Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 63
    • 64
    • 4 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    1270
    91653
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus last edited by

      Λοιπόν στο παρακάτω βίντεο μου αρέσει πολύ. Ειδικά στο 0:16-0:18 μου αρέσει ακόμη και η μούρη.

      Youtube Video

      Νομίζω ότι θα το συνηθίσω και θα μου αρέσει πολύ τελικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • stavtsim
        stavtsim last edited by

        https://wtop.com/gallery/car-reviews/vw-remakes-the-jetta-for-2019-ups-the-sporty-side-with-the-new-gli/

        Βρειτε τις διαφορες.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          harisma23 @otokomae last edited by

          Ωρε ζαγαρι ξυνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη. Ειλικρινα γνωρίζεις να υπάρχει σύνολο με 160 + άλογα τροχό που να στρίβει αξιοπρεπώς να έχει χώρους για οικογένεια και να μη θέλεις να κατέβεις από τη θέση του οδηγού πλην του focus που όμως υστερεί σε μοτέρ και να κοστίζει 26-28 χιλ.;;;;;;

          Προσπερνάω το χαρακτηρισμό μου ως 'ζαγάρι', επιλέγοντας να τον ερμηνεύσω ως χιουμοριστικό και όχι ως υποτιμητικό, ώστε να σου απαντήσω (και όχι να σε βρίσω).

          Μπορώ αμέσως να σκεφτώ δύο αυτοκίνητα που σίγουρα είναι ανταγωνιστικά του υπάρχοντος Civic (γιατί για το καινούριο μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε): το ένα είναι όντως το Focus 1.5 με τα 182 άλογα και το άλλο το απελθόν πλέον (αλλά σε παραγωγή από το 2017 που παρουσιάστηκε το Civic ως το 2020) Leon 1.8 με τα 180 άλογα. Κάπου κερδίζουν και κάπου χάνουν όλα. Πάντως το Civic δεν είναι το χαρτάκι υπερατού, που σβήνει όλα τα άλλα!

          Ξεπέζεψε λοιπόν λίγο από το άλογο και βγάλε τα οπαδικά γυαλιά σου... Ξέρουν κι άλλοι, εκτός από τη Honda, να φτιάχνουν πολύ καλά (ή και καλύτερα) αυτοκίνητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sabas_thess @sargus last edited by

            Λοιπόν στο παρακάτω βίντεο μου αρέσει πολύ. Ειδικά στο 0:16-0:18 μου αρέσει ακόμη και η μούρη.

            Youtube Video

            Νομίζω ότι θα το συνηθίσω και θα μου αρέσει πολύ τελικά.

            Όνειρο είναι. Είδα το link μετά το δικό σου. Ενώ μου έκανε περισσότερο για A4 τελικά ναι είναι σχεδόν πιστό αντίγραφο του US spec Jetta! Κάτι το οποίο όπως έχω ήδη πει δεν με χαλάει καθόλου. Ας 'Γερμανίζουν' όλα πλην των μηχανικών μερών. Άλλωστε αυτό ακριβώς είναι το όνειρο!! Ανυπομονώ πραγματικά για το νέο εσωτερικό και τα eu specs των κινητήρων....

            #Sedan_is_back

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • stavtsim
              stavtsim @sabas_thess last edited by

              Απ' έξω jetta μέσα μου θυμίζει το a3 sedan..Εξάλου όλα τα sedan ψιλό μοίαζουν. Κ μιας κ είμαστε σε φόρουμ του civic θα είμαστε κ λίγο κολημένοι με την επιλογή μας..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                otokomae @harisma23 last edited by

                otokomae wrote:

                Ωρε ζαγαρι ξυνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη. Ειλικρινα γνωρίζεις να υπάρχει σύνολο με 160 + άλογα τροχό που να στρίβει αξιοπρεπώς να έχει χώρους για οικογένεια και να μη θέλεις να κατέβεις από τη θέση του οδηγού πλην του focus που όμως υστερεί σε μοτέρ και να κοστίζει 26-28 χιλ.;;;;;;

                Προσπερνάω το χαρακτηρισμό μου ως 'ζαγάρι', επιλέγοντας να τον ερμηνεύσω ως χιουμοριστικό και όχι ως υποτιμητικό, ώστε να σου απαντήσω (και όχι να σε βρίσω).

                Μπορώ αμέσως να σκεφτώ δύο αυτοκίνητα που σίγουρα είναι ανταγωνιστικά του υπάρχοντος Civic (γιατί για το καινούριο μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε): το ένα είναι όντως το Focus 1.5 με τα 182 άλογα και το άλλο το απελθόν πλέον (αλλά σε παραγωγή από το 2017 που παρουσιάστηκε το Civic ως το 2020) Leon 1.8 με τα 180 άλογα. Κάπου κερδίζουν και κάπου χάνουν όλα. Πάντως το Civic δεν είναι το χαρτάκι υπερατού, που σβήνει όλα τα άλλα!

                Ξεπέζεψε λοιπόν λίγο από το άλογο και βγάλε τα οπαδικά γυαλιά σου... Ξέρουν κι άλλοι, εκτός από τη Honda, να φτιάχνουν πολύ καλά (ή και καλύτερα) αυτοκίνητα.

                Θα παραμείνω πάνω στο άλογο διοτι η ίδια η ford υποβάθμισε το σύνολο βάζοντας ημιακαμπτο σε ολα εκτός αυτού με τα 180 άλογα και ταυτόχρονα του στερεί τη χαρά της αυτοκίνησης με το χειροκίνητο κιβώτιο. Δείχνει να μην ακούει το κόσμο η Ford.

                Για το leon θα πω ότι είναι αμάξι που δεν θα το επέλεγε κανείς εύκολα ως οικογενειακό καθώς υστερεί σε χώρους. Είναι 1800 οπότε ξεφεύγει λίγο από τα δεδομενα και φυσικά του λείπει η αξιοπιστία.  Συνεργάτης μου με το συγκεκριμένο πίνει πρωινό καφέ αντιπροσωπεία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Μάλιστα...

                  Το Focus το προσπερνάμε γιατί έχει ημιάκαμπτο. Όχι βέβαια στην έκδοση με τα 180 άλογα που είναι αυτή με την οποία συγκρίνεται το Civic 1.5, αλλά κάτι πρέπει να βρούμε για να μην ξεπεζέψουμε...

                  Και το Leon το προσπερνάμε λόγω χώρων (γιατί να είναι αυτό το κριτήριο εδώ και όχι κάποιο άλλο όπου χάνει το Civic;) και επειδή το ένα αυτοκίνητο του συνεργάτη αποτελεί απόδειξη αναξιοπιστίας... Αν μιλάμε για το ίδιο 1.8 και δεν μπερδεύτηκες με κάποιο παλιότερο.

                  Σε αφήνω στο μικρόκοσμο σου, μακάριο στην εμμονή σου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Σχετικά με το focus ξαναδιάβασε το καλύτερα. Λέω ότι η ford το υποβάθμισε εκτός από αυτό με τα 180 που έχει multy link ,αλλά στερεί τη χαρά της της αυτοκίνησης λόγω αυτόματου.

                    Σχετικά με το leon τωρα. Τι ξεχωριστό έχει; Αλλά ξέχασα σε εθιξα ως VAG ολτρη.

                    Και τέλους όλων όλοι στο μικρόκοσμο μας ειμαστε σε αυτή τη κατάσταση που ζούμε. Φαντάζομαι και συ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits @otokomae last edited by

                      Σχετικά με το focus ξαναδιάβασε το καλύτερα. Λέω ότι η ford το υποβάθμισε εκτός από αυτό με τα 180 που έχει multy link ,αλλά στερεί τη χαρά της της αυτοκίνησης λόγω αυτόματου.

                      Σχετικά με το leon τωρα. Τι ξεχωριστό έχει; Αλλά ξέχασα σε εθιξα ως VAG ολτρη.

                      Και τέλους όλων όλοι στο μικρόκοσμο μας ειμαστε σε αυτή τη κατάσταση που ζούμε. Φαντάζομαι και συ.

                      Στερείσαι τη χαρά της αυτοκίνησης αν δεν 'ανακατέβς ντ' βετζίνα' και αλλάζεις τις ταχύτητες σαν σε σειραϊκό κιβώτιο; Και μέσα στη πόλη πηγαίνεις ξεκούραστος; Το πολύ πολύ να στερηθείς τον γραμμωμένο τετρακέφαλο και γάμπα στο αριστερό πόδι, αλλά όχι και τη χαρά της οδήγησης...

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        VAGολάτρης; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ που τα βρίσκεις αυτά τα ωραία; Έχουν περάσει καμία 15αριά αυτοκίνητα από τα χέρια μου και μόνο τα δύο ήταν από το group VAG. Επί του παρόντος μάλιστα, δεν έχω κανένα VAG.

                        Αμ το άλλο, ότι το αυτόματο στερεί τη χαρά της αυτοκίνησης; Το ξέρουν αυτό όλοι οι άσχετοι με τα supercars; Έχεις οδηγήσει καλό (δηλαδή γρήγορο) αυτόματο με puddles στο τιμόνι και αισθάνθηκες ότι σου στερεί κάποια χαρά; Για καλό μιλάμε, όχι καμία μλκία σαν το CVT του Civic...

                        Κατά τ' άλλα, καλύτερα να μη με εξομοιώνεις με σένα. Αποφεύγω τους πάσης φύσεως οπαδισμούς, φανατισμούς και λοιπούς -ισμούς, όπως ο διάολος το λιβάνι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mastoras78
                          mastoras78 @otokomae last edited by

                          harisma23 wrote:

                          VAGKIRK wrote:

                          Για ποιο λόγο να επιλέξει κάποιος ενα καλό Golf, focus , 308 ,στα 25.000-28.0000  όταν θα υπάρχει αυτό στα 180 άλογα και με τεράστιους χώρους για να επιχειρηματολογήσεις απέναντι στην σύζυγο που θα θέλει SUV ή Octavia για αυτό το λόγο και πλεόν χωρίς να φοβάσαι να πέσει παντόφλα μόλις δεί το πίσω μέρος με τις μπούκες στο κέντρο.

                          Πάντα θα υπάρχουν επαρκείς λόγοι για να διαλέξεις κάποιο αυτοκίνητο έναντι ενός άλλου στην ίδια κατηγορία. Μην το χάσουμε και τελείως, δεν είναι το Civic το υπεραυτοκίνητο που θα σβήσει όλα τα άλλα στην κατηγορία του! Ούτε έχει υπάρξει ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο.

                          Γενικά κρατείστε μια σχετική μετριοπάθεια και κόψτε λίγο το λιβανιστήρι, γιατί αν κάποιος άσχετος διάβαζε αυτά που έχουν γραφτεί σε αυτό το thread (καθώς και του τρέχοντος Civic), θα νόμιζε ότι αναφέρεται σε κάποιο υπεραυτοκίνητο κατηγορίας supercar και όχι σε ένα καλό μικρομεσαίο.

                          Ωρε ζαγαρι ξυνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη. Ειλικρινα γνωρίζεις να υπάρχει σύνολο με 160 + άλογα τροχό που να στρίβει αξιοπρεπώς να έχει χώρους για οικογένεια και να μη θέλεις να κατέβεις από τη θέση του οδηγού πλην του focus που όμως υστερεί σε μοτέρ και να κοστίζει 26-28 χιλ.;;;;;;

                          Τα τελευταία 15 χρόνια έχουν παραχθεί αμέτρητα γρήγορα οικογενειακά αυτοκίνητα με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις σε παραπλήσια κατηγορία τιμής. Δεν υπάρχει κάποια καινοτομία..

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            otokomae last edited by

                            Δε φαντάζομαι να συγκρίνεις αυτό που φοράει το focus με ένα πραγματικό πολυβόλο.

                            Και φυσικά είμαι αρνητικος και απέναντι στο cvt του civic το οποίο είναι πιο αργό κι από τη καθυστέρηση.

                            Και μη ξεχνάς, εδώ μιλάμε για απλά αμαξακια τα οποία λόγω ανταγωνισμού βελτιώνονται πολύ γρηγορα. Και η Honda το προσφέρει. Βλέπεις κρατάει 1 μοντέλο 4+ χρόνια και το εξελίσσει και κυρίως ακούει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otokomae last edited by

                              Καμμια έκθεση για αυτά τα γρήγορα και καλα αμαξάκια επ ευκαιρία που σε ξεσήκωσα. Τέτοια θέλουμε τώρα τέτοιες μέρες να ξεχνιόμαστε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Δηλαδή εσείς με τα χειροκίνητα Σιβικ πιστεύετε πως κάνετε κατέβασμα ταχύτητας πιο γρήγορα από το 'κλακ' στο αυτάκι του κιβωτίου ΑΤ8 του Φόκους ή οποιουδήποτε άλλου αυτόματου 6-7-8 ταχυτήτων; Για ανέβασμα δεν το συζητάμε καν... έχετε οδηγήσει ποτέ σύγχρονο αυτόματο; Το ξέρετε πως έχουν και επιλογή 'Μanual' που απαιτεί μια μικρή πίεση με τα δάχτυλα ή μια μικρή κίνηση του καρπού για την άμεση αλλαγή; Και πως πλέον έχουν αντιστραφεί τα πράγματα και τα αυτόματα έχουν περισσότερες σχέσεις διαθέσιμες απ' τα χειροκίνητα; Ή επειδή η Χόντα δεν δέησε να διαθέσει ένα αυτόματο κιβώτιο της προκοπής, το κάνουμε κρεμαστάρι σαν της παροιμίας;

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits @otokomae last edited by

                                  Καμμια έκθεση για αυτά τα γρήγορα και καλα αμαξάκια επ ευκαιρία που σε ξεσήκωσα. Τέτοια θέλουμε τώρα τέτοιες μέρες να ξεχνιόμαστε.

                                  εχμμ, ο Μάστορας σου είπε για τα καλά γρήγορα οικογενειακά, όχι εγώ 😉 οπότε από αυτόν να περιμένεις ...έκθεση.

                                  αλλά δίκιο δεν έχει, μόνο το Civic αυτής της γενιάς είναι; όλες οι εταιρείες κυκλοφορούν γρήγορες εκδόσεις των οικογενειακών τους, από τα μικρομεσαία της Alpha Romeo, μέχρι τους Γερμανούς ...

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    otokomae last edited by

                                    Για  άλλη κατηγορία να το δεχτώ. Υπάρχουν πολυβολα αλλά όχι οτι το αυτόματο του focus στο manual  είναι γρηγορο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Εδω για παραδειγμα νιωθεις την ευχαριστηση των αλλαγων, τον χειρισμο τους, αλλα γλυτωνεις τον συμπλεκτη.

                                      Ερωτας η 159.... απο την πρωτη στιγμη. Το θυμαμαι ακομα και σημερα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Δεν εχει να κανει ακριβως με την οδηγηση, αλλα με το satisfying factor. Ειναι αλλος ο ψυχολογικος παράγοντας που αρεσει το χειροκινητο.

                                        Το ιδιο που νιωθουν μερικοι με το να σπανε σπυρακια, οπου προηλθε απο τα πιθηκια που ολη μερα ξεψιροζονται. Ειναι βαθυτερα τα αιτια του να ελέγχεις κατι με το χερι. (Δεν θα ανεχτω τα προστυχα αστεια που μολις σκεφτήκατε)

                                        Ειναι οι τετραγωνες κινησεις του, οτι ελεγχεις εσυ την προοδο των αλλαγων μεσα απο διαδικασια των χεριων κτλ....ολα αυτα ικανοποιουν κατι στον εγκεφαλο σε αρκετους ανθρωπους.

                                        Το οτι τα supercars ειναι αυτοματα ισχυει,, το οτι ομως οι οδηγοι τους θα ηθελαν να αλλαζουν σχεση σε ενα χτενι σαν αυτα της ferrari και αυτο ισχυει. Για αυτο και κατα καιρους βγαινουν κιβωτια χωρις συμπλεκτη αλλα με κανονικο χειροκινητο κιβωτιο.

                                        Ο συμπκλεκτης ειναι αναγκαιο κακο  για να παρεις την ευχαριστηση της αλλαγης των σχεσεων, δυστηχως.

                                        Τετοια κιβωτια με χειροκινητο κιβωτιο χωρις ομως συνπμπλεκτη εχει η Hyundai, αντιστοιχα η Saab στο παρελθον και η mercedes.

                                        Δηλαδη, πιο πολυ με την ευχαριστηση των χεριων εχει να κανει. Οσων πιανουν τα χερια τους, θελουν να τα χρησιμοποιουν, ειναι κατι σαν ταση, τροπος ζωης.

                                        Καπως λέγεται ολο αυτο αλλα δεν θυμαμαι. Υπαρχει σχετικη βιβλιογραφια.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • stavtsim
                                          stavtsim @mastoras78 last edited by

                                          Παραθέτω έκθεση ιδεών μετά από 5λεπτη σκέψη αν τελικά το σχόλιο πήγαινε για εμένα.. Τούτο δω πουλιόταν καμία 25κ πριν καμιά δεκαριά χρόνια..

                                          https://www.car.gr/33553026-alfa-romeo-alfa-159-tbi

                                          Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα.. Καληνύχτα 

                                          Η 159 1.8 140 αλογα αρχιζε απο 26000 χωρις ραδιοφωνο κ ηλεκτρικα παραθυρα πισω..Με 1430 κιλα βαρος δε το ελεγες κ πυραυλο..Αυτο με τα 210 αλογα ηταν, αλλα στοιχιζε πολυ παραπανω...Κουβεντα να γινεται..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            Παραθέτω έκθεση ιδεών μετά από 5λεπτη σκέψη αν τελικά το σχόλιο πήγαινε για εμένα.. Τούτο δω πουλιόταν καμία 28κ πριν καμιά δεκαριά χρόνια..

                                            https://www.car.gr/33553026-alfa-romeo-alfa-159-tbi

                                            Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα.. Καληνύχτα 

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 4 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr