-
Οι 68 αφηνιασμένοι ήταν μόνο στο παλιό 3 και στο 207 . Μετά πήραν ΑΤΑ και πήγαν 75 και μετά μας τελείωσαν ...
-
20 χρόνια είναι αυτά, κάποια στιγμή πρέπει να μπει στο περιθώριο. Οι καιροί αλλάζουν, μπαίνει η ηλεκτροκίνηση, στην οποία είναι μπροστά από όλους τους ανταγωνιστές της σε επίπεδο παραγωγής, έχει κάνει άνοιγμα στο υγραέριο, έστω μικρό, και επίσης παρουσιάζει το ένα βενζινουβρίδιο μετά το άλλο. Προχωράει βήμα βήμα στα επόμενα κεφάλαια δηλαδής, και συνεπακόλουθα ο 1.5dci μπαίνει σιγά σιγά στο περιθώριο με ψηλά το κεφάλι.
-
Πολύ καλός κινητήρας, ειδικά 20 χρόνια πριν, απλά αυτή τη στιγμή ο PSA είναι πολύ καλύτερος σε όλες τις μετρήσεις.
-
Πολύ καλός κινητήρας, ειδικά 20 χρόνια πριν, απλά αυτή τη στιγμή ο PSA είναι πολύ καλύτερος σε όλες τις μετρήσεις.
Για ποιον κινητήρα λες, για το 1.5 diesel?
Και μία απορία γιατί οι εταιρείες καταργούν τους diesel κινητήρες ενώ έχουν ζήτηση? Υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε για απαγόρευσή τους στο κοντινό μέλλον?
-
Η νέα κατηγορία ρύπων 7 που θα ισχύσει το 2021 . Δεν μπορούν εύκολα να την πιάσουν οι ντήζελ χωρίς να πέσει χρήμα .
-
Σε ποιες μετρήσεις είναι πολύ καλύτερος ο κινητήρας της ΠΣΑ?
-
Η νέα κατηγορία ρύπων 7 που θα ισχύσει το 2021 . Δεν μπορούν εύκολα να την πιάσουν οι ντήζελ χωρίς να πέσει χρήμα .
Θα υπάρχει οπότε ένα επιπλέον κόστος σε τέλη κυκλοφορίας για αυτόν που θα αγοράσει diesel.
Που όμως καλύπτεται από την οικονομία που κάνεις στο καύσιμο.
Για τις εταιρείες ποιο είναι το πρόβλημα όμως? Δεν θα επιτρέπεται να πουλάνε μοντέλα που θα πιάνουν την κατηγορία ρύπων 7?
-
Δεν κατάλαβες . Οι εταιρείες θα έχουν μεγάλο κόστος παραγωγής στους ντίζελ κινητήρες για να πιάσουν τους ρύπους του EURO 7 . Γιατί χρειάζεται να μειώσουν πολύ κάποιους ρύπους και αυτό έχει κόστος .
-
Δεν κατάλαβες . Οι εταιρείες θα έχουν μεγάλο κόστος παραγωγής στους ντίζελ κινητήρες για να πιάσουν τους ρύπους του EURO 7 . Γιατί χρειάζεται να μειώσουν πολύ κάποιους ρύπους και αυτό έχει κόστος .
Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα.
Άρα οι εταιρείες θα έπρεπε να πουλάνε πολύ ακριβά τα diesel αν κατάφερναν να πιάσουν αυτούς τους ρύπους γιατί θα είχαν μεγάλο κόστος στην παραγωγή?
Οπότε τα καταργούν γιατί το κόστος τους θα ήταν μεγάλο και για τον καταναλωτή και δεν θα αγόραζε?
Επίσης αν μια εταιρεία δεν πιάσει σε έναν κινητήρα τους ρύπους του Euro 7 δεν επιτρέπεται να το βγάλει στην παραγωγή από το 2021?
Οπότε σαν καταναλωτής σημαίνει ότι αν θες diesel πρέπει να πάρεις τώρα? Ή θα υπάρχουν επιπτώσεις και σε αυτούς που έχουν παλαιότερα diesel απο το 2021 και μετά?
Πολλές ερωτήσεις αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει πολύ το θέμα
-
Και τεχνολογια. Δεν σημαινει οτι υπαρχει η τεχνολογια σημερα που να μπορει να τους κανει πεντακαθαρους, δεν ειναι μονο το κοστος.
Επισης το οφελος ειναι λογω της χαμηλης φορολογησς τους, οχι διοτι ειναι κατι το φοβερο το diesel ως καυσιμο.
Το γεγονος οτι οι παντες φευγουν με τα χιλια απο το diesel , εμενα μου λεει οτι μπορει να ερθει ακομα και εξισωση φορου των δυο καυσιμων με σκοπο να υποστηριχθει η ηλελκτροκινηση.
Αδικο για τους βενζονοκινητους, αλλα τι να κανουμε τοσα χρονια πληρωναν περισσοτερο φορο, ενω οι ντιζελατοι που βρομιζαν τον κοσμο με euro 4-5 πληρωναν λιγοτερο.
-
Αυτό που αναφέρεται σαν Euro 7 θα ισχύσει από το 2025 πάντως.
-
Bαγγέλης4 δες τι έγινες στο παρελθόν, άσε το μέλλον για τον μάντη Κάλχα. Κάποτε υπήρχαν αμαξίδια πόλης σαν τα Τουίνγκο, IQ, Aygo, 500, ΑΧ, Lupo,κ.α. που έβγαιναν και με πετρελαιοκινητήρες. Τα έφαγε σταδιακά η μαρμάγκα όταν περάσαμε στα euro5 , και 6. Γιατί ήταν πολύ φθηνά, υπήρχαν και με βενζινοκινητήρες, και ήθελαν πολλά χρήματα για να γίνουν κατάλληλα για τα νέα πρότυπα ρύπων. Αποτέλεσμα η τιμή τους να ανέβαινε πολύ, και να μην υπήρχε μεγάλο οικονομικό όφελος σε σχέση με έναν μικρό βενζινοκινητήρα ή ένα κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG CNG). Ένας άλλος λόγος είναι οι απαγορεύσεις για τα πετρελαιοκίνητα, οι οποίες σταδιακά εφαρμόστηκαν σε διάφορες χώρες. όπως να μην μπορούν να μπουν στο κέντρο, φορολογικές επιβρύνσεις, υποχρεωτική απόσυρση, κ.α. Με αποτέλεσμα οι εκδόσεις αυτές σταδιακά να εγκαταλειφθούν γιατί δεν είναι ελκυστικά στο μέσο καταναλωτή και γιατί φοβούνται ότι 'αύριο' δεν θα μπορούν να το πουλήσουν σε κανένα.
Η σταδιακή κατάργησή τους περνάει και σε άλλα μεγέθη. Π.χ. η Τουότα κατάργησε το 1.4d στο Γιάρις και στο Κορόλλα/Αουρις όταν τα έβγαλε με υβριδικό κινητήρα βενζίνης. Η Σουζούκι αντίστοιχα κατήργησε το Σουίφτ πετρέλαιο και τώρα ποντάρει πολύ στο mild hybrid βενζίνης κ.α. Οι βαγκέουλες πήγαν να παίξουν/παίζουν με το φυσικό αέριο στα μικρά/μεσαία για εναλλακτική, και η Ρενώ/Ντάτσια ολίγη από υγραέριο αλλά και ηλεκτρικά.
Είμαστε σε μεσοπρόθεσμη αλλαγή φάσης. Προφανώς και ένα πετρελαιοκίνητο είναι ακόμα ταμάμ για κάποιον που κάνει πολλά χλμ. το χρόνο, αλλά αυτοί σε μικρά αμαξώματα είναι πλέον όλο και λιγότερο πρόθυμοι να επενδύσουν σε ένα τέτοιο.
-
Παντως φςυγουν και απο τα c suv και σταδιακα στα d suv (toyota rav, suzuki, Volvo phev κτλ).
Θεωρω πως σε μια τριετια δεν θα υπαρχει αυτοκινητο diesel για το 90% των οδηγων.
Μακαρι να βγαλουν καποιον τροπο που μειωνουν τον nox χωρος ουρια. Καπου ειχα βαλει καποια νεα μπεκ που το επιτυγχανουν, αλλα δεν ξερω γιατι δεν προχωράει το θεμα.
-
Όπως ειπώθηκε, το Euro 7 θα ισχύσει από 2025 κι ακόμη είναι σε διαβούλευση οι προδιαγραφές. Σε άλλη συζήτηση είδαμε κάποια νούμερα 'τρελά' δηλαδή 30γρ CO2 ή ακόμη και 10γρ και 0 NOx κλπ. δηλαδή αν καταλήξουν εκεί, περιφραστικά λένε πλήρης κατάργηση θερμικών κινητήρων που αντί για το 2030 να ξεκινήσει απ το 2025, καθώς ούτε τα plug-in hybrid μπορούν να φτάσουν αυτά τα νούμερα... σκέφτομαι όμως πως με το στραπάτσο στην οικονομία που έρχεται παγκοσμίως και ειδικά στην Ευρώπη, καθώς δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει η πανδημία, ίσως όλα αυτά ανατραπούν και πάμε απλά σε πλήρη απαγόρευση οτιδήποτε είναι κάτω από Euro 6 με κάποιας μορφής απόσυρση, τουλάχιστον για καμια 5ετία μετά το 2025... τα ντήζελ επίσης, πέρα απ' τους ρύπους NOx είναι ίσως κι ο μοναδικός ουσιαστικός αντίζηλος των ηλεκτρικών σε ότι αφορά στο κόστος μετακίνησης και τα γραμμάρια CO2 που αποτελούν το πρώτο μέλημα όλων των περιβαλλοντικών κανονισμών. Σε συνδυασμό με το οτι η τεχνολογία ντήζελ έχει ίσως πιάσει ταβάνι, λίγο η νομοθεσία λίγο το μάρκετινγκ, προσπαθούν να ανοίξουν δρόμο για ηλεκτρικά... (δε μπορεί να πουλάς αυτοκίνητα πραγματικής αυτονομίας 300χλμ με πολύωρη φόρτιση, σε Ευρωπαίους που ήταν μαθημένοι στη διπλάσια αυτονομία του ντήζελ με 2λεπτο ανεφοδιασμό, αν αυτά είναι διαθέσιμα στην αγορά...).
Από την άλλη, αν η πανδημία τραβήξει πολύ και δεν είναι θέμα ελάχιστων μηνών να επανέλθουμε στην 'κανονικότητα' όπως μας κάνουν να πιστεύουμε τελευταία με τις κουβέντες περί εμβολίων (κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί 100% ανοσία του πληθυσμού, ακόμη κι αν καταφέρουν εταιρείες και κυβερνήσεις να το κάνουν διαθέσιμο σε τεράστιες ποσότητες, υπάρχει ικανός αριθμός αρνητών ώστε να 'χαλάει' η ανοσία αγέλης, πέρα του ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί ο μερικός εμβολιασμός πλήρη εξάλειψη του ιού, μόνο ίσως την εποχικότητα της έξαρσής του), ίσως έρχονται σε τέτοια περίπτωση μεγαλύτερα πράγματα απ' ότι μπορούμε τώρα να φανταστούμε...
Με ένα παγκόσμιο οικονομικό κραχ εν όψει, πιθανόν να επιχειρηθεί ένα New Deal σε κλίμακα που τώρα δεν μπορούμε να αντιληφθούμε, όπου η άμμεση επιβολή πλήρους ηλεκτροκίνησης να είναι θέμα επιβίωσης της παγκόσμιας οικονομίας (κι εννοείται και πολλά άλλα 'επαναστατικά' μέτρα για να ξαναγεννηθούν χαμένες μπίζνες).
-
Κανες πως δεν διαβαζεις. Υπαρχει μια δυσκολια στονα αλλαξεις καποια πραγματα που εχεις βαλει στο μυαλο σου,
Οχι δεν ειναι το co2 το αλφα κια το ωμεγα στα συγχρονα diesel euro 6 και ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ οτινπιο κοντινο στα ηλεκτρικα.....ελεος ρε συ.... ελεος..... σου εβαλα πιο πανω ποιον ρυπο φοβουνται πιο πολυ και απο το co2. (350 φορες πιο 'επικινδυνο' απο το co2).
Το co2 αποθηκευεται στις θαλασσες του πλανητη λογω του πλαγκτόν. Τα αλλα ομως οχι.
-
Αναρωτιέμαι πόσο θα εκπλαγείς όταν ανακαλύψεις ότι κάποια ποσότητα αμμωνίας βγάζουν και οι κινητήρες βενζίνης.
Btw, Στην Αμερική το 78 % του συγκεκριμένου ρύπου που αναφέρεσαι, προέρχεται από την γεωργία, οι μεταφορές παράγουν μόνο το 4 %.
-
'As a fuel, diesel’s been around for more a century, don’t forget; Rudolf Diesel came up with the eponymous motorised engine in the late nineteenth century and it’s worth remembering that the fuel is chemically more energy-efficient than burning petrol (hence the superior mpg and fuel economy in a low CO2 diesel car).
The good news is that modern diesel engines - those meeting Euro 6 emissions regulations, and forthcoming, even tougher EU7 limits - are impressively clean, with sufficient exhaust after-treatment built in to trap the nasties that give diesel a bad name. Forget the file pictures of dirty taxis rolled out by TV news reports; a well-maintained modern diesel shouldn't in fact belch out black smoke in cities.
Technology such as AdBlue and diesel particulate filters (DPF) are designed to filter out the soot particulates and nitrogen oxides (NOx) emissions that have been linked to ill health.
Future of diesel cars in the UK
Authorities worldwide are drawing up roadmaps to clean up internal combustion engines (ICE), as petrol and diesel cars enter their twilight years. Some countries have made grandiose pledges to phase out ICE entirely by 2040. The UK went one step further, announcing it would ban the sale of all internal combustion engine cars, plus hybrids and plug-in hybrids by 2035. Even so, the reality is that most economies will still rely on fossil fuels for many years, decades even, to come.
και αυτό από κάτω τα λέει όπως είναι
https://www.ethnos.gr/auto/40112_diesel-poly-sklira-gia-na-pethanoyn?amp
Αυτό που δεν έχει καταλάβει ο πολίτης είναι αυτό που λέει κ το κείμενο 'IT WILL BAN THE SALE OF ALL INTERNAL COMBUSTION ENGINE CARS, PLUS HYBRIDS AND PLUG-INS HYBRIDS' όταν μιλάμε για απαγόρευση πωλήσεων, μιλάμε ΣΥΝΟΛΙΚΑ για θερμικούς κινητήρες. Το 2035-2040 θα καταργηθούν οι πωλήσεις ΟΛΩΝ των θερμικών, μέχρι τότε πιστεύω θα έχουν γίνει κοσμογονικές αλλαγές στην αυτοκίνηση αλλά και στην κοινωνία συνολικά. Μέχρι το 30 δεν νομίζω να έχουμε αυτή τη συζήτηση στην Ελλάδα. Το οποίο είναι σε 10 χρόνια..
-
Δεν πρόκειται να μάθεις τι γίνεται για τον απλό λόγο, δεν υπάρχει απαίτηση από την νομοθεσία να μετρηθεί η αμμωνία ούτε υπάρχουν όρια οπότε κανείς δεν θα ασχοληθεί.
-
Τεσπα δεν εκπλήσσομαι διοτι γνωριζω οτι παραγουν αμμωνια κατα τη καυση και πως σε διαφορες θερμοκρασιες αλλαζει και η παραγωγη.
Ομως οπως ειπες super@t παραγοντα καποια υποπροϊοντα αμμωνιας στα adblue.
Το θεμα ειναι αν αυτα και ιδιαιτερα ενα που οπως λες ξερεςι ποιο ειναι, αλλα δεν μας το λες., τα παραγει σε αντιστοιχο βαθμο ενα εμμεσου ψεκασμου βρνζινης. Εκει γινεται σοβαρη συζητηση. Και οχι ενα εγκυκλοπαιδικο αρθρο σε μια εφημεριδα. Εκτος αν βλεπετε καποιοι το καφενειο εδω χωρο διαφημισης προϊοντων.
Αυτο ειναι το ερωτημα.
-
Η νέα κατηγορία ρύπων 7 που θα ισχύσει το 2021 . Δεν μπορούν εύκολα να την πιάσουν οι ντήζελ χωρίς να πέσει χρήμα .
Το Euro 7 θα είναι από το 2025 και κανένας κινητήρας ντίζελ δεν πιάνει αυτή τη στιγμή το όριο
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά