Γεια χαρά, σε ολόκληρη την αγορά!
Θα συμφωνήσω με τις περισσότερες από τις παρατηρήσεις του συμφορουμίτη, αν και δεν είμαι (ακόμα) κάτοχος. Το έκανα όμως ένα καλό, χορταστικό TD πριν λίγες εβδομάδες, και μπορώ να πω ότι η εικόνα που δίνει ο φίλος θεωρώ πως είναι κατατοπιστικότατη και σχεδόν ολοκληρωμένη, συγκριτικά τουλάχιστον με τα όσα αποκόμισα ο ίδιος δια ζώσης.
Να υπερθεματίσω μόνο στο ότι οι χώροι είναι πραγματικά εξαιρετικοί για την κατηγορία, μέχρι πρότινος δεν γνώριζα πως σε αυτά τα χρήματα θα μπορούσα να βρω (σε καινούριο) κάτι που να καλύπτει τις εκτός άστεως ανάγκες μου, πόσω μάλλον από μια αρκετά αξιόπιστη και φερέγγυα κατασκευάστρια. Γράφοντας εν προκειμένω 'ανάγκες', εννοώ κάμπινγκ και ολιγοήμερες αποδράσεις, με έναν- το πολύ δύο συνεπιβάτες, χωρίς πολλά-πολλά μπαγκάζια και συμπράγκαλα. Να προσθέσω, επίσης, ότι ο κινητήρας μου έδωσε - για χιλιάρης, έτσι; - την αίσθηση ενός στιβαρού και καλοδεμένου συνόλου, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος (850κγ- Global Small πλατφόρμα της Μιτσου) εκτίμησα πως είναι επαρκής, τηρουμένων πάντα βέβαια των αναλογιών και των συνθηκών που το μικρό αυτό αυτοκίνητο προορίζεται.
Στα αρνητικά, να προσθέσω το τιμόνι, που όπως έχει τονιστεί πολλάκις, δεν παρέχει καθόλου ικανοποιητική 'πληροφόρηση', κάτι που αναμφίβολα κάνει ιδιαίτερα κακή εντύπωση για την εποχή. Οι αγαπητοί γιαπωνέζοι φίλοι μας έχουν όμως υποσχεθεί πως στο νέο μοντέλο το θέμα έχει αντιμετωπιστεί, όπως επίσης ότι έχει μπει και βελτιωμένη ανάρτηση και νέοι, καλύτεροι τροχοί. Για να δούμε, λίαν συντόμως!
Οικογενειακά θεωρήσαμε, λοιπόν, σοφότερο σε αυτό το σημείο να περιμένουμε το facelift, το οποίο θα είναι εδώ Μάρτιο, ίσως και Φεβρουάριο. Προς το παρόν αναμένουμε, 'εναγωνίως' και ενθουσιωδώς, την επίσημη ενημέρωση για τις τιμές & τον εξοπλισμό! Όπως μας έχει ήδη πληροφορήσει η αντιπροσωπεία, θα έρθουν σίγουρα αμφότερα τα μοτέρ ξανά, και του 1,2 και του 1λτ.
Συνολικά και εν κατακλείδει, το 1000άρι Space Star αναμφισβήτητα δε δρέπει δάφνες μηχανολογικής αρτιότητας και καινοτομιών, σίγουρα δεν είναι για τον ραλλιάρη, τον γκατζετάκια ή για κάποιον που αποζητά φινέτσα, έχει επίσης χτυπητές αδυναμίες (τιμόνι, ανάρτηση, φτωχικό σαλόνι). Δείχνει μέχρι τώρα να είναι μια v-f-m επιλογή για κάποιον που διαθέτει το μίνιμουμ μπάτζετ για καινούριο μοντέλο πόλης, έχει υπέρ του δέοντος καλούς χώρους- δεν είναι μούγκα στη στρούγκα να μην μπορείς να φορτώσεις έναν παλιόφιλο να φύγετε μια εκδρομή, είναι, τελειώνοντας, ένα αξιόπιστο, οικονομικό και οικολογικό αμάξι, όπως καταδεικνύει μεταξύ άλλων και η παρακάτω έρευνα:
https://www.automotivescience.com/pages/2019-study
Καλημέρα σε όλους & καλή χρονιά με υγεία και αγάπη, χαίρετε φίλοι!