Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 897
    • 898
    • 69 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408072
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @panos_ag last edited by

      Το Model S χρειαζόταν ελέγχους σε φρένα, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αλλαγή σε υγρά ψύξης της μπαταρίας κάθε 50,00 μίλια, κτλ. Όλα αυτά ήσαν σε πρόγραμμα service (ήταν περίπου 2,000 δολάρια για 4 χρόνια συντήρηση) το οποίο είχε αγοραστεί μαζί με τα αμάξια για να είναι το κεφάλι μας ήσυχο. Επίσης έτρεχαν πολλά διαγνωστικά.

      Ως αναφορά τα λάστιχα, σε περίπου 15κ μίλια ήθελαν αλλαγή, με αρκετά συντηρητική οδήγηση.

      500 ευρώ το χρόνο δεν τα λες κ λίγα, βέβαια μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει πάνω από 50.000 ευρώ αξία, οπότε πάμε πάλι σε άλλη κατηγορία από αυτές που μιλάγαμε παραπανώ. Τα 15κ μίλια σίγουρα ειναι μεγάλη επιβάρυνση... Αν κάποιος διαθέτει αυτά τα χρήματα για αυτοκίνητο, δεν νομίζω όμως σκέφτεται τα χρήματα του service, δεδομένου οτι ένα αντίστοιχο βενζίνη/πετρέλαιο τι κόστος συντήρησης έχουν? για τα λάστιχα αποδεκτό, ένα πράγμα που δεν το γνώριζα να είμαι ειλικρινής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Δεν είναι απλά τα πράγματα, καλά τα Tesla αλλά στις ειδικές συνθήκες της Ελλάδας θα υπάρχουν πολλά προβλήματα προς επίλυση...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • D
          dimsabas last edited by

          Τι ισχύει μετά τη διετία;

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • I
            insanedriver last edited by

            Κανεις νεο συμβολαιο αντιστοιχο. Ισως και με μεγαλυτερη μπαταρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              insanedriver last edited by

              Μου εξηγουσε ενας συνεργατης εκ Γερμανιαε τι ισχυει εκει για επιδοτηση.

              Το κρατος δινει εως 6000 ευρω μεχρι 40κ λιανικη και αλλα 3 υποχρεωτικα βαζουν οι εταιρειες.

              Επισης παιρνεις κ για μεταχειρισμενο 2019 κ μετα επιδοτηση, αλλα ειναι λιγο χαμηλοτερη.

              6 μηνες υποχρεωση να μην πουλησεις.

              Το renault zoe της γυναικας του πηγε 10χιλιαρικα νομιζω γιατι η renault δινει 4 χιλιαρικα επιδοτηση+6 το κρατος. Τιμη χωρις μπαταρια την οποια νοικιαζει 80 ευρω το μηνα για 2 ετη.

              Εμεις εδω ειμαστε μπανανια. Οπως κ στα leasing, τιμες-παροχες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • fanis75
                fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                Αν κάποιος διαθέτει αυτά τα χρήματα για αυτοκίνητο, δεν νομίζω όμως σκέφτεται τα χρήματα του service, δεδομένου οτι ένα αντίστοιχο βενζίνη/πετρέλαιο τι κόστος συντήρησης έχουν?

                Και εδώ είναι το μεγάλο παράδοξο/οξύμωρο: Εαν κάποιος διαθέτει αυτά τα λεφτά για αυτοκίνητο και δεν τον νοιάζει το κόστος σέρβις (λογικό για εμένα να μην τον νοιάζει, αλλά υπάρχουν και τσιγκούνηδες), τότε γιατί να τον απασχολεί το κόστος μετακίνησης και η κατανάλωση? Εγώ βλέπω ότι τα ηλεκτρικά μέχρι στιγμής είναι καθαρά θέμα lifestyle (απόλυτα αποδεκτό) και όχι οικονομίας, επιβεβαιώνοντας το ρητό: 'οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά χρήματα για να κάνουν οικονομία'.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • bekiaris
                  bekiaris @fanis75 last edited by

                  Εγώ βλέπω ότι τα ηλεκτρικά μέχρι στιγμής είναι καθαρά θέμα lifestyle (απόλυτα αποδεκτό) και όχι οικονομίας, επιβεβαιώνοντας το ρητό: 'οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά χρήματα για να κάνουν οικονομία'.

                  Φάνη, σίγουρα παίζει κ το prestige. Αλλά πέρα από αυτό, η επόμενη ερώτηση ειναι, σε αυτοκίνητο 65.000 ευρώ, έδωσες στην τετρατία 2000 ευρώ για συντήρηση, κ είναι πολλά? για τα λάστιχα το δέχομαι, αν ισχύει. αλλά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο θεωρώ μηδενικό το κόστος συντήρησης στην τετραετία. Κ να μην μιλήσουμε τα αντίστοιχα πετρέλαια/βενζίνες τι κόστος έχουν...κάτι εξακύλινδρα, ή τι φορο πολυτελείας/τέλη κυκλοφορίας κτλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dstou last edited by

                    Δεν είναι πολλά.Και σίγουρα όχι απαγορευτικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Δεν διαφωνώ σε τίποτα από ότι γράφεις!!

                      Απλά όλα αυτά συνηγορούν στο ότι ο κόσμος (προς το παρόν τουλάχιστον) δεν αγοράζει ηλεκτρικά για την οικονομία (αφού έχει χρήματα και δεν τον απασχολούν τα κόστη) αλλά για άλλους λόγους. Προσωπικά θα ήθελα ένα Tesla 3 ετσι για το novelty, οχι για το κόστος χρήσης, απλά για την εμπειρία. Δεν έχει όμως λογική να δώσω €60.000 για να κάνω οικονομία....εαν έχω €60.000 για αυτοκίνητο μάλλον δεν χρειάζομαι οικονομία (αχαχα!!!) και εαν θέλω οικονομία στην μετακίνηση δεν δίνω €60.000.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • bekiaris
                        bekiaris @fanis75 last edited by

                        Απλά όλα αυτά συνηγορούν στο ότι ο κόσμος (προς το παρόν τουλάχιστον) δεν αγοράζει ηλεκτρικά για την οικονομία (αφού έχει χρήματα και δεν τον απασχολούν τα κόστη) αλλά για άλλους λόγους.

                        Σε αυτές τις κατηγορίες σίγουρα παίζει αυτό που λες. Στα 35.000 ευρώ πχ νομίζω οτι εκεί πας σε μία ενδιάμεση λύση που έχει κ κάποια οικονομικά οφέλη, οχι τίποτα τρομερό βέβαια. Ασχετο. Η vw βγάζει μέσα στον οκτώβριο κ το id4, μπαίνει πολύ δυνατά πλέον στα ηλεκτρικά. Το id3 αν κ αρκετά ακριβό καθώς πάει 40, ειναι αρκετά ωραίο κ μεγάλη αυτονομία.... αλλά 40 είναι πολλά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                          Η vw βγάζει μέσα στον οκτώβριο κ το id4, μπαίνει πολύ δυνατά πλέον στα ηλεκτρικά.

                          Bγήκε ήδη και οι παραγγελίες άνοιξαν. Από €42.000 στην Ελλάδα (με την επιδότηση).

                          https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-volkswagen-id4-stin-ellada-video

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • bekiaris
                            bekiaris @fanis75 last edited by

                            Bγήκε ήδη και οι παραγγελίες άνοιξαν. Από €42.000 στην Ελλάδα (με την επιδότηση).

                            Πανάκριβο. Βέβαια κ αυτό ειναι ομορφούλικο. Ακόμα κ να τα διαθέτεις, το αγοράζεις? η vw δεν έχει ιδιαίτερη εμπειρία κ οι καθυστερήσεις με τα προβλήματα στο λογισμικό, έχουν μαυρίσει λίγο την αρχική εικόνα. Σε κανα χρόνο κ βάλε θα είναι πολύ πιο ώριμη η αγορά ενός ID*, δεν αποκλείω να εμφανιστούν παιδικές ασθένεις. Κ απο όσο θυμάμαι, το id3 το έχουν βγάλει μεχρι τέλος έτους σε περιορισμένο αριθμό, φαντάζομαι για να δούν τυχόν προβλήματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • katafractos17
                              katafractos17 last edited by

                              Το όλο θέμα (τουλάχιστον για την Ελλάδα) είναι ένα φιάσκο.

                              Πανάκριβα αυτοκίνητα, μόνο για το βαλάντιο των λίγων και με ελάχιστη υποδομή εξυπηρέτησης προς το παρόν.

                              Σε τέτοιες τιμές, οι προτάσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και μερικές περιπτώσεις hybrid είναι πολύ καλύτερες και πας άνετα σε αντίστοιχα αυτοκίνητα καλύτερης ή και μεγαλύτερης κατηγορίας, πιθανότατα και πιο premium με πλούσιο εξοπλισμό, δυνατότητες, κτλ.

                              Τι; δε νοιάζομαι για το περιβάλλον; Ε αυτοί που νοιάζονται ας ρίξουν τις τιμές ή ας ανεβάσουν το βοιωτικό και οικονομικό επίπεδο για να 'μπορέσω' να νοιαστώ κι εγώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Αν και το έχουμε συζητήσει, για μια ακόμη φορά είναι εμφανές το χάσμα 1ου, 2ου, 3ου κόσμου, όπως και οι 'στρεβλώσεις' που προκαλεί στη λεγόμενη 'Ελεύθερη Αγορά' η κάθε ρυθμιστική αρχή της Ε.Ε. και η Ευρωπαϊκή απόκλιση απ τον υπόλοιπο 'Δυτικό Κόσμο'.

                                Όλες οι τεχνολογικές καινοτομίες φαίνονται πανάκριβες στους καταναλωτές στους οποίους ΔΕΝ απευθύνονται. Από τα κινητά των +1500€ μέχρι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των +40000€, πάντα θα φαίνονται ως εξωτικές πολυτέλειες στους Βαλκάνιους και επιστημονική φαντασία σε καταναλωτές άλλων ηπείρων, επειδή δεν έχουν σχεδιαστεί γι αυτούς και δεν έχουν νόημα γι αυτούς. Έχουν μελετηθεί όμως ώστε να ταιριάζουν σε άλλες αγορές της 'αφθονίας', εκεί που οι πόλεις έχουν σχεδιαστεί εξ αρχής με στόχο τη χρήση επιβατικών αυτοκινήτων και τα 40-60 χιλιάρικα είναι το δεύτερο εισόδημα μιας οικογένειας ή τα έσοδα 6μηνου του μέσου εργαζόμενου. Μέρη επίσης που ΔΕΝ είναι το Yaris το πρώτο σε πωλήσεις, όπως είναι στην Ελλάδα ή τις Φιλιππίνες (παλαιότερης τεχνολογίας έκδοση ονομαζόμενη Avios). Από τα 7 δισ. πληθυσμού, αυτά τα καινοτόμα προϊόντα στοχεύουν στο περίπου 5% τώρα, και να τριπλασιαστεί το ποσοστό, δυστυχώς πάλι οριακά δεν θα περιλαμβάνεται ο μέσος Έλληνας στην αγορά στην οποία απευθύνονται...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Όλα αυτά είναι σωστά Πληιορείτη και συμφωνώ! Και αυτό είναι το θέμα (ή η ειρωνία), ότι το βασικό πλεονέκτημα που προτάσσουν όλοι υπερ των ηλεκτρικών, δηλαδή η οικονομία μετακίνησης, είναι αδιάφορο για αυτούς στους οποίους απευθύνονται!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Για αυτο αναφερω και εγω συνεχως καποια φθηνα αυτοκινητα ως τα ρεαλιστικα αυτοκινητα για τους ελληνες.

                                    Αυτο που περιγραφεις στην οικονομια λεγεται οικονομιες κεντρου και περιφερειας, οπου οι περιφερειες τροφοδοτουν με φθηνα υλικα το κεντρο.

                                    Δυστυχώς ετσι λειτουργουν οι οικονομικες ενωσεις με οπιοδηποτε συστημα.

                                    Ομως στην ιστορια εχουν υπαρξει καταγραφες πως ακομα και οι περιφερειες με σκληρη εργασια γινονται και αυτες σιγα σιγα ενα οικονομικο κεντρο.

                                    Απο την αλλη εχει και η χωρα μας τεραστιες ευθυνες απο μονη της για το χαλι της ως οικονομια της περιεφερειας. Οταν την δεκαετια του 80 ειχε ανωτερη οικονομια απο την ισπανια δεν μπορεσε να το κρατησει αυτο με σωστες πολιτικες και συμβασεις.

                                    Βλεπε πως διωξαμε το εργοστασιο της nissan κτλ

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @fanis75 last edited by

                                      ...δηλαδή η οικονομία μετακίνησης, είναι αδιάφορο για αυτούς στους οποίους απευθύνονται!

                                      Φάνη, εδώ διαφωνώ, όπως έχω πει πολλές φορές παραπάνω, ένα leaf των 35.000 ευρώ δεν μπορεί να αποσβέσει την αγορά ενός golf των 25.000 ευρώ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                                        Φάνη, εδώ διαφωνώ, όπως έχω πει πολλές φορές παραπάνω, ένα leaf των 35.000 ευρώ δεν μπορεί να αποσβέσει την αγορά ενός golf των 25.000 ευρώ?

                                        1. Καταρχάς αναφέρομαι στα ακριβά ηλεκτρικά, στα πιο φτηνά δεν ισχύει τόσο αυτό έχεις δίκιο.

                                        2. €35.000 δεν είναι λίγα χρήματα, δηλαδή κάποιος που δίνει άνετα €35Κ για αυτοκίνητο, μάλλον δεν έχει καιμεγάλη ανάγκη για οικονομία (άσχετα εαν είναι καλοδεχούμενη).

                                        3. Για να δούμε την απόσβεση, πρέπει να λάβουμε υπόψη και το κόστος χρήματος αλλά και το στοιχείο του χρόνου (άλλη αξία έχουν σήμερα €10Κ και άλλη σε 5 χρόνια).

                                        4. Ακόμα και στο παράδειγμα του Golf vs Leaf και με φόρτιση μόνο στο σπίτι (άρα κόστος εγκατάστασης και εκεί + απαίτηση για δικό σου χώρο κλπ., άρα κάποιος που έχει μια οικονομική άνεση για να έχει μονοκατοικία ή κλειστό δικό του χώρο στάθμευσης) η απόσβεση πότε θα έρθει? Εαν η διαφορά κόστους μετακίνησης είναι €5/100χλμ, μιλάμε για €500 τον χρόνο με 10.000χλμ (αφού θα κινείσαι κυρίως πολη με το ηλεκτρικό), άντε να πω €750 με 15.000χλμ/έτος (υπερβολή) και από τελή κλπ. άλλα €250, σύνολο €1.000. Άρα σε 10 χρόνια θα έχουμε απόσβεση, χωρίς το στοιχείο του χρόνου για το χρήμα (εαν το προσθέσουμε περνάμε τα 15 χρόνια) και χωρίς να υπολογίζουμε άλλους παράγοντες. Δηλαδή με το ηλεκτρικό προπληρώνω τα επόμενα 10 χρόνια...δεν μου φαίνεται και πολύ σώφρον, αναφορικά με την οικονομία.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @fanis75 last edited by

                                          Εαν η διαφορά κόστους μετακίνησης είναι €5/100χλμ, μιλάμε για €500 τον χρόνο με 10.000χλμ (αφού θα κινείσαι κυρίως πολη με το ηλεκτρικό), άντε να πω €750 με 15.000χλμ/έτος (υπερβολή) και από τελή κλπ. άλλα €250, σύνολο €1.000. Άρα σε 10 χρόνια θα έχουμε απόσβεση, χωρίς το στοιχείο του χρόνου για το χρήμα (εαν το προσθέσουμε περνάμε τα 15 χρόνια) και χωρίς να υπολογίζουμε άλλους παράγοντες. Δηλαδή με το ηλεκτρικό προπληρώνω τα επόμενα 10 χρόνια...δεν μου φαίνεται και πολύ σώφρον, αναφορικά με την οικονομία.

                                          Καλά κ τα 35 να έχεις για αγορά, γιατί να μην κάνεις λίγο οικονομιά για την μετακίνηση? αυτά τα χρήματα μπορείς να τα χαλάς άνετα σε ταξίδια. Πολύ σωστό αυτό που λες για το κόστος του χρήματος. Αν κάνεις 10.000 μην πάρεις ηλεκτρικό, δεν θα κάνεις απόσβεση ποτέ. Μιλάμε για ανθρώπους που κάνουν πάνω από 50 χιλιόμετρα την ημέρα. Επίσης η διαφορά που περιγράφεις δεν νομιζω να είναι σωστή, πχ με δεδομένο οτι το ηλεκτρικό (με οικιακή εγκατάσταση κ νυχτερινό) πάει τελική τιμή κάτω από τα δύο ευρώ, η διαφορά ειναι περίπου 6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα για το πετρέλαιο, κ πάνω από 10 για την βενζίνη (εμένα μου καίε περίπου 9.5 λίτρα κ βάζω 100αρα, αρα πάω στα 15 ευρω/100 χιλιόμετρα αλλά μην πάω στην υπερβολή). Σε αυτό βάζεις μετά την συντήρηση που σε καινούργιο αυτοκίνητο βέβαια ειναι μικρή είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό. Επίσης κ για τα τέλη υπάρχει ένα κόστος, αλλά κ αυτό μικρό. Αν τα βάλεις όλα κάτω, με την επιδότηση των 5,000 ευρώ (εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις φυσικά), δεν νομίζω οτι βγαίνει 10ετία, που φυσικά δεν έχει νόημα να μιλάμε..δεν θεωρείται καν απόσβεση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Το κοστος του χρηματος παιζει ανα κλαδο που εξεταζεις, σε αλλους πεφτει σε αλλους ανεβαινει.

                                            Μπορει στην ενεργεια να πεσει και στα ακινητα να ανεβαίνει και ετσι να συμφερει να παρεις ηλεκτρικο ή οχι.

                                            Γενικα στο euro εχουμε μικρο πληθωρισμο γενικα και αοριστα αλλα τεραστιο σε καποια ειδη και κλαδους.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 69 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr