-
Αυτό που περιγράφεις είναι ο αρμός μεταξύ των κομματιών της γέφυρας και όντως εκεί φαίνονται οι μετατοπίσεις του ημιάκαμπτου. Θέλει προσοχή, αν πήγαινες με πιο πολλά ίσως να είχε θέμα (ή να υπήρχε επέμβαση των ηλεκτρονικών...)
-
Κανόνισα για δεύτερο τεστ ντραιβ με το πεζο, να το βγαλω αττικη οδο να δω πως παει , γιατι πολυ καλη η τεχνολογια που με εντυπωσιασε , αλλα σε λιγο καιρο σκεφτομαι πως δε θα δινω σημασια. Επισης η αληθεια ειναι οτι δε με τρελανε ουτε η αλλαγη των ταχυτητων, μου φανηκε πιο smooth στο juke. Η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ ψειρας, αλλα 22k στη σημερινη εποχη ειναι πολλα για να μη κοιταζω εκτενως τα 2 αμαξια.
-
Όπως τα λες είναι . Τα 3d όργανα μετά απο 1000 χλμ δεν θα σου κάνουν καμία αίσθηση.
Ο λεβιές ταχυτήτων , το κράτημα , οι κλίσεις , η ηχομόνωση , το τιμόνι , τα φρένα θα είναι εκεί για πάντα να σου θυμίζουν την επιλογή σου.
Φυσικά και τα συστήματα ασφαλείας εφόσον φυσικά δουλεύουν όλα όπως την πρώτη μέρα και μέρα από 5 χρόνια. Αλλιώς και αυτά βαρίδια γίνονται στο πέρασμα του χρόνου.
Γενικά μιλάω δεν υπονοω κάτι για το 2008.
Αν και αλήθεια είναι ότι η στροφή του psa στον ημιακαμπτο ανεξάρτητου τιμής μόνο αρνητικά συναισθήματα δημιουργεί. Δεν μπορεί να ζητάς 33 χιλιάδες στο 2008 και 37 στο 3008 για ένα αμάξι με τα πάντα όλα και πίσω να μου βάζεις ημιακαμπτο!
Σε αυτά τα λεφτά βάζεις πολλαπλούς χωρίς να κόψεις τπτ από την ποιότητα του εσωτερικού ή το φόρτωμα του εξοπλισμού. Είναι τόσο φουσκωμένες οι τιμές που χωρούν τα πάντα.
Το σιβικ , xceed, Sportage, toucson, i30, kuga , πως μπορούν σε αυτά τα λεφτά και οικομικοτερα να τα χωράνε όλα; Τόσο πολύ κοστίζουν ποια αυτά τα πλαστικά στην πεζω , οι δύο ψηφιακες οθόνες και ο ωραίος εξωτερικός σχεδιασμός;
Οκ αρέσουν εμφανισιακά τα αμάξια σας κουκλια είναι ε μπείτε λίγο και στην ουσία και σταματήστε το άρμεγμα!!!
Τα 31.9 που έχει το 1.5 130 αλιρ αυτόματο είναι στα όρια του θράσους για b crossover με ημιακαμπτο και δικινητο!
Μια ματιά να δεις τι παίρνεις με 32 χιλιάδες φτάνει.
Φυσικά οι 9/10 από τις πολλες πωλήσεις του 2008 φαντάζομαι στην Ελλάδα δεν είναι σε αυτή την εκτέλεση αλλά στο ακτιβ 1.2 και 1.5 100 που κοστίζει 10 χιλιάδες λιγότερα.
ΥΓ: ευτυχώς που δεν υπονοω κάτι για το 2008! χιχιχ
-
Δεν κοστίζουν πολύ περισσότερο οι πολλαπλοί αλλά δεν έχουν λόγω να το κάνουν (βάζουν στην DS7 για να ξεχωρίσει)....αφού είναι πρώτα σε πωλήσεις και έτσι. Γιατί να βάλλουν κάτι πιο ακριβό και να μειώσουν το κέρδος τους, εφόσον το 95% των αγοραστών δεν ασχολείται με τέτοια θέματα, μην κοιτάς που εμείς εδώ το συζητάμε. Ο μέσος αγοραστής δεν έχει ιδέα από αναρτήσεις και τέτοια, άλλα πράγματα κοιτάει.
ΥΓ: έχουμε γράψει αρκετές φορές για έρευνα που είχε γίνει και κοντά στο 80% των ιδιοκτητών BMW 1 series πίστευαν ότι έχει μπροστά κίνηση (μιλάω για τις προηγούμενές γενιες)....ενδεικτικό του πόσο ασχολούνται οι αγοραστές με αυτά τα θέματα.
-
[quote=Tkin73
ΥΓ: ευτυχώς που δεν υπονοω κάτι για το 2008! χιχιχ
[/quote]Για το 2008 μιλούσες? Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα. Πάντως πέρα από την πλάκα θα συμφωνήσω μαζί σου όχι μόνο για το 2008 αλλά για όλα τα αυτοκίνητα νομίζω το έχουν ψιλοξεφτιλησει. Παλιότερα χρειαζόμουν εγγυητη σε λίγο θα το κάνουν να βάζεις υποθήκη το σπίτι για να αγοράσεις αμάξι.
-
Είναι που περιμέναμε να αλλάξει η πολιτική κατάσταση να ανασαίνει η αγορά να πέσουν τα επιτόκια να γίνουν πιο εύκολα τα δάνεια. Και εδώ και 1 1/2 χρόνο τα επιτόκια στα αμάξια έχουν ανεβεί και εκεί που φαίνεται ότι έπεσαν είναι γιατί κάποιοι δεν διαβάζουν τα ψιλά γράμματα.
Φυσικά όλα τα φορτώνουμε στην 'πανδημια' και καθαρίζουμε!
-
Όπως τα λες είναι . Τα 3d όργανα μετά απο 1000 χλμ δεν θα σου κάνουν καμία αίσθηση.
Ο λεβιές ταχυτήτων , το κράτημα , οι κλίσεις , η ηχομόνωση , το τιμόνι , τα φρένα θα είναι εκεί για πάντα να σου θυμίζουν την επιλογή σου.
Φυσικά και τα συστήματα ασφαλείας εφόσον φυσικά δουλεύουν όλα όπως την πρώτη μέρα και μέρα από 5 χρόνια. Αλλιώς και αυτά βαρίδια γίνονται στο πέρασμα του χρόνου.
Γενικά μιλάω δεν υπονοω κάτι για το 2008.
Αν και αλήθεια είναι ότι η στροφή του psa στον ημιακαμπτο ανεξάρτητου τιμής μόνο αρνητικά συναισθήματα δημιουργεί. Δεν μπορεί να ζητάς 33 χιλιάδες στο 2008 και 37 στο 3008 για ένα αμάξι με τα πάντα όλα και πίσω να μου βάζεις ημιακαμπτο!
Σε αυτά τα λεφτά βάζεις πολλαπλούς χωρίς να κόψεις τπτ από την ποιότητα του εσωτερικού ή το φόρτωμα του εξοπλισμού. Είναι τόσο φουσκωμένες οι τιμές που χωρούν τα πάντα.
Το σιβικ , xceed, Sportage, toucson, i30, kuga , πως μπορούν σε αυτά τα λεφτά και οικομικοτερα να τα χωράνε όλα; Τόσο πολύ κοστίζουν ποια αυτά τα πλαστικά στην πεζω , οι δύο ψηφιακες οθόνες και ο ωραίος εξωτερικός σχεδιασμός;
Οκ αρέσουν εμφανισιακά τα αμάξια σας κουκλια είναι ε μπείτε λίγο και στην ουσία και σταματήστε το άρμεγμα!!!
Τα 31.9 που έχει το 1.5 130 αλιρ αυτόματο είναι στα όρια του θράσους για b crossover με ημιακαμπτο και δικινητο!
Μια ματιά να δεις τι παίρνεις με 32 χιλιάδες φτάνει.
Φυσικά οι 9/10 από τις πολλες πωλήσεις του 2008 φαντάζομαι στην Ελλάδα δεν είναι σε αυτή την εκτέλεση αλλά στο ακτιβ 1.2 και 1.5 100 που κοστίζει 10 χιλιάδες λιγότερα.
ΥΓ: ευτυχώς που δεν υπονοω κάτι για το 2008! χιχιχ
χαχα! και όμως ήσουν πολύ μαλακός σε σχέση με το παρελθόν!
Θα συμφωνήσω και εγώ ότι τα 32.000 είναι ανεπίτρεπτα, έπρεπε να είχαν μία έκδοση στα 26.500 Allure diesel 100 άλογα αυτόματο, και τότε θα ήταν 'οκ', στο περίπου, δηλαδή..απλά και τα άλλα τα φθηνά, οι πολύ καλές εκδόσεις τους είναι πολύ υψηλά (π.χ πρόσφατο Captur vs Kamiq στον Μαρεκ με 32.000ευρώ και τα 2). Δηλαδή, οκ, να πληρώσω 1.000 - 1.500 ευρώ premium για να χαίρομαι το 3D, τη σχεδίαση που τη θεωρώ την καλύτερη της κατηγορίας, και τα πολλαπλά ντουλαπάκια παντού και την ψηλή κονσόλα με το i-cockpit που επίσης το θεωρώ το καλύτερο σύστημα αυτή τη στιγμή, αλλά δώσε μου την ευκαιρία να το πάρω αυτόματο τουλάχιστον. Εκεί θεωρώ μεγάλο φάουλ της Peugeot, και θα φανεί και σε πωλήσεις, γιατί σε αυτά τα λεφτά, παίρνεις αυτόματο Captur ή Kamiq και αυτό όντως μετράει σε πολλούς. Εγώ που δεν είμαι φίλος του αυτομάτου, και τώρα που είχα έτοιμο να κλείσω scooter, σκέφτομαι μήπως πάρω μεγάλη μηχανή τελικά, δεν με ένοιαξε τόσο, αλλά υπάρχει μεγάλη μερίδα αγοραστών που θα πάει σε άλλη επιλογή.
Γενικά πάντως βλέπετε ότι υπάρχει αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων, που εξηγείται και από τον πληθωρισμό, και ότι η χώρα μας έμεινε 15 χρόνια πίσω, ενώ άλλες χώρες πολύ λιγότερο. Τα 15.000ευρώ του σήμερα, δεν είναι τα ίδια με 15 χρόνια πριν, έτσι και στο αυτοκίνητο. Εγώ θυμάμαι που πήρα το C3 13.000 στη μεσαία έκδοση (με κάτι ψηλά έξτρα, 12.500 έκανε το αυτοκίνητο), και με λίγο ακόμη έπαιρνες με τη Zenith οροφή και τα πάντα όλα, και μετά από λίγα χρόνια έδωσα τόσα περίπου για μεταχειρισμένο B max (καινούργιο τότε το B max έκανε όσο κάνει το 2008 Αctive τώρα) και έπειτα πήρα το 2008. Τώρα στα 13.000 δεν παίρνω μεσαία έκδοση πετρελαίου C3..
σημείωση: πάντα μιλάω για πετρέλαια, δεν κοιτώ καν άλλα καύσιμα και τιμές τους.
-
Κακος δεν κοιτάς, π.χ το έργοστασιακο υγραέριο είναι κάπου στα 20% φθηνότερο σε κοστος κίνησης από το πετρελαιο και δεν έχει φίλτρα μικρό σωματιδίων για θέματα μέσα στην πολη.
-
Πάντως όποιος έχει φετίχ με τους πολλαπλούς υπάρχουν Duster 4κούνητα, 500Χ, kuga,Tiguan για όλα τα βαλάντια και γούστα. Υπερτιμολογημένα τα Πεζώ σε κάποιες εκδόσεις όμως αυτό δε τα εμποδίζει να πουλάνε σα τρελά....
-
Πουλάνε στην Ελλάδα τουλάχιστον το 2008 μέχρι 20-22 χιλιάδες. Ξωνιζουν κλασικά μούρη και μόνο. Από έξω κούκλα από μέσα πανούκλα ( ακτιβ)
-
Πέρασα σήμερα κ πήρα μια προσφορά στην έκδοση 1.2 100 ίππους allure με έκπτωση λέει χίλια ευρώ κ δώρο το χρώμα βγαίνει στα 22.100, μπήκα λοιπόν στο σάιτ της Peugeot έβαλα την έκδοση που είχα δει κ μου έβγαλε τιμή 22.400 χωρίς να αναφέρει για έκπτωση χιλίων ευρώ.. Το δωρεάν χρώμα το έβγαλε.
Κάτι άλλο οι κινητήρες βενζίνης με 100 και 130 ίππων είναι ίδιοι αλλά με διαφορετική χαρτογράφηση; Στην allure έκδοση με τους 130 ανεβαίνει συν 2 χιλιάρικα.
-
Συμφωνα με τον τιμοκαταλογο ανεβαίνει 3100 ευρω η οποια είναι σημαντικη διαφορά παίρνεις βέβαια 30 ιππους παραπανω 3 κιλά ροπης+10 χλμ τελικής και 2 δευτερα πιο γρηγορο 0-100.
Επειδη η διαφορά στο χρηματικο είναι σημαντικη καλο είναι να κάνεις τεστ το 100 να δεις αν εχει επαρκες τραβηγμα που καλυπτει τις ανάγκες σου ισως σε γλιτώσει απο το σημαντικό επιπλέον κόστος. Και τα 3000 είναι στην τιμη μετρητοις γίνονται σχεδόν 4000 αν πας με μακρύ προγραμμα δόσεων.
-
Αγόρασα πρόσφατα το Allure του 2019 με 130 ίππους (96KW), αυτόματο, με 10.000 χλμ και ταξινόμηση 31/12/2019 (μην με προγκίξετε επειδή το νήμα είναι για το μοντέλο του 2020) και επειδή είχα οδηγήσει το ίδιο με τους 100, ομολογώ ότι είδα και ένιωσα τη διαφορά,
-
Μιλάς για το προηγούμενο μοντέλο ή για το τρέχων;
Εννοείται ότι άμα οδηγήσεις το 130 και μετά το 100 θα καταλάβεις διαφορά δεν τίθεται θέμα!
Για αυτό είπα στον φίλο να οδηγήσει το 100 μήπως το τράβηγμα του είναι επαρκές. Αυτό εξαρτάται από τις ανάγκες του και κακά τα ψέματα από τι αμάξι οδηγούσε ως τώρα. Αν προέρχεται από 75 άλογα ατμόσφαιρα τα 100 τούρμπο θα τουφανουν πύραυλος.
-
καλησπέρα παιδιά
μήπως έχει κάποιος υπόψιν του που μπορώ να βρώ κάλυμμα για το πορτ-παγκάζ???
αλλά δεν μπορώ να βρώ για το καινούριο μοντέλο......
-
καλησπέρα παιδιά
μήπως έχει κάποιος υπόψιν του που μπορώ να βρώ κάλυμμα για το πορτ-παγκάζ???
αλλά δεν μπορώ να βρώ για το καινούριο μοντέλο......
Η γνωμη μου ειναι να προτιμήσεις αυθεντικό... απο Κίνα μπορει να σου βγει πολύ καλό, μπορεί όμως και εντελώς μάπα.
δες εδω
https://eshop-peugeot.cz/gb/417-interior-accessories#/group-boot_fittings
έχω πάρει το βελουτέ για το προηγούμενο μοντελο και μετά απο 2,5 χρονια όταν το πλένεις είναι ακομα σαν καινούργιο
-
Μιλάς για το προηγούμενο μοντέλο ή για το τρέχων;
Εννοείται ότι άμα οδηγήσεις το 130 και μετά το 100 θα καταλάβεις διαφορά δεν τίθεται θέμα!
Για αυτό είπα στον φίλο να οδηγήσει το 100 μήπως το τράβηγμα του είναι επαρκές. Αυτό εξαρτάται από τις ανάγκες του και κακά τα ψέματα από τι αμάξι οδηγούσε ως τώρα. Αν προέρχεται από 75 άλογα ατμόσφαιρα τα 100 τούρμπο θα τουφανουν πύραυλος.
Νομίζω ότι διευκρίνισα ότι αγόρασα μεταχειρισμένο μοντέλο του 2019 που ταξινομήθηκε 31/12/2019. Προσθέτω ότι αναφέρομαι σε ένα από τα αυτ/τα που διαθέτει η Peugeot στα διευθυντικά της στελέχη και στη συνέχεια αυτά διατίθενται στην αγορά.
Ο 3κύλινδρος κινητήρας έχει 130 ίππους και, στην ουσία, επιβεβαίωσα όσα έγραψες για τη διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων.
-
Το οδήγησα κ μου φάνηκε μια χαρά αλλά στην ευθεία.. θέλω να πάρω κ δύο φίλους μου (4 άτομα συνολο) να πάμε κ σε κάποια ανηφοριτσα να δω πως τραβάει .
-
Πέρασα σήμερα κ πήρα μια προσφορά στην έκδοση 1.2 100 ίππους allure με έκπτωση λέει χίλια ευρώ κ δώρο το χρώμα βγαίνει στα 22.100, μπήκα λοιπόν στο σάιτ της Peugeot έβαλα την έκδοση που είχα δει κ μου έβγαλε τιμή 22.400 χωρίς να αναφέρει για έκπτωση χιλίων ευρώ.. Το δωρεάν χρώμα το έβγαλε.
Εγω ζητησα προσφορα διαδικτυακα απο 2 διαφορετικους αντιπροσωπους. Ειχα στειλει και στους 2 την ιδια διαμορφωση απο το site της Peugeot, η οποια οπως ειπες βγαινει στα 22.400. Εκει, σε ολα τα χρωματα λεει οτι ειναι χωρις χρεωση. Στις προσφορες που μου εστειλαν, η τελικη τιμη ηταν 22.900 και αναφερει ως προσθετο εξοπλισμο το χρωμα, στο τελος της προσφορας. Άρα, εχουν χρεωσει και οι δυο το χρωμα 500 ευρω; Βεβαια, ο ενας αναφερει οτι μπορω να επωφεληθω εως και 1600 ευρω αναλογα απο το χρωμα που θα επιλεξω (δλδ αν διαλεξω διαφορετικο απο αυτο που ειχα βαλει στην διαμορφωση;)
-
με το πεντακο οκτώ, χαίρεσαι στροφιδια ,πολλαπλοί, εξαιρετικός τάρανδος, στήσιμο κλπ. μέχρι και η γυναίκα κατάλαβε ότι 'ρε, αυτό στρίβει καλά' σε τυπικές στροφές γυρισμού στο σπιτι.
δεν παύει να δυσκολεύει την ζωή σου μέσα στην πόλη, αλλά τουλάχιστον στην επαρχία και καθημερινή χρήση είναι οκ.
έβγαλαν και ένα υβριδικό νομιζω με 360 hp. απαπα, δώσε και σε μένα θείο!
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)