-
επίσης, παράγουν αυτοκίνητα οπότε η συχνή αντικατάσταση τους είναι και ένεση στην εθνική τους οικονομία. Σε αντίθεση με την πατρίδα μας που 'αιμορραγεί' ρευστό με κατεύθυνση τη Δυτική Ευρώπη ώστε ο βλαχοβαλκάνιος να πουλάει μόστρα ότι οδηγεί καινούριο αυτοκίνητο
Βαζεις και τον εαυτο σου μεσα ? Εκτος αν οδηγεις κανενα Lada του 1980
-
-
Τα περί 'εκ γενετής' πολιτισμού και συμπεριφοράς στο δρόμο των Ευρωπαίων επειδή είναι Ευρωπαίοι, καταρρίπτονται τη πρώτη βδομάδα που θα βρεθούν οπουδήποτε αλλού δεν εφαρμόζεται η συνεχής, αδιάλειπτη και αυστηρή αστυνόμευση που είναι κοινός τόπος στη χώρα τους (μαζί όμως με τις υποδομες, διαγράμμιση, σηματοδότηση...).
-
Τα περί 'εκ γενετής' πολιτισμού και συμπεριφοράς στο δρόμο των Ευρωπαίων επειδή είναι Ευρωπαίοι, καταρρίπτονται τη πρώτη βδομάδα που θα βρεθούν οπουδήποτε αλλού δεν εφαρμόζεται η συνεχής, αδιάλειπτη και αυστηρή αστυνόμευση που είναι κοινός τόπος στη χώρα τους (μαζί όμως με τις υποδομες, διαγράμμιση, σηματοδότηση...).
Ισχύει 99%....έτσι είναι. Ελάχιστοι άνθρωποι έχουν πραγματική παιδεία και σεβασμό, ανεξαρτήτως χώρας, ο κοινός παρανομαστής είναι ο φόβος.
-
papadakn wrote:
επίσης, παράγουν αυτοκίνητα οπότε η συχνή αντικατάσταση τους είναι και ένεση στην εθνική τους οικονομία. Σε αντίθεση με την πατρίδα μας που 'αιμορραγεί' ρευστό με κατεύθυνση τη Δυτική Ευρώπη ώστε ο βλαχοβαλκάνιος να πουλάει μόστρα ότι οδηγεί καινούριο αυτοκίνητο
Βαζεις και τον εαυτο σου μεσα ? Εκτος αν οδηγεις κανενα Lada του 1980
Φυσικά, και εγώ στο βλαχοβαλκανιστάν ζώ και κινούμαι ανάλογα. Οδηγώ ένα γαλλικό αυτοκίνητο του 2007 με 240.000 χλμ και σκέφτομαι σοβαρά την αντιακατασταση του. Όμως το point μου παραμένει: δεν είναι στο συμφέρον της χώρας να φεύγουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομύρια ζεστού χρήματος και να χρηματοδοτούνται τα γερμανικά R&D centers και οι γαλλικές μπαταρίες. Δεν πρέπει να συγκρινόμαστε με τους Γερμανούς σε αυτό.
-
Μακαρι να ηταν τα μονα λεφτα που φευγουν απο Ελλαδα για Γερμανια, αυτα που δινουμε για την αυτοκινητοβιομηχανια. Ποσα δινουμε καθημερινα στις αλυσιδες εμποριου τους , σε στρατιωτικο εξοπλισμο, σε οικιακο εξοπλισμο και δεν θυμαμαι τι αλλο??? Ακομα και τα μαλλια της κεφαλης μας που δινουμε μεσω μνημονιων, σε αυτους πανε και στις τραπεζες τους
Τα αυτοκινητα ειναι μονο ενα μερος του προβληματος. Και για πολλους ειναι αναγκαιο , αρα απο καπου θα ψωνισουν.....
-
dgrgtc wrote:
Βάλτε και μένα μέσα με 120 χλμ την ημέρα τα τελευταία 20 χρόνια...
Φίλε, έχεις σκεφτεί μήπως σε συμφέρει ηλεκτρικό? εφόσον διαθέτεις φυσικά τις ανάλογες υποαδομές φόρτισης.
Γκαράζ κλειστό έχω για φόρτιση... τώρα δεν ξέρω από αυτονομία και διάρκεια ζωής της μπαταρίας πως θα πάει...
Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι 90% επαρχιακή και αυτοκινητόδρομος συν ότι ανεβοκατεβαίνω το Αρτεμίσιο καθημερινά....
Δεν ξέρω αν θα κάνω ποτέ απόσβεση στην αγορά τού ηλεκτρικού....θα κάνω τη διαδρομή 10-12 χρόνια ακόμα... καλά να είμαστε...
Τη τελευταία δεκαετία την κάνω με diesel οχήματα μόνο....στο τελευταίο που αγόρασα τον Ιούλιο έχω κατανάλωση 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ....και σε κανένα από τα προηγούμενα δεν είχα πάνω από 5,5 λίτρα.
Να σημειώσουμε ότι όλα τα αγοράζω μεταχειρισμένα με τιμή αγοράς 5000 έως 11000 €...λόγω της μεγάλης απαξίωσης που γίνεται στα χέρια μου και τα πουλώ μετά τα 200000 χλμ στο καντράν εκτός από ένα Scenic 3 που πήγε μέχρι τα 360000 χλμ...το τελευταίο πάντως το αγόρασα 13 μηνών με 29000 χλμ....στα 18000 € και ελπίζω να με βγάλει 6-7 χρόνια απροβληματιστα...
Τώρα για ηλεκτρικό θέλω πάνω από 35000 € για να καλύψω τις ανάγκες μου πιστεύω...
-
iceman7 wrote:
και γενικά ευχαριστιούνται τα αυτοκίνητα τους και στην τριετία τετραετία τα αλλάζουν και τα προωθούν σε μπανανίες καφρο χώρες όπου ζουν δίποδα που δε σέβονται τίποτα όπως η Ελλάδα
Αν κ σε γενικές γραμμές συμφωνω, είσαι λίγο ισοπεδωτικός. Η Ελλάδα ειναι μία πανέμορφη χώρα, υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι ανθρωποι σε όλους τους τομείς (προσωπικότητα/επαγγελματίες/χαρακτήρα κτλ), το ότι το οικονομικό μας status δεν επιτρέπει να έχουμε όλοι καινούργιο αυτοκίνητο κ να το αλλάζουμε συχνά, δεν δηλώνει οτι είμαστε μπανανία, ούτε στρουφοκάμηλοι... για τους νόμους που δεν εφαρμόζονται κτλ...το δέχομαι
Στους δρόμους είμαστε ΚΑΦΡΟΙ! Ολοι μας! Δεν μας νοιάζει η περιουσία του άλλου ούτε καν και η δική μας .... Το οτι υπάρχουν εξαιρέσεις ειναι απλά η επιβεβαίωση του κανόνα!
Μια ματιά στα; γυρω σου αυτοκίνητα αρκεί! Δεν υπάρχει αγρατσουνιστο, καθαρό και μη ταλαιπωρημένο εκτος αν δεν το κυκλοφορείς!
-
alexandros.K wrote:
papadakn wrote:
επίσης, παράγουν αυτοκίνητα οπότε η συχνή αντικατάσταση τους είναι και ένεση στην εθνική τους οικονομία. Σε αντίθεση με την πατρίδα μας που 'αιμορραγεί' ρευστό με κατεύθυνση τη Δυτική Ευρώπη ώστε ο βλαχοβαλκάνιος να πουλάει μόστρα ότι οδηγεί καινούριο αυτοκίνητο
Βαζεις και τον εαυτο σου μεσα ? Εκτος αν οδηγεις κανενα Lada του 1980
Φυσικά, και εγώ στο βλαχοβαλκανιστάν ζώ και κινούμαι ανάλογα. Οδηγώ ένα γαλλικό αυτοκίνητο του 2007 με 240.000 χλμ και σκέφτομαι σοβαρά την αντιακατασταση του. Όμως το point μου παραμένει: δεν είναι στο συμφέρον της χώρας να φεύγουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομύρια ζεστού χρήματος και να χρηματοδοτούνται τα γερμανικά R&D centers και οι γαλλικές μπαταρίες. Δεν πρέπει να συγκρινόμαστε με τους Γερμανούς σε αυτό.
Και εγω συμφωνω δεν χρειαζομαστε να αλλαζουμε αμαξια συχνα γιατι δεν παραγουμε τιποτα. Γιαυτο τα δικα μας τα κραταμε 15 χρονια.
-
papadakn wrote:
alexandros.K wrote:
papadakn wrote:
επίσης, παράγουν αυτοκίνητα οπότε η συχνή αντικατάσταση τους είναι και ένεση στην εθνική τους οικονομία. Σε αντίθεση με την πατρίδα μας που 'αιμορραγεί' ρευστό με κατεύθυνση τη Δυτική Ευρώπη ώστε ο βλαχοβαλκάνιος να πουλάει μόστρα ότι οδηγεί καινούριο αυτοκίνητο
Βαζεις και τον εαυτο σου μεσα ? Εκτος αν οδηγεις κανενα Lada του 1980
Φυσικά, και εγώ στο βλαχοβαλκανιστάν ζώ και κινούμαι ανάλογα. Οδηγώ ένα γαλλικό αυτοκίνητο του 2007 με 240.000 χλμ και σκέφτομαι σοβαρά την αντιακατασταση του. Όμως το point μου παραμένει: δεν είναι στο συμφέρον της χώρας να φεύγουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομύρια ζεστού χρήματος και να χρηματοδοτούνται τα γερμανικά R&D centers και οι γαλλικές μπαταρίες. Δεν πρέπει να συγκρινόμαστε με τους Γερμανούς σε αυτό.
Και εγω συμφωνω δεν χρειαζομαστε να αλλαζουμε αμαξια συχνα γιατι δεν παραγουμε τιποτα. Γιαυτο τα δικα μας τα κραταμε 15 χρονια.
Και αν το δεις ακόμη πιο αφαιρετικά, το σύνολο των φορολουγουμένων επιδοτεί μέσω επιδοτήσεων την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με άμεσα ωφελημένους τους ξένους κατασκευαστές και δευτερευόντως τους ανθρώπους που ζουν σε μονοκατοικίες στα προάστια όπου και μπορούν να φορτίζουν εύκολα το ηλεκτρικό τους όχημα (και ήδη έχουν σύγχρονο και ασφαλές όχημα) αντί να επιδοτεί τη γνώση ή την επιχειρηματικότητα η οποία θα φέρει προστιθέμενη αξία μελλοντικά.
-
Συγνωμη, δεν εχετε καταλαβει οτι μας κυβερνανε οι εξω ? Δεν γινεται τιποτα με γνωμονα το συμφέρον της Ελλαδας . Οι δικες μας κυβερνησεις ειναι για τα ματια του κοσμου απλα.
-
Δεν μας κυβερνάει κανείς, απλά ζούμε σε ένα σύστημα. Εσείς δεν επηρεάζεστε από την οικογένεια/φίλους/συγγενείς/σύντροφο/ανταγωνιστές/εχθρούς/συναδέλφους κ.λ.π;
Έτσι είναι και οι διεθνείς σχέσεις, μόνο που στις παραπάνω κατηγορίες βάλτε χώρες. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι σχέσεις και πολιτισμός, ήδη θα είμασταν επαρχία της Οθωμανικής Αυτοκρατορία από τη δεκαετία του 90 περίπου. Η διαφορά στη ισχύ και συνολική δύναμη είναι κολοσσιαία.
Ακόμη και η Σοβιετική Ένωση είχε κάποιου είδους συνενόηση με τις Ην.Πολιτειες κ γλυτώσαμε τον πυρηνικό πόλεμο τουλάχιστον 2-3 φορές.
Δεν φταίνε όλοι οι άλλοι, κοιτάξτε λίγο και την καμπούρα μας, σχεδόν 200 χρόνια τώρα κάνουμε 10 λάθη για ένα σωστό, απορώ πως υπάρχουμε ακόμη, αλλά αυτά αργά ή γρήγορα πληρώνονται στην διεθνή σκακιέρα της ιστορίας.
-
Συγνωμη, δεν εχετε καταλαβει οτι μας κυβερνανε οι εξω ? Δεν γινεται τιποτα με γνωμονα το συμφέρον της Ελλαδας . Οι δικες μας κυβερνησεις ειναι για τα ματια του κοσμου απλα.
Eιναι λιγο απλοικη αυτη η αποψη. Ολοι οι 100δες χιλιαδες Ελληνες που ειναι στο δημοσιο και στο ευρυτερο δημοσια και στα πολιτικα κομματα δεν εχουν συμμετοχη στην διακυβερνηση νομιζεις; Επισης και αν υποθεσουμε οτι ερχονται κατευθυνσεις απο εξω (που προφανως ερχονται γιατι η χωρα συμμετεχει σε διεθνης οργανισμους και συμμαχιες και εχει δανειστει τεραστια ποσα απο το εξωτερικο) νομιζεις εβαλε κανενας το πιστολι στον κροταφο κανενος να κανεις αυτο που του λενε;
Εσενα δηλ σε αναγκασαν οι Γιαπωνεζοι να παρεις Εβο? Το γουσταρες και το πηρες οπως ο αλλος πηρε Μερσεντες ή αλλα προιοντα Γερμανιας.
Αν ο κοσμος θελει να αναπτυξει την τοπικη παραγωγη το παραδειγμα της Ν Κορεας δεν ειναι δυσκολο να ακουλουθησει. Θελει ομως πειθαρχια και δουλεια, αλλα κυριως πειθαρχια που δεν εχουν οι Ελληνες. Περιεργως οι Τουρκοι μια χαρα εχουν στοχους και εχουν αναπτυξει βιομηχανια μεσα σε λιγα χρονια παροτι σαν λαος εχει τοσα μειον αλλα φαινεται οτι εχουν και πολλες αρετες για να φτασουν απο 40 χιλ εισβολεις στα 80 εκατ σημερα.
-
Μεχρι χθες δεν ειχαμε πετρέλαια και φυσικο αεριο στο υπεδαφος, μολις μπηκαμε στα μνημονια εμφανιστηκαν . Ολα τα εργοστασια τα Ελληνικα εκλεισαν εσκεμμένα , (αλλά εκει φταινε μονο οι συνδικαλιστές ) Οσοι εφευρέτες Ελληνες ανακαλυψαν κατι , αποτάνθηκαν στην κυβερνση και ολες οδηγηθηκαν σε αλλες χωρες ή θάφτηκαν. Καμια ξενη εταιρεια δεν επενδυει στην Ελλαδα. Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη ξαφνηκα θαφτηκε κι αυτος και ποτε δεν μαθαμε τι ηταν τελικα. Αρχαιολογοι λενε μας εμποδιζουν να βρουμε τον ταφο του Μ Αλεξανδρου κτλ. Το ονομα Μακεδονια δοθηκε σε αλλη χωρα. Λαθρομεταναστες ερχονται απο παντου και παίρνουν επιδοματα κι ο Ελληνας ειναι ξεχασμενος. Η θρησκεια του Ελληνα διώκεται οπως και η γλωσσα του
. Αν πιστευετε οτι ολα αυτα (και απειρα ακομα που δεν τα θυμαμαι αυτη την στιγμη), ειναι αποτελεσμα διεθνων σχεσεων και επαφων με αλλες χωρες οκ, πιστεψτε το.
-
Lap wrote:
Α καλά αν κόστιζε το allure 15 χηνες φυσικά για αυτό να πήγαινες.
Τόσο έβγαινε...αλλά υπήρχαν ελάχιστα (έτσι μου είπαν) και πουλήθηκαν όλα.
Στο κολλητό μου κάνανε προσφορά το 3008 active grip +καμερα οπισθοπορειας από 33 νομίζω 24 ετοιμοπαραδοτο
-
Ρε τι απαξιωση ειναι αυτη.... δηλαδη νιωθει μ@@@ς ο προηγουμενος με τα 33;
Εγω εχω σκυλιασει αππ την ζηλια που εχει καλυτερο εξοπλισμο με τα ιδια χρήματα το fl, σκεψου να εχουν διαφορα ενα ολοκληρο αυτοκινητο πολης. Ενα dacia sandero διαφορα !!!!!
-
Ρε τι απαξιωση ειναι αυτη.... δηλαδη νιωθει μ@@@ς ο προηγουμενος με τα 33;
Εγω εχω σκυλιασει αππ την ζηλια που εχει καλυτερο εξοπλισμο με τα ιδια χρήματα το fl, σκεψου να εχουν διαφορα ενα ολοκληρο αυτοκινητο πολης. Ενα dacia sandero διαφορα !!!!!
Σίγουρα νιώθουν έτσι όσοι ψωνίζουν ακριβά, αλλά έχουν και την ευθύνη τους που εκτινάσσονται οι τιμές. Οπότε πληρώνουν ένα σφάλμα τους κατά μία έννοια. Γιατί η τιμή στο ταμπελακι κάθε προϊόντος, είναι το μέγιστο ποσό που είναι κάποιος διατεθειμένος να πληρώσει για να το αποκτήσει. Κι έτσι χαλάει η πιάτσα...
Εντάξει, ο αγοραστής με leasing είναι άλλη περίπτωση, αλλά όποιος πληρώνει απ τη τσέπη του και μάλιστα δανείζεται και δεν διστάζει να δώσει αυτά τα ποσά... ποιος του φταίει;
24-25 χιλιάρικα είχε φουλ & αυτόματο το SX4 την ίδια εποχή με τα 33, αλλά μπρος στα κάλη τί ναι ο πόνος...
Εγώ στα 25 χιλιάρικα δεν θα αγόραζα ποτέ το Aircross που πήρα...
-
Μεχρι χθες δεν ειχαμε πετρέλαια και φυσικο αεριο στο υπεδαφος, μολις μπηκαμε στα μνημονια εμφανιστηκαν . Ολα τα εργοστασια τα Ελληνικα εκλεισαν εσκεμμένα , (αλλά εκει φταινε μονο οι συνδικαλιστές ) Οσοι εφευρέτες Ελληνες ανακαλυψαν κατι , αποτάνθηκαν στην κυβερνση και ολες οδηγηθηκαν σε αλλες χωρες ή θάφτηκαν. Καμια ξενη εταιρεια δεν επενδυει στην Ελλαδα. Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη ξαφνηκα θαφτηκε κι αυτος και ποτε δεν μαθαμε τι ηταν τελικα. Αρχαιολογοι λενε μας εμποδιζουν να βρουμε τον ταφο του Μ Αλεξανδρου κτλ. Το ονομα Μακεδονια δοθηκε σε αλλη χωρα. Λαθρομεταναστες ερχονται απο παντου και παίρνουν επιδοματα κι ο Ελληνας ειναι ξεχασμενος. Η θρησκεια του Ελληνα διώκεται οπως και η γλωσσα του
-
που είναι τα Ελληνικά πετρέλαια; Πόσο κοστίζει η εξόρυξη και πόσο μεγάλα είναι τα κοιτάσματα;
-
ποίος έκλεισε τα Ελληνικά εργοστάσια; Πότε; Ποιο; Γιατί;
-
ποίοι Έλληνες εφευρέτες; Τι ανακάλυψαν;
-
πολλές ξένες εταιρίες επενδύουν στην Ελλάδα που έχει ένα από τα χειρότερα νομικά και γραφειοκρατικά πλαίσια σε όλη την Ευρώπη, αλλά αν επενδύουν ξένες εταιρίες, δεν είναι σε αντιδιαστολή ότι κερδίζουν τα ξένα κεφάλαια; Σε έχασα τελείως εδώ..
-
ο λόφος Καστα ανασκάπτεται για πάνω από 70 χρόνια, δεν έχει τίποτα μυστικό. Το ότι η Περιστεριαδα εξελίχθηκε στα καλύτερα χρόνια των μνημονίων, πάλι δεν παίζει ρόλο..σε ξαναχανω..
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Τύμβος_Καστά
-
οι ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ο Μέγας Αλέξανδρος θάφτηκε στην Αλεξάνδρεια, αλλά κ να βρεθεί, τι θα αλλάξει στη ζωή σου; Ότι ήταν να κάνει αυτός το έκανε.
-
Μακεδονία είναι γεωγραφικός προσδιορισμός, το ότι αναγκάστηκε ένα ολόκληρο έθνος και κράτος (αυτοί) να προσδιοριστεί από ένα ξένο (εμείς) είναι μοναδικό φαινόμενο στην παγκόσμια ιστορία και διπλωματία και η μοναδική διπλωματική νίκη που έχει πετύχει η Ελλάδα τα τελευταία 30χρονια. Μακεδονία υπήρχε πριν την Ελλάδα επίσης. Ελληνικό κράτος δημιουργήθηκε το 1830, Μακεδονία σαν προσδιορισμός υπάρχει χιλιάδες χρόνια και ζούσαν αμέτρητες εθνότητες στα φυσικά της σύνορα. Επίσης η Μακεδονία είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι η Ελληνική (που έγινε Ελληνική μετά την Μικρασιατική καταστροφή ουσιαστικά).
-
οι Έλληνες είναι οι πρώτοι 'μετανάστες', όταν κατέβηκαν από τα βόρεια, υπέταξαν τους αυτόχθονες και εγκαταστάθηκαν στα νότια της χερσονήσου του Αίμου (οικόπεδα!). Μετά γύρισαν όλη τη Μεσόγειο και Εύξεινο Πόντο και ίδρυσαν αποικίες (και αποικιοκράτες!), μετά με τον Μέγα Αλέξανδρο επέβαλαν τον Ελληνιστικό πολιτισμό τους σε ντουζίνες διαφορετικών εθνοτήτων (και δυνάστες!), αργότερα που ξέπεσαν για χιλιάδες χρόνια είχαν πάει σε όλο το γνωστό κόσμο - μετανάστες, πήγαν πάλι μετά τη βιομηχανική επανάσταση σε διάφορες χώρες και μετά τον Β παγκόσμιο, και μετά με την κρίση, και ακόμη και τώρα φεύγει κόσμος.
-
ποιός ξέχασε τον Έλληνα; Έπρεπε κάποιος να τον θυμηθεί; Τι φάση;!
-
ποιός διώκει τη θρησκεία σου; Υπάρχει ανεξιθρησκεία νόμιζα..
-
η Ελληνική γλώσσα (και η αρχαία) διδάσκεται δυσανάλογα πολύ σε σχέση με τη σημαντικότητα της (πολύ μικρή, κυρίως τα αρχαία έχουν επιστημονική και φιλολογική αξία) και τον πληθυσμό που την ομιλεί (διάλεκτοι σε κάποιες χώρες έχουν περισσότερους ομιλητές από ότι τα Ελληνικά). Γνωρίζω πολλούς Γερμανούς, Άγγλους, Γάλλους που μιλούν ή μαθαίνουν Ελληνικά, εσύ πόσες γλώσσες μιλάς;
-
-
Εχεις πολυ θρασος...Χθες με ειρωνευοσουν, δεν σου βγηκε και σημερα το πηρες αλλιως.Και παλι το πας επι προσωπικου. Οτι θελω πιστευω, οσες γλωσσες θελω μιλαω, δεν σε αφορα. Πιστευεις οτι θα κατσω να ασχοληθω να απαντησω σε ολα αυτα, που τα περισσοτερα μαλλον θα τα βρεις ψάχνοντας στο ιντερνετ ?? Πιστευε οτι θες , πραγματικα, απαξιώ να ασχοληθω μαζι σου. Κερδισες
-
Alexandros. K Dublin θεωρώ πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, ότι η Ελλάδα (πολιτικοί) δεν θέλουν να πάμε μπροστά ισχύει και θα το τεκμηρίωση με παράδειγμα 2 ημερών. Μένω Άρτα εκτός από την δουλειά ασχολούμαι με την γεωργία (ακτινίδια). Η Ιταλία τα τελευταία χρόνια έχει πάθει ζημιά στα ακτινίδια της και έρχεται αγοράζει τα δικά μας αλλά και να ανακάμψει πάλι θέλει τα δικά μας γιατί έχουμε καλύτερη ποιότητα τουλάχιστον για 5 χρόνια,απο όταν ήρθαν πληρώνουν Cash και σε τιμή πολύ καλή, φέτος λοιπόν λόγω καιρικών συνθηκών λόγω covid (αύξηση κατανάλωσης νομίζω 20% στο εξωτερικό) οι τιμές είναι παρά πολύ καλές μα πάρα πολύ. Πήγαν λοιπόν 3 με 4 μεγάλο έμποροι και βρήκαν ένα παραθυράκι να μην μπορούν οι Ιταλοί να φέρουν τα μεγάλα τελάρα που έχουν και θα πρέπει αν θέλουν να κάνουν εδώ συσκευασία κάτι που δεν γίνεται γιατί 2 που ξέρω εγώ έχουν κάνει εγκαταστάσεις τουλάχιστον 2 million στην Ιταλία, τι έγινε λοιπόν? Φύγανε όλοι και θα έρθουν αν αλλάξει κάτι, τι ακολούθησε μετά? Οι μεγάλο έμποροι ρίξανε την 10λεπτα το κιλο. Και επιταγές 3μηνες 6μηνεε Το παράλογο της υποθεσης, τα τελάρα αυτά απαγορεύεται να έρθουν άδεια και να φύγουν γεμάτα αλλά να έρθουν γεμάτα και να φύγουν άδεια επιτρέπεται. Μιλάμε αυτή την στιγμή γίνεται χαμός και φοβάμαι πως θα γίνει σίγουρα κακό.
ΤΙΜΕΣ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