Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 906
    • 907
    • 89 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18129
    410287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Αν η βενζίνη ή το πετρέλαιο δεν είχαν φόρους, τότε θα κόστιζαν 40-50 λεπτά το λίτρο. Και τα ηλεκτρικά δεν θα πούλαγαν ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Είμαι περίεργος σε ορισμένες αραβικές χώρες που έχουν τιμές λιανικής ακόμη χαμηλότερες, πως θα πουλήσουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dimsabas last edited by

        Dstou, συνεχίζεις να σκέφτεσαι με μόνο κριτήριο την οικονομία. Αυτό μπορεί να ισχύει για το 90% των Ελλήνων αλλά δεν ισχύει στα πλούσια κράτη. Ναι, μια χαρά θα επιλέξει κάποιος το Leaf αντί για Golf πετρέλαιο, ακόμα κι αν το πετρέλαιο είχε το μισό κόστος κίνησης σε σχέση με σήμερα (δηλαδή και πάλι διπλάσιο από το ηλεκτρικό). Γιατί είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο για να ζεις μαζί του την καθημερινότητά σου.

        Τρανό παράδειγμα η Αμερική, όπου εδώ και μια δεκαετία και βάλε, τα Prius μοσχοπουλάνε ενώ η βενζίνη είναι τσάμπα κι παρ' ότιη αμερικανική κουλτούρα είναι μαθημένη στα πολλά κυβικά και την ωμή δύναμη. Τους έκανε κλικ στο οικολογικό προφίλ και το επέλεξαν αδιαφορώντας για τα οικονομικά δεδομένα που επικαλείσαι.

        Ας βγούμε λίγο από τον μικρόκοσμο της Ελλάδας.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • fanis75
          fanis75 moderator @dimsabas last edited by

          Τρανό παράδειγμα η Αμερική, όπου εδώ και μια δεκαετία και βάλε, τα Prius μοσχοπουλάνε ενώ η βενζίνη είναι τσάμπα κι παρ' ότιη αμερικανική κουλτούρα είναι μαθημένη στα πολλά κυβικά και την ωμή δύναμη. Τους έκανε κλικ στο οικολογικό προφίλ και το επέλεξαν αδιαφορώντας για τα οικονομικά δεδομένα που επικαλείσαι.

          Ακριβώς, το επέλεξαν για οικολογικούς λόγους, για να είναι 'trendy', να δείχνουν ότι νοιάζοντια για τοπεριβάλλον (είχε γίνει χαμός να το αγοράζουν celebrities) κλπ. Δεν το αγόρασαν γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν συνάδει από κάπου ότι τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα αυτοκίνητα, το αντίθετο θα έλεγα! Είναι πιο βαριά, με μικρότερη αυτονομία και μεγαλύτερο άγχος μετακίνησης και ταξιδεύουν με πολύ μικρ΄τοερη ταχύτητα. ΟΚ είναι αθόρυβα και πολύ γρήγορα (για τα λεφτά τους ειδικά) σε επιτάχυνση.

          ΥΓ: Παρόλο που η βενζίνη είναι τσάμπα στην Αμερική, η εμπειρία μου δείχνει ότι μετράνε πάρα πολύ τα χρήματα που κοδεύουν και οσα λεφτά και να έχουν δεν τους αρέσει να τα 'πετάνε', οπότε θα σε εκπλήξει ποσοι Αμερικάνοι αγοράζουν αυτοκίνητο με βασικό κριτήριο την κατανάλωση.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • bekiaris
            bekiaris @fanis75 last edited by

            Ακριβώς, το επέλεξαν για οικολογικούς λόγους, για να είναι 'trendy', να δείχνουν ότι νοιάζοντια για τοπεριβάλλον (είχε γίνει χαμός να το αγοράζουν celebrities) κλπ. Δεν το αγόρασαν γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο.

            Το καλύτερο ειναι υποκειμενικό, εξαρτάται τη χρήση...πχ το leaf εμένα μου φαίνεται μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα μέχρι στιγμής, αθόρυβο, σβέλτο, οικονομικό στην καθημερινότητα, δεν ασχολούμε με λάδια μπουζί δίσκο πλατό ταχύτητες κ λοιπά... το ότι έσκασα 5.000 παραπάνω (με την επιδότηση που μου έδωσε το κράτος) πραγματικά μου είναι αδιάφορο, οχι γιατί είμαι πλούσιος, αλλά γιατί χαλούσα πολλά λεφτά σε βενζίνη, τα οποία στο βάθος του χρόνου, πονούν στην τσέπη. Πάντως το έχετε κάνει μεγάλο θέμα με την ταχύτητα...φαντάζομαι όλοι τρέχεται με 160 εντός αττικής κ σας κακοφαίνονται τα ηλεκτρικά που δεν φτάνουν αυτές τις ταχύτητες? η πηγαίνεται 1 ταξίδι τον μήνα οπότε ναι, εκει έχετε θέμα με την αυτονομία...εγώ πάντως που πάω ορεινή ναυπακτία κ Αμφιλοχία (χωριό μου) μία φορά το δίμυνο, μιά χαρά τσαμπέ φορτίζω στον Ψαθόπυργο, κ βλέπω το χωριουδάκι μου πολύ συχνά πληρώνοντας μόνο διόδια. κ ας πάω κ με 90...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rngmhtsos @fanis75 last edited by

              dimsabas wrote:

              Τρανό παράδειγμα η Αμερική, όπου εδώ και μια δεκαετία και βάλε, τα Prius μοσχοπουλάνε ενώ η βενζίνη είναι τσάμπα κι παρ' ότιη αμερικανική κουλτούρα είναι μαθημένη στα πολλά κυβικά και την ωμή δύναμη. Τους έκανε κλικ στο οικολογικό προφίλ και το επέλεξαν αδιαφορώντας για τα οικονομικά δεδομένα που επικαλείσαι.

              Ακριβώς, το επέλεξαν για οικολογικούς λόγους, για να είναι 'trendy', να δείχνουν ότι νοιάζοντια για τοπεριβάλλον (είχε γίνει χαμός να το αγοράζουν celebrities) κλπ. Δεν το αγόρασαν γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν συνάδει από κάπου ότι τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα αυτοκίνητα, το αντίθετο θα έλεγα! Είναι πιο βαριά, με μικρότερη αυτονομία και μεγαλύτερο άγχος μετακίνησης και ταξιδεύουν με πολύ μικρ΄τοερη ταχύτητα. ΟΚ είναι αθόρυβα και πολύ γρήγορα (για τα λεφτά τους ειδικά) σε επιτάχυνση.

              ΥΓ: Παρόλο που η βενζίνη είναι τσάμπα στην Αμερική, η εμεπιρία μου δείχνει ότι μετράνε πάρα πολύ τα χρήματα που κοδεύουν και οσα λεφτά και να έχουν δεν τους αρέσει να τα 'πετάνε', οπότε θα σε εκπλήξει ποσοι Αμερικάνοι αγοράζουν αυτοκίνητο με βασικό κριτήριο την κατανάλωση.

              Από πότε οι οικολογικοί λόγοι είναι απλά και μόνο για μούρη και τρεντύ; 
              Οι τελευταίες (ανώνυμες) έρευνες που είδα, το 30φεύγα των Νορβηγών αγοράζουν ηλεκτρικά γιατί θέλουν να βοηθήσουν το περιβάλλον, κάπου το 25-29% των Ολλανδών το ίδιο.

              Δεν είναι χειρότερα αμάξια για κανένα λόγο που αναφέρεις, αλλά γιατί μέχρι πρόσφατα όλοι χρησιμοποιούσαν κοβάλτιο για την παραγωγή μπαταριών. Πριν κάποιους μήνες αναφέρθηκε ότι τα πρώτα τέσλα από Κίνα δεν θα χρησιμοποιούν πια στις μπαταρίες.
              Είναι δεδομένο ότι όλοι θα απομακρυνθούν από τέτοιες πρακτικές και από μπαταρίες με σπάνιες γαίες, μαζί με την δημιουργία βιομηχανίας ανακύκλωσης.

              Κατά τα άλλα, τα ηλεκτρικά κατά μέσο όρο έχουν πολλαπλάσια ροπή, περισσότερους ίππους και ομαλότερα φρεναρίσματα. Αν και βαρύτερα έχουν καλύτερο λόγο παραγόμενης δύναμης/ενέργειας, με τα θερμικά να έχουν ~70% περισσότερες απώλειες σε σχέση με τα ηλεκτρικά. 
              Έπειτα τα ηλεκτρικά είναι πολύ απλούστερα οχήματα και απαιτούν λιγότερες εργασίες. 
              Για την μικρότερη ταχύτητα, τα ηλεκτρικά έχουν τις ίδιες max ταχύτητες με τα συμβατικά, απλά τις μειώνουν για την διάρκεια/υγεία της μπαταρίας. Εάν τα - εντελώς παράνομα παντού εκτός από autobahn - 150-180χλμ μέγιστη δεν φτάνουν σε κάποιους, τότε δικό τους πρόβλημα. Πάντως τα tesla/porsche έχουν αρκετά έως πολύ πάνω από 200, εάν κάποιος ντε και καλά θέλει τέτοιες ταχύτητες.

              Όσον αφορά το 'άγχος' είναι καθαρά θέμα μπανανίων, σε χώρες με ανεπτυγμένο δίκτυο, οι χρήστες σπάνια έχουν τέτοια θέματα, ιδίως όταν αφορά μεγάλα ηλεκτρικά. Οι χρόνοι φόρτισης είναι σχετικό θέμα (το οποίο δεν θα έπρεπε να είναι, γιατί ορίζεται ότι κάθε 200χλμ ή 2 ώρες πρέπει να κάνεις 15λεπτά διάλλειμα), αλλά είναι σπάνιο σε σχέση με τη καθημερινότητα για την μεγάλη ως συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών.

              btw: Lol, γίνεται να ψηφίσεις το πόστ σου σε αυτό το φόρουμ; Κατά λάθος το πάτησα και δεν φεύγει 😛

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • fanis75
                fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                Πάντως το έχετε κάνει μεγάλο θέμα με την ταχύτητα...φαντάζομαι όλοι τρέχεται με 160 εντός αττικής κ σας κακοφαίνονται τα ηλεκτρικά που δεν φτάνουν αυτές τις ταχύτητες? η πηγαίνεται 1 ταξίδι τον μήνα οπότε ναι, εκει έχετε θέμα με την αυτονομία...εγώ πάντως που πάω ορεινή ναυπακτία κ Αμφιλοχία (χωριό μου) μία φορά το δίμυνο, μιά χαρά τσαμπέ φορτίζω στον Ψαθόπυργο, κ βλέπω το χωριουδάκι μου πολύ συχνά πληρώνοντας μόνο διόδια. κ ας πάω κ με 90...

                Είναι θέμα αναγκών και θέλω του καθενός. Εγώ για παράδειγμα δεν διανοούμαι να κάνω ταξίδι με 90 χ.α.ω, και να πρέπει να σταματήσω και 30' για φόρτιση θα κατέβω να το σπάσω! Δεν πάω με 200 προφανώς, αλλά το CC είναι από 130 έως 150 χ.α.ω. Ούτε θέλω να κάνω ταξίδι με το άγχος της αυτονομίας και το μάτι καρφωμένο στα υπολειπόμενα χιλιόμετρα, κάποιον άλλο (π.χ. εσένα) δεν τον ενοχλεί τίποτα από τα παραπάνω. Για εμένα το να ταξιδεύω πολύ πιο αργά από ότι τώρα (μιλάμε 50% πιο αργά, όχι 10%!!!), να αναγκάζομαι να σταματήσω αρκετή ώρα για φόρτιση και να έχω πληρώσει και έναν σκασμό λεφτά είναι 'χειρότερο' αυτοκίνητο και οπισθοδρόμηση και όχι πρόοδος. Κάποιος άλλος μπορεί να το βλέπει αντίθετα, ο καθένας με την άποψή του.

                Στην Αττική σαφώς και δεν τρέχω με 160 χ.α.ω για αυτό και έχω γράψει πολλάκις, ότι τα ηλεκτρικά είναι ταμάμ εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι το πρόβλημα, οπότε εαν κάποιος κάνει συχνά τότε δεν μπορεί να τα έχει ως μοναδικό αυτοκίνητο (εκτός εαν έχει ιώβεια υπομονή).

                Όπως είπα, όλα θέμα αναγκών και επιλογών/θέλω του καθενός μας.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • fanis75
                  fanis75 moderator @fanis75 last edited by

                  bekiaris wrote:

                  Πάντως το έχετε κάνει μεγάλο θέμα με την ταχύτητα...φαντάζομαι όλοι τρέχεται με 160 εντός αττικής κ σας κακοφαίνονται τα ηλεκτρικά που δεν φτάνουν αυτές τις ταχύτητες? η πηγαίνεται 1 ταξίδι τον μήνα οπότε ναι, εκει έχετε θέμα με την αυτονομία...εγώ πάντως που πάω ορεινή ναυπακτία κ Αμφιλοχία (χωριό μου) μία φορά το δίμυνο, μιά χαρά τσαμπέ φορτίζω στον Ψαθόπυργο, κ βλέπω το χωριουδάκι μου πολύ συχνά πληρώνοντας μόνο διόδια. κ ας πάω κ με 90...

                  Είναι θέμα αναγκών και θέλω του καθενός. Εγώ για παράδειγμα δεν διανοούμαι να κάνω ταξίδι με 90 χ.α.ω, και να πρέπει να σταματήσω και 30' για φόρτιση θα κατέβω να το σπάσω! Δεν πάω με 200 προφανώς, αλλά το CC είναι από 130 έως 150 χ.α.ω. Ούτε θέλω να κάνω ταξίδι με το άγχος της αυτονομίας και το μάτι καρφωμένο στα υπολειπόμενα χιλιόμετρα, κάποιον άλλο (π.χ. εσένα) δεν τον ενοχλεί τίποτα από τα παραπάνω. Για εμένα το να ταξιδεύω πολύ πιο αργά από ότι τώρα (μιλάμε 50% πιο αργά, όχι 10%!!!), να αναγκάζομαι να σταματήσω αρκετή ώρα για φόρτιση και να έχω πληρώσει και έναν σκασμό λεφτά είναι 'χειρότερο' αυτοκίνητο και οπισθοδρόμηση και όχι πρόοδος. Κάποιος άλλος μπορεί να το βλέπει αντίθετα, ο καθένας με την άποψή του.

                  Στην Αττική σαφώς και δεν τρέχω με 160 χ.α.ω για αυτό και έχω γράψει πολλάκις, ότι τα ηλεκτρικά είναι ταμάμ εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι το πρόβλημα, οπότε εαν κάποιος κάνει συχνά τότε δεν μπορεί να τα έχει ως μοναδικό αυτοκίνητο (εκτός εαν έχει ιώβεια υπομονή).

                  Όπως είπα, όλα θέμα αναγκών και επιλογών/θέλω του καθενός μας.

                  Edit: Τώρα το διάβασα και είναι εντυπωσιακή η αυτονομία. Αυτό μάλιστα!
                  https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-hyundai-kona-electric-64-kwh

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • bekiaris
                    bekiaris @fanis75 last edited by

                    Για εμένα το να ταξιδεύω πολύ πιο αργά από ότι τώρα (μιλάμε 50% πιο αργά, όχι 10%!!!), να αναγκάζομαι να σταματήσω αρκετή ώρα για φόρτιση και να έχω πληρώσει και έναν σκασμό λεφτά είναι 'χειρότερο' αυτοκίνητο και οπισθοδρόμηση και όχι πρόοδος. Κάποιος άλλος μπορεί να το βλέπει αντίθετα, ο καθένας με την άποψή του.

                    Σεβαστό, πόσα ταξίδια κάνει ο μέσος Έλληνας το έτος? γιατί υπάρχουν πολλές έρευνες που λένε απλά οτι τα χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου γίνονται εντός αστικού κύκλου. Οπισθοδρόμηση? βαριά κουβέντα. Εγώ το βλέπω οτι κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις... τα μετράς κ καταλήγεις. Δεν γίνεται να έχεις κ φθηνή αγορά, κ χαμηλή κατανάλωση, κ φόρτιση σε 5 λεπτά και...κ αυτόνομη οδήγηση κ μία γκομενάρα να χαιδέυεις στο ταξίδι κ να πίνεις το ποτό σου. Ας είμαστε κ λίγο ρεαλιστές. Αντιλαμβάνομαι οτι είναι μεγάλο μειονέκτημα, αλλά οπισθοδρόμηση σε καμία περίπτωση. Κ για να κλείσω, εχω iphone κινητό κ το φορτίζω μία φορα΄την ημέρα, όταν πριν από τα smartphone φόρτιζα μία φορά τις 5 ημέρςε. Κ αυτό οπισθοδρόμηση το λές? κάτι κέρδισα, κάτι έχασα. Εσυ επιλέγεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Σε δέκα λεπτά φορτίζει για απόσταση 120 χιλιομέτρων. Εντυπωσιακό. Όπως κι η αυτονομία των 600 χιλιομέτρων.

                      Επιμένω όμως ότι η ανθρωπότητα χρειάζεται περισσότερα Dacia Spring κι όχι θηρία σουβλάκια.

                      https://autoholix.com/2020/11/12/bmw-ix/

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • R
                        rngmhtsos @dimsabas last edited by

                        Σε δέκα λεπτά φορτίζει για απόσταση 120 χιλιομέτρων. Εντυπωσιακό. Όπως κι η αυτονομία των 600 χιλιομέτρων.

                        Επιμένω όμως ότι η ανθρωπότητα χρειάζεται περισσότερα Dacia Spring κι όχι θηρία σουβλάκια.

                        https://autoholix.com/2020/11/12/bmw-ix/

                        Εάν είναι τα spring ταξί-ρομπότ για μεγαλουπόλεις, ναι χρειαζόμαστε πολλά τέτοια. Φτηνά σε αγορά/χρήση, ευέλικτα και εύκολα επισκευάσαμε/αντικαταστάσιμα. 
                        Εάν είναι για τον μέσο χρήστη, είναι σαν να πάμε σε κουβάδες των '70s και να το αποκαλούμε 'λύση'.
                        Πάντως όλες οι κατηγορίες χρειάζονται, όπως τώρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Έτσι κι αλλιώς, για τους περισσότερους Έλληνες, ο εξηλεκτρισμός θα ξεκινήσει με το δεύτερο, το πόλης, τον φτωχό χαμάλη. Όχι με τα Tesla. Οπότε ναι, Spring χρειαζόμαστε στη θέση των σημερινών Panda.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                            Αντιλαμβάνομαι οτι είναι μεγάλο μειονέκτημα, αλλά οπισθοδρόμηση σε καμία περίπτωση. Κ για να κλείσω, εχω iphone κινητό κ το φορτίζω μία φορα΄την ημέρα, όταν πριν από τα smartphone φόρτιζα μία φορά τις 5 ημέρςε. Κ αυτό οπισθοδρόμηση το λές? κάτι κέρδισα, κάτι έχασα. Εσυ επιλέγεις.

                            Το ονόμασα οπισθοδρόμηση συγκερκιμένα για χρήση ταξιδίου, γιατί θα πληρώσω περισσότερα χρήματα για:

                            1. Να πηγαίνω πιο αργά
                            2. Με το άγχος της αυτονομίας
                            3. Με μικρότερη αυτονομία
                            4. Με αναγκαστική στάση τουλάχιστον 30' (ενω με το θερμικό εαν δεν θέλω δεν σταματάω).

                            Και όλα αυτά όπως είπα θα τα πληρώσω και πιο ακριβά!!! Και γιατί να μην πάω με το ΚΤΕΛ πιο γρήγορα, πιο ξεκούραστα και πιο άνετα (εαν θέλω κοιμάμαι στο ΚΤΕΛ).

                            Όσο για το iPhone και εγώ από δαύτα έχω (από το 2007, το 1ο που βγήκε πιρν έρθουν Ελλάδ) και πλέον φορτίζω 2 φορές την ημέρα. Αλλά κάνω πολλά περισσότερα πράγματα. Εαν όμως ήταν πιο αργό, με μικρότερη οθονη και χωρίς τις λειτουργίες που θέλω, τότε θα είχαμε πρόβλημα!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Lee Iacocca έφη

                              Οι αμερικάνοι είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά προκειμένου να κάνουν οικονομία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • bekiaris
                                bekiaris @fanis75 last edited by

                                Όσο για το iPhone και εγώ από δαύτα έχω (από το 2007, το 1ο που βγήκε πιρν έρθουν Ελλάδ) και πλέον φορτίζω 2 φορές την ημέρα. Αλλά κάνω πολλά περισσότερα πράγματα.

                                Βλέπεις, η ζωή ειναι ένας συμβιβασμός... δεν θεωρώ οτι τα ηλεκτρικά έχουν τόσα μειονεκτήματα όσο αναφέρεις, απλά θεωρώ οτι εστιάζεις περισσότερο στα μειονεκτήματα κ αγνοείς τα πλεονεκτήματα. Κ τέλος, εφόσον οι περισσότεροι θεωρείτε τα ηλεκτρικά ακριβά για αυτά που προσφέρουν γιατί γράφεται σε αυτό το forum? δεν έχει νόημα, αφού δεν θα αγοράσετε ποτέ, καθώς φθηνό ηλεκτρικό να φορτίζει σε 5 λεπτά κ να πηγαίνει με 200, δεν θα υπάρξει ποτέ, ή μάλλον, σίγουρα την δεκαετία που διανύουμε. Τι σας απασχολεί η ηλεκτροκίνηση τόσο πολύ κ το κουράζεται?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                                  δεν θεωρώ οτι τα ηλεκτρικά έχουν τόσα μειονεκτήματα όσο αναφέρεις, απλά θεωρώ οτι εστιάζεις περισσότερο στα μειονεκτήματα κ αγνοείς τα πλεονεκτήματα. Κ τέλος, εφόσον οι περισσότεροι θεωρείτε τα ηλεκτρικά ακριβά για αυτά που προσφέρουν γιατί γράφεται σε αυτό το forum? δεν έχει νόημα, αφού δεν θα αγοράσετε ποτέ, καθώς φθηνό ηλεκτρικό να φορτίζει σε 5 λεπτά κ να πηγαίνει με 200, δεν θα υπάρξει ποτέ, ή μάλλον, σίγουρα την δεκαετία που διανύουμε. Τι σας απασχολεί η ηλεκτροκίνηση τόσο πολύ κ το κουράζεται?

                                  Ξαναλέω, τα μειονεκτήματα αναφορικά με την χρήση σε ταξίδι, οχι στην πόλη! Υποκειμενικά, ο καθένας μας θεωρεί ότι θέλει, αλλά αντικειμενικά ναι έχουν τόσα μειονεκτήματα, στο ταξίδι. Εαν κάποιος δεν ταξιδεύει του είναι αδιάφορα, εαν ταξιδεύει οφείλει να τα γνωρίζει. Όσο για το ότι γράφουμε εδώ (άστοχη η παρατήρησή σου, αλλά το προσπερνάω), πέραν του ότι έχουμε κάθε δικαίωμα:

                                  1. Σε πολλά θέματα μοντέλων γράφω, τα οποία δεν πρόκειται να αγοράσω.
                                  2. Φυσικά θα πάρω ηλεκτρικό, για την πόλη όταν έχω τρόπο να το φορτίζω σπίτι μου. Θα είχα πάρει ήδη εαν είχα τρόπο φόρτισης.
                                  3. Με ενδιαφέρει η αυτοκίνηση γενικά και τα ηλεκτρικά είναι μέρος της.
                                  4. Σχολιάζω αυτοκίνητα και τεχνολογία, οπότε γράφω σε κάθε σχετικό θέμα που με ενδιαφέρει.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    γιατί το τοπικ λέγεται 'η προοπτική της ηλεκτροκίνησης', έχει σαν θέμα του πως εξελίσσεται η ηλεκτροκίνηση ώστε να καλύπτει όλο και μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού. Ευτυχώς ακόμα και σήμερα καλύπτει κάποιους και παρόλο που δεν το πιστεύεις χαιρόμαστε με αυτό. Περιμένουμε με ανυπομονησία να λυθούν αυτά που θεωρεί ο καθένας μας deal brakers για την αγορά ενός ηλεκτρικού. Για κάποιους είναι πολλά, για κάποιους λιγότερα, για κάποιους δεν υπάρχουν

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @fanis75 last edited by

                                      1. Φυσικά θα πάρω ηλεκτρικό, για την πόλη όταν έχω τρόπο να το φορτίζω σπίτι μου. Θα είχα πάρει ήδη εαν είχα τρόπο φόρτισης.

                                      Τέλεια, με κάλυψες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin @bekiaris last edited by

                                        Fanis75 wrote:

                                        1. Φυσικά θα πάρω ηλεκτρικό, για την πόλη όταν έχω τρόπο να το φορτίζω σπίτι μου. Θα είχα πάρει ήδη εαν είχα τρόπο φόρτισης.

                                        Τέλεια, με κάλυψες.

                                        Ξαναλέω, τα μειονεκτήματα αναφορικά με την χρήση σε ταξίδι, οχι στην πόλη! Υποκειμενικά, ο καθένας μας θεωρεί ότι θέλει, αλλά αντικειμενικά ναι έχουν τόσα μειονεκτήματα, στο ταξίδι. Εαν κάποιος δεν ταξιδεύει του είναι αδιάφορα, εαν ταξιδεύει οφείλει να τα γνωρίζει. Όσο για το ότι γράφουμε εδώ (άστοχη η παρατήρησή σου, αλλά το προσπερνάω), πέραν του ότι έχουμε κάθε δικαίωμα:

                                        1. Σε πολλά θέματα μοντέλων γράφω, τα οποία δεν πρόκειται να αγοράσω.

                                        2. Φυσικά θα πάρω ηλεκτρικό, για την πόλη όταν έχω τρόπο να το φορτίζω σπίτι μου. Θα είχα πάρει ήδη εαν είχα τρόπο φόρτισης.

                                        3. Με ενδιαφέρει η αυτοκίνηση γενικά και τα ηλεκτρικά είναι μέρος της.

                                        4. Σχολιάζω αυτοκίνητα και τεχνολογία, οπότε γράφω σε κάθε σχετικό θέμα που με ενδιαφέρει.

                                        Σημείωση:Τώρα είσαι πλήρως καλυμμένος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Εννοείται ότι το ταξίδι είναι η χειριστή συνθήκη κίνησης των ηλεκτρικών. Κανείς δε λέει ότι δεν έχουν μειονεκτήματα. Αυτά μπορεί να είναι από αμελητέα μέχρι πολύ σοβαρά.

                                          (Αμελητέα: Tesla Model 3 Long Range, πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 20' στάση. Για τους 9/10, δεν υπάρχει καν μειονέκτημα. Για τον 1/10, που θέλει να το πάει σερί ή θα πήγαινε με 150 και τώρα περιορίζεται στα 120, πρέπει να γίνει μια μικρή υποχώρηση.

                                          Πολύ σοβαρά: μεταχειρισμένο Nissan Leaf πρώτης γενιάς. Αν πεις ότι ταξιδεύεις με 120, από Βουλιαγμένη δε φτάνεις στα Οινόφυτα.)

                                          Από εκεί και πέρα, αν ήμουν ΣΗΜΕΡΑ φραγκάτος, θα ξεκινούσα τον εξηλεκτρισμό από το πόλης. Σε κάνα χρόνο, κι εφόσον η Tesla έχει εγκαταστήσει τους ταχυφορτιστές που έχει υποσχεθεί, θα πήγαινα για εκεί. Όχι απαραίτητα για τη μεγάλη μπαταρία. Με καλύπτουν κι οι μικρές. Και τα δύο εξοχικά είναι στα 300-350 χιλιόμετρα, με ένα τεταρτάκι φρεσκάρισμα θα ήμουν σένιος. Κι αν μία στο τόσο πάω πιο μακριά (μιλάμε για μία, άντε δύο φορές τον χρόνο), θα έβαζα λίγη ακόμα ταλαιπωρία στη ζωή μου. Είναι ένας συμβιβασμός που δέχομαι άνετα να κάνω, όπως ακριβώς τώρα έχω συνηθίσει να φορτίζω κάθε βράδυ το κινητό μου αντί για κάθε πέντε μέρες.

                                          Σήμερα πρότεινα σε ξάδερφο, που κυκλοφορεί με C1 χειροκίνητο υγραέριο, να οδηγήσει το C-Zero. Θα δώσει 3.500 ευρώ πάνω από το σημερινό και θα έχει ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο μέσα στο αστικό χάος που διανύει κάθε μέρα. Έχει να το φορτίζει, λατρεύει τα αυτόματα, η αυτονομία τού φτάνει και του περισσεύει. Για τα ταξίδια, ας είναι καλά το Grand Vitara.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Τα ηλεκτρικά δεν είναι κακά αυτοκίνητα, η Ελλάδα είναι ακατάλληλη χώρα για να πάρεις ηλεκτρικό, εκτός κι αν θες κάτι να αντικαταστήσει το 'Panda' για το χαμάλη της οικογένειας. Αλλά το Panda έχει 12 χιλιάρικα, το καλύτερο της κατηγορίας έχει 15, κι όταν χρειαστείς ταξιδάκι σε πάει άνετα κι απροβλημάτιστα. Οπότε εξαφανίζεται και το κίνητρο της οικονομίας, όταν το φθηνότερο μίνι ηλεκτρικό κοστίζει 25 με την επιδότηση...

                                            Αν έχεις λεφτά και θέλεις να δοκιμάζεις καινούρια παιχνίδια, τότε ένα Tesla ή οι ευρωπαϊκές 'αμαξάρες' με την μεγάλη αυτονομία έχουν νόημα, αλλά και πάλι... όταν φτάσεις στα ΣΕΑ θα πρέπει να βρεις φορτιστή (τώρα μάλλον είναι ελεύθεροι την περισσότερη ώρα) και αυτός να είναι μεγάλης ισχύος. Θα πρέπει να κάνεις τον κόπο να το κουμπωσεις και να ξεκινήσεις τη χρέωση μέσω κάρτας, εφαρμογής κλπ. και να πας να περιμένεις σε στεγασμένο χώρο (εντάξει, θα πήγαινες στη τουαλέτα). Δηλαδή δεν παίζει 20λεπτο. Τόσο θες να βάλεις βενζίνη και να πάρεις καφέ. Η επαναφόρτιση θα προσεγγίζει την ωρίτσα και θα ήταν σοφό να το πας στο 100% γιατί έτσι κι αλλιώς πλήρωσες, και δεν ξέρει που και αν θα ξαναβρεις ελευθερο φορτιστη και δεν θα θες απλα να φτασεις Θεσσαλονίκη, μάλλον θα θες να φτάσεις Χαλκιδική, γιατί ως γνωστόν ΣΑΝ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!1!

                                            ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: τα ηλεκτρικά ΔΕΝ είναι άσχημα, η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ χώρα για το ηλεκτρικό. Και με τους ρυθμούς που γίνονται τα πράγματα, πιστεύω πως θα πάρει πάνω από 10 χρόνια για να αρχίσει να είναι ελάχιστα βολική η χρήση ηλεκτρικού.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 89 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr