Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Kamiq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Kamiq
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 41
    • 42
    • 34 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    826
    21902
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Πάντως ειδικά όταν συγκρίνουμε κινητήρες με διαφορετικά καύσιμα, βενζίνη και πετρέλαιο, μάλλον θα έπρεπε να βλέπουμε την παροχή ροπής και ισχύος όχι σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα σε κάθε σχέση του κιβωτίου, αλλά με τα Km/h που δίνει κάθε σχέση. Γιατί αυτό είναι και το πιο σημαντικό όσον αφορά την εμπειρία οδήγησης: τι ισχύ έχει διαθέσιμη ο οδηγός π.χ. με έκτη ταχύτητα και 150 Km/h. Το ότι ο ντίζελ θα είναι π.χ. στις 2500 στροφές και ο βενζινοκινητήρας στις 3500, δεν είναι αυτό κυρίως που ενδιαφέρει τον οδηγό, αλλά τα αποθέματα ισχύος σε μια δεδομένη ταχύτητα.

      Ελπίζω να έγινα κατανοητός, αν και δεν είμαι σίγουρος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • P
        peta last edited by

        να το βάλω στο 814.(200 vs 140 άλογοισχύς).

        Το πρόβλημα είναι που θα βρω σασμάν με 200 ταχυτητες..

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • E
          elpa02 last edited by

          Χοντρικα θα ελεγα οτι την επιταχυνση απο σταση την καθοριζει η μεγιστη ροπη του κινητηρα και η ισχυς που εχει σε αυτες τις στροφες ενω η επιταχυνση απο δεδομενη ταχυτητα εξαρταται  απο την μεγιστη ισχυ του. Η κλιμακωση του κιβωτιου προφανως πρπει να ειναι τετοια που να εξυπηρετει αυτα τα ζητουμενα. Προφανως μικρος  πολυστροφος κινητηρας με λιγη ροπη αλλα αρκετη ισχυ χρειαζεται  πολλες κοντες σχεσεις και το αντιθετο ενας με μεγαλη ροπή.

          και για να ξαναγυρισω απο εκει που ξεκινησε η κουβεντα στο βιντεακι που συγκρινει τα 2 αυτοκινητα, οπως ειχα ποσταρει πισω δε μου κανει εντυπωση που τα δειχνει να ειναι πιο κοντα στα 0-100 με την εννοια οτι ειναι αναμενομενο. Στα πρωτα χλμ ολο το εργο καταναλωνεται σχεδον αποκλειστικα στην μετακινηση της μαζας του οχηματος απο σταση- μεγιστη αδρανεια- και απαιτειται ροπη ενω μετα που αυξανεται εκθετικα με την ταχυτητα  η αντισταση στην κινηση του οχηματος και η αδρανεια εχει 'μετατραπει' απαιτειται ισχυ για το παραπανω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            harisma23 last edited by

            Βρε συ, έχουμε πει ότι το βίντεο είναι πειραγμένο! Τα δύο αυτοκίνητα τα χωρίζει άβυσσος στο 0-100, τόσο στα επίσημα νούμερα όσο και στα τεστ (βλέπε zeperfs). Τι θεωρίες είναι αυτές που μας λες;

            Υ.Γ.: Έχεις 1.6 TDi;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              super-t last edited by

              8,4 s δίνει η Skoda στην βενζίνη, 10,4 s στο πετρέλαιο, τι συζητάμε ακόμα για αυτό το Kamiq και το βίντεο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Όποιος δεν καταλαβαίνει ότι αυτό που μετράει στις επιδόσεις είναι η ισχύς, η ιπποδύναμη δηλαδή, (αρκεί φυσικά να δουλεύεις το μοτέρ στην καλή περιοχή του), τσάμπα ασχολείται με την αυτοκίνηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • D
                  dublin last edited by

                  Κάτι για το Kamiq θα μάθουμε; Κυκλοφορεί το μοντέλο σιγά σιγά, το βλέπω όλο κ περισσότερο. Κάνας αγοραστής να μας πει εντυπώσεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nikond @71spyros last edited by

                    Καλησπερα

                    Μολις πηρα το 1000αρι 116 ιππους ambition kamiq, και η καταναλωση ειναι πολυ υψηλη....

                    Εντος πολης γυρω στα 7,5-8.5 εκτος πολης γυρω στα 10.

                    Με προσεγμενη οδηγηση παντα

                    Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει? Απενεργοπιοημενο το aircontition

                    Νέος αγοραστής του Kaimq και γω (1.0 116 PS) και με αφορμή αυτό το σχόλιο, έχω να σημειώσω και γω ότι στα πρώτα 150 χλμ που έχω κάνει η κατανάλωση μέσα στην πόλη και με μέτρια κίνηση και ήπια οδήγηση κυμαίνεται γύρω στο 10-12. Να πω την αλήθεια την περίμενα πιο χαμηλά, δεδομένου ότι με το seat cordoba 1.4 100 PS που είχα ήταν γύρω στο 8. Λόγω καραντίνας δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να το δοκιμάσω ακόμα σε ανοιχτό δρόμο.

                    Επίσης, μετά από κάποια μηνύματα που μου έβγαλε για χαμηλή μπαταρία πήγα αντιπροσωπεία και τη μέτρησαν κάτω από 80% χωρίς να μου πουν ακριβώς πόσο είναι. Μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό κι ότι θα φορτίσει όταν θα κάνω περισσότερα χλμ. Δεν είναι λίγο περίεργο μετά από τόσα χλμ να μην έχει φορτίσει σε ικανοποιητικό ποσοστό; Έχω την εντύπωση ότι αυτό επηρεάζει και τη λειτουργία του start/stop γιατί δε δουλεύει πάντα.

                    Και τέλος μια απορία για την πίεση των ελαστικών. Στο σχεδιάγραμμα που έχει στο πορτάκι του ρεζερβουάρ δείχνει τις πιέσεις για μερικώς και πλήρως φορτωμένο αμάξι. Αν το αμάξι είναι τελείως άδειο ποιες είναι οι ενδεδειγμένες πιέσεις; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν 33 και στα τέσσερα λάστιχα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • K
                      kapelis last edited by

                      Κατανάλωση 7.5 εντός πόλης λογικό. Εκτός 10 δεν παίζει με τίποτα! Μόνο αν έχεις μέσες ωριαίες πάνω από 130χλμ/ώρα.

                      Στο θέμα μπαταρία..... κάποια αυτοκίνητα έχουν μείνει για καιρό στοκαρισμενα, αν ήταν και σε μπαταρία για κάποιο λόγο..... εξηγείται. Μικρότερη πιθανότητα διαφυγής από κάτι που καταναλώνει ενέργεια. Ρίξε μια ματιά βδομάδα παραγωγής ελαστικών για να δεις ποτέ παράχθηκε το αυτοκίνητο στο περίπου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        giorgos_i20 last edited by

                        Μήπως ψώνισε καμιά ελαττωματική παρτίδα μπαταριών το vag?

                        Πριν καμιά 10αριά μέρες δεν έμεινε από μπαταρία και ο Στέφου πάνω στη δοκιμή του νέου γκολφ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • N
                          nikond @giorgos_i20 last edited by

                          Μήπως ψώνισε καμιά ελαττωματική παρτίδα μπαταριών το vag?

                          Πριν καμιά 10αριά μέρες δεν έμεινε από μπαταρία και ο Στέφου πάνω στη δοκιμή του νέου γκολφ?

                          Ναι την είδα και γω αυτή τη δοκιμή και έκανα την ίδια σκέψη!

                          Πιστεύεις δηλαδή οτι μετά απο 100χλμ που έχω κάνει, θα έπρεπε να έχει φορτίσει η μπαταρία;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nikond @kapelis last edited by

                            Κατανάλωση 7.5 εντός πόλης λογικό. Εκτός 10 δεν παίζει με τίποτα! Μόνο αν έχεις μέσες ωριαίες πάνω από 130χλμ/ώρα.

                            Στο θέμα μπαταρία..... κάποια αυτοκίνητα έχουν μείνει για καιρό στοκαρισμενα, αν ήταν και σε μπαταρία για κάποιο λόγο..... εξηγείται. Μικρότερη πιθανότητα διαφυγής από κάτι που καταναλώνει ενέργεια. Ρίξε μια ματιά βδομάδα παραγωγής ελαστικών για να δεις ποτέ παράχθηκε το αυτοκίνητο στο περίπου.

                            Γενικά δεν το πατάω καθόλου το γκάζι και στροφές μέχρι 2800-3000 το πολύ προς το παρόν. Αλλά η κατανάλωση μέσα στην πόλη δε λέει να πέσει κάτω από 10. Μήπως θα στρώσει κάπως η κατάσταση όταν έχω κάνει τα πρώτα 1000χλμ;

                            Θα το τσεκάρω με τα λάστιχα και θα επανέλθω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kapelis last edited by

                              Έχω τον ίδιο κινητήρα, σε t cross και εχω κάνει 15,000 χλμ τέτοια μέση κατανάλωση δεν έχω δει ποτέ. Ούτε 9 μέση δεν έχω γράψει ποτέ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Είναι πολύ νωρίς και τα 150 και τα 1000 χλμ. για να δεις κατανάλωση.Ο κινητήρας ακόμα δεν έχει ανοίξει. Μετά τα 5.000χλμ. θα έχεις ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Με 100 χλμ χωρίς ανοιχτό δρόμο πως να φορτίσει το αμάξι ; 
                                  καταναλωση όλα τα ζορισμένα τουρμπακια σε βαριά αμαξώματα θα βγάλουν σε συνθήκες αστικής κίνησης γύρω στο 10 ίσως και παραπάνω. 
                                  εκτός πόλης θα στρώσει μετά τα 5000 χμλ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • N
                                    nikond last edited by

                                    Για την πίεση των ελαστικών σε άδειο αμάξι τι λέτε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • G
                                      gmag @iceman7 last edited by

                                      Εγώ πάντως με αντίστοιχο κινητήρα 1.0 ecoboost όχι mh στο focus όταν το έστρωνα είχα γύρω στα 6 και τώρα 1.5 χρόνο μετά είμαι στα 6.4 και κινούμαι στην πόλη κυρίως. Μεγάλο ρόλο πάντως παίζει και η πίεση των ελαστικών.

                                      Με 100 χλμ χωρίς ανοιχτό δρόμο πως να φορτίσει το αμάξι ; 
                                      καταναλωση όλα τα ζορισμένα τουρμπακια σε βαριά αμαξώματα θα βγάλουν σε συνθήκες αστικής κίνησης γύρω στο 10 ίσως και παραπάνω. 
                                      εκτός πόλης θα στρώσει μετά τα 5000 χμλ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nikond last edited by

                                        Χρόνια πολλά σε όλους!

                                        Δυστυχώς, μόλις στον 2ο μήνα και έχω το εξής θέμα. Ξαφνικά βγαίνει ενα μήνυμα στο infotainment 'η προστασία των εξαρτημάτων ειναι ενεργοποιημενη' και φαίνεται να κλειδώνουν τα πάντα. Το ραδιόφωνο σταματάει να παίζει, η καμερα οπισθοπορειας δεν ανοίγει και πριν προλάβω να ελέγξω και τα υπόλοιπα, κάνει αυτόματα επανεκκίνηση και φτιάχνει μονο του. Την πρώτη φορά το έκανε ενώ οδηγούσα και τη δεύτερη όταν έβαλα μπροστά τον κινητήρα.

                                        Κάπου διάβασα ότι έχει σχέση με ενα αντικλεπτικό σύστημα που έχει για να μη λειτουργεί ένα εξάρτημα σε αλλο αυτοκίνητο από αυτό που τοποθετήθηκε αρχικα.

                                        Το εχει αντιμετωπίσει κάποιος αλλος; Να ανησυχώ; Γιατι εμένα δε μου φαίνεται για κάτι απλό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Λύνεται με update πήγαινε αντιπροσωπεία.

                                          i30 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikond @georgemit last edited by

                                            Λύνεται με update πήγαινε αντιπροσωπεία.

                                            Όντως έχει τύχει και σε άλλους κάτι αντίστοιχο;

                                            Ξέρεις ποια είναι η τελευταία έκδοση που πρέπει να έχει πάνω;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 34 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr