-
Διαλέγουν συγκεκριμένα configuration και πακέτα οι αντιπροσωπείες γιατί παίζουν εκπτώσεις από το εργοστάσιο για παραγγελίες μεγάλες(στοκ). Όταν πήρα το ST και προσπαθούσαμε να χτίσουμε στον configurator το δικό μου, γρήγορα κατέληξα σε 'έτοιμο' ST2 γιατί συνέφερε πολύ περισσότερο με τον εξοπλισμό που είχε συμφωνήσει η FMH.
Σίγουρα αν το ζητήσει κάποιος μπορεί να γίνει ειδική παραγγελία αλλά θα είναι ασύμφορο.
-
Οπότε μήπως τελικά αυτές οι custom επιλογές που δίνουν οι Γερμανοί και οι Γάλλοι είναι ναχαμε να λέγαμε;
Υπάρχουν αλλά μόνο θεωρητικά και μόνο για αυτούς που μπορούν να περιμένουν 6-8 μήνες και μπορούν να πληρώσουν χωρίς ούτε ούτε ένα ευρώ έκπτωση.
Πρακτικά τα 9.5/10 αμάξια που πουλάνε όλοι ακόμα και αυτοί που διαφημίζουν την εξατομίκευση είναι αυτά που προωθούν οι εταιρείες.
Δεν το λέω ως κακό απαραίτητα αλλά ας μην διαφημίζεται και τόσο πολύ ότι παραγγέλνεις ότι θέλεις οι γαλλογερμανοι...
-
H Ford δεν είναι Γαλλο-Γερμνανοί, και στα άλλα forum βλέπουμε ότι ακόμη και μετά τον covid τα αυτοκίνητα ήρθαν αρκετά γρήγορα, ειδικά στη Peugeot που περίμεναν πολλά 2008, μόλις άνοιξε το αργοστάσιο το Μαίο, σε 2 μήνες είχαν καλυφθεί οι περισσότερες παραγγελίες. Επίσης η Citroen έχει απίστευτα μεγάλο customization και τα αυτοκίνητα έρχονται κανονικά.
Τα χειρότερα είναι τα Ασιατικά, αλλά και ότι ακούω από Ford είναι απογοητευτικό εδώ και πολλά χρόνια.
-
Αφήστε τις τζαμπα διαφημίσεις!
Ποια Citroen και customisation !
Ο πωλητής της την τελευταία φορά που τον ρώτησα πριν δύο μήνες μου είπε :' να δούμε τι θα φέρει το καράβι να δούμε τι προσφορά μπορώ να δώσω!'
-
Όσο πιο μεγάλο το customization που προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής στην παραγγελία τόσο πιο μεγάλο και το πιασεκωλοzation του εγχειρήματος. Βλέπε Vag.
Πολλά κολλήματα έχουν να κάνουν με το logistic ή και τις γραμμές παραγωγής. Στις εξ ανατολάς εισαγωγές πχ είναι τόσο μεγάλοι οι χρόνοι αναμονής που αν στηριζόντουσαν σε custom παραγγελίες θα χάνανε πολλές πωλήσεις. Άρα επιλέγουν οι αντιπροσωπείες 2-3 πακέτα/εκδόσεις για την αγορά μας και παραγγέλνουν ώστε να υπάρχει στοκ.
Στις γραμμές παραγωγής στην Ευρώπη και ανάλογα τον κατασκευαστή συνήθως είναι πιο εύκολα τα πράγματα αλλά με το ανάλογο αντίτιμο.
Ευτυχώς να λέμε που έχουν την ευελιξία διαμόρφωσης πακέτων σε συνεργασία με τα εργοστάσια γιατί έχουμε ιδιόμορφο φορολογικό σύστημα με σκαλοπάτια και λοιπές μπούρδες. Πάλι καλά που το φτιάξανε λίγο τελευταία..
Για τον παραπάνω λόγω παρατηρείται και το φαινόμενο πχ η allure να είναι διαφορετική σε εξοπλισμό στην Γαλλία σε σχέση με την Ελλάδα κτλ κτλ κτλ
Επίσης καταλάβετε ότι τις περισσότερες φορές οι επιλογές σε εξοπλισμό που κάνουν οι έμποροι έχουν αρκετή λογική μιας και προσπαθούν να καλύψουν τις περισσότερες δυνατές προτιμήσεις των υποψήφιων αγοραστών ακόμα και αν αυτά είναι μεγάλες ζάντες και οθόνες. Και σαφώς δε θα έχουν προσφερόμενες full extra εκδόσεις όταν κρίνουν ότι από ένα όριο τιμής και μετά ο υποψήφιος αγοραστής θα άλλαζε κατηγορία αυτοκινήτου ή μάρκα..
-
Πρακτικά τα 9.5/10 αμάξια που πουλάνε όλοι ακόμα και αυτοί που διαφημίζουν την εξατομίκευση είναι αυτά που προωθούν οι εταιρείες.
Δεν το λέω ως κακό απαραίτητα αλλά ας μην διαφημίζεται και τόσο πολύ ότι παραγγέλνεις ότι θέλεις οι γαλλογερμανοι...
Ακριβώς.Ίσως το έχουμε ξαναπεί.
Όλες οι ελλην. εισαγωγικές -κι επομένως κι οι αντιπροσωπείες τους- στα χρόνια της κρίσης παραγγέλνουν/στοκάρουν συγκεκριμένα αμάξια που θεωρούν με τα δικά τους δεδομένα ότι πουλάνε και που πετυχαίνουν σχετικά καλές εργοστασιακές τιμές. Οπότε σε αποτρέπουν ή με οποιοδήποτε τρόπο κάνουν αδύνατη ή ασύμφορη την παραγγελία.
-
Αφήστε τις τζαμπα διαφημίσεις!
Ποια Citroen και customisation !
Ο πωλητής της την τελευταία φορά που τον ρώτησα πριν δύο μήνες μου είπε :' να δούμε τι θα φέρει το καράβι να δούμε τι προσφορά μπορώ να δώσω!'
Ίδιο χρόνο κάνει να έρθει PSA παραγγελία Ελλάδα, ίδιο Kia/Hyundai/Ford?
Απαντα με ειλικρίνεια όμως.
Τα Κορεάτικα που προανέφερα σχεδόν ΔΕΝ έρχονται, και τα Ford κάνουν κάνα 5μηνο.
Εδώ άνθρωποι που παρήγγειλαν PSA λίγο πριν κλείσει από Covid, παρέλαβαν Ιούνιο-Ιουλιο.
Να είμαστε και ρεαλιστές.
Προφανώς οι εκπτώσεις θα γίνουν στα αυτοκίνητα που είναι Ελλάδα, σε αυτοκίνητο παραγγελία τις βασικές διευκολύνσεις της μάρκας θα προσφέρει. Νομίζω αυτό είναι κατανοητό από τον καθένα και σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά. Καλοκαιρινές εκπτώσεις, 'ξεφορτώνονται' τα καλοκαιρινά για να φέρουν φθινόπωρο-χειμωνα, κλπ.
-
και τα Ford κάνουν κάνα 5μηνο.
Πολύ λιγότερο....1 με 2 μήνες. Εμένα το Κούγκα έκανε ακριβώς 1.5 μήνα. Μαξ να κάνουν 3 μήνες. Και τα Γαλλικά τόσο κάνουν (εαν βρείς slot στην γραμμή παραγωγής), για το C3 Aircross με ηλιοροφή μου είχαν πει 4 με 5 μήνες. Καλά για το Υβριδικό Γιάρις δεν το συζητάω, αυτή τη στιγμή είναι στο 6μηνο (έχουν πουληθεί ΟΛΑ που έρχονται μέχρι τον Μάρτιο!!) και ανεβαίνει.
-
Tkin73 wrote:
Αφήστε τις τζαμπα διαφημίσεις!
Ποια Citroen και customisation !
Ο πωλητής της την τελευταία φορά που τον ρώτησα πριν δύο μήνες μου είπε :' να δούμε τι θα φέρει το καράβι να δούμε τι προσφορά μπορώ να δώσω!'
Ίδιο χρόνο κάνει να έρθει PSA παραγγελία Ελλάδα, ίδιο Kia/Hyundai/Ford?
Απαντα με ειλικρίνεια όμως.
Τα Κορεάτικα που προανέφερα σχεδόν ΔΕΝ έρχονται, και τα Ford κάνουν κάνα 5μηνο.
Εδώ άνθρωποι που παρήγγειλαν PSA λίγο πριν κλείσει από Covid, παρέλαβαν Ιούνιο-Ιουλιο.
Να είμαστε και ρεαλιστές.
Προφανώς οι εκπτώσεις θα γίνουν στα αυτοκίνητα που είναι Ελλάδα, σε αυτοκίνητο παραγγελία τις βασικές διευκολύνσεις της μάρκας θα προσφέρει. Νομίζω αυτό είναι κατανοητό από τον καθένα και σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά. Καλοκαιρινές εκπτώσεις, 'ξεφορτώνονται' τα καλοκαιρινά για να φέρουν φθινόπωρο-χειμωνα, κλπ.
Για i30 fastback πέρυσι μου είχαν πει 3 μήνες για civic 1.0 που ρώτησε πριν 2 μέρες μου είπαν 6μηνο, μην πω για το xceed το diesel που δεν έχει καν ακόμα Ελλάδα
-
Xceed έχει έρθει ένα σε ντίζελ κάποιος το είχε παραγγείλει από τον Δεκέμβριο του 19 και παρέλαβε τον Αύγουστο του 20! Φυσικά όλα πια φορτώνονται στον κορονοιο
-
Ρε παιδια....ειναι ρεαλιστικο;
Αν ναι.....οκ....να μαζεψω λεφτα.
-
Ο τύπος λέει πως είναι κυρίως κατηφόρα και πηγαίνει στο Eco με σταθερή ταχύτητα 100-120, που σημαίνει πως ένας κύλινδρος είναι απενεργοποιημένος. Σε αυτές τις συνθήκες είναι εφικτό αυτό το νούμερο.
Και εγώ στην ευθεία με cruise, eco και 100 χμ/ω έχω στιγμιαία κολλημένη στα 3 με 3.5 λ/100 !!! Σε κατηφόρα ίσως και λιγότερο.
Για να δεις σωστή μέση κατανάλωση, θα έπρεπε να τον βάλεις να γυρίσει και πίσω από εκεί που ξεκίνησε.
-
Ρε παιδια....ειναι ρεαλιστικο;
Αν ναι.....οκ....να μαζεψω λεφτα.
υπάρχει και 2ο δικό του βιντεάκι που ακολουθεί μια μικτή διαδρομή και η καταναλώση κινείται σε πιο λογικά επίπεδα.
-
Σε νορμαλ mode όμως ανηφορικό με στροφες μια χαρα χτυπαει το +10
και εδω πάλι σε νορμαλ σε μικτη διαδρομη απο οτι βλεπω μια ανηφορα μια κατηφορα με ~100 χλμ βγάζει 5.1....
Είναι μικρες αυτες οι διαρομες με 5 & 10 χλμ δεν βγαζεις ακρη. Ας έκανε μια τέτοια διαδρομη για 100 χλμ να βγαζαμε μια ακρη.
Τω΄ρα εχει 3 βιντεο στο πρώτο 2.9 λτ στο δεύτερο 10.1 στο 3ο 5.1 !!! διαλέχτε...
-
Εγω θα παρω το 2,9....πιο φθηνο μου βγαινει.
-
Εγω θα παρω το 2,9....πιο φθηνο μου βγαινει.
Πάντως από αυτά που διαβάζω στο φορουμ των παιδιών στο φεισμπουκ για το πουμα, με νορμαλ οδήγηση σε μεγάλες διαδρομες το ρίχνουν και κάτω από το 6. (το 125 που έχουν και οι περισσότεροι τουλαχιστον). Πέρα από τον οικονομικό κινητήρα και το υβριδικο, μάλλον το βοηθά και η αεροδυναμική του,
-
Εδώ πάντως δίνει 6,7 στα 120χλμ/ώρα το οποίο είναι λογικό και μπορεί να πέσει και λίγο πιο κάτω. Μην πιστεύετε τα 5άρια μέση που ανεβάζουν διάφοροι είτε στο φβ του puma είτε αλλού. Αυτά έχουν γίνει σε εθνική με 90 χλμ (ή και λιγότερο) μόνο και μόνο για να βγάλουν φώτο. Το ίδιο και για το 3,5 που έχει ανεβάσει άλλος για το diesel...
-
Παραθέτω κάποιες εντυπώσεις και πληροφορίες που συγκέντρωσα και δεν έχουν επισημανθεί μέχρι στιγμής στο topic, που πιθανώς ενδιαφέρουν κάποιον που εξετάζει αγορά. Έκανα δυο test drive στις εκδόσεις STLINE/-X 125 και 155 mhev.
Ρυθμίσεις ύψους στο κάθισμα του συνοδηγού μόνο στην STLINE-X (είδα το μοντέλο με την μπαταρία στο χώρο αποσκευών, στα νεότερα θα μεταφερθεί κάτω από το συνοδηγό οπότε δεν γνωρίζω αν θα επηρεάσει και το κάθισμα).
Η αλλαγή θέσης της μπαταρίας άλλαξε και το σχήμα του megabox σε πιο τετράγωνο, όπου πλέον μπαίνει και η ρεζέρβα (οποίος θέλει να δει τη διαμόρφωση ας ανατρέξει σε βίντεο από Αυστραλία που είναι προεπιλογή).
Σχετικά με το mhev δε θεωρώ τη συνεισφορά του στη οικονομία καυσίμου θεαματική. Σε normal mode εντός πόλης με αλλαγές στις 4Κ-4.5Κ ήταν στο 5.5-6.5.
Κάνει μεγάλη διαφορά στη λειτουργία του start-stop (σε σχέση με τα μη υβριδικά). Πολλές φορές κοίταγα το στροφόμετρο για να δω πότε ξεκινά ο κινητήρας. Βοηθάει σίγουρα την κύρια μπαταρία ειδικά αν η κύρια χρήση είναι μικρές διαδρομές εντός πόλης.
Δίνει επίσης μια αίσθηση αμεσότητας και γραμμικότητας στην επιτάχυνση λόγο της επιπλέον ροπής από χαμηλά πριν μπει το turbo. Σε περιβάλλον με έντονες κλήσεις οδοστρώματος (βλέπε Ζωγράφου, Γαλάτσι, Πειραιάς) είναι ακόμα πιο χρήσιμο.
Σχετικά με τους χρόνους παράδοσης, όταν έβαλα την παραγγελία μου είπαν τρεις μήνες, στο μήνα με ενημέρωσαν ότι το όχημα κατασκευάστηκε και πήρα vin, εκκρεμεί μεταφορά Ελλάδα και σχετικά διαδικαστικά ένας μήνας περίπου ακόμα.
Τιμολογιακά έτσι που αλλάζει η Ford τα πακέτα εξοπλισμού μέρα παρά μέρα δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα η συνεισφορά μου, αλλά ενημερωτικά μαζί με μια προωθητική επιδότηση της Ford η τιμή είχε σημαντική διαφορά από την online. Είχα κάνει μια διασταύρωση με τη Γερμανική web τιμή η οποία ξεκίναγε πιο ψηλά από την αντίστοιχη δική μας, αλλά με τα promo έβγαινε χαμηλότερα, σχετικά κοντά στην τελική τιμή που αγόρασα.
Η ford de δίνει το ST (με performance pack+premium χρώμα) σε promo 29K, εκτίμησή μου είναι ότι θα βγει σε εμάς με web τιμή κάτω από τα 30.
Ελπίζω να μην κούρασα.
-
Η ford de δίνει το ST (με performance pack+premium χρώμα) σε promo 29K, εκτίμησή μου είναι ότι θα βγει σε εμάς με web τιμή κάτω από τα 30.
Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις και δεν κούρασες καθόλου....τέτοια ποστ θέλουμε!!
Το ST είναι στα €35.700 και με performance pack + μεταλλικό πάει €38.800 (πήρα προσφορά πριν 1 εβδομάδα). Προωθητικό δεν έχει ανακοινωθεί για το ST.
ΥΓ: ποια έκδοση πήρες και με ποιό κινητήρα?
-
Όλο αυτό το βάλε βγάλε packs φρένα, τζάμια κτλ, πιστεύω πως έχει να κάνει με το ότι βγήκε η V που το μόνο που είχε να προσθέσει είναι τα δερμάτινα και το winter pack που στην Ελλάδα ενδιαφέρει μόνο τη Φλώρινα. Αρχίσανε να ξηλώνουν εξοπλισμό από τις πιο κάτω για να δικαιολογήσουν τη διαφορά στην τιμή. Με το που έχουν feedback θα οριστικοποιήσουν και το ST και η τιμή θα έρθει κοντά στης Γερμανίας (32Κ χωρίς promo).
Αν δεν το βιάζεσαι περίμενε να βγει στον configurator εδώ, να γυρίσει και ο χρόνος και με 30 κάτι θα γίνεται (θέλω να ελπίζω). Η Χ155 στα 25-26, η V155 27-28, ST 30-32. To Fiesta ST3 με τα ίδια pack βγαίνει 27Κ.
ΥΓ. Το Σεπτέμβριο δίνανε το ST-Line X με led φώτα, Driver, Park και Tech packs ως στάνταρντ. Έβαλα extra μπάρες οροφής και διχρωμία (desert island/agate black) με τον 155mhev.
Ford Puma 2019