Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 460
    • 461
    • 462
    • 463
    • 464
    • 462 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15072
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ωραία και η GT, την είχε ένας κουμπάρος μου (έχω και πολλούς!) σε 3.2, φοβερό αυτοκίνητο. Δυστυχώς την 'σκότωσε' γιατί δεν πουλιόταν τόσα κυβικά και πήρε μια Jaguar XE η οποία επίσης είναι φοβερό αυτοκίνητο και πανέμορφη!

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Καλοτάξιδη και σε σένα kouladi!!!

        ΥΓ: Κανένα πρόβλημα με νερά και καθίσματα σε GT.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 @realzeus last edited by

          Καλοτάξιδη και σε σένα kouladi!!!

          ΥΓ: Κανένα πρόβλημα με νερά και καθίσματα σε GT.

          ρε συ Δια τώρα που είπες για νερά και καθίσματα θυμήθηκα την περιπέτεια που ειχες με μια bmw σου σε πλημμύρα. 
          τελικα τι ειχες κάνει εκεί ; Έχεις κάποιο τοπικό για το θέμα ; Ρωτάω γιατί έπαθε ζημιά ένα παλικαρι από το Χ1 club πρόσφατα στην Εύβοια και ρωτούσε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mastoras78
            mastoras78 @iceman7 last edited by

            REALZEUS wrote:

            Καλοτάξιδη και σε σένα kouladi!!!

            ΥΓ: Κανένα πρόβλημα με νερά και καθίσματα σε GT.

            ρε συ Δια τώρα που είπες για νερά και καθίσματα θυμήθηκα την περιπέτεια που ειχες με μια bmw σου σε πλημμύρα. 
            τελικα τι ειχες κάνει εκεί ; Έχεις κάποιο τοπικό για το θέμα ; Ρωτάω γιατί έπαθε ζημιά ένα παλικαρι από το Χ1 club πρόσφατα στην Εύβοια και ρωτούσε.

            Υπάρχει detailer που ασχολείται με πλημμυρισμένα και έχει εξαιρετική φήμη. Για να μη θεωρηθεί διαφήμιση αν θέλεις μπορώ να σου στείλω τα στοιχεία του.

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο detailer είναι για τις ζημιές εντός υποθέτω αντε και εκτός. Του Δια βγήκε off όλο το αυτοκίνητο, θέλει ολική αντικατάσταση σε ηλεκτρικά και μηχανικά εαν θυμάμαι σωστά, το είχε γράψει παλαιότερα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                iceman7 last edited by

                Ε ναι μιλάμε κυριως για μηχανικά, μετάδοση κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Όπως λέει και ο Φάνης το πρόβλημα ήταν τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά. Τα μηχανικά δεν παθαίνουν τίποτα συνήθως, εκτός αν πάρει νερό ο κινητήρας όταν λειτουργεί, κάνει υδραυλική συμπίεση και σπάσουν τα πάντα. Η μόνη λύση είναι να πάρει γνήσια ανταλλακτικά (πανάκριβο) ή να βρει ένα τροπέτο και να κάνει μεταμόσχευση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ένα update, τεχνικό και όχι οδηγικό (θα έρθει και αυτό). Σήμερα άλλαξα κλειδαριά, γιατί έγινε απόπειρα κλοπής πριν 1 μήνα περίπου και είχαν σπάσει την κλειδαριά. Ευτυχώς δεν μπόρεσαν αν ανοίξουν το αυτοκίνητο και η πορτα έκλεινε και κλείδωνε κανονικα.

                    Το ίδιο είχε γίνει και πριν 2 χρόνια στο Kuga οπότε έκανα την συγκριση.

                    Η Αλφα Ρομέο ΔΕΝ πουλάει αφαλό κλειδαριάς με βάση το VIN, αλλά ολόκληρο ΝΕΟ σέτ κλειδαριών (πόρτας, τιμονιού και τάπας βενζίνης) και κλειδιών (όμως τα κλειδιά είναι και τα 2 τα 'καλά' με τα κουμπάκια ενώ όταν αγοράζεις νέο το αυτοκίνητο το ένα είναι το απλό). Το αποτέλεσμα είναι ότι το σετ αυτό κοστίζει €425 (!!!), μόνο το ανταλλακτικό. Σύνολο ανταλλακτικών και εργασίας = €685! Με την έκπτωση (20% ανταλλακτικά και 30% εργασία) συνολικά η ζημιά κόστισε €531. Ευτυχώς τα κάλυψε όλα η ασφαλιστική (εξ' ου και οι εκπτώσεις).

                    Η ίδια ζημιά στο Kuga και επιπλέον βάψιμο σε ένα σημείο της πόρτας επειδή την είχαν χαράξει είχε κοστίσει €270, χωρίς εκπτώσεις. Γιατί στο Kuga άλλαζε απλώς ο αφαλός.

                    Σε επίπεδο ασφαλιστικών η HD είχε καλύψει την ζημιά με €70 απαλλαγή, η Anytime πολύ καλύτερη, είχε €0 απαλλαγή αλλά πολύ πιο γραφειοκρατική διαδικασία.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Παλι καλα που δεν σου αλλαξαν μονο τον αφαλο και να σου δωσουν αλλο κλειδι μονο για την πορτα και για τα υπολοιπα να κρατησεις τα παλια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                        Παλι καλα που δεν σου αλλαξαν μονο τον αφαλο και να σου δωσουν αλλο κλειδι μονο για την πορτα και για τα υπολοιπα να κρατησεις τα παλια

                        Αυτό θα ήταν τελείως ηλίθιο, ακόμα και για τους Ιταλούς (ίσως κάνένας Γάλλος...αχαχα!!). Αλλά στα περισσότερα αυτοκίνητα που ξέρω, απλά έρχεται νέος αφαλός με βάση το VIN για το κλειδί που έχεις...οχι όμως στις Άλφα. Ευτυχώς που το δέχτηκε η ασφαλιστική.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Καιρός για ένα update, έτσι για να κρατάμε και το θέμα 'φρέσκο'.

                          Μετά από 2.5 μήνες και 3.500χλμ δεν έχουν αλλάξει και πολλά από όσα είχα γράψει. Τα 1.500χλμ έχουν γίνει σε ταξίδια και τα υπόλοιπα εντός Αττικής, δλδ. κέντρο, Α.Ο, Λαυρίου κλπ, άρα ποικιλία σε κίνηση και αποστάσεις.

                          Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό στον δρόμο, καλύτερο από τα περισσότερα καινούργια της κατηγορίας που έχω οδηγήσει. Πραγματικά προσπαθώ να την κάνω να φύγει (βοηθάει ότι δεν έχει δύναμη οπότε πάω με κεκτημένες) και δεν τα έχω καταφέρει ακόμα! Απλά σημαδεύεις, στρίβεις και το αυτοκίνητο πάει όπου του πείς. Επίσης το τιμόνι είναι μια χαρά, καλύτερο από αρκετά καινούργια. Όπως είχα γράψει, τα φρένα εξακολουθούν να με ενθουσιάζουν...άγκυρες. Ο πατέρας μου τρόμαξε όταν την οδήγησε από το πόσο καλά φρενάρει.

                          Κιβώτιο μέτριο το οποίο γίνεται καλύτερο όταν ζεσταθεί. Όμως οι μακριές σχέσεις δεν βοηθάνε, ούτε την οικονομία ούτε την σπιρτάδα (που δεν έχει αλλά λέμε!!). Εχει κάτι κλασσικές Ιταλικές εργονομικές βλακείες, αλλά δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα. Το εσωτερικό είναι ακόμα και σήμερα σχετικά σύγχρονο και εντυπωσιακά καλοφτιαγμένο. Δεν τρίζει τίποτα και τίποτα δεν έχει φθαρεί. Ειδικά το δέρμα δεν υπάρχει, είναι Poltrona Frau (το γράφει στο προσκέφαλο) και είναι απίστευτης ποιότητας. Δεν το περίμενα σε τόσο μικρό αυτοκίνητο να βάλει τέτοιο δέρμα η Άλφα...η BMW το βάζει μόνο στα ακριβά της, τα υπόλοιπα έχουν Boston or Dakota τα οποία είναι σαφώς υποδεέστερα.

                          Εαν αυτό το αυτοκίνητο είχε κινητήρα+κιβώτιο από Vitara 1.4 Boosterjet Auto, θα το αγόραζα και θα το κράταγα μέχρι να διαλύσει...τόσο καλό είναι!!

                          Από κατανάλωση είναι στο 5.7λτ/100χλμ από όταν το πήρα. Στα τελευταία 400χλμ, μόνο πόλη αλλά με Α.Ο, Βάρης-Κορωπίου και κέντρο είναι στα 6λτ/100χλμ. Συγκριτικά στις ίδιες διαδρομές το Panda ήταν στο 7.2 βενζίνη.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Αυτοκινηταρα....πολης.

                            Αυτο ειναι, ενα εξαιρετικο αυτοκινητο πολης,

                            Εγω θα θελα να εχει πισω πορτες οπως το νεο 500 e.  Η  μια πλευρα του ανοιγει σαν του rx8

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • gatoz
                              gatoz @realzeus last edited by

                              Fanis75 wrote:

                              Εαν αυτό το αυτοκίνητο είχε κινητήρα+κιβώτιο από Vitara 1.4 Boosterjet Auto, θα το αγόραζα και θα το κράταγα μέχρι να διαλύσει...τόσο καλό είναι!!

                              Λανθάνεις. Κινητήρας 170 άλογα και κιβώτιο το 6άρη της Άλφα. Όταν οι Ιταλοί κεντάνε!!!

                              βρες ενα με τετοιο και τα βαζουμε...  παντου. ο φανυμποι εχει το δικιο... αν λεμε για μηχαναρα αλφαρομέικη μονο ο tbi μπορει να ομιλει απο τους καινουργιους μη διλιτρους. και επειδη τον ειχα δεν μιλαγε μονο στη καρδια τη δικη μου αλλα και της σελ απεναντι. το 18 δεν ειναι μονο ηλικια ενηλικιωσης αλλα και λιτρα στα 100.

                              παντως μου εχει μεινει ενα βραδυ που πετυχαινω πηγαινοντας για πατρα στα μακντοναλντς τοτες ενα φιλαρακι με κιου βι μιταρα κουκλραρα ασπρη με προγραμματα, φιλτρα, εξατμιση και οτι υπηρχε πανω. ειχα τοτες τη ντελτα με τον τι μπι άι. αφου κλαψαμε που ειχαμε καψει 3/4 τεποζιτο μεχρι τα διοδια στο ζευγολατιο χυθηκαμε στη νυχτα με 1000 και παραλιγο να γινουμε υπερβολικα κολλητοι πισω απο ενα τιρ με χαλασμενα πισω φωτα στη διασταυρωση για κιατο που ειχε σταματησει ο τυπος πανω στην εθνικη να παει σε μια καντινα που ειχε σε ενα πολυ στενο παρκιν δεξια. μετα πλακωθηκαμε με τα πι ζερο ροσο να ουρλιαζουν στη δεξια κλειστη μετα τη γεφυρα και την εκκλησια και μετα στην αριστερη. εκει πηγα να του την εκανα με 1000 και τρομαξα ευτυχως μισοπατημενος στη μεση της εο να στριβω στην αριστερη μετα τη γεφυρα πριν το ξυλακαστρο και να γλυστραει το ντελτα στα 4 με ψιλοαπειρα χιλιομετρα... σταματησα στην εξοδο της εο στο χυλοκαστρο να κανω τσιγαρο και το φιλαρακι μου ειπε καθως εβλεπε τα γλυστραω απο πισω σκεφτοτανε να  βαλει σημα λανσιστι ή οχι στη κορδελα 'στον πολυαγαπημενο φιλο γατο'

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                Λανθάνεις. Κινητήρας 170 άλογα και κιβώτιο το 6άρη της Άλφα. Όταν οι Ιταλοί κεντάνε!!!

                                Δεν είναι θέμα λάθους, αλλά το τι θέλω και μου αρέσει, πως είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για εμένα! Καλοδεχούμενος ο 170αρης της Άλφα, αλλά ΔΕΝ θέλω χειροκίνητο...θέλω καλό αυτόματο και η Άλφα δεν έχει! Για αυτό έγραψα για Σουτζούκι που συνεργάζονται σε μοτερ και κιβώτια...δίνει η Άλφα το σύνολο (drivetrain) σε ντήζελ, ας πάρει κάτι από την Σουτζούκι! Ούτε το Φιέστα βγαίνει σε αυτόματο της προκοπής...δεν έχω επιλογές, θα καταντήσω με C3...axaxa!!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus @fanis75 last edited by

                                  Εαν αυτό το αυτοκίνητο είχε κινητήρα+κιβώτιο από Vitara 1.4 Boosterjet Auto, θα το αγόραζα και θα το κράταγα μέχρι να διαλύσει...τόσο καλό είναι!!

                                  Λανθάνεις. Κινητήρας 170 άλογα και κιβώτιο το 6άρi της Άλφα. Όταν οι Ιταλοί κεντάνε!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @gatoz last edited by

                                    REALZEUS wrote:

                                    Fanis75 wrote:

                                    Εαν αυτό το αυτοκίνητο είχε κινητήρα+κιβώτιο από Vitara 1.4 Boosterjet Auto, θα το αγόραζα και θα το κράταγα μέχρι να διαλύσει...τόσο καλό είναι!!

                                    Λανθάνεις. Κινητήρας 170 άλογα και κιβώτιο το 6άρη της Άλφα. Όταν οι Ιταλοί κεντάνε!!!

                                    βρες ενα με τετοιο και τα βαζουμε...  παντου. ο φανυμποι εχει το δικιο... αν λεμε για μηχαναρα αλφαρομέικη μονο ο tbi μπορει να ομιλει απο τους καινουργιους μη διλιτρους. και επειδη τον ειχα δεν μιλαγε μονο στη καρδια τη δικη μου αλλα και της σελ απεναντι. το 18 δεν ειναι μονο ηλικια ενηλικιωσης αλλα και λιτρα στα 100.

                                    παντως μου εχει μεινει ενα βραδυ που πετυχαινω πηγαινοντας για πατρα στα μακντοναλντς τοτες ενα φιλαρακι με κιου βι μιταρα κουκλραρα ασπρη με προγραμματα, φιλτρα, εξατμιση και οτι υπηρχε πανω. ειχα τοτες τη ντελτα με τον τι μπι άι. αφου κλαψαμε που ειχαμε καψει 3/4 τεποζιτο μεχρι τα διοδια στο ζευγολατιο χυθηκαμε στη νυχτα με 1000 και παραλιγο να γινουμε υπερβολικα κολλητοι πισω απο ενα τιρ με χαλασμενα πισω φωτα στη διασταυρωση για κιατο που ειχε σταματησει ο τυπος πανω στην εθνικη να παει σε μια καντινα που ειχε σε ενα πολυ στενο παρκιν δεξια. μετα πλακωθηκαμε με τα πι ζερο ροσο να ουρλιαζουν στη δεξια κλειστη μετα τη γεφυρα και την εκκλησια και μετα στην αριστερη. εκει πηγα να του την εκανα με 1000 και τρομαξα ευτυχως μισοπατημενος στη μεση της εο να στριβω στην αριστερη μετα τη γεφυρα πριν το ξυλακαστρο και να γλυστραει το ντελτα στα 4 με ψιλοαπειρα χιλιομετρα... σταματησα στην εξοδο της εο στο χυλοκαστρο να κανω τσιγαρο και το φιλαρακι μου ειπε καθως εβλεπε τα γλυστραω απο πισω σκεφτοτανε να  βαλει σημα λανσιστι ή οχι στη κορδελα 'στον πολυαγαπημενο φιλο γατο'

                                    Ανάθεμα αν κατάλαβα Χριστό και Παναγιά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • realzeus
                                      realzeus @fanis75 last edited by

                                      REALZEUS wrote:

                                      Λανθάνεις. Κινητήρας 170 άλογα και κιβώτιο το 6άρη της Άλφα. Όταν οι Ιταλοί κεντάνε!!!

                                      Δεν είναι θέμα λάθους, αλλά το τι θέλω και μου αρέσει, πως είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για εμένα! Καλοδεχούμενος ο 170αρης της Άλφα, αλλά ΔΕΝ θέλω χειροκίνητο...θέλω καλό αυτόματο και η Άλφα δεν έχει! Για αυτό έγραψα για Σουτζούκι που συνεργάζονται σε μοτερ και κιβώτια...δίνει η Άλφα το σύνολο (drivetrain) σε ντήζελ, ας πάρει κάτι από την Σουτζούκι! Ούτε το Φιέστα βγαίνει σε αυτόματο της προκοπής...δεν έχω επιλογές, θα καταντήσω με C3...axaxa!!

                                      Η Άλφα έχει πολύ καλό ημι-αυτόματο. Εσύ έχεις ψυχολογικά απλά με αυτό, Χαχα,

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                        Η Άλφα έχει πολύ καλό ημι-αυτόματο. Εσύ έχεις ψυχολογικά απλά με αυτό, Χαχα,

                                        Μόνο σου το είπες, ημι-αυτόματο, εγώ θέλω αυτόματο!!

                                        Και ναι έχω ψυχολογικά με τις βλακείες του διπλού συμπλέκτη, το έχω παραδεχτεί και ξεκαθαρίσει.

                                        ΥΓ: δεν είναι και τόσο καλό της Άλφα, δλδ. καλό σε λειτουργία, αλλά πάρα πολλά προβλήματα και ακριβό κόστος επισκευής.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silversurfergr last edited by silversurfergr

                                          Καλησπέρα στα μέλη.

                                          Θα ήθελα την βοήθεια σας. Σκέφτομαι για 2ο αυτοκίνητο που θα το οδηγεί η γυναίκα μου και σε 3 χρόνια θα είναι σε ηλικία διπλώματος και ο γιος μου.
                                          Πέφτει το μάτι μου στις αγγελίες, σε mito βενζίνη, του 2009 συνήθως γύρω στα 150.000 χλμ στα χρήματα που ψάχνω.

                                          Από άποψη βλαβών έχει βγάλει κάποια σημαντικά προβλήματα;
                                          Υπάρχει κάτι που κοστίζει και αλλάζει σε συγκεκριμένα χλμ π.χ ιμάντας;

                                          Το αυτόματο κιβώτιο είναι καλό;

                                          Και με τους κινητήρες έχω μπερδευτεί. Καταλαβαίνω ότι όσοι γράφουν ΤΒ είναι turbo.
                                          Αλλά τι παίζει με τους υπόλοιπους βενζίνης; Βρίσκω άλλο με 95 άλογα , άλλο με 105, 135 , 170 ,155, 140 , 145 ότι να ναι... Να διαλέξω ή να αποφύγω κάποιον από άποψη βλαβών; Το αυτοκίνητο θα κάνει πολύ λίγα χλμ τον μήνα.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @silversurfergr last edited by

                                            @silversurfergr said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:

                                            Το αυτόματο κιβώτιο είναι καλό;

                                            Και με τους κινητήρες έχω μπερδευτεί. Καταλαβαίνω ότι όσοι γράφουν ΤΒ είναι turbo.

                                            To αυτόματα δεν είναι ιδαίτερα καλό και το βασικότερο βγάζει αρκετές ζημιές που κοστίζουν....ειδικά εαν κοιτάς αυτοκίνητα με τόσα χλμ.

                                            Οι κινητήρες είναι όλοι τούρμπο.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 460
                                            • 461
                                            • 462
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 462 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr