-
Καλησπέρα παιδια.
Για καινουργιο αυτοκίνητο ανάμεσα σε ford fiesta st-line και nissan micra techna(η ακριβη εκδοση) ποια είναι η γνώμη σας? Εμφανισιακα μου αρεσουν και τα 2. Το fiesta με κερδιζει στις επιδοσεις και στην οδηγικη συμπεριφορα ενω το micra μου αρεσει περισσοτερο εσωτερικα. Η αληθεια ειναι οτι σαν πακετο (απο την στιγμη που η νισσαν σταματησε να φερνει την εκδοση με τα 117ps ) με καλυπτει περισσοτερο το fiesta αλλα καποια σχολια για καταναλωση και ποιοτητα εσωτερικου με εχουν κανει να το ξανασκεφτομαι.
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Για εμένα δεν υπάρχει σύγκριση, σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο το Φιέστα και με bonus τα 8 χρόνια εγγύηση. Εαν μπορείς να φτάσεις και το 155αρι mHEV, τότε έχεις πάρει το καλύτερο μικρό σε αυτά τα λεφτά.
-
Έχω μπει και στα δύο και δε μου φαίνεται ότι η ποιότητα εσωτερ. είναι καλύτερη του Micra από του Fiesta. Στην κατανάλωση δεν πρέπει να υπάρχει σημαντική διαφορά και το Φιέστα έχει 25hp παραπάνω οπότε για μια εκδρομή ή ταξίδι σαφώς πιο άνετα.
Επομένως, Fiesta κι από μένα.
-
Έχω οδηγήσει και τα δυο. Το μόνο θετικο που βρηκα στο micra ειναι οι ποιοτητα εσωτερικού. Απο εκεί και πέρα ειναι πολυ πιο αργο απο το Fiesta (125hp) και έχει 5άρι σασμάν που για εμένα ειναι αρνητικό. Η οδικη συμπεριφορά και αισθηση τιμονιού που στο Ford πολύ καλύτερη. Η καταναλώσεις* ειναι κοντά απλά στο Fiesta εχεις την επιλογη να πας και πιο γρηγορα με τιμημα την αυξημένη κατανάλωση. Επισης μεγάλο ατου η 8ετης εγγυηση (η 100.000 χμ).
*(Eγω εχω ως κρητηριο το Fiesta Titanium 20' και οχι το ST line.)
Εγω τα ζυγισα και οπως κατάλαβες πηγα προς Fiesta μερια.
-
Αντε βαλτε μια φωνη ολοι μαζι να φερουν το 100αρι mild hybrid να γεμισει ο τοπος
-
100άρι mhev δεν υπάρχει. Πώς να το φέρουν; Mhev μόνο σε 125 και 155 hp. Κάπου διάβασα μάλιστα ότι και το 125 mhev έχει μειωμένη σχέση συμπίεσης και μεγαλύτερο turbo σε σχέση με τα συμβατικά 125άρια. Δεν το έχω επιβεβαιώσει όμως.
-
Γιατι τα εχει αυτα;
Αληθεια; εστω 125 αρι.
-
Οι fordαίοι λένε για μείωση κατανάλωσης μιας και καλύπτουν την τρύπα με το mhev στα χαμηλά. Λογικά και για την ομοιογένεια στη γραμμή παραγωγής αν και αυτό δεν το λένε.
-
100άρι mhev δεν υπάρχει. Πώς να το φέρουν; Mhev μόνο σε 125 και 155 hp. Κάπου διάβασα μάλιστα ότι και το 125 mhev έχει μειωμένη σχέση συμπίεσης και μεγαλύτερο turbo σε σχέση με τα συμβατικά 125άρια. Δεν το έχω επιβεβαιώσει όμως.
Ίδια είναι τουλάχιστον ο λόγος συμπίεσης.
-
Αυτο μου εκανε και εμενα εντυπωση
-
shumakos wrote:
100άρι mhev δεν υπάρχει. Πώς να το φέρουν; Mhev μόνο σε 125 και 155 hp. Κάπου διάβασα μάλιστα ότι και το 125 mhev έχει μειωμένη σχέση συμπίεσης και μεγαλύτερο turbo σε σχέση με τα συμβατικά 125άρια. Δεν το έχω επιβεβαιώσει όμως.
Ίδια είναι τουλάχιστον ο λόγος συμπίεσης.
Δίκιο έχεις. Και το 155 την ίδια. Όλα 10:1. Η παραπληροφόρηση προήλθε από εδώ:
'It has also allowed Ford to add a larger turbocharger and lower the engine's compression ratio'
-
Έχω οδηγήσει και τα δυο. Το μόνο θετικο που βρηκα στο micra ειναι οι ποιοτητα εσωτερικού. Απο εκεί και πέρα ειναι πολυ πιο αργο απο το Fiesta (125hp) και έχει 5άρι σασμάν που για εμένα ειναι αρνητικό. Η οδικη συμπεριφορά και αισθηση τιμονιού που στο Ford πολύ καλύτερη. Η καταναλώσεις* ειναι κοντά απλά στο Fiesta εχεις την επιλογη να πας και πιο γρηγορα με τιμημα την αυξημένη κατανάλωση. Επισης μεγάλο ατου η 8ετης εγγυηση (η 100.000 χμ).
*(Eγω εχω ως κρητηριο το Fiesta Titanium 20' και οχι το ST line.)
Εγω τα ζυγισα και οπως κατάλαβες πηγα προς Fiesta μερια.
ξερουμε ποτε βγαινει το καινουργιο μοντελο ή ποτε θα γινει καποιο facelift σε αμαξωμα και κινητηρες?
-
Στους κινητήρες έγινε τώρα ανανέωση. Ο βασικός 1000άρης ecoboost από 100 πήγε στα 95 άλογα, βγήκε έκδοση mild hybrid για το 125αρι που δεν έρχεται Ελλάδα (εδώ έρχεται το απλό 125άρι) και το δυνατότερο 1000άρι από 140 πήγε στους 155 ίππους επίσης mild hybrid. Έγιναν και κάποιες αλλαγές στους εξοπλισμούς, αλλά ούτως ή άλλως η FMH τους αλλάζει κάθε 3μηνο κι έχουμε χάσει τη μπάλα.
Για αισθητική ανανέωση (facelift) δεν έχει ακουστεί τίποτα.
-
ξερουμε ποτε βγαινει το καινουργιο μοντελο ή ποτε θα γινει καποιο facelift σε αμαξωμα και κινητηρες?
Ακριβώς όπως τα ειπε ο Shumakos. Να προσθέσω ότι νέο μοντέλο δεν θα βγεί πριν το 2024 (άντε τέλη 2023), αλλά το facelift θα πρέπει να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, σύμφωνα με την πάγια τακτική της Ford.
-
ξερουμε ποτε βγαινει το καινουργιο μοντελο ή ποτε θα γινει καποιο facelift σε αμαξωμα και κινητηρες?
Δε γνωρίζω κατι τέτοιο. Τώρα ασχολουνται με τα υβριδικά όπως φαινεται.
Οσο για τον εξοπλισμό όπως το λέει ο φιλος Shumakos αλλαζει καθε τοσο, χανεις τη μπάλα.
Πισω δισκοφρενα η ταμπουρα, καμερα πισω η και μπρος, Adaptive Cruise control η απλό cruise control, Led φωτα ημέρας, Αισθητηρες μπρος πισω, συστημα διατηρησης λωριδας, εγχρωμη η ασπρομαυρη οθονη, Auto start stop.. κτλ. Με ολα αυτα παίζουν και αναλογα τη περιοδο βαζουν η αφαιρουν και διαμορφωνουν τιμές. Πχ το Titanium του 2018 εχει διαφορετικό εξοπλισμο απο το Titanium 2020.
Κατι που δε μου άρεσε ειναι πως τωρα το Fiesta ερχεται με 15αρα ζαντα (πλην St line) και με πισω ταμπούρα. Με 15άρα, ειναι που ειναι μικρο στη κατηγορία, θα δειχνει πιο μικρο.
-
-
Ερωτας, και χωριςντο μπλοκε στην δοκιμη. Που με μπλοκε δηλαδη;.... ισως μια μερα να μπει ως τριτο, μονο για εμενα.
Αυτο ετσι οδηγείται με τα b&o
-
Είναι πυραυλάκι και φουλ απολαυστικό... Ακόμα σκέφτομαι τρόπο να το πασάρω σαν το κατάλληλο 2ο στην κοπέλα μου, η οποία αναγκαστικά θα το οδηγεί καθημερινά χαχα
Νομίζω όμως πως το άλμα από το Picanto με 60 άλογα στο ST θα είναι λίγο τρομακτικό.
Η λογική λέει mhev 155. Η καρδιά όμως;
-
Να βαλω περουκα με ξανθα μακρυα μαλλια........ ειμαι κουκλακι μπορει να σ αρεσω dimitris...
-
Η λογική λέει mhev 155. Η καρδιά όμως;
Αυτό σκέφτομαι και εγώ για αντικατάσταση της Μίτο, είναι πολύ γρήγορο και σε καλή τιμή. Η καρδιά λέει 155αρι Φιέστα και η λογική (και πρακτική) Υβριδικό Γιάρις. Το σίγουρο είναι ότι ενα εκ των 2 θα είναι το επόμενο, εκτός απροόπτου (θετικού ή αρνητικού).
Όσο για το βίντεο: Μα ειλικρινά ΚΑΝΕΙΣ να μην ξέρει να μιλήσει Ελληνικά και να τονίσει σωστά τις λέξεις...έλεος πια με τους ατάαντους δημοσιογράφους...ήμαρτον! Καλύτερος από τον άλλο ατάλαντο, αλλά άθλιος και αυτός...με τίποτα δεν παρακολουθείται!!
Ford Fiesta 2017