Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟ AUDI A3 1.0 TFSI ή Mercedes A 160 ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΝΕΟ AUDI A3 1.0 TFSI ή Mercedes A 160 ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    32
    607
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis1990 last edited by

      Καλησπέρα, είμαι σε δίλλημα αναφορικά με την αγορά του καινούριο Α3 (βασική έκδοση συν προσθήκη navigation & cruise control) και της Α 160 σε βενζίνη. Έχει κάποιος εικόνα για αυτά τα δύο;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis1990 last edited by

        Καλησπέρα, είμαι σε δίλλημα αναφορικά με την αγορά του καινούριο Α3 (βασική έκδοση συν προσθήκη navigation & cruise control) και της Α 160 σε βενζίνη. Έχει κάποιος εικόνα για αυτά τα δύο;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • dimitriscsd
          dimitriscsd last edited by

          Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • realzeus
            realzeus @dimitriscsd last edited by

            Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...

            Τι καλύτερο έχει το Α3; Ίδια είναι πάνω-κάτω, προσθιοκίνητα γκολφοειδή (σε φιλοσοφία). Η Mercedes μάλιστα έχει καλύτερο μοτέρ, ειδικά με τα 163 άλογα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • D
              dstou last edited by

              To A θα έπαιρνα, έχει 'δυνατότερο' σήμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • dimitriscsd
                dimitriscsd @realzeus last edited by

                dimitriscsd wrote:

                Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...

                Τι καλύτερο έχει το Α3; Ίδια είναι πάνω-κάτω, προσθιοκίνητα γκολφοειδή (σε φιλοσοφία). Η Mercedes μάλιστα έχει καλύτερο μοτέρ, ειδικά με τα 163 άλογα.

                Για την Α160 μίλησα συγκεκριμένα η οποία έχει 109 άλογα και ενα καντράν σαν παιχνίδι fischer price.

                163 άλογα έχει η Α200 η οποία είναι αρκετά πιο ακριβή.

                Ούτε το Α3 με τρελαίνει αλλά μεταξύ αυτών των δύο θα το προτιμούσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • G
                  ggab last edited by

                  Αμφότερα έχουν δύο ολόκληρα χρόνια εγγύηση;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • C
                    criuser last edited by

                    Είδα τιμές τζάμπα . Γύρω στα 22000 η αγία γερμανική τριάδα , με τους γαλλικούς κινητήρες  , που έχει η πιο αξιόπιστη...

                    Βέβαια προφανώς άδεια θα είναι , αλλά είναι η τιμή για το κλειδί που είναι ακριβή ...

                    Σε αυτή την περίπτωση ΜΟΝΟ το αστέρι...

                    Εστω και αν ως Μεγκάν είναι ακριβότερο το αμάξι...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • realzeus
                      realzeus @dimitriscsd last edited by

                      REALZEUS wrote:

                      dimitriscsd wrote:

                      Μεταξύ των 2 πάρε το Α3. Το Α160 είναι απλά ντροπή να φέρει το σήμα της Mercedes... Προσωπική μου άποψη πάντα...

                      Τι καλύτερο έχει το Α3; Ίδια είναι πάνω-κάτω, προσθιοκίνητα γκολφοειδή (σε φιλοσοφία). Η Mercedes μάλιστα έχει καλύτερο μοτέρ, ειδικά με τα 163 άλογα.

                      Για την Α160 μίλησα συγκεκριμένα η οποία έχει 109 άλογα και ενα καντράν σαν παιχνίδι fischer price.

                      163 άλογα έχει η Α200 η οποία είναι αρκετά πιο ακριβή.

                      Ούτε το Α3 με τρελαίνει αλλά μεταξύ αυτών των δύο θα το προτιμούσα.

                      Για το ταμπλό συμφωνούμε απόλυτα, μου κάθονται στο λαιμό αυτά τα τάμπλετ, δεν είμαι και γκατζετάκιας. Έχω την εντύπωση όμως ότι η Μερκ είναι λίγο καλύτερα στημένη. Όμως τα παραπάνω άλογα του Α3 (σε αυτήν την έκδοση) ίσως αλλάζουν το αποτέλεσμα.

                      Εστω και αν ως Μεγκάν είναι ακριβότερο το αμάξι...

                      Δεν μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • dimitriscsd
                        dimitriscsd last edited by

                        Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι έχει 2 οθόνες, Αν παρατηρήσεις το εσωτερικό της Α160, έχει τις μικρές οθόνες, με κάτι bezels 4 εκατοστά από τη κάθε μεριά και φαίνονται κακάσχημα. Στις πιο ακριβές με μεγαλύτερη διαγώνιο, φαίνεται αρκετά καλύτερα.

                        Και οι μεγάλες οθόνες

                        Είναι απλά αστείο. 100000 φορές να αφήνανε αναλογικά όργανα στο φθηνό. Πιο ωραίο θα έδειχνε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Σε παρακαλώ Δημήτρη, μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος. Τι είναι πλέον ένα όχημα χωρίς Digital cockpit...

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • dimitriscsd
                            dimitriscsd last edited by

                            Έλα ντε... Τουλάχιστον να έχει μια αισθητική. Η Α160 μου θυμίζει αυτό:

                            Συγγνώμη, κατανοώ πως μόλις το δεις, δε μπορείς να το ξεχάσεις! Χαχα 

                            Πάντως για την νοσταλγία της παιδικής ηλικίας είναι καλή φάση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • D
                              dublin @dimitriscsd last edited by

                              Έλα ντε... Τουλάχιστον να έχει μια αισθητική. Η Α160 μου θυμίζει αυτό:

                              Συγγνώμη, κατανοώ πως μόλις το δεις, δε μπορείς να το ξεχάσεις! Χαχα 

                              Πάντως για την νοσταλγία της παιδικής ηλικίας είναι καλή φάση!

                              Χαχα! Ακόμη το έχω αυτο!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • B
                                brasco last edited by

                                Πως δεν μπαίνει και η αντίστοιχη BMW στο δίλημμα

                                η οποία έχει πιο ολοκληρωμένη πίσω ανάρτηση?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • alex-mix
                                  alex-mix @dimitriscsd last edited by

                                  Έλα ντε... Τουλάχιστον να έχει μια αισθητική. Η Α160 μου θυμίζει αυτό:

                                  Συγγνώμη, κατανοώ πως μόλις το δεις, δε μπορείς να το ξεχάσεις! Χαχα 

                                  Πάντως για την νοσταλγία της παιδικής ηλικίας είναι καλή φάση!

                                  +1000000 τι μου θύμισες τώρα πόσα χρόνια πισω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • R
                                    rngmhtsos @dimitriscsd last edited by

                                    Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι έχει 2 οθόνες, Αν παρατηρήσεις το εσωτερικό της Α160, έχει τις μικρές οθόνες, με κάτι bezels 4 εκατοστά από τη κάθε μεριά και φαίνονται κακάσχημα. Στις πιο ακριβές με μεγαλύτερη διαγώνιο, φαίνεται αρκετά καλύτερα.

                                    Και οι μεγάλες οθόνες

                                    Είναι απλά αστείο. 100000 φορές να αφήνανε αναλογικά όργανα στο φθηνό. Πιο ωραίο θα έδειχνε.

                                    Δεν είναι ηλίθιοι, ξέρουν ότι οι περισσότεροι θα τα στάξουν για την πιο λειτουργική και αισθητικά ανώτερη λύση με τις μεγάλες οθόνες. 
                                    Εάν έβαζαν τα ωραία αναλογικά όργανα ως στάνταρτ, θα είχαν πάρα πολλούς που θα πήγαιναν στην φτηνότερη λύση, είτε για λόγους κόστους ή για λόγους απέχθειας των ψηφιακών οργάνων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • S
                                      spyrosk @brasco last edited by

                                      Πως δεν μπαίνει και η αντίστοιχη BMW στο δίλημμα

                                      η οποία έχει πιο ολοκληρωμένη πίσω ανάρτηση?

                                      σωστός η σειρα 1 νομιζω είναι πιο ολοκληρωμενη στους περισσοτερους τομεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • G
                                        giannis1990 @ggab last edited by

                                        Το audi έχει δωρεάν 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια service μέχρι 31/12.

                                        Αμφότερα έχουν δύο ολόκληρα χρόνια εγγύηση;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • G
                                          giannis1990 @spyrosk last edited by

                                          Καλησπέρα, την εξαίρεσα διότι έχω αυτή τη στιγμή τη BMW 116 του 2011 βέβαια και είπα να αλλάξω μοντέλο. Όχι για κάποιον άλλο λόγο.

                                          Επίσης, σαν μεταπωλητική αξία ποιο κρατάει περισσότερο την τιμή του;; Π.χ Α class λόγω του βγήκαν και πολλά εταιρικά έχει πουλήσει πολλές χιλιάδες κομμάτια από το 2018. Αυτό δεν επηρεάζει την τιμή μεταπώλησης;

                                          Brasco wrote:

                                          Πως δεν μπαίνει και η αντίστοιχη BMW στο δίλημμα

                                          η οποία έχει πιο ολοκληρωμένη πίσω ανάρτηση?

                                          σωστός η σειρα 1 νομιζω είναι πιο ολοκληρωμενη στους περισσοτερους τομεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Αν μιλάμε αυστηρά ανάμεσα στα δύο ,τότε το AUDI. H A -klas εχει γίνει ήδη σούπα με τόσα εταιρικά που κυκλφορούν.Το Α3 είναι ολοκαίνουργιο τουλάχιστον.

                                            Επίσης δεν ακούω και τα καλύτερα για τη λειτουργία της αναρτησης.Για κάποιο περίεργο λόγο οι A klas που έρχονται Ελλάδα φοράνε μια 'sport' χαμηλωμένη ανάρτηση που βρίσκει σχετικά εύκολα κάτω στην Ελλάδα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr