-
KoΙτα μεταξύ 25000 που εχει ενα καλο οικογενειακό και 35000 που έχει το φθηνοτερο ηλεκτρικο ειναι 40% διαφορά στην τιμη η οποια με τους τοκους , γιατί μιλάμε ότι ο μεσος έλληνας δεν εχει ουτε τα 25Κ οπότε πάει σε βαρια χρηματοδότηση, γινεται πάνω από 50%.
Και αυτός που θα πάρει το ντιζελ των 25Κ θα εχει καλυτερους χωρους, καλυτερα εξοπλισμενο αμαξι, και φυσικά όλα τα πλεονεκτηματα αυτονομιας του συμβατικού καυσίμου συν επιδόσεις συν συν συν...
Ποιος ο λογος να χρεωθεί τοσο πολυ για να πάρει το ηλεκτρικο ?
εγω καιω 5.75 ευρω στα 100 ( με το ακριβο/καλο ντιζελ) για να πεσω στα 2.5 με το νυχτερινο που δεν εχω και με την υποδομη που δεν έχω και να κανω το σταυρο μου καθε πρωι οτι οι γυφτοι δεν μου ξηλωσαν τα καλωδια?
Κερδιζω 585 ευρω σε καυσιμο τον χρόνο για τα 18000χλμ που κανω 5850 την δεκαετια!!! Θελω 30 χρονια για να αποσβεσω το 15000 αρη καπελο απο τιμη και τοκους! και στα 30 χρονια ( 540000) πόσες μπαταριες θα εχω αλλαξει στο ηλεκτρικο αν υποθέσουμε οτι θα ζουν τα άμαξια πρωτα πρωτα!!!
Ναι δεν είναι 100 χρονια η αποσβεση είναι 30!!! ε και ειναι καλο το νουμερο?
Μήπως αποκλειστουν τα ντιζελ απο την κυκλοφορία?
Μεχρι το 2028 θα κυκλοφορούν ελευθερα τα euro 5 και το 2035 τα euro 6 !!! μακαρι να ζουμε ολοι ως το 2035 να δουμε τα ντιζελ να κοβονται ...( φυσικα εδω υπάρχουν τα παπαγαλακια και η ουρα τους που παρακαλανε αυτες οι ημερομηνιες να επισπευφθουν...αλλα δυσκολα...)
για να παρει τα μπραβο ο εκαστοτε υπουργος αναπτυξης και για το χτυπημα στην πλατη της μερκελ στον πρωθυπουργό μας?
-
πως θα ωφεληθει η τσεπη μου δεν το βλεπω πανω από τα νουμερα που παραθεσα...ποσο ειναι το κοστος αντικαταστασης ολων τοων μπαταριων στην 10 ετια ( αν υποθεσουμε οτι δεν θα μας κατσει καμια βλάβη της ανωριμης τεχνολογιας ως τοτε) ?
Με κόστος κίνησης κάτω από τα 2 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα, όταν με το πετρέλαιο βγαίνει λίγο κάτω από 10 (βέβαια ο πετρελαιοκινητήρας είναι λίγο πιο ακριβός από την βενζίνη), με ελάχιστα έξοδα συντήρησης, καθώς το ηλεκτρικό δεν έχει τοσα κινούμενα μέρη, ούτε λάδια, ούτε τακάκια,... οι μπαταρίες σε βγάζουν μία 8 ετία με νορμάλ χρήση, έχουν κ εγγύηση 8ετίας ή 160.000 χιλιομέτρων. Η διαφορά που μιλάμε είναι της τάξεως των 4.500 ευρώ αγορά, τα οποία θα τα αποσβέσεις περίπου στα δύο χρόνια. Στην 8ετια αμα χρειαστείς αλλαγή μπαταριών, να είσαι σίγουρος οτι δεν θα σκάσεις 10.000 ευρώ που κάνουν τώρα, θα είναι πολύ πιο φθηνές.
-
πως θα ωφεληθει η τσεπη μου δεν το βλεπω πανω από τα νουμερα που παραθεσα...ποσο ειναι το κοστος αντικαταστασης ολων των μπαταριων στην 10 ετια ( αν υποθεσουμε οτι δεν θα μας κατσει καμια βλάβη της ανωριμης τεχνολογιας ως τοτε) ?
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
-
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
-
Εμενα το ντιζελ μου καιει 5.75 ευρω/100 και εχω κοστος συντηρησης καθε χρονο 150 ευρω...δεν ξερω για ποια ακριβη συντηρηση των ντιζελ μιλας (είχες ντιζελ ή ότι διαβαζεις απο τα παπαγαλακια ?)...αστα και ολοι λιφ να παρουμε δεν βγαινουν τα νουμερα....
