-
Tkin73 wrote:
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
Στα review που διαβαζω 144 γραφει ...αντε παμε 160 αφου το θες με κλειστα τα παραθυρα , το ραδιοφωνο, το κλιμαστικο και το ποδι στο πατωμα!!! οι 21 ωρες για φορτιση με οικιακη πριζα ισχυουν ή και αυτο εγινε ενα τριωράκι?
Ο ταχυφορτιστης που μαμαει ποσο κοστιζει?
Για να μην τον κλεψει ο γυφτος θα του κανω ασφαλεια κλοπης?
-
Υπομονή bekiaris, σε 20 χρόνια εσύ θα χεις το δίκιο και θα τα αλλάξουμε ακόμη και τα ντήζελ που πήραμε τον προηγούμενο μήνα, με καινούρια ηλεκτρικά που θα ναι καλύτερα σε όλα.
Αν θα χουν μπαταρίες, είναι ένα άλλο ερώτημα...
-
160 km/h είναι η δυνατή έκδοση με τα 220 άλογα. Η 'απλή' με τα 150 άλογα είναι στα 144 km/h.
-
evan1969 wrote:
Tkin73 wrote:
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
Στα review που διαβαζω 144 γραφει ...αντε παμε 160 αφου το θες με κλειστα τα παραθυρα , το ραδιοφωνο, το κλιμαστικο και το ποδι στο πατωμα!!! οι 21 ωρες για φορτιση με οικιακη πριζα ισχυουν ή και αυτο εγινε ενα τριωράκι?
Ο ταχυφορτιστης που μαμαει ποσο κοστιζει?
Για να μην τον κλεψει ο γυφτος θα του κανω ασφαλεια κλοπης?
Μάλιστα... απ΄ οτι βλέπω γνώστης της ηλεκτροκίνησης.
-
Εμενα το ντιζελ μου καιει 5.75 ευρω/100 και εχω κοστος συντηρησης καθε χρονο 150 ευρω...δεν ξερω για ποια ακριβη συντηρηση των ντιζελ μιλας (είχες ντιζελ ή ότι διαβαζεις απο τα παπαγαλακια ?)...αστα και ολοι λιφ να παρουμε δεν βγαινουν τα νουμερα....
Τακάκια έβαλες στην συντήρηση η λές μόνο τα λάδια? γνωρίζεις την τιμή της τρόμπας βενζίνης αν σου χαλάσει κ πόσο χρόνια εγγύηση έχει? Αρχικά να μιλάμε με λίτρα κ όχι με ευρώ, γιατί οι τιμές στο πετρέλαιο είναι τώρα φθηνές λόγω του ιού, στις αρχές του χρόνου ήταν 1.30.... Αρα καις 5 λίτρα στα 100 ? ποιο disel έχεις? ενημερωτικά επειδή έθεσες κ το θέμα της ευκαιρίακής τιμής, στο δίκτυο της blink φορτίζεις τζάμπα, καθώς κ στην nrg έχεις για ένα χρόνο δωρεάν ρεύμα για το αυτοκίνητο, αρα το κόστος ειναι 0. μην μιλάμε όμως ευκαιριακά, δεν έχει νόημα.
-
160 km/h είναι η δυνατή έκδοση με τα 220 άλογα. Η 'απλή' με τα 150 άλογα είναι στα 144 km/h.
Αναφέρθηκα εδώ :
'Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120'
Απλά δεν ισχύει, η τελική στα ηλεκτροκίνητα έρχεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε σημείο να μην καταλαβαίνεις πότε μπαίνει ο κόφτης.
-
αν εγκλωβιστείς στην εθνικη,πόση ώρα μπορεί να δουλεύει το σύστημα θέρμανσης σε ένα τυπικό ηλ/κο αυ/το;
-
Tkin73 wrote:
evan1969 wrote:
Tkin73 wrote:
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
Στα review που διαβαζω 144 γραφει ...αντε παμε 160 αφου το θες με κλειστα τα παραθυρα , το ραδιοφωνο, το κλιμαστικο και το ποδι στο πατωμα!!! οι 21 ωρες για φορτιση με οικιακη πριζα ισχυουν ή και αυτο εγινε ενα τριωράκι?
Ο ταχυφορτιστης που μαμαει ποσο κοστιζει?
Για να μην τον κλεψει ο γυφτος θα του κανω ασφαλεια κλοπης?
Μάλιστα... απ΄ οτι βλέπω γνώστης της ηλεκτροκίνησης.
Εγκεφαλε δώσε τα φώτα ο λαός δίψα για γνώση...
-
Σε 118000χλμ έχω αλλάξει μια φορά τακάκια με κόστος 68 ευρώ!!! Απορώ ποτε θα αποσβεσω αυτό το κόστος....
Άντε να παρακαλάτε να ανέβει η τιμή του πετρελαίου μπας και σας βγουν τα νούμερα!
Και γράμμα στην Μέρκελ πότε θα καταργήσει πλήρως τα ντίζελ , να καεί ο κοσμακις μπας και δικαιωθούμε....
-
Σε 118000 έχω αλλάξει μια φορά τακάκια με κόστος 68 ευρώ!!! Απορώ ποτε θα αποσβεσω αυτό το κόστος....
Αστο...κατάλαβα γιατί μιλάμε...εγώ πως στα ίδια χιλιόμετρα εχω αλλάξει 3 φορές μπρος πίσω μαζί κ δίσκους, με βάση το book service κτλ... μάλλον είμαι βλάκας κ πληρώνω!!! ή βάζεις δυνατά την μουσική κ δεν σφυράνε! πρέπει να είσαι παγκόμια πρωτοτυπία από όσο καταλαβαίνω, γιατί στην οικογένεια μου έχουμε 5 αυτοκίνητα, από όλα τα ήδη πετρέλαια βενζίνες, υβριδικά, κ τέτοιο πράγμα δεν το έχω δει ποτε. Δεν ειναι για σένα τα ηλεκτρικά, άσκοπη η κουβέντα. Να σαι καλά φίλε.
-
Καταρχάς θα παρακαλέσω να πέσουν οι τόνοι και να λείπουν οι όποιοι χαρακτηρισμοί.
Πάμε τώρα στα των ηλεκτρικών. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όπως έχει ξαναγραφτεί αλλά έχει περάσει στα ψιλά, είναι οι μπαταρίες. Έχουν μεγάλο χρόνο γεμίσματος, μικρή αυτονομία, τεράστιο βάρος και το κυριότερο βάρος το οποίο δεν μειώνεται όσο αδειάζουν (όπως γίνεται με τα ορυκτά καύσιμα). Ας σκεφτούμε ότι περί το 20% (ίσως και παραπάνω) του βάρους ενός ηλεκτρικού είναι οι μπαταρίες....πόσο αυξάνει την κατανάλωση λοιπόν το ίδιο το αποθηκευτικό μέσο!?!?!
Τέλος οι μπαταρίες επιφέρουν μεγάλη οικολογική καταστροφή τόσο κατά την παραγωγή όσο και κατά την ανακύκλωση. Προσφανώς και θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά, γιατί έτσι επιβάλει το marketing, αλλά τα προβλήματά τους είναι πολλά και σημαντικά, δεν είναι για να περνάμε στα ψιλά επειδή μπορει να γλυτώσουμε €1.000 τον χρόνο (που ίσως τα πληρώσουμε άμεσα ή έμμεσα αργότερα).
-
Tkin73 wrote:
Σε 118000 έχω αλλάξει μια φορά τακάκια με κόστος 68 ευρώ!!! Απορώ ποτε θα αποσβεσω αυτό το κόστος....
Αστο...κατάλαβα γιατί μιλάμε...εγώ πως στα ίδια χιλιόμετρα εχω αλλάξει 3 φορές μπρος πίσω μαζί κ δίσκους, με βάση το book service κτλ... μάλλον είμαι βλάκας κ πληρώνω!!! ή βάζεις δυνατά την μουσική κ δεν σφυράνε! πρέπει να είσαι παγκόμια πρωτοτυπία από όσο καταλαβαίνω, γιατί στην οικογένεια μου έχουμε 5 αυτοκίνητα, από όλα τα ήδη πετρέλαια βενζίνες, υβριδικά, κ τέτοιο πράγμα δεν το έχω δει ποτε. Δεν ειναι για σένα τα ηλεκτρικά, άσκοπη η κουβέντα. Να σαι καλά φίλε.
Δλδ εσένα το book σου λέει στα πόσα χλμ αλλάζεις τακακια; Ανεξάρτητα που το κινείς και ποσο φρένο πατάς;
Μάλιστα καταλαβα....στις αντιπροσωπείες πρέπει να σου χτυπουν την πλάτη...
-
Δλδ εσένα το book σου λέει στα πόσα χλμ αλλάζεις τακακια; Ανεξάρτητα που το κινείς και ποσο φρένο πατάς;
Μάλιστα καταλαβα....στις αντιπροσωπείες πρέπει να σου χτυπουν την πλάτη...
Οπως κ να έχει τα τακάκια οπως κ οι δίκσοι έχουν κάποια χιλιόμετρα/χρόνο ζωής, φυσικά κ η χρήση παίζει το ρόλο τους. Επίσης έχει νόημα να συγκρίνεις ίδια οχήματα, πχ αγόρασε η αδερφή μου το mercedes a 180 d το οποίο λέει κατανάλωση πετρελαίου 4.5 λίτρα αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει πέσει κατω από 7.1, οπερ σημαίνει κοντά στα 8 ευρώ. Η διαφορά κ εδώ ειναι αρκετά μεγάλη κ με χιλιόμετρα καλύπτεται. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Απλά δνε μου αρέσει να μειώνουμε μία τεχνολογία που ακομα ναι μεν δεν ειναι ώριμη, ωστόσο έχει αρκετά οφέλη κ δεν μπορεί να παραβλεφθεί.
-
Και εγώ δεν μπορώ να ακούω ότι συμφέρει το 2020 να παρεις ηλεκτρικό αμάξι. Αλλά δεν θα βγάλουμε άκρη.
Αφού είσαι τόσο υπέρ του ηλεκτρικού γιατί δεν απαντάς τι γίνεται με τις μπαταρίες όταν θέλουν αλλαγή ποια η διαχείριση τους, τι γίνεται με τις αστείες αυτονομίες όλες με δεκάδες αστερίσκους, τι γίνεται με την οικιακή φορτιση , τι γίνεται με τα 300 κιλά έξτρα φορτίο που κουβαλάς διαρκώς , γιατί ένα σουβ συμβατικό κοστίζει 25000 και το ίδιο σε ηλεκτρικο 49900 , τι γίνεται με το βρώμικο ρεύμα στην Ελλάδα που φορτίζεις κάθε μέρα αφού μας έχει πιάσει η οικολογική συνείδηση , ποιο είναι τελικά το οικολογικό αποτύπωμα του ηλεκτρικού , πότε τελικά κανείς απόσβεση,..και πολλά πολλά ακόμα ερωτήματα....
Δεν βλέπω καμιά απάντηση για αυτά μόνο ότι το λιφ συμφέρει με την επιδότηση του Κούλη...
-
Και εγώ δεν μπορώ να ακούω ότι συμφέρει το 2020 να παρεις ηλεκτρικό αμάξι. Αλλά δεν θα βγάλουμε άκρη
Σου έχω απαντήσει ήδη σε αυτό, με απλά νούμερα, εφόσον ένα μέσο ηλεκτρικό πέφτει στα 30 κ έχεις ταυτόχρονα κ κόστος φόρτισης κάτω από δυο ευρώ, κ κόστος συντήρησης ελάχιστο, νομίζω αρκεί. Οι μπαταρίες πάνε μετά τα 8 χρόνια βάση εγγύησης κ θα είναι κ πιο φθηνές τότε. Δεν είπε κανένας ποτε οτι απο τα 25 πάμε στα 50 για το ίδιο αυτοκίνητο, σε καμία περίπτωση, το ηλεκτρικό παίζει περίπου στα +10 από ενα αντίστοιχο βενζίνης. Μην το πας στο κομματικό, ο καθένας υποστηρίζει οτι θέλει φυσικά, κ θεωρώ καλοδεχούμενη την συγκεκριμένη κίνηση επιδότησης την οποία εφαρμόζουν πολλά ευρωπαικά κράτη. Μην κουράζουμε όμως το forum με τα ίδια κ τα ίδια, δεν συμφέρει, δεν αγοράζεις. Εντελεώς τυχαία χθες βγήκα με έναν φίλο που αγόρασε peugeut βενζίνη με 90.000 χιλιόμετρα στην τιμή των 3.000 ερώ του 2005. Λέει οτι θα το κρατήσει τουλάχιστον 8 χρόνια κ λογικά δεν θα έχει θέμα. Ισως να είναι μία πολύ συμφέρουσα αγορά. Εγώ προσωπικά την καινουργίλα κ το μεταλικό χρωματάκι στο αυτοκίνητο μου δεν το αλλάζω, κ ας σκορπάω κάποια ευρώπουλα. Ειναι ο καθένας τι ζητάει... κ εφόσον γουστάρω καινούργιο κ κάνω χιλιόμετρα, κ η κυβέρνηση μας δίνει κ δωράκι, ο δρόμος ειναι χαραγμένος!!!
-
πάντως και εγώ στο C3 στα 9 χρόνια μία φορά έχω αλλάξει τακάκια, και είμαι ΠΑΝΤΑ αντιπροσωπεία, τα τελευταία χρόνια τη γνωστή Omega.
στο Leaf που παραθέσατε παραπάνω πρόσεξε κανείς το μεικτό κύκλο στα 270χλμ; δηλαδή κάτω από 250 χλμ σίγουρα, αυτονομία, και στα diesel έχεις περίπου 750 - 850 σίγουρα. Αυτό δεν μετράει για κάτι;
Πριν κάποια πολλά post είχα αναφέρει ότι για 2 ώρες στο βενζινάδικο κάνεις 10.000 χλμ περίπου στα diesel, και για να κάνεις 10.000χλμ στα ηλεκτρικά πόσες ώρες θες; μήπως εβδομάδες φόρτισης; και τι γίνεται με την ταχυφόρτιση που όλοι παραδέχονται ότι βλάπτει τις μπαταρίες;
μόνο κέντρο δουλεύει το σύστημα, γι' αυτό είδα στις πωλήσεις ηλεκτρικών ότι 35% πάνε Αθήνα, κάτι 20% Θεσσαλονίκη, και μετά 12% Ηράκλειο και 4% Πάτρα, (δεν τα θυμάμαι ακριβώς) σε οποιαδήποτε άλλη πόλη τι να το κάνεις το ηλεκτρικό;
-
Διαβαζω σε πολλα σχολια, σχετικα με το κοστος χρησης των ηλεκτρικων οχηματων, οτι πολλοι εξαιρουν την συντηρηση αυτων των οχηματων. Η εμπειρια απο 3 Tesla μου εχει δειξει το αντιθετο. Τα ηλεκτρικα οχηματα, οπως και ολα τα υπολοιπα, δεν ειναι μονο οι κινητηρες αλλα πολλα ακομα μερη και συστηματα που χρειαζονται συντηρηση και ελεγχο περιοδικα.
Επισης, περα απο το Roadster το οποιο ειχε semislick, στα υπολοιπα η φθορα των ελαστικων ηταν πολυ πιο μεγαλη απο τα υπολοιπα αυτοκινητα τα οποια υπηρχαν διαθεσημα. Λογος, το βαρος των μπαταριων.
Πιστεω, οτι μετα απο τον αρχικο ενθουσιασμο, πολλοι μελλοντικοι χρηστες θα αντιλυφθουν οτι τα ηλεκτρικα δεν ειναι και τοσο φθηνα.
My 2 cents μετα απο εμπεριες με ηλεκτρικα αυτοκινητα αρχης γενομενης απο το 2012.
-
...οτι πολλοι εξαιρουν την συντηρηση αυτων των οχηματων. Η εμπειρια απο 3 Tesla μου εχει δειξει το αντιθετο. Τα ηλεκτρικα οχηματα, οπως και ολα τα ιπα, δεν ειναι μονο οι κινητηρες αλλα πολλα ακομα μερη και συστηματα που χρειαζονται συντηρηση και ελεγχο περιοδικα.
Καλημέρα, αποδεκτό. Αρχικά θα μπορούσες να αναφέρεις συγκεκριμένα ποια ειναι αυτά τα συστήματα για να τα γνωρίζουμε κ εμείς οι υποψήφιοι αγοραστές καθώς το κόστος συντήρησης τους/ενδεχόμενη εγγύηση που έχουν? αυτά τα συστήματα υπάρχουν μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα? τέλος, αναφορικά με τα λάστιχα, δεδομένο οτι το επιπλέον βάρος φέρνει μεγαλύτερη φθορά. Εγώ στο δικό μου (1350 κιλά βάρος) με 205/55/R16 αλλάζω λάστιχα στα 2.5 χρόνια, σε ένα tesla με το επιπλέον βάρος κάθε πότε χρειάζεται να αλλάξεις?
-
panos_ag wrote:
...οτι πολλοι εξαιρουν την συντηρηση αυτων των οχηματων. Η εμπειρια απο 3 Tesla μου εχει δειξει το αντιθετο. Τα ηλεκτρικα οχηματα, οπως και ολα τα ιπα, δεν ειναι μονο οι κινητηρες αλλα πολλα ακομα μερη και συστηματα που χρειαζονται συντηρηση και ελεγχο περιοδικα.
Καλημέρα, αποδεκτό. Αρχικά θα μπορούσες να αναφέρεις συγκεκριμένα ποια ειναι αυτά τα συστήματα για να τα γνωρίζουμε κ εμείς οι υποψήφιοι αγοραστές καθώς το κόστος συντήρησης τους/ενδεχόμενη εγγύηση που έχουν? αυτά τα συστήματα υπάρχουν μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα? τέλος, αναφορικά με τα λάστιχα, δεδομένο οτι το επιπλέον βάρος φέρνει μεγαλύτερη φθορά. Εγώ στο δικό μου (1350 κιλά βάρος) με 205/55/R16 αλλάζω λάστιχα στα 2.5 χρόνια, σε ένα tesla με το επιπλέον βάρος κάθε πότε χρειάζεται να αλλάξεις?
Χαρά στο κουράγιο σου ρε Κώστα...
Είπαμε για την Ελλάδα είναι νωρίς και θα είναι νωρίς μεχρι το βάρος του ηλεκτρικού θα είναι ίσο με το βάρος ενός θερμικού.
Όταν θα φορτίζει μέσα σε 5 λεπτά και θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 1,000χλμ.
Και τέλος θα κοστίζει όσο ένα θερμικό. Αυτό είναι το κυριότερο.
Τώρα όσοι αγοράσαμε ηλεκτρικό από το 2019 προφανώς οι φίλοι θα πιστεύουν ότι κάνουμε υποχωρήσεις. Σαφώς όμως τα ηλεκτρικά ΔΕΝ είναι για όλους.
Το έχω ξαναπεί, στην Β. Ευρώπη το test drive διαρκεί τουλάχιστον μία εβδομάδα. Μόνο έτσι καταλαβαίνεις αν σου ταιρίαζει το αμιγώς ηλεκτρικό.
Πολύ απλά χωρίς να χαλάμε τις καρδιές μας.
-
Αν ρωτήσεις πόσο κάνουν τα λάστιχα στις διαστάσεις που φοράνε τα tesla (21' στο perfomance , 19' τα άλλα) βγάζεις επισκευή αντλίας πετρελαίου και DPF και EGR σε ντίζελ εισαγωγής με γυρισμένα χλμ !
Στην Ελλάδα του 2020 η ασφαλέστερη επιλογή αν θέλει κάποιος τεχνολογία για οικονομία και αγχολυτική οδήγηση είναι ένα μεταχειρισμένο Prius 3ης γενιάς τα βρίσκεις κάτω από 10000€ και τα περισσότερα έχουν το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού με ηλιοροφές κλπ
Αν θέλει ταξίδια και λίγο έως πολύ γκάζι παίρνει ένα μεταχειρισμένο 2 λιτρο ντίζελ (100-120 ΤΚ λόγω ρύπων και μειωμένα τεκμήρια ,5ετίας δεν θα είναι έχω θα έπαιρνα κάτι από VW γκρουπ ή VOLVO, πολύ βελτιώσιμα 220-270 άλογα με ένα πρόγραμμα .
Τώρα που το σκέφτομαι με 20 χιλιάρικα περίπου θα έπαιρνα και τα δύο , ένα Prius και ένα οποιαδήποτε VW με τον δίλιτρο ντίζελ , με ενα Toyota στο γκαράζ λίγο ρίσκο με ένα γρήγορο VW ή πολυτελές VOLVO είναι αποδεκτό...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης