-
Αν προτιμάς τις 17, κάνε μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία μήπως δέχονται να σου κρατήσουν τις 18άρες και να σου βάλουν τις 17άρες από ένα άλλο.
Τις 18 άνετα θα τις δώσουν σαν 'δώρο' ή έξτρα σε άλλον αγοραστή.
Δυστυχώς - στη Ford,αλλά νομίζω κι αλλού- αυτό δεν γίνεται.
Το δοκίμασα να το κάνω το 2015 με το Fiesta Τitanium που πήρα κι είχε 16' αντί για 15'. Ο πωλητής είναι γνωστός πάνω από 10 χρόνια,1ος ξάδερφος οικογενεικού φίλου και συναδέλφου μου,αλλά δεν μπορούσε να μου το κάνει.Μου είπε 'ότι extra υπάρχει να το βάλουμε σαν δώρο,αλλά να αλλάξει ζάντες πριν την παραλαβή δωρεάν, δεν μπορώ'. Κι όντως μου έκανε δώρο (πέρα από την έκπτωση μετρητών που έβαλε ως πωλητής) συναγερμό,αισθητήρες πίσω,πεντάλ αλουμινίου γνήσια,κουκούλα της ford,πλαστικό προστατευτικό χώρου αποσκευών του fiesta και μου είπε να βάλει και φυμέ πίσω -αλλά δεν ήθελα-. Τις ζάντες όμως όχι, ακόμη κι αν είναι χαμηλότερη ζάντα που θεωρείται φθηνότερος εξοπλισμός.
Προφανώς δεν μπορούν ή γιατί δεν έχουν πελάτες να κάνουν την τράμπα ή γιατί τώρα με τις εκπομπές ρύπων αλλάζει σε μερικά κι αυτό,οπότε θα πρέπει να κάνουν αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας,στα τέλη κ.τ.λ.
-
και εγω πιστευω ειναι δυσκολο να μου κανουν την τραμπα,γιατι ολοι θα το κανανε! απλα στην η st line και st line x ειναι που με καλυπτει εμφανησιακα και χαρακτηριστικα φυσικα και δεν θελω να τα αποριψω για να παω στην τιτανιουμ! 2 προβληματισμοι ενας ηταν η ζαντα με τις διαστασεις αν κοπαναει και ειναι εμφανη η διαφορα μεταξυ των εκδοσεων και 2ον για την καταναλωση μεταξυ 125 και 155 ,εχω διαβασει και δει απο ιδιοκτητες οτι ειναι μικρη εως μηδαμινη η διαφορα σε μεσο ορο,,ισχυει?
-
Νομίζω αν σε ενδιαφέρει η άνεση οι stline εκδόσεις της Φορντ δεν την υποστηριζουν. Αντίθετα θα την βρεις στις τιτανιουμ και ακτιβ. Οι st line προσφέρουν το έξτρα κράτημα στις στροφές για αυτόν που θα πιέσει παραπάνω το αμάξι προς τα όρια του και θα αναζητήσει την έξτρα πρόσφυση. Για το 95% των αγοραστών οι υπόλοιπες εκδόσεις βολεύουν καλύτερα.
Σωστά όσα λες, αλλά στο Puma πλέον titanium τέλος (εκτός από ελάχιστα κομμάτια που έχουν μείνει,αν έχουν μείνει ακόμα.)
-
Γιατί θα το κάνανε όλοι; Δε νομίζω να άφηναν τις 18 για 17 όλοι. Αρκετοί έχουν την εικόνα πάνω από την άνεση/κατανάλωση/κόστος.
Ωραία, αν δεν το κάνουν αυτοί σαν αντιπροσωπεία, ρώτα τους αν υπάρχει κάποιος άλλος που αγοράζει φθηνότερη έκδοση την ίδια περίοδο, να συνεννοηθείτε, αν συμφωνεί φυσικά, να κάνετε τράμπα μεταξύ σας μετά την αγορά.
-
Θα το ρωτήσω ναι δεν έχω να χάσω κάτι! Αλλά μου φαντάζει δύσκολο! Αλλιώς θα πορευτουμε με την 18αρα!μετα αν θέλω να την αλλάξω μόνος τον κόστος είναι μεγάλο?
-
Καλά μετά έχεις άπειρες επιλογές. Βάζεις ότι διάσταση θες και ό,τι μάρκα θες. Ακόμα και μεταχειρισμένες σε καλύτερη τιμή.
https://www.fordaccessories.gr/τροχοι/ζαντεσ-ελαφρου-κραματοσ?model=puma&year=2019
Ρίξε μια ματιά εδώ για κόστος καινούριων ζαντών Ford. Φυσικά αυτές είναι οι μέγιστες τιμές που μπορείς να τις βρεις.
-
Puma ST
Y.Γ. Μανία με τη μουσική, δε γίνεται να μην τη βάζουν μήπως ακούσουμε και λίγο κινητήρα..
-
Έχει κάποιος φίλος γνώση από αντιπροσωπεια ford προς βόρεια Αθήνα που να δινει ενδεικτικά γενικα καλές παροχές....
Έχει βάλει κάποιος το park assist στην έκδοση titanium ( αφού st line ακόμα δεν)και αν ναι με τι επιπλέον κόστος?
Πραγματικη κατανάλωση στην 125hp? Που πάει ο ΜΟ όρος σε νορμάλ Mode?
-
Puma ST
Μόλις έμαθα την τιμή (ανακοινώθηκε στους εμπόρους), από €35.700 σε λευκό χωρίς άλλα έξτρα.
Πάρα πολύ ακριβό πιστεύω, δεν αξίζει €10.000+ πάνω από το Φιέστα!
-
ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΟΟΟΟ
-
στα 35Κ θα παει απατο.
-
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Δηλαδή με ένα 'σωστό' χρώμα και το πακέτο με το μπλοκέ (γιατί δεν παίρνεις τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς το μπλοκέ) θα φτάνει τα €38.000, ίσως και παραπάνω!
-
Πολύ ακριβό και σε τιμή που μπαίνει ξεκάθαρα σε άλλα χωράφια..
Αν δεν έχεις θέμα με κυβικά, με 2.500 ευρώ λιγότερα παίρνεις το Focus ST (ο.κ το diesel, 2λιτρο) και με ακριβώς 2.000 ευρώ επιπλέον το Focus ST βενζίνη με τον 2.3, που είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο. Για να μην πούμε για SUV παραπάνω κατηγορίας (ακόμη και BMW).
-
25000€ στην Γερμανία,35000€ στην Ελλάδα.
Μάλιστα........
-
Ο φαν της μάρκας θα σου πει είναι πολλοί οι φόροι σε σχέση με έξω για αυτό πάει η τιμή εκεί που πάει.
Η κυρία αιτία όμως είναι ότι στην Ελλάδα οι εισαγωγείς λειτουργούν ως νταβατζηδες. Θες το ωραίο γκομενάκι που βγάζει γούστα; Θα το πληρώσεις το βίτσιο σου!
Έχω και αυτή που κάνει τα βασικά με 20000 !αλλά αν θες.... ελεύθερα πιασίματα πας στα 35000.
Δυστυχώς η αγορά καταναλωτικών προϊόντων και ειδικά πολυτελών έτσι λειτουργεί.
-
25000€ στην Γερμανία,35000€ στην Ελλάδα.
Μάλιστα........
Στη Γερμανία νομίζω το συγκεκριμένο (Puma ST) έχει 32.000-33.000.
-
teo mak wrote:
25000€ στην Γερμανία,35000€ στην Ελλάδα.
Μάλιστα........
Στη Γερμανία νομίζω το συγκεκριμένο (Puma ST) έχει 32.000-33.000.
-
Ο φαν θα βρει ένα σκασμο δικαιολογίες γιατί απλά έχει παρωπιδες.
Εγώ σαν απλός αγοραστής δεν μπορώ να το καταπιω το χάπι.
Τι χάπι δηλαδή..... αυτό είναι υπόθετο.
-
-
Ο φαν θα βρει ένα σκασμο δικαιολογίες γιατί απλά έχει παρωπιδες.
Εγώ σαν απλός αγοραστής δεν μπορώ να το καταπιω το χάπι.
Τι χάπι δηλαδή..... αυτό είναι υπόθετο.
+1
Στο ford.de είχε κάτι 25.000-26.000 για το st-line X 155,γι αυτό μου φάνηκε περίεργο τα 25.000 για το ST. Aλλά και μόνο ότι είναι πιο ακριβό (ακόμη και 4.000-5000) από Ευρώπη είναι εξωπραγματικό. Αν είναι όντως και 10.000 διαφορά είναι καθαρή τρέλα..
Ford Puma 2019