεις στα συνεργεία με οτι αυτο συνεπάγεται. Ταυτοχρονα αυξημενο κτεο, αλλαγη δεξαμενης στη 10ετια, και φυσικα επιπρόσθετο service στο lpg kit.
Σε τι αμάξι και με πόσα χιλιόμτετρα? Μετατροπή ή εργοστασιακό?
Σε μετατροπη. ford focus 1.6 2007. Φταιω και εγω που δε το εψαξα περισσότερο. Στα εργοστασιακα lpg τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα
-
Εγώ προσωπικά έχω 3 φίλους με μετατροπή και οι 3εις με πάρα πολλά χιλιόμετρα πριν και μετά την μετατροπή! καμια ζημιά και μιλάμε για αμάξια 2003-2005 -2006 ! Και οι 3εις πήγαν σε διαφορετικούς μάστορες αλλά όχι του 500ε δώσανε κάτι παραπάνω και είχαν το κεφάλι τους ήσυχο !
Πήγα και εγώ στον ένα με φοκους 2003 είχα τότε 180.000χλμ , με έπεισε να μην κάνω την μετατροπή με επιχειρήματα , ακόμα και στην κρίση ο άνθρωπος δεν ήθελε να χαλάσει το όνομα του για μερικά ευρώ!
EDIT : Ακόμα και 10.000 χλμ το χρόνο να κάνεις συμφέρει το αέριο τα 200-300ε λιγότερο σε κόστος μετακίνησης είναι η ασφάλεια και το ετήσιο service ' σε μικρό αμάξι!
-
Δυστυχώς mazda και ford ειναι ασύμβατα με lpg και ο μάστορας δεν ειπε τιποτα. Στη δικη μου περίπτωση η μετατροπη κόστισε 1200€, αρα οχι φθηνή.
-
Όπως έχω ξαναγράψει corolla 2006 1.4 hatchback μετατροπή με σύστημα Lovato 750 ευρώ αν θυμάμαι έχω συνολικά 410000χλμ νομίζω πως το χα βάλει στα 280 αν όχι στα 300 δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Γενικα είμαι της άποψης για να βάλεις lpg πρέπει να το ψάξεις από θέμα μηχανικού και σύστημα και όταν το αυτοκίνητο έχει αρκετά χλμ αλλιώς για καινούργιο μόνο εργοστασιακο.
-
Εγώ με το Φόκους 1,6 του 2008 έκανα 80κ χλμ με μηδενικά προβλήματα. Έδωσα όμως 1200 ευρώ το 2011 σε επώνυμο εγκαταστάτη με καλή φήμη και δεν με διέψευσε. Ο επόμενος κάτοχος έχει κάνει σχεδόν ακόμα 100 κ με μηδενικά προβλήματα.
LPG ή βενζινοκίνητο μικρό;