-
Tkin73 wrote:
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
Στα review που διαβαζω 144 γραφει ...αντε παμε 160 αφου το θες με κλειστα τα παραθυρα , το ραδιοφωνο, το κλιμαστικο και το ποδι στο πατωμα!!! οι 21 ωρες για φορτιση με οικιακη πριζα ισχυουν ή και αυτο εγινε ενα τριωράκι?
Ο ταχυφορτιστης που μαμαει ποσο κοστιζει?
Για να μην τον κλεψει ο γυφτος θα του κανω ασφαλεια κλοπης?
-
Υπομονή bekiaris, σε 20 χρόνια εσύ θα χεις το δίκιο και θα τα αλλάξουμε ακόμη και τα ντήζελ που πήραμε τον προηγούμενο μήνα, με καινούρια ηλεκτρικά που θα ναι καλύτερα σε όλα.
Αν θα χουν μπαταρίες, είναι ένα άλλο ερώτημα...
-
160 km/h είναι η δυνατή έκδοση με τα 220 άλογα. Η 'απλή' με τα 150 άλογα είναι στα 144 km/h.
-
evan1969 wrote:
Tkin73 wrote:
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
Στα review που διαβαζω 144 γραφει ...αντε παμε 160 αφου το θες με κλειστα τα παραθυρα , το ραδιοφωνο, το κλιμαστικο και το ποδι στο πατωμα!!! οι 21 ωρες για φορτιση με οικιακη πριζα ισχυουν ή και αυτο εγινε ενα τριωράκι?
Ο ταχυφορτιστης που μαμαει ποσο κοστιζει?
Για να μην τον κλεψει ο γυφτος θα του κανω ασφαλεια κλοπης?
Μάλιστα... απ΄ οτι βλέπω γνώστης της ηλεκτροκίνησης.
-
Εμενα το ντιζελ μου καιει 5.75 ευρω/100 και εχω κοστος συντηρησης καθε χρονο 150 ευρω...δεν ξερω για ποια ακριβη συντηρηση των ντιζελ μιλας (είχες ντιζελ ή ότι διαβαζεις απο τα παπαγαλακια ?)...αστα και ολοι λιφ να παρουμε δεν βγαινουν τα νουμερα....
Τακάκια έβαλες στην συντήρηση η λές μόνο τα λάδια? γνωρίζεις την τιμή της τρόμπας βενζίνης αν σου χαλάσει κ πόσο χρόνια εγγύηση έχει? Αρχικά να μιλάμε με λίτρα κ όχι με ευρώ, γιατί οι τιμές στο πετρέλαιο είναι τώρα φθηνές λόγω του ιού, στις αρχές του χρόνου ήταν 1.30.... Αρα καις 5 λίτρα στα 100 ? ποιο disel έχεις? ενημερωτικά επειδή έθεσες κ το θέμα της ευκαιρίακής τιμής, στο δίκτυο της blink φορτίζεις τζάμπα, καθώς κ στην nrg έχεις για ένα χρόνο δωρεάν ρεύμα για το αυτοκίνητο, αρα το κόστος ειναι 0. μην μιλάμε όμως ευκαιριακά, δεν έχει νόημα.
-
160 km/h είναι η δυνατή έκδοση με τα 220 άλογα. Η 'απλή' με τα 150 άλογα είναι στα 144 km/h.
Αναφέρθηκα εδώ :
'Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120'
Απλά δεν ισχύει, η τελική στα ηλεκτροκίνητα έρχεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε σημείο να μην καταλαβαίνεις πότε μπαίνει ο κόφτης.
-
αν εγκλωβιστείς στην εθνικη,πόση ώρα μπορεί να δουλεύει το σύστημα θέρμανσης σε ένα τυπικό ηλ/κο αυ/το;
-
Tkin73 wrote:
evan1969 wrote:
Tkin73 wrote:
Να μην μιλησουμε για την τελικη ταχυτητα του νισσαν λιφ....144 χλμ... φαντασου πως θα σερνεται μετα τα 120...και ποσες ωρες θελει για να φορτισει απο οικιακη πριζα?...21 ώρες διαβαζω...μαλιστα θα το βαζουμε το ΣΚ ( δεν θα το κουναμε) για να το εχουμε Δευτερα φορτισμένο και μια θα πηγαινουμε δουλεια και την αλλη θα το φορτιζουμε...γαμάτα...
Κόφτη έχει πάει παραπάνω... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive, έτσι απλά για την εμπειρία. Και δεν είναι κόφτης στα 144 αλλά στα 160..
Στα review που διαβαζω 144 γραφει ...αντε παμε 160 αφου το θες με κλειστα τα παραθυρα , το ραδιοφωνο, το κλιμαστικο και το ποδι στο πατωμα!!! οι 21 ωρες για φορτιση με οικιακη πριζα ισχυουν ή και αυτο εγινε ενα τριωράκι?
Ο ταχυφορτιστης που μαμαει ποσο κοστιζει?
Για να μην τον κλεψει ο γυφτος θα του κανω ασφαλεια κλοπης?
Μάλιστα... απ΄ οτι βλέπω γνώστης της ηλεκτροκίνησης.
Εγκεφαλε δώσε τα φώτα ο λαός δίψα για γνώση...
-
Σε 118000χλμ έχω αλλάξει μια φορά τακάκια με κόστος 68 ευρώ!!! Απορώ ποτε θα αποσβεσω αυτό το κόστος....
Άντε να παρακαλάτε να ανέβει η τιμή του πετρελαίου μπας και σας βγουν τα νούμερα!
Και γράμμα στην Μέρκελ πότε θα καταργήσει πλήρως τα ντίζελ , να καεί ο κοσμακις μπας και δικαιωθούμε....
-
Σε 118000 έχω αλλάξει μια φορά τακάκια με κόστος 68 ευρώ!!! Απορώ ποτε θα αποσβεσω αυτό το κόστος....
Αστο...κατάλαβα γιατί μιλάμε...εγώ πως στα ίδια χιλιόμετρα εχω αλλάξει 3 φορές μπρος πίσω μαζί κ δίσκους, με βάση το book service κτλ... μάλλον είμαι βλάκας κ πληρώνω!!! ή βάζεις δυνατά την μουσική κ δεν σφυράνε! πρέπει να είσαι παγκόμια πρωτοτυπία από όσο καταλαβαίνω, γιατί στην οικογένεια μου έχουμε 5 αυτοκίνητα, από όλα τα ήδη πετρέλαια βενζίνες, υβριδικά, κ τέτοιο πράγμα δεν το έχω δει ποτε. Δεν ειναι για σένα τα ηλεκτρικά, άσκοπη η κουβέντα. Να σαι καλά φίλε.
-
Καταρχάς θα παρακαλέσω να πέσουν οι τόνοι και να λείπουν οι όποιοι χαρακτηρισμοί.
Πάμε τώρα στα των ηλεκτρικών. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όπως έχει ξαναγραφτεί αλλά έχει περάσει στα ψιλά, είναι οι μπαταρίες. Έχουν μεγάλο χρόνο γεμίσματος, μικρή αυτονομία, τεράστιο βάρος και το κυριότερο βάρος το οποίο δεν μειώνεται όσο αδειάζουν (όπως γίνεται με τα ορυκτά καύσιμα). Ας σκεφτούμε ότι περί το 20% (ίσως και παραπάνω) του βάρους ενός ηλεκτρικού είναι οι μπαταρίες....πόσο αυξάνει την κατανάλωση λοιπόν το ίδιο το αποθηκευτικό μέσο!?!?!
Τέλος οι μπαταρίες επιφέρουν μεγάλη οικολογική καταστροφή τόσο κατά την παραγωγή όσο και κατά την ανακύκλωση. Προσφανώς και θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά, γιατί έτσι επιβάλει το marketing, αλλά τα προβλήματά τους είναι πολλά και σημαντικά, δεν είναι για να περνάμε στα ψιλά επειδή μπορει να γλυτώσουμε €1.000 τον χρόνο (που ίσως τα πληρώσουμε άμεσα ή έμμεσα αργότερα).
-
Tkin73 wrote:
Σε 118000 έχω αλλάξει μια φορά τακάκια με κόστος 68 ευρώ!!! Απορώ ποτε θα αποσβεσω αυτό το κόστος....
Αστο...κατάλαβα γιατί μιλάμε...εγώ πως στα ίδια χιλιόμετρα εχω αλλάξει 3 φορές μπρος πίσω μαζί κ δίσκους, με βάση το book service κτλ... μάλλον είμαι βλάκας κ πληρώνω!!! ή βάζεις δυνατά την μουσική κ δεν σφυράνε! πρέπει να είσαι παγκόμια πρωτοτυπία από όσο καταλαβαίνω, γιατί στην οικογένεια μου έχουμε 5 αυτοκίνητα, από όλα τα ήδη πετρέλαια βενζίνες, υβριδικά, κ τέτοιο πράγμα δεν το έχω δει ποτε. Δεν ειναι για σένα τα ηλεκτρικά, άσκοπη η κουβέντα. Να σαι καλά φίλε.
Δλδ εσένα το book σου λέει στα πόσα χλμ αλλάζεις τακακια; Ανεξάρτητα που το κινείς και ποσο φρένο πατάς;
Μάλιστα καταλαβα....στις αντιπροσωπείες πρέπει να σου χτυπουν την πλάτη...
-
Δλδ εσένα το book σου λέει στα πόσα χλμ αλλάζεις τακακια; Ανεξάρτητα που το κινείς και ποσο φρένο πατάς;
Μάλιστα καταλαβα....στις αντιπροσωπείες πρέπει να σου χτυπουν την πλάτη...
Οπως κ να έχει τα τακάκια οπως κ οι δίκσοι έχουν κάποια χιλιόμετρα/χρόνο ζωής, φυσικά κ η χρήση παίζει το ρόλο τους. Επίσης έχει νόημα να συγκρίνεις ίδια οχήματα, πχ αγόρασε η αδερφή μου το mercedes a 180 d το οποίο λέει κατανάλωση πετρελαίου 4.5 λίτρα αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει πέσει κατω από 7.1, οπερ σημαίνει κοντά στα 8 ευρώ. Η διαφορά κ εδώ ειναι αρκετά μεγάλη κ με χιλιόμετρα καλύπτεται. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Απλά δνε μου αρέσει να μειώνουμε μία τεχνολογία που ακομα ναι μεν δεν ειναι ώριμη, ωστόσο έχει αρκετά οφέλη κ δεν μπορεί να παραβλεφθεί.
-
Και εγώ δεν μπορώ να ακούω ότι συμφέρει το 2020 να παρεις ηλεκτρικό αμάξι. Αλλά δεν θα βγάλουμε άκρη.
Αφού είσαι τόσο υπέρ του ηλεκτρικού γιατί δεν απαντάς τι γίνεται με τις μπαταρίες όταν θέλουν αλλαγή ποια η διαχείριση τους, τι γίνεται με τις αστείες αυτονομίες όλες με δεκάδες αστερίσκους, τι γίνεται με την οικιακή φορτιση , τι γίνεται με τα 300 κιλά έξτρα φορτίο που κουβαλάς διαρκώς , γιατί ένα σουβ συμβατικό κοστίζει 25000 και το ίδιο σε ηλεκτρικο 49900 , τι γίνεται με το βρώμικο ρεύμα στην Ελλάδα που φορτίζεις κάθε μέρα αφού μας έχει πιάσει η οικολογική συνείδηση , ποιο είναι τελικά το οικολογικό αποτύπωμα του ηλεκτρικού , πότε τελικά κανείς απόσβεση,..και πολλά πολλά ακόμα ερωτήματα....
Δεν βλέπω καμιά απάντηση για αυτά μόνο ότι το λιφ συμφέρει με την επιδότηση του Κούλη...
-
Και εγώ δεν μπορώ να ακούω ότι συμφέρει το 2020 να παρεις ηλεκτρικό αμάξι. Αλλά δεν θα βγάλουμε άκρη
Σου έχω απαντήσει ήδη σε αυτό, με απλά νούμερα, εφόσον ένα μέσο ηλεκτρικό πέφτει στα 30 κ έχεις ταυτόχρονα κ κόστος φόρτισης κάτω από δυο ευρώ, κ κόστος συντήρησης ελάχιστο, νομίζω αρκεί. Οι μπαταρίες πάνε μετά τα 8 χρόνια βάση εγγύησης κ θα είναι κ πιο φθηνές τότε. Δεν είπε κανένας ποτε οτι απο τα 25 πάμε στα 50 για το ίδιο αυτοκίνητο, σε καμία περίπτωση, το ηλεκτρικό παίζει περίπου στα +10 από ενα αντίστοιχο βενζίνης. Μην το πας στο κομματικό, ο καθένας υποστηρίζει οτι θέλει φυσικά, κ θεωρώ καλοδεχούμενη την συγκεκριμένη κίνηση επιδότησης την οποία εφαρμόζουν πολλά ευρωπαικά κράτη. Μην κουράζουμε όμως το forum με τα ίδια κ τα ίδια, δεν συμφέρει, δεν αγοράζεις. Εντελεώς τυχαία χθες βγήκα με έναν φίλο που αγόρασε peugeut βενζίνη με 90.000 χιλιόμετρα στην τιμή των 3.000 ερώ του 2005. Λέει οτι θα το κρατήσει τουλάχιστον 8 χρόνια κ λογικά δεν θα έχει θέμα. Ισως να είναι μία πολύ συμφέρουσα αγορά. Εγώ προσωπικά την καινουργίλα κ το μεταλικό χρωματάκι στο αυτοκίνητο μου δεν το αλλάζω, κ ας σκορπάω κάποια ευρώπουλα. Ειναι ο καθένας τι ζητάει... κ εφόσον γουστάρω καινούργιο κ κάνω χιλιόμετρα, κ η κυβέρνηση μας δίνει κ δωράκι, ο δρόμος ειναι χαραγμένος!!!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης