-
Παρόλο που μόλις βγήκε, εγώ θα πρότεινα και το Hyundai i20...
-
Το swift έχει καλύτερη κατανάλωση απο ότι το i20. Μπορεί 1-2 λιτρα διαφορά στα 100 κμ να φαινεται λιγο, αλλα στα 100000 ειναι 2000 ευρω το λιγοτερο. Πρόσθεσε και μηδενικά τελη κυκλοφοριας για το swift.
-
Αντε πες 1200-1300 ευρω διοτι καποτε θα αλλαξει και μπαταρια του υβριδικου. 800 ευρω κοστιζει.
Επισης τα swift εχουν full led και μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους οπως και πορτπαγκαζ.
-
Επισης τα swift εχουν full led και μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους οπως και πορτπαγκαζ.
Και το νέο ι20 έχει full Led.
Είπαμε Lap καλό το swift,αλλά όχι ότι έχει και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. 326Lt έχει το i20
Y.Γ. Για να σε προλάβω,πριν πεις για το ήπιο υβριδικό i20, σου αντιπαραθέτω ότι μιλάμε για το απλό i20 1.0 100hp. Άλλωστε υποθέτω αυτό συγκρίνεις κι εσύ αφού λες ότι το swift θα έχει κόστος 800 ευρώ μπαταρία,ενώ το i20 όχι.Και στην ουσία δεν έχει και λόγο να πας στο mildhybrid i20 αφού η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των δύο i20 είναι ελάχιστη και πιο ακριβό το υβριδικό από το απλό.
-
Ωχ γιατρε ειμαι σουπερ μαρκετ... i10 δισβασα, μαλλον χρειαζομαι γυαλλια....
Πιο πανω γραφτηκε το i10 και στο scrolling δεν καταλαβα οτι ελεγε i20.
Οντως ωραιο αυτοκινητο το i20.. θελω να δω και αλλες δοκιμες του,
Εχεις δικιο,
-
To i20 είναι κακάσχημο.
-
To i20 είναι κακάσχημο.
Και το ι10 επίσης, άσχημο φαίνεται.
-
'Πετα' - 'Πετα' ο ατμοσφαιρικος κινητηρας;
'Ναι Πετά'
Χεχεχε
Δες στα 14,500 ευρω το swift gl+ mild hybrid, οτι περιγραφεις τα εχει. Ειναι 1,2 αλλα δεν αλλαζει το τεκμηριο. Ειναι και 100% made in japan.
Τωρα αν περνας τα, ας πουμε, 17-18.000 ευρω τοτε ανοίγει πολυ η βεντάλια.
Αυτο θα προτεινα και εγω. Απο ηχομονωση Λαπ πως παει το συγκεκριμενο? Απο Ιαπωνια εχουν καλυτερα τμηματα/ανταλλακτικα μεσα; Τι χρωματα εχουν.
-
Και εγω αυτην την απορια εχω με τα made in japan.
Λενε πως τα υλικα των προμηθευτων ειναι υψηλοτερης ποιότητας και εχουν μεγαλη προσοχη στην ποιοτητα των περιφερειακων. Επισης, θεωρητικα οι υπάλληλοι στα εργοστάσια λογω και ιδιοσυγκρασιας εχουν μια ταση στο να νοιαζονται υπερβολικα για το τελικο προϊον, νιωθουν οικογενεια της suzuki και οχι απλά υπάλληλοι, δηλαδη ταυτιζονται με το τελικο προϊον. Ολα αυτα παντως, τελειως θεωρητικά.
Απο ηχομόνωση κινητηρα ειναι εντυπωσιακό και καλυτερο π.χ απο τα τρικυλινδρα peugeot 208 και c3 κτλ. Στην ηχομονωση τροχασμου, ειναι υποδεεστερο κατα καποιο τροπο. Ακουγονται τα ελαστικα κατα την κυλιση τους σε σαθρο οδοστρωμα καποιους βαθμους παραπανω απο το καλυτερο στην κατηγορία σε ηχομονωση π.χ το fiesta. Σε αυτο το σημειο ειναι σε επιπεδο σαν τα i10, picanto κτλ. Βεβαια τα μαμα ελαστικα ειναι πολυ θορυβώδες, αλλα και πάλι, θεωρω οτι ακόμα και με καλο και 'ησυχο' ελαστικό δεν θα εφτανε τα κορυφαια της κατηγοριας.
Οπως εχω γραψει πολλάκις, οποιος θελει σε 1-1.30 ώρα με ερασιτεχνική προσωπικη εργασια το λυνει το θεμα. Δηλαδή, με ενα dynamat ειδικο για θολους (πωλουνται στο εμποριο σε πακετα βλ. https://www.amazon.com/Dynamat-10455-Self-Adhesive-Deadener-Xtreme/dp/B00020CB2S/ref=pd_sbs_263_1/147-4089254-3518267?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B00020CB2S&pd_rd_r=1e62b34b-0c0d-4c8f-9147-749b68b1bf08&pd_rd_w=creaP&pd_rd_wg=gPduX&pf_rd_p=ff9b5089-1414-4e8f-9675-3397e98bf276&pf_rd_r=QNVBMDHM5BB00P6GVFBP&psc=1&refRID=QNVBMDHM5BB00P6GVFBP)
λυνεται το οποιο θεμα και μάλιστα φτανει στα επιπεδα ηχομονωσης θόλων των premium και πολύ ακριβών αυτοκινητων, αλλα γενικα κακως που πρεπει να μπαινεις σε μια τετοια διαδικασια. (Στην ουσια σηκωνεις τη μοκετα, κοβεις ενα φυλλο μονωσης και τονκολλας με την δικη του κολλα, το ρολαρεις για να φυγουν οι φουσκαές του αερα και τελειωσε)
Δεν εχει πολλα χτυπητα ελαττώματα, αντιθετα ελάχιστα. Ειναι παρα πολυ καλο αυτοκινητο, και αν εξαιρέσεις την προσωπικη εργασια που ισως για καποιους χρειαζεται στους θολους, δεν πασχει καπου. Σε ολα ειναι πολυ καλο εως εξαιρετικο, βλ καταναλωση.
Σε αισθηση οδηγησης ειναι πολυ παιχνιδιαρικο και νομιζεςι πως ειναι σκουτερακι. Το νιωθεις οτι ειναι πουπουλο. Αλλαζει πολυ γρηορα κατευθυνση και γενικως δεν lagαρει ως αυτοκινητο στις αντιδρασεις του στις εντολες του τιμονιου. Αυτο το στοιχειο δινει και μια αισθηση ή εστω ψευδαίσθηση σπορτιφ οδηγησης. Ειναι γενικα παρα πολυ ευκολοδηγητο.
Τα χρωματα, ειναι πολυ ωραια στα μεταλλικα τους με πολλα ρινισματα μεσα τους αλλα με λεπτο βερνικι. Π.χ αν κατσει γατα στο καπονκαι τεντωσει ρα νυχια της θα κανει μικρες γρατζουνιες.
Τι αλλα; Α θελει οπωσδηποτε μεμβρανες για τον ηλιο.
-
Περίμενε να βγεί το καινούργιο Dacia Stepway. Θα σε βολεψει πολύ περισσότερο.
-
Λαπ θα έπρεπε νομίζω να συνειδητοποιήσουμε πως κάποια πράγματα όπως η μυθική αφοσίωση των Ιαπώνων εργατών και ταύτιση με το προϊόν και την εταιρεία κλπ κλπ αποτελούν πλέον προϊόν μάρκετινγκ. Όχι πως δεν παράγουν ποιοτικό προϊόν, μάλλον καλύτερο απ τις περισσότερες δυτικές εταιρίες, αλλά η ιστορική διαφορά είναι πως είχαν ξεκινήσει 20 χρόνια πριν απ όλους τους άλλους στον πλανήτη να εφαρμόζουν μεθόδους παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου που ξέρουμε τώρα και στη Δύση ως Lean 6σ, συστηματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης στα πόστα εργασίας, 'δέη ρόουτ δα μάνιουαλ' για τη μοντέρνα βιομηχανική παραγωγή που λέμε και στο Πήλιο... αυτή είναι η αιτία της παροιμιώδους ποιότητας των γιαπωνέζικων, οι μεσαιωνικές παραδόσεις έπαιξαν το ρόλο τους στη νοοτροπία ώστε να φτάσουν εκεί πρίν απ τους υπόλοιπους (όπως παίζουν ρόλο και στο να μη φτάσουμε εμείς ποτέ στο ίδιο σημείο) αλλά θα προτιμούσα να αφαιρεθεί η μυθική διάσταση. Σήμερα, δεν βλέπω πλέον σπουδαίες διαφορές μεταξύ του made in Japan και άλλων σοβαρών εταιρειών. Αντίθετα σε κάποιους τομείς όπως η εκμετάλλευση χώρων και η ηχομόνωση, τα γιαπωνέζικα υστερούν 'παραδοσιακά'. Ακόμη και σε 'τελευταίας γενιάς' made in Japan Mazda 6 skyactive(2015) που οδηγώ τώρα, το πέρασμα θορύβου απ το δρόμο στη καμπίνα παραμένει ενοχλητικό έως πολύ ενοχλητικό σε κάποια οδοστρώματα και είναι ένα απ τα 'γιαπωνέζικα' χαρακτηριστικά που μοιράζονται αυτές οι μάρκες, ακόμη κι όταν θεωρηθούν 'πολυτελείας'...
-
Καλημέρα παίδες & καλό μήνα
Ο Διαστημικός Αστήρ φαίνεται να μ' έχει τυφλώσει με μιαν μυστήρια λάμψη, θα πάω να το δοκιμάσω.
Ακόμη αυτός ο μπούμπουρας ο Σαρακακης τα φέρνει;
-
Καλημέρα παίδες & καλό μήνα
Ο Διαστημικός Αστήρ φαίνεται να μ' έχει τυφλώσει με μιαν μυστήρια λάμψη, θα πάω να το δοκιμάσω.
Ακόμη αυτός ο μπούμπουρας ο Σαρακακης τα φέρνει;
Καλό μήνα,
θα το πας το χαλικάκι σου, ναι ή ου; είσαι σκηνίτης ναι ή ού;!
Αν τα 2 παραπάνω είναι ΟΧΙ, τότε προχώρα να βρεις το Άστρο σου, αν όμως είναι ΝΑΙ, τότε περίμενε λίγο να βγει αυτό,
Δεκαετίες σε ελεύθερο, σε νιώθω, γι'αυτό επιμένω. Αν ΝΑΙ, και όχι ΟΥ
-
Οχι διαφωνω, επειδη εχω ασχοληθει με την παραγωγη και την σπουδασα καινεχω ψαχτει για την ιαπωνικη παραγωγη. Περα απο τα ειδικα συστηματα ελεγχου και προμηθειων, οι ιδιοι οι ιαπωνες στις ιαπωνικες εταιριες στη χωρα τους, ως κουλτουρα, εχουν μεγαλη αφωσιωση ακομα και σημερα. Αρκετοι αππ αυτους κλαινε για τη εταιρια που εργαζονται !!!!!!...Ειναι κατι το φοβερο, τα αισθηματα απεναντι στις επιχειρησεις που εχουμε εδω στην ευρωπη δεν τα εχουν εκει, και οσοι τα εχουν απλα δεν εχουν δουλεια στα εργοαστασια.
Εδω μιλαμε πως σε μικρες επιχειρησεις με 10 -15 ατομα το προσωπικο κανουν προσευχες γιαντην εταιρια τους σε μικρους αυτοσχεδιους ναους.
Τους κοιταμε εμεις εδω ως εξωγηινους.
Επισης ακομα και σημερα σε καθε ανεξαρτητη ερευνα αξιοπιστιας τα περισσοτερα ιαπωνικα αυτοκινητα και δη τα ντομεστικ πιανουν την κορυφη στην αξιοπιστια. Φυσικα και χαλουν και εχουν βιασυνες πανω τους. Τιποτα δεν ειναι τελειο, απλα εχουν λιγοτερα στατιστικα.
Υ.γ Εχουν και λαθη, και αν ημουν στο εργοστασιο τους θα τονεντοπιζα και θα το διορθωνα , αυτοινεκει δεν το εντοπισαν. Ειδα σε ενα εκθεσιακο swift τα μαξιλαρακια γισ την πισω πορτα του πορτπαγκαζ οταν κλεινει, στην μια πλευεα ειναι στραβα. Τονειδα καινστο δικο μου και σε αλλα. Αρα ενα ς υπαλληλος εκει κανει κατι λαθος. Ρε ολοι σας θελετε τον Ελληνα σας κατα βαθος
-
Λαπ θα έπρεπε νομίζω να συνειδητοποιήσουμε πως κάποια πράγματα όπως η μυθική αφοσίωση των Ιαπώνων εργατών και ταύτιση με το προϊόν και την εταιρεία κλπ κλπ αποτελούν πλέον προϊόν μάρκετινγκ. Όχι πως δεν παράγουν ποιοτικό προϊόν, μάλλον καλύτερο απ τις περισσότερες δυτικές εταιρίες, αλλά η ιστορική διαφορά είναι πως είχαν ξεκινήσει 20 χρόνια πριν απ όλους τους άλλους στον πλανήτη να εφαρμόζουν μεθόδους παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου που ξέρουμε τώρα και στη Δύση ως Lean 6σ, συστηματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης στα πόστα εργασίας, 'δέη ρόουτ δα μάνιουαλ' για τη μοντέρνα βιομηχανική παραγωγή που λέμε και στο Πήλιο... αυτή είναι η αιτία της παροιμιώδους ποιότητας των γιαπωνέζικων, οι μεσαιωνικές παραδόσεις έπαιξαν το ρόλο τους στη νοοτροπία ώστε να φτάσουν εκεί πρίν απ τους υπόλοιπους (όπως παίζουν ρόλο και στο να μη φτάσουμε εμείς ποτέ στο ίδιο σημείο) αλλά θα προτιμούσα να αφαιρεθεί η μυθική διάσταση. Σήμερα, δεν βλέπω πλέον σπουδαίες διαφορές μεταξύ του made in Japan και άλλων σοβαρών εταιρειών. Αντίθετα σε κάποιους τομείς όπως η εκμετάλλευση χώρων και η ηχομόνωση, τα γιαπωνέζικα υστερούν 'παραδοσιακά'. Ακόμη και σε 'τελευταίας γενιάς' made in Japan Mazda 6 skyactive(2015) που οδηγώ τώρα, το πέρασμα θορύβου απ το δρόμο στη καμπίνα παραμένει ενοχλητικό έως πολύ ενοχλητικό σε κάποια οδοστρώματα και είναι ένα απ τα 'γιαπωνέζικα' χαρακτηριστικά που μοιράζονται αυτές οι μάρκες, ακόμη κι όταν θεωρηθούν 'πολυτελείας'...
Το να περιορίσεις τον θόρυβο κύλισης είναι σχετικά εύκολο. Καταλήγω μάλλον ότι έχει να κάνει με την άσφαλτο που έχουν στην Ιαπωνία και που δίνει πιο ήσυχη κύλιση. Προσωπικά πάντως δεν την βρίσκω ενοχλητική, τουλάχιστον στα πιο μεγάλα Ιαπωνικά (Xedos, 6άρια, καλά για Lexus δεν μιλάω κλπ). Το μικρό μου Sirion από την άλλη είναι το αντίθετο του ανηχοηκού θαλάμου. Πολλή φασαρία!!!
-
Αγαπητε Neondreamer γιατι δεν ριχνεις και μια ματια στο Kia Picanto;
Εξαιρετικο,αξιοπιστο με προσφορα που τρεχει με 7 χρονια εγγυηση και 5 χρονια δωρεαν σερβις....
Εχει τα ιδια μηχανικα μερη με το i10 αλλα με συν την προσφορα που αναφερω.
-
Αγαπητε Neondreamer γιατι δεν ριχνεις και μια ματια στο Kia Picanto;
Εξαιρετικο,αξιοπιστο με προσφορα που τρεχει με 7 χρονια εγγυηση και 5 χρονια δωρεαν σερβις....
Εχει τα ιδια μηχανικα μερη με το i10 αλλα με συν την προσφορα που αναφερω.
Γεια χαρά φίλε
Έγινε, θα προγραμματίσω να το δω από κοντά. Σ' ευχαριστώ για το χρόνο.
Μου φαίνεται βέβαια λίγο στενόχωρο, αν και δεν το κόβω κατηγορίας 'μούγκα στη στρούγκα' (Aygo)
-
To i20 είναι κακάσχημο.
και τουρκικό.
-
Καλώς ήρθες, φίλτατε Neondreamer
Φαν των Nevermore, παιχταρά μου;
Έγραψες ότι το βρήκες άσχημο, εντούτοις θα στο συστήσω, με κλειστά μάτια:
i10 1.2
Εξαιρετικό μοτέρ, κιβώτιο, τιμόνι, φρένα.
Πολύ καλοί χώροι, επειδή πάω κι εγώ φρι καμπ.
Απίθανη ποιότητα κύλισης, σαν premium αμάξι.
Δώσ'του μια ευκαιρία. Αν θες μπορείς να κοιτάξεις εδώ και το αντίστοιχο νήμα (Hyundai i10 2020)
ΥΓ. Κι εμένα μου άρεσε πολύ το SpaceStar, αλλά το ι10 είναι πιο σύγχρονο, πιο ασφαλές, πιο fun.
-
dimsabas wrote:
και τουρκικό.
Αυτη η καραμελα πρεπει επιτελους να σταματησει....
Οταν η δικη σου χωρα εχει κανει τα παντα για να μην υπαρχει ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν εχεις κανενα λογο να κρινεις μια αλλη χωρα (εστω κι αν ειναι η Τουρκια.) ...
Οι Τουρκοι αυτη τη στιγμη,ειτε αρεσει ειτε οχι,ειναι η πεμπτη μεγαλυτερη αυτοκινητοπαραγωγος χωρα στον κοσμο....και η Ελλαδα που ειναι;
Καινούριο χιλιάρι- τα φώτα σας σ' έναν κατσαπλιά, παρακαλώ.