-
Καλησπέρα, είμαι σε δίλλημα αναφορικά με την αγορά του καινούριο Α3 (βασική έκδοση συν προσθήκη navigation & cruise control) και της Α 160 σε βενζίνη. Έχει κάποιος εικόνα για αυτά τα δύο;;
-
Καλησπέρα, είμαι σε δίλλημα αναφορικά με την αγορά του καινούριο Α3 (βασική έκδοση συν προσθήκη navigation & cruise control) και της Α 160 σε βενζίνη. Έχει κάποιος εικόνα για αυτά τα δύο;;
-
Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...
-
Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...
Τι καλύτερο έχει το Α3; Ίδια είναι πάνω-κάτω, προσθιοκίνητα γκολφοειδή (σε φιλοσοφία). Η Mercedes μάλιστα έχει καλύτερο μοτέρ, ειδικά με τα 163 άλογα.
-
To A θα έπαιρνα, έχει 'δυνατότερο' σήμα.
-
dimitriscsd wrote:
Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...
Τι καλύτερο έχει το Α3; Ίδια είναι πάνω-κάτω, προσθιοκίνητα γκολφοειδή (σε φιλοσοφία). Η Mercedes μάλιστα έχει καλύτερο μοτέρ, ειδικά με τα 163 άλογα.
Για την Α160 μίλησα συγκεκριμένα η οποία έχει 109 άλογα και ενα καντράν σαν παιχνίδι fischer price.
163 άλογα έχει η Α200 η οποία είναι αρκετά πιο ακριβή.
Ούτε το Α3 με τρελαίνει αλλά μεταξύ αυτών των δύο θα το προτιμούσα.
-
Αμφότερα έχουν δύο ολόκληρα χρόνια εγγύηση;;;;
-
Είδα τιμές τζάμπα . Γύρω στα 22000 η αγία γερμανική τριάδα , με τους γαλλικούς κινητήρες
, που έχει η πιο αξιόπιστη...
Βέβαια προφανώς άδεια θα είναι , αλλά είναι η τιμή για το κλειδί που είναι ακριβή ...
Σε αυτή την περίπτωση ΜΟΝΟ το αστέρι...
Εστω και αν ως Μεγκάν είναι ακριβότερο το αμάξι...
-
REALZEUS wrote:
dimitriscsd wrote:
Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...
Τι καλύτερο έχει το Α3; Ίδια είναι πάνω-κάτω, προσθιοκίνητα γκολφοειδή (σε φιλοσοφία). Η Mercedes μάλιστα έχει καλύτερο μοτέρ, ειδικά με τα 163 άλογα.
Για την Α160 μίλησα συγκεκριμένα η οποία έχει 109 άλογα και ενα καντράν σαν παιχνίδι fischer price.
163 άλογα έχει η Α200 η οποία είναι αρκετά πιο ακριβή.
Ούτε το Α3 με τρελαίνει αλλά μεταξύ αυτών των δύο θα το προτιμούσα.
Για το ταμπλό συμφωνούμε απόλυτα, μου κάθονται στο λαιμό αυτά τα τάμπλετ, δεν είμαι και γκατζετάκιας. Έχω την εντύπωση όμως ότι η Μερκ είναι λίγο καλύτερα στημένη. Όμως τα παραπάνω άλογα του Α3 (σε αυτήν την έκδοση) ίσως αλλάζουν το αποτέλεσμα.
Εστω και αν ως Μεγκάν είναι ακριβότερο το αμάξι...
Δεν μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο.
-
Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι έχει 2 οθόνες, Αν παρατηρήσεις το εσωτερικό της Α160, έχει τις μικρές οθόνες, με κάτι bezels 4 εκατοστά από τη κάθε μεριά και φαίνονται κακάσχημα. Στις πιο ακριβές με μεγαλύτερη διαγώνιο, φαίνεται αρκετά καλύτερα.
Και οι μεγάλες οθόνες
Είναι απλά αστείο. 100000 φορές να αφήνανε αναλογικά όργανα στο φθηνό. Πιο ωραίο θα έδειχνε.
-
Σε παρακαλώ Δημήτρη, μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος. Τι είναι πλέον ένα όχημα χωρίς Digital cockpit...
-
Έλα ντε... Τουλάχιστον να έχει μια αισθητική. Η Α160 μου θυμίζει αυτό:
Συγγνώμη, κατανοώ πως μόλις το δεις, δε μπορείς να το ξεχάσεις! Χαχα
Πάντως για την νοσταλγία της παιδικής ηλικίας είναι καλή φάση!
-
Έλα ντε... Τουλάχιστον να έχει μια αισθητική. Η Α160 μου θυμίζει αυτό:
Συγγνώμη, κατανοώ πως μόλις το δεις, δε μπορείς να το ξεχάσεις! Χαχα
Πάντως για την νοσταλγία της παιδικής ηλικίας είναι καλή φάση!
Χαχα! Ακόμη το έχω αυτο!!
-
Πως δεν μπαίνει και η αντίστοιχη BMW στο δίλημμα
η οποία έχει πιο ολοκληρωμένη πίσω ανάρτηση?
-
Έλα ντε... Τουλάχιστον να έχει μια αισθητική. Η Α160 μου θυμίζει αυτό:
Συγγνώμη, κατανοώ πως μόλις το δεις, δε μπορείς να το ξεχάσεις! Χαχα
Πάντως για την νοσταλγία της παιδικής ηλικίας είναι καλή φάση!
+1000000 τι μου θύμισες τώρα πόσα χρόνια πισω
-
Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι έχει 2 οθόνες, Αν παρατηρήσεις το εσωτερικό της Α160, έχει τις μικρές οθόνες, με κάτι bezels 4 εκατοστά από τη κάθε μεριά και φαίνονται κακάσχημα. Στις πιο ακριβές με μεγαλύτερη διαγώνιο, φαίνεται αρκετά καλύτερα.
Και οι μεγάλες οθόνες
Είναι απλά αστείο. 100000 φορές να αφήνανε αναλογικά όργανα στο φθηνό. Πιο ωραίο θα έδειχνε.
Δεν είναι ηλίθιοι, ξέρουν ότι οι περισσότεροι θα τα στάξουν για την πιο λειτουργική και αισθητικά ανώτερη λύση με τις μεγάλες οθόνες.
Εάν έβαζαν τα ωραία αναλογικά όργανα ως στάνταρτ, θα είχαν πάρα πολλούς που θα πήγαιναν στην φτηνότερη λύση, είτε για λόγους κόστους ή για λόγους απέχθειας των ψηφιακών οργάνων. -
Πως δεν μπαίνει και η αντίστοιχη BMW στο δίλημμα
η οποία έχει πιο ολοκληρωμένη πίσω ανάρτηση?
σωστός η σειρα 1 νομιζω είναι πιο ολοκληρωμενη στους περισσοτερους τομεις
-
Το audi έχει δωρεάν 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια service μέχρι 31/12.
Αμφότερα έχουν δύο ολόκληρα χρόνια εγγύηση;;;;
-
Καλησπέρα, την εξαίρεσα διότι έχω αυτή τη στιγμή τη BMW 116 του 2011 βέβαια και είπα να αλλάξω μοντέλο. Όχι για κάποιον άλλο λόγο.
Επίσης, σαν μεταπωλητική αξία ποιο κρατάει περισσότερο την τιμή του;; Π.χ Α class λόγω του βγήκαν και πολλά εταιρικά έχει πουλήσει πολλές χιλιάδες κομμάτια από το 2018. Αυτό δεν επηρεάζει την τιμή μεταπώλησης;
Brasco wrote:
Πως δεν μπαίνει και η αντίστοιχη BMW στο δίλημμα
η οποία έχει πιο ολοκληρωμένη πίσω ανάρτηση?
σωστός η σειρα 1 νομιζω είναι πιο ολοκληρωμενη στους περισσοτερους τομεις
-
Αν μιλάμε αυστηρά ανάμεσα στα δύο ,τότε το AUDI. H A -klas εχει γίνει ήδη σούπα με τόσα εταιρικά που κυκλφορούν.Το Α3 είναι ολοκαίνουργιο τουλάχιστον.
Επίσης δεν ακούω και τα καλύτερα για τη λειτουργία της αναρτησης.Για κάποιο περίεργο λόγο οι A klas που έρχονται Ελλάδα φοράνε μια 'sport' χαμηλωμένη ανάρτηση που βρίσκει σχετικά εύκολα κάτω στην Ελλάδα...
ΝΕΟ AUDI A3 1.0 TFSI ή Mercedes A 160 ?