-
Αστέρι,αυτή η ρουφηχτρα λαδιών πόσο κανει; Ενδιαφέρομαι.
-
Το start/stop δεν απενεργοποιηται μονιμα.....οποτε πρεπει να το σβηνω καθε φορα που βαζω μπρος....
Σε όλα τα αυτοκίνητα έτσι είναι βάσει Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
-
Νομίζω και οι δύο απόψεις έχουν τις αλήθειες τους!
Εγώ λέω
Α) αλλαγή πρώτων λαδιων κοντά στα 2κ
Β) αλλαγή σε φιλικό συνεργείο μαζί με φίλτρο
Γ) ετήσιες αλλαγές ανεξαρτήτως χιλιομέτρων
Σε καινούργιο σφιχτό μοτέρ που οι τριβές είναι μεγαλύτερες το λάδι δεν αλλοιώνεται ποιο γρήγορα? Οπότε 2ος λόγος να αλλάξεις λάδια! Αν ισχύουν τα παραπάνω!
-
H Renault ξέρει ότι το Clio το έχει κάνει 1ο Supermini στην Ευρώπη ο γάλλος, ο γερμανός και οι τριγύρω χώρες. Και αυτοί θα το κρατήσουν 5-6 χρόνια και δεν θα προλάβουν να το δουν να καίει παραπάνω λάδια κι από Golf 4. Και θα ξαναγοράσουν το Clio 6 γιατί τους βόλεψε και δεν θα συναντήσουν τα προβλήματα της τρίτης ηλικίας του. Εμάς που θα το κρατήσουμε 15 χρόνια και 200.000χλμ, ούτε να μας φτύσει η εταιρία όταν θα βγούμε από την εγγύηση. Σκασίλα της. Οπότε λαδάκια ανά 10-15Κ και στην χειρότερη θα έχω δώσει 150-200€ τζάμπα. Αλλά αν συμβεί το ανάποδο, αυτός που πήγε by-the-book μπορεί να ανοίγει μοτέρ σε 7-8 χρόνια. Λέω να το ρισκάρω με τα 200€...
Στην Ευρώπη 6 χρόνια μπορεί να είναι και 200-300 χιλιάδες χλμ. Γενικά ηρεμήστε λίγο, δεν είναι από ζάχαρη τα αυτοκίνητα και ξέρουν καλά τι λένε οι κατασκευαστές.
-
Εγω που εχω επαφες με πολλους καλους μαστορες... οσα αυτοκινητα ειχαν 'περιεργους' ιδιοκτητες και εκαναν πιο συχνη αλλαγη των λαδιων δεν εβγαλαν προβληματα που εβγαλαν ακριβως τα ιδια μοντελα σε οσους εφταναν τα ορια των χιλιομετρων των λαδιων. (30.000 χλμ)
Ειναι τοσο πασιφανές σε πολλα συνεργεια με πολλους πελατες και ιδια μοντελα που ειναι πλεον ευρεως γνωστο.
Πολλες φορες το οριο χιλιομετρων των λαδιων εχουν αν κανουν και με οικονομοτεχνικα στοιχεια. Π.χ αλλο πραγμα leasing αυτοκινητο που κανει μια αλλαγη στα 30.000 χλμ και αλλο καθε 10.000χλν. Αυτο σημαινει αλλη πακετο προσφορας ως μισθωμα κτλ.
-
Συμφωνω.Ειναι δυνατον να ξερει καλυτερα ο μαστροΜητσος της γειτονιας και να μην ξερει η Ρενο ή η καθε ετσιρια;Εγω στα τρια αυτοκινητα που εχω αλλαξει σε κανενα δεν αλλαξσ λαδια στα πρωτα χλμ και ολα εβγαλαν 120.000 χλμ χωρις θεματα.((Κορσα,Πολο,Γκολφ).
Και ειδικα για το Γκολφ που εχουν ακουσυει τοσα.....
-
Αστερη η Ρενο λεει 30κ ή ενα χρονο.....
Εγω επειδη ειμαι κοντα στο ατυπο οριο δηλ 1300 χλμ.,δεν εχω σκοπο να τ αλλαξω.Θα αλλαχτουν πανω στο χρονο στο ετησιο σερβις που ειναι και η οδηγια της Ρενο.Αυτο που διαβασες στο manual ισχυει,και ισχυει για ολα τα αυτοκινητα της αγορας ανεξαρτητου μαρκας.Αυτο γινεται για να μπορουν τα μεταλλα να ερθουν ομαλα σε επαφη πριν 'ξεσκισεις' το μοτερ.Στην ουσια ειναι το ρονταρισμα του κινητηρα.Ποσο μαλλον στα τουρμπατα μοτερ που ειναι ηδη πιεσμενα.Πολυ σωστα αναφερεις οτι η καδενα χρειαζεται σωστη λιπανση για να μην εχεις προβληματα.Σημειωση τα ντιζελ μοντελα εχουν οδοντωτο ιμαντα.
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να κάνεις 30Κ σε έναν χρόνο και να μην αλλάξεις λάδια ενδιάμεσα; Λάθος τραγικό...
-
Αστέρι,αυτή η ρουφηχτρα λαδιών πόσο κανει; Ενδιαφέρομαι.
Ούτε 15€. Σκρουτζάρισε αντλία λαδιών. Βγάζει και το Lidl 2-3 φορές τον χρόνο.
-
Συμφωνω.Ειναι δυνατον να ξερει καλυτερα ο μαστροΜητσος της γειτονιας και να μην ξερει η Ρενο ή η καθε ετσιρια;Εγω στα τρια αυτοκινητα που εχω αλλαξει σε κανενα δεν αλλαξσ λαδια στα πρωτα χλμ και ολα εβγαλαν 120.000 χλμ χωρις θεματα.((Κορσα,Πολο,Γκολφ).
Και ειδικα για το Γκολφ που εχουν ακουσυει τοσα.....
Από το φυλλάδιο εγγύησης και συντήρησης:
Λίστα ιδιαίτερων συνθηκών χρήσης και αντίστοιχων νέων διαστημάτων (τα διαστήματα εννοούνται ως 'όποιο από τα
δύο επέλθει πρώτο').
A)
– Τουλάχιστον 50 % των διαδρομών με μέση ταχύτητα κάτω από 30 χλμ./ώρα (χρήση κυρίως σε πόλη, ταξί,
κ.λπ.) (1),
– Παρατεταμένη χρήση (περισσότερα από 5.000 χλμ./χρόνο) με θερμοκρασίες περιβάλλοντος μόνιμα υψηλότερες από + 30°C ή χαμηλότερες από – 15°C,
– Χρήση σε περιβάλλον με σκόνη (εργοτάξιο, περισσότερα από 1.000 χλμ./χρόνο σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους, ...),
– Τουλάχιστον 30 % των διανυθέντων χιλιομέτρων έγιναν με ρυμούλκα, τροχόσπιτο, κ.λπ. βάρους πάνω από 500 χγρ (για επιβατικά αυτοκίνητα)
– Τουλάχιστον 50 % του χρόνου χρήσης του αυτοκινήτου με τον κινητήρα στο ρελαντί (π.χ. συχνές στάσεις χωρίς σβήσιμο του κινητήρα)Σε αυτές τις συνθήκες, το όχημα οφείλει να κάνει τις αλλαγές των λαδιών στο μισό διάστημα από το προβλεπόμενο (15.000 χλμ αντί για 30.000).
Οπότε καταλαβαίνετε ότι και η Renault το ίδιο λέει, όσο το ζορίζετε, τόσο πιό συχνά κάντε αλλαγή. Και εννοείται ότι δεν μπορεί να γράψει στο βιβλίο της 'Μάγκες, αν κάνετε ανά 7500 αλλαγή, θα το πάτε 300.000 χλμ το μοτεράκι μου. Αλλά μην το κάνετε, γιατί πρέπει στα 150.000 να έρθετε να σας πουλήσω άλλο, πρέπει να ζήσω και εγώ, τόσα εργοστάσια έχω, να κινείται το χρήμα.'
Και δεν συζητάμε, για να ξέρετε, ότι όλα τα leasing που μετέπειτα καταλήγουν στους εμπόρους και μετά στα χέρια των ιδιωτών ως αυτοκίνητα 'ενός ιδιοκτήτη', όλα στις 100.000χλμ, αν έχουν κάνει 3 αλλαγές λαδιών, πάλι καλά να λέτε. Και με λάδι τρέχα-γύρευε, όχι RN17 δεν είναι, αν είναι 5W-40 ημισυνθετικό, βάλτο μέσα και διώξτο είναι η κατάσταση...
Όταν πούλησα το παλιό μου Punto με 180.000χλμ, ένας αγοραστής με είπε, έχω δει 10 ελληνικά leasing αμάξια σε εμπόρους, ένα να γουργουρίζει σαν το δικό σου δεν άκουσα. Μαντέψτε ποιά ήταν η διαφορά μεταξύ τους.
Τέλος πάντων, πολύ φασαρία για 100-200€ έξοδο στην διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Όποιος θέλει κάνει ανά 10Κ, όποιος δεν θέλει κάνει της Renault τα γούστα. Ραντεβού σε 10 χρόνια να δούμε ποιανού το αμάξι θα καίει λαδάκια και ποιανού όχι...
-
Αστερη το ειπες μονος σου leasing αυτοκινητα.Εχεις την εντυπωση πως αυτα εχουν σωστη συντηρηση;
Οσο για τα υπολοιπα επ ουδενι δεν αφηνεις μοτερ με 30.000 χλμ χωρις αλλαγη λαδιων,ειπαμε ομως 30.000 ή ενα ετος οποιο ερθει πρωτο.....Για να κανεις ομως 30.000 χλμ το χρονο πρεπει να πηγαινεις Αθηνα-Θεσαλονικη καθε μερα. (που λεει ο λογος)...
Εγω στη Συρο κανω περπου 10.000
-
-
Τα leasing τα έφερα σαν παράδειγμα αυτοκινήτων που ακολουθούν κατά γράμμα την μέγιστη διάρκεια λαδιών που ορίζει το βιβλίο συντήρησης, για λόγους οικονομίας. Άμα ακούσεις ένα αμάξι με 150.000χλμ που έχει κάνει 5 αλλαγές λαδιών και ένα άλλο που έχει κάνει 15, θα καταλάβεις αν πρέπει να δώσεις τα 200€ ή όχι.
-
Μου θυμίζει η φάση τον Πουρναράκη που νόμιζε ότι είχε στροφόμετρο στο κεφάλι του, ακούγοντας απλά τον ήχο των κινητήρων από το στούντιο...
-
Αστερη μου μαζι σου ειμαι.....:)
-
Ρε σας μιλώ για 10.000. Και αντε οι μαστοροι δεν σας κάνουν. Φίλους που εργάζονται στις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες ως σχεδιαστές τεχνικών εξαρτημάτων κινητήρων κτλ. Μου λένε εγώ στα 10.000 τα αλλάζω. Εσυ που το πατας λίγο νωρίτερα.
Σας είπα γιαω leasing τα αλλα που λένε..... Ακουστε με.
Και για την πρωτη φορα νωρίτερα αλλαγή σας λέω έχουν πολλες ατέλειες αρκετά μέρη των κινητήρων μαζικής παραγωγης. Λειαινονται αρκετά στα πρωτα 2-3.000 χλμ
Για αυτό και όταν ανοίγουν μικραίνουν οι άπειρες μικρέ δυσκολίες του κινητήρα κατά την λειτουργία του. Έχει λειανθει
-
Καλησπέρα κύριοι
Το αμαξάκι ηρθε και είναι τέλειο σε κόκκινο χρώμα έκδοση LPG Dynamic
Θελω να ρωτήσω επειδή δεν βρίσκω στο Book το γενικό σέρβις είναι καθε 30.000 σωστα ? Και τα λαδια τωρα που ειναι καινούργιο χρειαζεται να τα αλλάξω νωρις ; 5-10000 ? Γενικά πότε είναι το σωστό τα αλλάζω?
Κάτι άλλο που πρέπει να προσεξω ? Ευχαριστώ
*προέλευση κατασκευής Πολωνία και Ιταλία
-
Κάλοτάξιδο. Ίδιο με το δικό μου. Service Book θα σου στείλουν με mail ή θα στο τυπώσουν μετά από λίγες μέρες. Λάδια, δεν μας κοιτάς που φαγωνόμαστε δυό σελίδες τώρα;
Το βιβλίο λέει κάθε 30.000 ή έναν χρόνο, ότι έρθει πρώτο. Αν θες να το κρατήσεις πολύ καιρό και να μην καίει λάδια, εγώ λέω το πολύ 10-15Κ. και η πρώτη εκτάκτως στα 1500.
-
Καλησπέρα κύριοι
Το αμαξάκι ηρθε και είναι τέλειο σε κόκκινο χρώμα έκδοση LPG Dynamic
*προέλευση κατασκευής Πολωνία και Ιταλία
Καλοτάξιδο και καλορίζικο!
Ήξερα ότι τα clio γίνονται Σλοβενία και Τουρκία. Πολωνία κι Ιταλία 1η φορά ακούω.. Και πως γίνεται να κατασκευάζεται ένα αμάξι σε δύο χώρες ταυτόγχρονα; Πως το έμαθες,από το vin;
-
Εχω χαρτι που λέει χώρα προέλευσης και αναλυτικά που ειναι φτιαγμένο το κάθε κομμάτι του αμαξιού.. και εγω για Σλοβακία ήξερα
-
Ιταλία είναι το κιτ LPG. Landirenzo...
Renault Clio V