-
Κοιτώντας αυτό το site
https://it.motor1.com/reviews/213238/le-auto-che-consumano-meno-la-classifica-del-roma-forli/
(που έχω ξαναποστάρει παλαιότερα) για τις συγκριτικές καταναλώσεις ανάμεσα σε αμάξια με διαφορετικό καύσιμο για συγκεκριμένη διαδρομή 360χλμ. και με ίδιο πάντα οδηγό, πήγα στις πρόβες για τα ηλεκτρικά και διαπίστωσα κάτι 'πονηρό' που γίνεται -προς το παρόν- στην Ιταλία. Κοιτούσα τις καταναλώσεις σε kwh και το κόστος σε ευρώ για αυτά τα 360χλμ. για π.χ. τo Kona electric 64kw (δοκιμή 2018),Leaf 40kw (δοκ.2018) και το Tesla 3 (διπλή δοκιμή 2020 με κρύο καιρό και ζεστό). Υπολογίζοντας από τις καταναλώσεις το κόστος 1kwh στην Ιταλία, το 2018 έβγαινε 0,208euro/kwh και το 2020 αυξήθηκε σε 0,23+/kwh.
Mικρή διαφορά μεν,αλλά μήπως διαγράφεται μια τάση όσο διαδίδεται η χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων;
-
Τα ορια δεν εχουν μπει ακομα. Ειναι υπο συζήτηση. Ποια ορια δεν μπορουν να πιασουν;
Αν ειναι αυτα της αμμωνιας, τοτε τα βενζονοκινητα με τον ψεκασμο νερου στον θαλαμο καυσης θα μειωσουν τα παραγωγα αμμωνιας και θα μπορουν να λειτουργησουν σε υψηλοτερη συμπιεση χωρις πυρακια ακομα και σε μεγαλο φορτιο. Στα diesel με αυταναφλεξη, ειναι αυτο ρεαλιστικο;
Διοτι αν δεν εξετασεις την αμμωνια στο νεο προτυπο, τοτε δεν βλεπω πως αλλιως τα diesel δεν πιανουν τα ορια ενω τα βενζινης θα τα πιανουν. Στα υπολοιπα τα πανε αρκετα καλα τα diesel euro 6d.
Και αν δεν εξετασουν την αμμωνια, τοτε γιατι τα καταργουν σταδιακα απο τωρα;
Δηλαδη αν παρεις αναποδα τα γεγονοτα απο την αντιδραση των κατασκευαστων, φαινεται πως ειναι πιθανον οτι θα εξετασουν την αμμωνια. Οπου εκει το adblue λογικα δεν θα μπορει να περασει τα προτυπα, διοτι παραγει πολλα υποπροιοντα αμμωνιας (που ενα δυο απο αυτα, ειναι εξαιρετικα βλαβερα για το περιβαλλον, πολυ παρισσοτερο του Co2) λογω θερμοκρασιας των καυσαεριων
-
Εγώ διάβασα πρόσφατα ότι οι εταιρείες ξεκινάνε από το 2021 να δουν τι θα γίνει με το 7 . Προφανώς γιατί μπορεί να ισχύσει το 25 , αλλά οι εταιρείες μέχρι τότε θα πρέπει να είνια έτοιμες και να έχουν και τους ανάλογους κινητήρες .
Προφανώς λοιπόν οι σημερινοί ντήζελ δεν καλύπτουν την 7 , οπότε σου λέει δεν θα κάνω νέους κινητήρες ντίζελ .
-
Ακριβως αυτο ελεγα στον dublin οτι τα diesel δεν ειναι μονο co2. Στο euro 7 δεν θα εξεταστουν παραγωγα αμμωνιας;
Για ποιον λογο θεωρεις οτι φευγουν ολοι απο τα diesel , αφου σε ολα ειναι μια χαρα το diesel;
Δεν μπορω να βρω καποιον λογικο αλλο λογο.
Dublin περα απο αρθρα σε εφημεριδες αν σ ενδιαφερει πραγματικa η οικολογια και θες να μαθεις κατι παραπανω πέρα απο απλα αρθρα εφημεριδων, μπορεις να ανοιξεις τα ματια σου, χωρις να προσπαθεις να την 'πεις' σε οσους απλα κρινουν το diesel και να τους λες ηλιθιους ή κολλημενους, δες αυτο :
-
Αναρωτιέμαι τα links που βάζετε, τα διαβάζετε;
According to the Euro-7 standard, new cars must emit only 30 milligrams of NOx (nitrogen oxide) per kilometer, and in the second scenario even 10 mg/km. The limit was previously 60 mg for gasoline and 80 mg for diesel vehicles. Carbon monoxide limits should also drastically be reduced; directly translated from German, 'Carbon monoxide should get reduced from 1000 - 500 mg to 300 - 100 mg,' reported Business Insider.
Another requirement is that the mobile device for measuring compliance with limit values during the Real Drive Emissions (RDE) test must be significantly tightened. Any exceptions that have been allowed by RDE so far should be removed.
Vehicles must comply with the new limit values:
at temperatures from -10°C to 40°C
at an altitude of 1000 or 2000 meters, previously up to 700 m
during a theoretical 'service life' of 15 years or a mileage of 240,000 km, previously 160,000 km
even with a roof rack, bike rack or trailer.
To date, no new vehicle with an internal combustion engine can meet these standards.
-
Σχετικα με το Nox για ποιον λογο βγηκαν εφαρμογες aftertreatment με διπλά (μπεκ) δοση addblue;
Θεωρεις ως μηχανολογος πως και σημερα δεν γινεται με το addblue να το ριξουν κατω στα 30gr;.
Αν οχι καποες εφαρμογες, οπως της bmw σε καποια diesel της, πως καταφερνουν να το ριχνουν κατα πολυ, κατω απο το σημερινο οριο;
Τα carbon monoxide θεωρεις οτι δεν γινεται να μειωθουν με πλουσιοτερα μιγματα και καλυτερες θερμοκρασιες;;;
Στα πολυ φτωχα μιγματα (για μειωση του co2) οπως στα diesel και αμεσου ψεκασμου βενζινης, μειώνονται τα co αλλα παραγονται υψηλα nox. Δηλαδη ριχνεις τον ενα ρυπο αυξανεις τον αλλον. Σωστο;
Μηπως το mild hybrid ερχεραι να βοηθησει στις απαιτησεις αυτες κατα τα υψηλα φορτια και παντα για εμμεσο ψεκασμο;
-
Τα diesel αυτή τη στιγμή πουλάνε 30% Πανευρωπαϊκά, αυτά που φορτίζουν 7% και τα μισά είναι PHEV, δηλαδή σύμφωνα με τους νόμους του 35-40 θα απαγορευτούν ΚΑΙ αυτά, και μέχρι τότε θα έχεις φορτωθεί 400-500κιλα έξτρα, με ότι συνεπάγεται αυτό. Πραγματικά ηλεκτρικά είναι περίπου 3.5-4% των πωλήσεων, και φυσικά τα προηγούμενα χρόνια πολύ λιγότερο. Σε 5 χρόνια από τώρα, ο συνολικός στόλος πανευρωπαϊκά δεν θα έχει τρομερές αποκλίσεις γιατί ΗΔΗ κυκλοφορούν εκατομμύρια diesel/petrol και ήδη η συντριπτική πλειοψηφία το που αγοράζονται είναι τέτοια αυτοκίνητα.
Το 2018, 2 χρόνια πριν, όχι 20 στο μέλλον, το 54% των πωλήσεων ήταν diesel.
Δεν χρειάζεται καταστροφολογια από ειδικούς - ανειδίκευτους.
-
Θα σπαγορευτεί η πωληση νέων ιχ με κεκ. Που σημαίνει ότι τα παλιά θα κυκλοφορούν . Προφανώς κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον θα απαγορευτεί και η κυκλοφορία σε αυτά αλλά αυτό αργότερα.
-
Κανες πως δεν διαβαζεις. Υπαρχει μια δυσκολια στονα αλλαξεις καποια πραγματα που εχεις βαλει στο μυαλο σου,
Ρε συ Λαπ, από fan boy δικό σου, με το ύφος σου με σπρώχνεις όλο και πιο πολύ να γίνω μέλος στο κλαμπ που αναφέρεται σε 'ανίκητο' συνομιλητή, και δεν αναφέρομαι καθόλου στην παροιμία περί βλακείας, γιατί θα ήταν βλάκας όποιος σχετίσει τη βλακεία με εσένα, τετραπέρατος είσαι, αλλά ανάγεις τη διαφωνία άποψης σε προσωπική υπόθεση που διαπνέει οριζοντίως και καθέτως κάθε επόμενη κουβέντα. Δεν κρατάω σκορ, και με άλλους εδώ έχω 'πιαστεί στα χέρια' λεκτικά, αλλά αυτό αρχίζει και τελειώνει σε κανά δυο ποστ, δεν χρειάζεται να παλέυω για την άποψη μου 'μέχρι τελευταίας ρανίδος' και μανιπουλάροντας κάθε λέξη και παράγραφο...
Οχι δεν ειναι το co2 το αλφα κια το ωμεγα στα συγχρονα diesel euro 6 και ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ οτινπιο κοντινο στα ηλεκτρικα.....ελεος ρε συ.... ελεος..... σου εβαλα πιο πανω ποιον ρυπο φοβουνται πιο πολυ και απο το co2. (350 φορες πιο 'επικινδυνο' απο το co2).
Το co2 αποθηκευεται στις θαλασσες του πλανητη λογω του πλαγκτόν. Τα αλλα ομως οχι.
Και γιατί σου τη λέω;
Δες τί γράφεις κι επιμένεις (στον αγώνα για τη νίκη): ο ρύπος που φοβούνται (και που πρώτη φορά άκουσα από εσένα και δε βάζεις κανα λινκ της προκοπής να ενημερωθούμε), ο 350 φορές πιο επικίνδυνος, δεν μετράται από κανέναν, ούτε στα ντήζελ ούτε στα βενζίνης ή άλλων καυσίμων (όπως έγραψε κι άλλος φίλος), δηλαδή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ για τις τρέχουσες προδιαγραφές!
Για το CO2 υπάρχουν παγκόσμιες συνθήκες μεταξύ κρατών και στόχοι θεσμοθετημένοι και είναι η κύρια προδιαγραφή που κατευθύνει τις εξελίξεις τεχνολογίας. Τα ηλεκτρικά αναπτύχθηκαν και υπάρχουν έχοντας το CO2 σαν στόχο, η Tesla κερδίζει χρήματα μόνο πουλώντας τα δικαιώματα CO2 που δεν εκπέμπουν τα οχήματά της σε άλλους, σε όλα τα νήματα συζητάμε για τα τρελά ποσά π.χ. μέχρι 3,500€ ΑΝΑ ΤΕΜΑΧΙΟ που επιβαρύνονται εταιρείες όπως η Φορντ που έχει εξαναγκαστεί σε μεσοβέζικες λύσεις αλαφρώματος των οχημάτων και προώθησης των mild hybrid σαν άμεση λύση που δεν θέλει χρόνο ανάπτυξης, ακόμη και χάνοντας πωλήσεις...
Πριν τα ηλεκτρικά, μόνο τα ντηζελοκίνητα κατάφερναν τόσο χαμηλό CO2 και γι αυτό εξαπλώθηκαν τόσο πολύ μέχρι το dieselgate. Tο ντήζελ που πήρα έχει 104γρ CO2 που είναι ο ρύπος που καθορίζει τη φορολογία του και 101€ τέλη κυκλοφορίας. Τα mild hybrid είναι όλα παραπάνω από τέτοιες εκπομπές και θα είναι ακόμη παραπάνω με μέτρηση WLTP. (τί να κάνω, ξαναγράφω τα ίδια, επαναλαμβάνομαι κι εγώ όπως κι εσύ που ό,τι δεν συνάδει με το αφήγημα που κατασκευάζεις το βγάζεις εκτός). Μόνο τα τελευταίας γενιάς full hybrid καταφέρνουν λίγο χαμηλότερο διοξείδιο (κι εννοείται τα ηλεκτρικά που το μηδενίζουν), ενώ τα διπλού καυσίμου συνήθως έχουν το ίδιο ή λίγο περισσότερο.
Με το Euro 7 μεταξύ 20205-2030 θα αλλάξουν τα πράγματα, αλλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ εκεί που αποτυγχάνουν τα ντήζελ να πετύχουν τα απλά mild hybrid που πωλούνται σήμερα, τα οποία ΗΔΗ ΧΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΤΗΖΕΛ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2, πόσο μάλλον με τις αυστηρότερες προδιαγραφές που θα έρθουν (άλλο θέμα αν δυσκολέψουν τα πράγματα κι άλλο περί NOx στα ντήζελ).
Το πιθανότερο είναι με ότι διαβάζουμε, να ακυρωθούν στη πράξη όλοι οι θερμικοί κινητήρες καθώς θα είναι αδύνατον πλέον να πιάσουν οποιαδήποτε προδιαγραφή, εφόσον αυτές τείνουν στο μηδεν! Αυτό σημαίνει πως μεταξύ 2025 και 2030 ίσως σταματήσουν να πωλούνται πλέον ΟΛΑ τα θερμικά, να απαγορευθούν πλήρως τα euro 4 και πιθανόν euro 5 και να οργανωθεί απόσυρσή τους απ' την κυκλοφορία.
Επίσης Λαπ, σου συνιστώ να μην παρεκτρέπεσαι σε λάθη λογικής στη προσπάθεια να πετύχεις καλό σκορ στην 'διαμάχη απόψεων'. Το ποσοστό CO2 κάνει κύκλους όπου απορροφάται στους ωκεανούς και έδαφος και ελαττώνονται λίγο τα ποσοστά του στην ατμόσφαιρα και μετά αυτό αντιστρέφεται. Ένας τέτοιος κύκλος διαρκεί περίπου 250,000 χρόνια, όπως έχει μελετηθεί από γεωλόγους και βιολόγους μέχρι τώρα! Καταλαβαίνεις λοιπόν πως εφόσον κάποιος δεν Τραμπίζει και δέχεται το επιστημονικά αποδεδειγμένο φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, αυτό οφείλεται στα αέρια του θερμοκηπίου, όπου το σημαντικότερη μεταβολή αποτελεί αυτή του CO2, γι αυτό έχει στηθεί ένα σύστημα που μετράει τα πάντα ως προς αυτό. Βέβαια και υπάρχουν κι άλλα αέρια και υλικά που επηρεάζουν, όπως προφανώς αυτό που αναφέρεις ή το μεθάνιο. Πολύ πρόσφατα όμως έχει αρχίσει κουβέντα για τη ζωική παραγωγή και αγροτική βιομηχανική καλλιέργεια και την επίπτωση που έχουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και δεν υπάρχουν ακόμη παγκόσμια συστήματα να ρυθμίσουν τέτοιες εκπομπές. Και όπως έγραψε κι άλλος φίλος (προφανώς υπάρχουν εδώ άνθρωποι που διαβάζουν και γνωρίζουν περισσότερα, αλλά δεν αναλώνονται σε προσωπικούς διαξιφισμούς) μάλλον δεν αφορούν πρωτίστως στην αυτοκινητοβιομηχανία...
Υ.Γ. εγώ δεν συνεχίζω άλλο την προσωπική κόντρα, ούτε την υπεράσπιση των ντήζελ, (πόσο μάλλον τη πρόσκαιρη μικροπροσθήκη που λέγεται mild hybrid στη βενζίνη) μακάρι να βγουν μεθαύριο ηλεκτρικά με επαγωγική φόρτιση στις maglev λεωφόρους που θα τροφοδοτούνται με ρεύμα από αντιδραστήρες πυρηνικής σύντηξης. Θα πάρω ένα! Προς το παρόν οδηγώ καθημερινά ένα βενζινοκίνητο, έχω ακόμη ένα τέτοιο παλιό στο σπίτι ( να το βάλω αγγελία, αν το θέλει κανένας...) κι ένα του κουτιού ντηζελάκι που αυτή τη στιγμή είναι το πιο οικονομικό και σύγχρονων προδιαγραφών που κυκλοφορεί.
-
Δεν ήξερα που να το βάλω... αλλά ιδού, βρήκα το τέλειο αυτοκίνητο !!!
https://www.car.gr/32278710-peugeot-508-4wd-rxh-cross-hybrid-diesel
Πετρέλαιο θές? τσεκ ! Υβριδικό? τσεκ ! Αυτόματο? τσεκ! 4 κίνητο? τσεκ! Χώρους? τσεκ ρε! Full extra ? ΤΣΕΚ ρε γατάκι!
Αμήν!
-
2.000 κυβικά, ΤΣΕΚ!
-
2.000 κυβικά, ΤΣΕΚ!
Ε μα και εσύ όλα δικά σου τα θέλεις.. έλεγα και εγώ οτι θα σας ξέφευγε αλλά είστε τσακάλια
-
Εδώ είσαι:
https://www.car.gr/30731206-volvo-v60-2-4-awd-plug-in-hybrid
Όλα τα παραπάνω αλλά ΚΑΙ μπριζάτο!
-
Εδω προς επιρρωση αυτων που αναφερω για τις δευτερες σκεψεις που (πιθανών) κανουν προς το diesel οι κατασκευαστες.
Το φαινομενο λεγεται ammonia slip,
Ενας βασικος παραγοντσς ειναι η εξατμιση του νερου στο μιγμα, και οι χαμηλες θερμοκρασιες καυσαεριων των diesel (εως τους 450 βαθμους κελσιου)
Υπαρχουν καταλυτες, οπως Ζεολιθος, που επιταγχυνουν τις χημικες διεργασιες στο διπλασιο ακομα και σε αυτες τος χαμηλες θερμοκρασιες, αλλα καποιες φορες δεν τα καταφερνουν.
Οι ρυποι απο το φαινομενο αυτο των scr συστημάτων ειναι πολυ βλαβεροι και σε συνδιασμο με αλλα στοιχεια της ατμοσφαιρας εως και τοξικοι για τα εμβια οντα και φυτα.
-
Δεν ήξερα που να το βάλω... αλλά ιδού, βρήκα το τέλειο αυτοκίνητο !!!
https://www.car.gr/32278710-peugeot-508-4wd-rxh-cross-hybrid-diesel
Πετρέλαιο θές? τσεκ ! Υβριδικό? τσεκ ! Αυτόματο? τσεκ! 4 κίνητο? τσεκ! Χώρους? τσεκ ρε! Full extra ? ΤΣΕΚ ρε γατάκι!
Αμήν!
Θες το αυτοκίνητο σου να έχει κάνει 285.000 km και να γράφει μόνο 85.000 Km; ΚΑΡΑ-ΤΣΕΚ!!!
-
Mastoras78 wrote:
Δεν ήξερα που να το βάλω... αλλά ιδού, βρήκα το τέλειο αυτοκίνητο !!!
https://www.car.gr/32278710-peugeot-508-4wd-rxh-cross-hybrid-diesel
Πετρέλαιο θές? τσεκ ! Υβριδικό? τσεκ ! Αυτόματο? τσεκ! 4 κίνητο? τσεκ! Χώρους? τσεκ ρε! Full extra ? ΤΣΕΚ ρε γατάκι!
Αμήν!
Θες το αυτοκίνητο σου να έχει κάνει 285.000 km και να γράφει μόνο 85.000 Km; ΚΑΡΑ-ΤΣΕΚ!!!
Καλά αυτό είναι σιγουράκι ! Βρήκα και το αδερφάκι του με τα χλμ που λές
https://www.car.gr/25247908-peugeot-508-rxh
Είπαμε ή όλα ή τίποτα!
-
-
Ευχραριστω για τα καλα σου λογια.
-
Ακριβως οπως τα λες ειναι, και επειδη ψαχνω να βρω τον λογο που σταματουν τα diesel, διοτι οντως στους ρυπους που αναφερεις τα diesel μια χαρα ειναι.
Οποτε αρχιζω αφαιρώντας ρυπους να δω που πραγματικα δεν αντεχουν να περασουν τα ορια. Ετσι ψαχνοντας σε μελετες για ρυπους , αρχιζω να βλεπω πως παντου σε καθε μελετη στο τελος αναφερουν αυτο που λεω. Πως πρεπει οι αρχες να εξετασουν τα παραγωγα αμμωνιας. Πως ειναι πολυ σημαντικοι ρυποι για το περιβαλλον και την αλληλεπιδραση με αλλους ρυπους της ατμοσφαιρας.
Οποτε δια την ατοπον απαγωγη, σκεφτομαι πως πιθανών θα εξετασουν παραγωγα αμμωνιας και για αυτο το συζητω εδω στο forum.
Μαλιστα υπαρχουν αρκετες μελέτες που εξεταζουν τον ψεκασμο νερου στον θαλαμο καυσης των βενζινοκινητων με αυτον τον σκοπο,μειωση της αμμωνίας. Δηλαδη πληθαίνουν οι μελετες που εξεταζουν αυτην την προοπτικη.
Οποτε θεωρω πως μαλλον θα εξετασουν αυτους τους ρυπους στο αμμεσο μελλον και για αυτο σταματουν τα diesel, διοτι στους αλλους ρυπους και με διαφορες αλλες τεχνολογικες φθηνες λυσεις, φαινεται να τα ψηλοκαταφερνουν. Για παραδειγμα εχει βγει πολυ φθηνε μπεκ ψεκασμου που βελτιωνει κατακορυφα τους ρυπους Nox στα diesel
-
Για το πλακτον δεν εννοω το πετρέλαιο που θελει εκατομμυρια χρονια. Ειχα δει καποια αρθρα για την καταστροφη των δασων στην βραζιλια, οπου ανεφεραν πως το μεγαλυτερο μερος του co2 του πλανήτη καταναλωνεται, παγιδευεται και μετατρεπεται σε οξυγονο απο το .....πλανκτον των ωκαιανων. Οχι κυριως απο τα δαση. Μαλιστα τα τελευταια ετη, εχει γινει πολυ πυκνο το πλανκτον λογω του υψηλου co2 στον πλανήτη. Δηλαδη η αντιδραση της φυσης προκειμενου να φερει ισορροπία μεταφραζεται μεσα απο την αυξηση του πλανκτον στους ωκεανούς.
-
Τα mild hybrid βενζινης οπου γυριζουν ολοι σε αυτο, δεν εχουν adblue. Ιδιαιτερα τα εμμεσου ψεκσαμου. Αρχιζουν να βγαινουν κινητηρες με διπλα συστηματα ψεκασμου ειτε ξαναγυριζουν στα εμμεσου τυπου
Ολα αυτα τα παραθετω εδω στις συζητησεις μας για να δουμε το μελλον. Δεν καθομαι να κρινω το diesel που οδηγει ο καθεις. Πολυ κακως το βλεπετε ετσι.
Απλα εκανα αυστηρη κριση στον @Dublin, διοτι οταν προσπαθω να αναφερω ενα ενα τα στοιχεία αυτα εδω στο σχετικο νήμα, αυτος θίγεται σαν να εχει οικονομικες απώλειες και πεταγεται χωρις να προσφερεινκατι στην κουβεντα γραφοντας εν ολιγης πως 'δεν θελουμε να διαβασουμε', ενω επικαλείται μαλιστα και την οικολογια.
Τετοιο στυλ συμπεριφορας και μονομανιας εγω δεν το αφηνω να πεσει κατω. Απαντω και κρινω αυστηροτατα. Επισης το να με θεωρουν ηλιθιο ειναι τιμη μου, ειτε διοτι οντως ειμαι ηλιθιος οποτε ειμαι ειληκρινης ως ανθρωπος ειτε διοτι απλα κα ουν προβολη σε εμενα οποτε με λενε ηλιθιο. Δεν ειναι τυχαια τα ατομα που εχουν πει οτι ειμαι ηλιθιος. Συγκεκριμενα ειναι με παρομοιο στυλ και προφιλ αποψεων, εργασιας, καταρτισης κτλ. Οποτε....δεν χρειαζεται να πω περισσοτερα. Εγω τους συμπαθω κατα βαθος.
Αυτα. Αν δε απαντησα σε κατι πες μου.
Υ.γ πριν δυο ετη ειχα βαλει στο forum δικες μου ερασιτεχνικες μελετες (δηλαδη περιληψη διαφορων μελετων και R&D ) απο δισφορα τεχνικα αρθρα πολυτεχνειων με σκοπο την βελτιωση και διατηρηση καθαρων dieselοκινητηρων, εβαλα μαλιστα νεες εξυπνες ιδεες οπως μπεκ ειδικα σχεδιασμενα που συμβαλουν σε αυτο κ.α.. Οποτε περα απο τα μελη που απλα διαφημιζουν εκδοσεις και προβολακια ομιχλης σε εκδοσεις των suv τους προσπαθω απο την γωνιτσα μου να εμπλουτίσω τον διαλογο για την αυτοκινηση. Το οτι θυμωνετε με τις μελετες , ακομα και με την κακη ερμηνεια τους, (για αυτο αλλωστε ρωτω ενα μελος που εχει πολλες γνωσεις) επειδη εχετε diesel, εμποδιζετε την γνωση να διαδοθεί.
Οποτε φανταζεστε πως βλεπω τετοιες απαντησεις και γιατι απαντω ετσι.
-
-
'But with modest adjustments to fuel taxes and stronger measures to discourage diesel for environmental reasons, the autogas fleet could double by 2040. This would, according to his research, result in a 4% reduction in global nitrogen oxides emissions, a 5% reduction in particulate matter emissions and savings of 130 million tonnes on well-to-wheel emissions of CO2 by 2040.'
...............
Given the emissions, there may be more promise with bioLPG, also known as biopropane. It’s generated as a by-product when manufacturing renewable diesel. The fuel is still in development and has so far only had a limited roll-out, but Rotterdam is set to build a large biopropane production unit that could be a game changer - at a cost of €60 million. This bioLPG could easily be swapped in to existing engines and systems for regular LPG, so it doesn’t require an infrastructure upgrade.
-
Καλά όλα αυτά για το περιβάλλον, αλλά η υποκρισία περισσεύει.
Στην Ολλανδία κατέβασαν τα όρια ταχήτητας για να μειώσουν τους ρύπους, Επίσης σταμάτησαν μεγάλα έργα υποδομής γιατί τα βαριά μηχανήματα εξέπεμπαν πολλούς ρύπους. Αλλά τα γελάδια που συμβάλλουν ουκ ολίγο στο φαινόμενο του θερμοκηπίου δεν τα αγγίζει κανείς!
-
https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2004-01-0974/
Εδω ειναι καλύτερα....
Δηλαδη λες πως τα σημερινα εργοστασιακα lpg λειτουργουν με λιγοτερα φτωχα μιγματα απο αυτα που αντεχει το καυσιμο λογω υψηλοτερων θερμοκρασιων στον θαλαμο καυσης και παραγωγη co και nox ;
Μηπως το πολυ προσεγμενο αβανς μπορει να επιφερει φτωχο μιγμα; Αλλωστε ειναι πολυ ευαισθητο το lpg ως καυσιμο στην διαφορα μοιρω του στροφαλου.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά