-
Θα σε παρω βολτα με το αλλο μια μερα. Βασικα εσυ θα το παρεις να μου πεις.
Υ.γ.2 Εβγαλες και αλλες φωτο;
Μέσα για βόλτα, όποτε θές και κερνάω και σουβλάκια μετά!!
Δεν έβγαλα άλλες φωτογραφίες, όχι.
ΥΓ: Ναι το κιβώτιο είναι εξαιρετικό, καμία σχέση με τις μέχρι τώρα υλοποιήσεις.
-
Αλλα απο την αλλη, εξω το εχουν με acc και blind spot και εδω σε καμια εκδοση !!!!! Ελεος δηλαδη.
Αυτό τώρα το είδα. Για το BLISS έχεις δίκιο, αλλά ΑCC έχει ακόμα και η βασική έκδοση!
-
Η μικρη τελικη των 175 φανταζομαι ειναι γιατι εκει δουλευει μονο ο θερμικος κινητηρας;
-
Η μικρη τελικη των 175 φανταζομαι ειναι γιατι εκει δουλευει μονο ο θερμικος κινητηρας;
Κλασσική μου απορία και εμένα.
Λένε ότι το κάνουν για να μην υπερθερμαίνονται οι μπαταρίες λόγω υψηλών ταχυτήτων και αντίστοιχων φορτίων (και η honda έχει χαμηλές τελικές στα δικά της υβριδικά νομίζω).
Εγώ, δεν το καταλαβαίνω αυτό, θα μπορούσαν μετά τα π.χ. 150 να δουλεύουν αποκλειστικά με θερμικό.
Όχι πως το έχουμε ανάγκη, αλλά αν ποτέ μας βγάλει ο δρόμος σε καμιά autobahn θα μας περνάνε και τα τρακτέρ!
-
Δοκιμή από τον 'γνωστό' εγγλέζο.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως με ~60 λίτρα λιγότερα πορτμπαγκάζ από το Polo,χώρεσε τις ίδιες αποσκευές! Η εξήγηση που δίνει είναι ότι έχει καλύτερα εκμεταλλεύσιμο χώρο το yaris, αλλά και πάλι τόση διαφορά;
Τα πέντε μείον που λέει,προσωπικά μου φαίνονται να'χαμε να λέμε,εκτός από αυτό με την μπαταρία που δεν κατάλαβα καλά τι του έκανε.Είχε αδειάσει η μπαταρία του υβριδικού και δυσκολευόταν να πάρει μπροστά; Δείχνει και στο τέλος του βίντεο κάτι,αλλά δεν το κατανόησα...
Κατανάλωση λέει καλή (58,6mpg=4,7lt/100km δείχνει),αλλά το δέχομαι μόνο αν το ψιλοπλάκωσε σε εθνική κι επαρχιακό.
-
Μόλις μπήκα για να το ανεβάσω και με πρόλαβες γιατρέ!!
Για την μπαταρία λέει ότι η κανονική 12βολτη είναι τόσο μικρή, που εαν τυχόν αδειάσει η λιθλίου του υβριδικού συστήματος, τότε η 12βολτη αδειάζει πολύ γρήγορα και μπορεί να μείνεις χωρίς μπαταρία και άρα να μην μπορείς να βάλεις μπροστά!
Εντύπωση μου έκαναν άλλα 4 πράγματα:
-
Στην Αγγλία διατίθεται ΜΟΝΟ ως Υβριδικό! Απόλυτα λογικό για εμένα, αφού όπως έχω ξαναγράψει ο βασικός λόγος αγοράς του Γιάρις (ακόμα και του νέου) είναι η υβριδικότητα...αλλιώς υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία.
-
Η τιμή του στην Αγγλία. Από 20.000 λίρες, δλδ. €22.000!!
-
Διατίθεται με ηλιοροφή στην Αγγλία (και αλλού) αλλά στην Ελλάδα ούτε καν σαν έξτρα (γνωστές βλακείες της Toyota Hellas).
-
'Μόνο' 5 χρόνια εγγύηση στην Αγγλία, ενώ εδώ έχει 6 εδώ και 10ετίες.
-
-
Οχι μπαινει η πανοραμικη στην τοπ εκδοση.
-
Οχι μπαινει η πανοραμικη στην τοπ εκδοση.
Top εννοείς την Chic or Premier?
Είσαι σίγουρος ότι μπαίνει σε όσα έρχονται Ελλάδα? Γιατί στον διαμορφωτή δεν υπάρχει η επιλογή και επίσης και ο πωλητής μου είπε όχι, δεν υπάρχει η δυνατότητα γιατί δεν εισάγονται από την Toyota Hellas.
-
Στην premier και μπαινει με ειδικη παραγγελία, δηλαδη τελωνειο για το ποιος θα το φερει πρωτος.....και φτανει γυρω στα 26.000 ευρω λογω σκαλοπατιου
-
όπως έχω ξαναγράψει ο βασικός λόγος αγοράς του Γιάρις (ακόμα και του νέου) είναι η υβριδικότητα...αλλιώς υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία.
Έχει αρχίσει να μου αρέσει το 1500 με τα 121 άλογα και το στροφάριασμα της ατμόσφαιρας. Κάτι από warm hatch του παρελθόντος... Θα με έβαζε σε σκέψεις σε αυτήν την τιμή (15.500).
-
Και γιατί να πάρει κάποιος το 1.5 ατμόσφαιρα και να μην πάρει κάποιο άλλο καλύτερο και πιο γρήγορο με τα ίδια χρήματα? Το βασικό ατου του Γιάρις είναι η ευκολία μέσα στν πόλη και η χαμηλή κατανάλωση. Μια χαρά είναι και στους άλλους τομείς, αλλά σε αυτούς υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα πιστεύω. Οδηγικά π.χ παίρνεις ένα 155αρι Φιέστα και έχεις πολύ μεγαλύτερη απόλαυση.
-
Στα 15500 τι καλύτερο υπάρχει;
-
Ακριβώς 15.500€ Διάκο μου, οτι πρέπει για τον όρχο σου, μην ξεχάσεις και τα 4πορτα...
-
Στα 15500 τι καλύτερο υπάρχει;
Καταρχάς στα €15.500 είναι γυμνό, δεν έχει τίποτα από εξοπλισμό, ούτε καν χρώματα! Στα 16.500 γίνεται ανθρώπινο και κανονικά πας στα 18.500 για να γίνει αξιοπρεπές για αυτοκίνητο του 2020.
Πέριξ των €15.5 (16 βασικά) παίρνεις Φιέστα 125αρι και στα €18.500 155αρι.
-
Ακριβώς 15.500€ Διάκο μου, οτι πρέπει για τον όρχο σου, μην ξεχάσεις και τα 4πορτα...
Χάλια χρώμα, αλλά εξαιρετικό αυτοκίνητο, 10 φορές καλύτερο από αυτά που συζητάμε, Φαμάκο μου. Μιλούσα όμως για τιμές καταλόγου μόνο. Αυτό, όποιος το πάρει, θα έχει κάνει την αγορά του έτους!!!
-
Πάντως στην αγορά μας βρίσκεις άπειρα hot/warm hatch στα μισά λεφτά μεταχειρισμένα καλοδιατηρημένα και με τα ρέστα συντηρείς και ταίζεις καύσιμο..
-
Κι εγώ με 15 χιλιάρικα πήρα κάποτε πισωκίνητο τρίλιτρο κουπέ, με 272 άλογα, αλλά δε νομίζω ότι μιλάμε για κάτι τέτοιο.
-
Δοκιμή από τον 'γνωστό' εγγλέζο.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως με ~60 λίτρα λιγότερα πορτμπαγκάζ από το Polo,χώρεσε τις ίδιες αποσκευές! Η εξήγηση που δίνει είναι ότι έχει καλύτερα εκμεταλλεύσιμο χώρο το yaris, αλλά και πάλι τόση διαφορά;
Τα πέντε μείον που λέει,προσωπικά μου φαίνονται να'χαμε να λέμε,εκτός από αυτό με την μπαταρία που δεν κατάλαβα καλά τι του έκανε.Είχε αδειάσει η μπαταρία του υβριδικού και δυσκολευόταν να πάρει μπροστά; Δείχνει και στο τέλος του βίντεο κάτι,αλλά δεν το κατανόησα...
Κατανάλωση λέει καλή (58,6mpg=4,7lt/100km δείχνει),αλλά το δέχομαι μόνο αν το ψιλοπλάκωσε σε εθνική κι επαρχιακό.
Αν παιρνει πρακτικά τις ιδιες αποσκευες με το polo , τοτε πεφτει και η τελευταια αναστολη για το καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας.
-
Εδω δοκιμη μεταξυ του 2018 και του νέου 2021.
10,8% καλυτερη κατανάλωση η διαφορα στην πολη υπερ του νεου (αν και το νεο ειναι η εκδοση chic με 17αρες, και φουλ εξοπλισμο, μεχει και hi fi βλεπω..)
Μεση καταναλωση, 4,48λιτρα /100 χλμ για το νεο μαι 4,9 λιτρα/100 χλμ για το απερχόμενο.
Υ.γ Τι σας ελεγα και καθομασταν και γραφαμε σελιδες και δεν με πιστεύετε;
0,5 παραπανω κατανσλωνει το swift, 5,1με 5,2 ειναι μια μεση καταναλωση ρεαλιστικη απ ολους, εγω εχω μαθει το κολπο του ηλεκτροκινητηρα και βγαζω και 4,5 με 4,8 αλλα οκ πες δεν οδηγω οπως ο μεσος οδηγος. ( ιλω παντα για το χειροκινητο)
Να τον ακουτε τον Λαπ, φροντιζει για εσας...πριν απο εσας
Υ.γ Σαφως ομως το νεο yaris ειναι κουκλι. Οτι θα το ελεγα αυτο για ενα toyota δεν το περιμενα. Δειτε το παλιο με το νεο....η μερα με τη νυχρα σχεδιαστικα.
-
Άντε πάλι τα ίδια...!!!
0.5λτ δεν είναι η διαφορά, γιατί:
- Δεν συγκρίνεις στις ίδιες συνθήκες
- Δεν συγκρίνεις το αυτόματο Σουζούκι
- Όλες οι μετρήσεις είναι ενδεικτικές και ισχύουν εκείνη την στιγμή στις συγκεκριμένες συνθήκες με τον συγκεκριμένο οδηγό.
Στην πραγματικότητα η διαφορά είναι τουλάχιστον 1λτ, μπορέι και 1.5 με 2, αναλόγως συνθηκών (π.χ. στο μποτιλιάρισμα το Γιάρις μπορεί να κάψει 0 ενώ το Σουζούκι αναγκαστικά θα πάρει μπροστά και άρα θα κάψει).
Δεν έχει νόημα φυσικά αυτή η συζήτηση, γιατί σιγά την διαφορά να καθόμαστε να το συζητάμε. Το Γιάρις είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, οπότε είναι καθαρά θέμα οικονομικών και προτίμησης. Δεν θα προτιμήσει κάποιος το ένα ή το άλλο λόγω κατανάλωσης, είναι αστείο.
2020 Toyota Yaris