-
Αν επιτρέπεται,τι είχες πριν και σ5α έβγαλε όλα αυτά?
-
Αν επιτρέπεται,τι είχες πριν και σ5α έβγαλε όλα αυτά?
Punto Evo Euro5, που από τα 150Κ έως τα 180Κ έβγαλε τουρμπίνα (την είχε ζορίσει ο προηγούμενος μάλλον), DPF (λόγω λαδιών της τουρμπίνας), κακή κατανάλωση και συνεχείς αναγεννήσεις. Εν τέλει ήταν τα μπεκάκια, που όταν αλλάχτηκαν τα ακροφύσια, το αμάξι συνήλθε, αλλά εγώ είχα ξενερώσει με τις επισκέψεις στα συνεργεία και έπρεπε να το διώξω. Όλα αυτά χωρίς το παραμικρό check engine, μπας και καταλάβουμε τι φταίει. Η δε αντιπροσωπεία έλεγε ότι φταίει ο εγκέφαλος και θέλαν 1200€ χωρίς να είναι και σίγουροι...
-
Για αυτό λένε ότι αγοράζεις πετρέλαιο μόνο από κάποιον που γνωρίζεις....
Προφανώς ήταν σκισμένο,ασυντήρητο και με πετρέλαιο ότι να'ναι.
-
Για αυτό λένε ότι αγοράζεις πετρέλαιο μόνο από κάποιον που γνωρίζεις....
Προφανώς ήταν σκισμένο,ασυντήρητο και με πετρέλαιο ότι να'ναι.
Το πήρα με 100Κ, σε άριστη κατάσταση, ελεγμένο από παντού και με ελέγχους για χιλιόμετρα, σκουριές και τα πάντα. Σαν κινητήρες δεν έχουν ανάγκη, πάνε 400Κ-500Κ αν είσαι τυπικός στην συντήρηση, τα περιφερειακά όμως δεν είναι με τίποτα για τόσο, κάπου ανάμεσα στα 150-200Κ αρχίζουν και ζητάνε. Και ζητάνε ακριβά ανταλλακτικά. Αυτό είναι το πρόβλημα. Δεδομένου ότι το νέο δεν πρόκειται πλέον να κάνει τόσα χιλιόμετρα, δεν με ενδιέφερε να πάρω diesel, για να μην έχω στο κεφάλι μου τα θέματα του άμεσου ψεκασμού και την αγωνία των ζημιών που μπορεί να βγάλει από κακό καύσιμο.
-
Εννοείται ότι έκανες εξαιρετική αγορά και να σου δίνει πάντα απλόχερα χαμόγελα!
-
Ειναι εξαιρετικο μηχανολογικο πακετο το clio gpl. Εξαιρετικο. Παντα μιλω για απλοθς ανθρωπους. Μη μου πει καποιος για καμια amg A45, Bugatti chiron διοτι εχουμεμκαι τετοιες ξεκαρφωτες συγκρισεις.
-
Δηλαδή ρε Αστέρη συγκρίνεις ένα δεύτερο χέρι ντήζελ 15ετίας με 200Κ χιλιόμετρα με ένα καινούριο διπλού καυσίμου του 2020; Που και το τότε Clio στην εποχή του, κόστιζε αν όχι τα διπλά, μισή φορά πάνω σαν 'κλάση' κατασκευαστική απ' το Punto... Κάτσε να φτάσει 200 χιλ. χλμ. και το καινούριο και μετά βλέπεις αξιοπιστία
Βέβαια τα 'ψυχικά τραύματα' που μπορεί να δημιουργήσει ένα αμάξι στον ιδιοκτήτη, δύσκολα επουλώνονται...
Δεν το ρωτάμε για να το ακυρώσουμε, αν αυτό το αμάξι είναι μια καινούρια αποκάλυψη στον τομέα της κατανάλωσης καλό θα είναι να το μάθουν όσοι ενδιαφέρονται. Αλλά επειδή το υγραέριο είναι χαμηλότερης ενεργειακής πυκνότητας καύσιμο από τη βενζίνη, πάντα χρειάζονται λίγο περισσότερα λίτρα για το ίδιο έργο. Αν καίει 6.5 λτ υγραερίου, σημαίνει πως αυτός ο κινητήρας στο ίδιο αμάξι για το ίδιο έργο θα πρέπει να καίει 5 με 5μιση βενζίνη! Το οποίο βέβαια δεν είναι ανέφικτο για μικρά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά από μόνο του είναι εντυπωσιακό. Πόσο είναι τα γρ. CO2 που αναγράφει το εργοστάσιο με το κάθε καύσιμο, να ξέρουμε πόσο απόκλιση υπάρχει με τη πραγματική χρήση που κάνεις.
Νομίζω πάντως πως η απευθείας σύγκριση υγραερίου με το ντήζελ που κάνουν πολλοί δεν είναι εύστοχη... ναι μεν οικονομικά καύσιμα και τα δύο, αλλά είναι πολύ διαφορετικά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κάθε κινητήρα, αν κάποιος πραγματικά χρειάζεται τη ροπή χαμηλά του ντήζελ σημαίνει πως δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του με αέριο... και κάποιος που θέλει να κάνει χρήση πολλών αστικών χιλιομέτρων φθηνά, σημαίνει πως δεν έχει ουσιαστικό λόγο να πάει σε ντήζελ έτσι κι αλλιώς, μάλλον θα έπαιρνε βενζίνη αλλά με το αέριο κάνει και πολύ οικονομία στη π[όλη, και σε αυτοκινητόδρομο μια χαρά ταξιδεύει. Και μετά υπάρχουν και λεπτομέρειες, όπως το μέγεθος αμαξώματος ή το αυτόματο κιβώτιο, που στο αέριο είναι σπάνιο... αυτή την εποχή είναι συγκυρία που έβγαλε η Renault μοντέλα και με υγραέριο. Αλλά αν π.χ. κάποιος θέλει το ύψος του SUV και επιλογή είναι ο χιλιάρης του Duster, μάλλον θα πάει σε πετρέλαιο που θα καλύψει πολύ καλύτερα τη χρήση του οχήματος. Στα μικρά πόλης βέβαια, εφόσον CNG είναι σπάνιο αλλά LPG βρίσκεις παντού, είναι μια καλή λύση...
-
Δεν σύγκρινα τίποτα. Είπα ότι τα diesel άμα βγάλουν, βγάζουν ζόρικες ζημιές, λόγω άμεσου ψεκασμού και κακού καυσίμου που έχει η Ελλάδα. Για αυτό δεν ήθελα να ξαναπάρω diesel, ασχέτου μάρκας.
-
Και το Clio LPG μου (έκδοση dynamic MY2020) έχει 93 γραμμάρια CO2. Λιγότερα από τα πετρέλαια που έχουν 95-101, ανάλογα τον εξοπλισμό.
-
Και ομως το υγραεριο στις χαμηλες στροφες εχει ιση ή και περισσοτερη ροπη αν δοθει το σωστο αβανς στο κινητηρα, διοτι αλλαζει και το αβανς του λογω διαφορετικων χαρακτηριστικων ως καυσιμο. Στις μεσαιες χρησιμοποιεί ιδιο αβανς με βενζινη, ψηλα παλι το αλλαζει αλλα γενικα χανει απο την βενζινη.
Για αυτο το εργοστασιακο δεν πιστευω να εχει κανενα θεμα. Ειναι ολα μελετημενα.
-
Δεν φαίνεται η φωτο που ανέβασες, σε μένα τουλάχιστον.
Δηλαδή το Clio V έχει ίση ή και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ροπή από τα ντίζελ;
γιατί εγώ διαβάζω, ανάλογα τον κινητήρα:
Μέγιστη ροπή Nm CEE/σ.α.λ.
SCe 75-95 στις 3600
TCe 100 160 στις 2750
TCe 130 EDC 240 στις 1600
Blue dCi 85 220 στις 1750
Blue dCi 115 260 στις 2000
Πόσο περισσότερο να βγάζει το υγραέριο δηλαδή...;
-
Οχι εβαλα το αβανς του κινητηρα οπου μας δειχνει οτι ειναι διαφορετικο απο της βενζινης και οτι αν υπολογισθει παιρνεις τα μεγιστα απο το καυσιμο, δηλαδη αρκετα καλη καταναλωση. Μαλιστα ειναι πολυ καθαρο καυσιμο για τον κινητηρα και εχει υψηλα οκτανια, οπου αν υπολογισθει σωστα με το αβανς απο τον κατασκευαστη θα βγαζει περισσοτερα αλογα και χαμηλοτερα την ροπη του.
Η ροπη ειναι το ενα μερος του γινομεμου, ο λογος μεταδοσης ειναι το αλλο.
Επισης οντως ενα ντιζελ εχει πολυ χαμηλα την ροπη η η οποια σβηει σχεδον σε 1000 σαλ παραπανω και χρειαζεται αλλαγη σχεσης μεταδοσης.
Ενα gpl την κρατα αρκετά περισσοτερο, σχεδον ως τον κοφτη οπου και με τις στροφες επι τον λογο τοτ κιβωτίου, ουσιαστικα δινει και αυτο εντονη ώθηση.
Απλα οδηγείται με αλλον τροπο. Θα μπορουσα να πω πιο σπορτιφ.
Με λιγα λόγια μια μετρηση με αλλαγη σχεσςων μεταδοσης θα δειξει ποιο ειναι γρηγοροτερο.
-
Δεν φαίνεται η φωτο που ανέβασες, σε μένα τουλάχιστον.
Δηλαδή το Clio V έχει ίση ή και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ροπή από τα ντίζελ;
γιατί εγώ διαβάζω, ανάλογα τον κινητήρα:
Μέγιστη ροπή Nm CEE/σ.α.λ.
SCe 75-95 στις 3600
TCe 100 160 στις 2750
TCe 130 EDC 240 στις 1600
Blue dCi 85 220 στις 1750
Blue dCi 115 260 στις 2000
Πόσο περισσότερο να βγάζει το υγραέριο δηλαδή...;
Το υγραέριο βγάζει 170 στις 2000σαλ. Αλλά τραβάει μέχρι τι 5000+. Το diesel επειδή έχει περιορισμένο εύρος στροφών, φοράει μακρύτερο κιβώτιο, που κλέβει ροπή, αλλά δίνει οικονομία, ειδικά στο ταξίδι, που πας με 2000σαλ (και το TCE100 έχει σχετικά μακριά 5η και πάει πχ με 2700 στα 120). Σαν επιτάχυνση 0-100 του ρίχνει του 85αριού 2.5-3 δευτερόλεπτα. Θα δω και τις ρεπρίζ να ενημερώσω.
-
Τι ψάχνετε και τι συγκρίνεται.....?
Το πετρέλαιο είναι για πολλά χλμ ανοιχτούς δρόμους (όχι κοντινές διαδρομές) και φυσικά για καλή ποιότητα πετρελαίου,και (για λίγα χρόνια ακόμη) , γιατί σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα έχεις πρόβλημα. Και εννοείται ότι όσοι έχουν καεί από το πετρέλαιο, (ένας από αυτούς είμαι και εγώ, είχα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και το κράτησα μόνο ένα χρόνο γτ λόγω που τότε έκανα μικρές διαδρομές είχα συνέχεια πρόβλημα με λαμπάκι dpf και μετά είχα active regeneration αλλαγή λαδιών κάθε φορά κτλ....) δεν θέλουν να το ξαναδούν.!
Το lpg όταν είναι εργοστάσιακο είναι μία αξιόπιστη φτηνή λύση μετακίνησης πανομοιότυπη με την βενζίνη.
-
Τι ψάχνεστε; Προφανώς Clio GPL και DCi δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα στον τομέα των επιδόσεων. Το πρώτο βγαίνει με 100 ίππους και το δεύτερο με 85 ή 115. Ποια ροπή ή ποιο εύρος στροφών θα 'γεφυρώσει' το χάσμα σε ιπποδυνάμεις; Αυτά μπορούν να είναι θέμα συζήτησης μόνο σε αυτοκίνητα με αντίστοιχες ιπποδυνάμεις...
-
Οχι εβαλα το αβανς του κινητηρα οπου μας δειχνει οτι ειναι διαφορετικο απο της βενζινης και οτι αν υπολογισθει παιρνεις τα μεγιστα απο το καυσιμο, δηλαδη αρκετα καλη καταναλωση. Μαλιστα ειναι πολυ καθαρο καυσιμο για τον κινητηρα και εχει υψηλα οκτανια, οπου αν υπολογισθει σωστα με το αβανς απο τον κατασκευαστη θα βγαζει περισσοτερα αλογα και χαμηλοτερα την ροπη του.
Η ροπη ειναι το ενα μερος του γινομεμου, ο λογος μεταδοσης ειναι το αλλο.
Επισης οντως ενα ντιζελ εχει πολυ χαμηλα την ροπη η η οποια σβηει σχεδον σε 1000 σαλ παραπανω και χρειαζεται αλλαγη σχεσης μεταδοσης.
Ενα gpl την κρατα αρκετά περισσοτερο, σχεδον ως τον κοφτη οπου και με τις στροφες επι τον λογο τοτ κιβωτίου, ουσιαστικα δινει και αυτο εντονη ώθηση.
Απλα οδηγείται με αλλον τροπο. Θα μπορουσα να πω πιο σπορτιφ.
Με λιγα λόγια μια μετρηση με αλλαγη σχεσςων μεταδοσης θα δειξει ποιο ειναι γρηγοροτερο.
Ένα ποστ πριν συζητούσαμε ποιο έχει καλύτερη ροπή.
Ένα ποστ μετά, συζητάς (εσύ) πιό είναι το πιο γρήγορο...
Για να μη σου λένε 'ανίκητος' και το πας σε εξυβριση, ας πούμε 'άπιαστος' ρε φίλε.
Όπως λέει κι ο harisma, αυτό είπα κι εγώ πως έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα και στην ουσία δεν τίθεται δίλημμα ντίζελ ή υγραέριο...
-
Έχεις κάνει 10 edit βρέ , το έχω μάθει απέξω το κείμενο ....
-
Φρόνιμααα...
-
Τι ειπα δευτερη παραγραφο1....μην κλεβεις....
Βαζω τονους και διορθωνω ορθογραφικα λαθη.
-
Έντωμεταξυ η Renault δίνει κάτι σαν 20-25 % μεγαλύτερη κατανάλωση στο υγραέριο.
Renault Clio V