-
Πάντως είναι ιδιαίτερα όμορφο και ψαρωτικό για κUVάς.\Κάποιος θα το πάρει γιατί:
-
Είναι πανέμορφο, πολύ πιο όμορφο από το Φιέστα.
-
Θεωρητικά είναι λίγο καλύτερα στημένο.
-
Έχει μεγαλύτερους χώρους και ειδικά αποσκευών
-
Έχει καλύτερο εξοπλισμό (στάνταρ ή ως έξτρα)
-
Έχει ηλεκτρική πόρτα αποσκευών (μην γελάς, όταν έχει μωρό, ψώνια κλπ. είναι πολύ σημαντική...για εμένα από τα σημαντικότερα έξτρα σε ένα αυτοκίνητο μετά τα φώτα!)
-
Βγαίνει σε αυτό το απίστευτο πράσινο!
-
Είναι SUVοειδές, άρα μέσα στην μόδα, lifestyle κλπ.
-
Φαίνεται πιο αυτοκίνητο και πείθεις πιο εύκολα την σύζυγο ότι κάνει για μοναδικό οικογενειακό, ενώ το Φιέστα δύσκολα να το πλασάρεις έτσι.
ΥΓ: Εδώ ο κόσμος προτιμάει το ST Line 155 εναντι του Fiesta ST, οπότε τελικά απευθύνονται σε άλλο κοινό. Ο γνωστός που στην Φόρντ μου έλεγε ότι το Puma εχει κόψει πωλήσεις από το Focus, οχι από το Φιέστα ούτε καν από το Ecosport! Οι περισσότεροι που μπαίνουν στην έκθεση για Φόκους τελικά καταλήγουν με Puma.
συμφωνώ σε όλα.
Εμένα δεν με τρελαίνει σχεδιαστικά, και ειδικά μέσα, αλλά αυτή τη στιγμή είναι το δυνατότερο χαρτί της Ford, και επιβεβαιώνεις και αυτό που έλεγα πριν μήνες, ότι θα κόψει πωλήσεις από το Focus. Πολλοί αστικοί οικογενειάρχες, με 1-2 παιδάκια, θα βολευτούν στις πίσω θέσεις, και θα προτιμήσουν το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε ένα μικρότερο και περισσότερο ελκυστικό σκάφος. Επίσης, σιγά τις μεγάλες διαφορές που θα έχει με το Fiesta, εδώ εγώ έχω το 'κουβαδάκι' B max και είναι ολόιδιο στην οδήγηση με Fiesta του 2015, δεν καταλαβαίνω σχεδόν καμία διαφορά, φαντάζομαι και η διαφορά Puma με Fiesta θα είναι τίποτα microns..Για τον μέσο οδηγό, klein mein..
επίσης, είναι με το Stonic από τα λιγότερο SUV-οειδή της κατηγορίας, δεν λέει ο άλλος, 'τι να πάρω, Vitara 4X4, Duster ή Puma', θα το πάρει κάποιος που δεν πάει ούτε στο χωριό του, που λέει ο λόγος. Επίσης να πω ότι Xceed και Kamiq, αν και ψηλά, η θέση οδήγησης είναι σχετικά χαμηλά, αν θυμάμαι καλά. Άσχετο!
-
-
EDIT: Ανακοινώθηκε και επίσημα η τιμή στην Γερμανία. Από €30.000 το ST και €32.000 το ST X. Οσο το υπολόγιζαν. Βλέπω ότι στους εμπόρους παίζει περίπου €2.000 έκτπωση ήδη.
Αρα στην Ελλαδα κι εγω το υπολογιζω καπου στα 27-28,000€
-
επίσης, είναι με το Stonic από τα λιγότερο SUV-οειδή της κατηγορίας, δεν λέει ο άλλος, 'τι να πάρω, Vitara 4X4, Duster ή Puma', θα το πάρει κάποιος που δεν πάει ούτε στο χωριό του, που λέει ο λόγος.
Πάντως από αναφορές, φωτογραφίες και βίντεο που βλέπω στην ομάδα στο FB (ολοι γράφουν για την χαμηλή κατανάλωση), το σύστημα που έχει αντίστοιχο με το Grip Control (στανταρ εξοπλισμός παρακαλώ!) της PSA, δουλεύει το ίδιο καλά και ορισμένοι το πήγαν σε χώματα, λάσπες κλπ. και δεν είαν θέμα. Οπότε είναι από τα πιο SUV 2κίνητα.
-
Εντάξει, το Puma ST θα είναι ίσως το καλύτερα στημένο Β-Suv (κι από μερικά C-Suv),θα πλησιάζει (να πούμε 80-90%) το Fiesta ST, αλλά δεν θα είναι το ίδιο.Το ύψος -άρα και υψηλότερο κέντρο βάρους- κι έστω το ελαφρώς αυξημένο βάρος,πάντα θα κάνουν την όποια διαφορά στο δρόμο (ειδικά σε στροφοδιαδρομή,με τις απότομες μετατοπίσεις μάζας).
Δεν ξέρω -ακόμη και σε καλή τιμή- αν θα το προτιμούσα από ένα καλοεξοπλισμένο με extra, Puma ST-Line 155hp. Επίσης, το ST δεν έχει το 'grip control' των απλών Puma (βέβαια για πολύ ελαφρές offroad διαδρομές,αλλά υπάρχει). Απ'όσο διάβασα έχει επιλογές,αλλά μόνο αυτές για σπορ,race ή eco οδήγηση,όπως και το Fiesta ST κι όλη η σειρά ST.Κι οι καταναλώσεις -ειδικά για αστική χρήση- θα είναι όσο να'ναι πιο αυξημένες από τα υπόλοιπα Puma.
Tελοσπάντων, για να το βγάζουν θα έχει το κοινό του.Ίσως εγώ παραμεγάλωσα και δεν μπορώ να το δω πιο 'νεανικά'.
-
δεν λέει ο άλλος, 'τι να πάρω, **Vitara 4X4, Duster **ή Puma', θα το πάρει κάποιος που δεν πάει ούτε στο χωριό του, που λέει ο λόγος.
Τα δύο που αναφέρεις εδώ σαν παράδειγμα, παίζουν μπάλα μόνα τους. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο από τον ανταγωνισμό σε αυτά περίπου τα λεφτά (ή και λίγα περισσότερα) που να τα πλησιάζει σε ικανότητες εκτός. Είναι δηλαδή τα μόνα 'πραγματικά' SUV που έχουν μείνει. Τα εισαγωγικά τα βάζω γιατί και αυτά δεν είναι όπως τα παλιά, αλλά την παλεύουν ακόμα.
Όλα τα άλλα γκριπ ξε-γκριπ, τρέιλ μόουντ και τα σχετικά είναι ημίμετρα. Σαν την 4κίνηση και την απόσταση από το έδαφος δεν έχει.
-
Dublin wrote:
επίσης, είναι με το Stonic από τα λιγότερο SUV-οειδή της κατηγορίας, δεν λέει ο άλλος, 'τι να πάρω, Vitara 4X4, Duster ή Puma', θα το πάρει κάποιος που δεν πάει ούτε στο χωριό του, που λέει ο λόγος.
Πάντως από αναφορές, φωτογραφίες και βίντεο που βλέπω στην ομάδα στο FB (ολοι γράφουν για την χαμηλή κατανάλωση), το σύστημα που έχει αντίστοιχο με το Grip Control (στανταρ εξοπλισμός παρακαλώ!) της PSA, δουλεύει το ίδιο καλά και ορισμένοι το πήγαν σε χώματα, λάσπες κλπ. και δεν είαν θέμα. Οπότε είναι από τα πιο SUV 2κίνητα.
Τέτοια λέτε για 2κίνητο SUV και λάσπες - χώματα - πέτρες και κάπου στο Περιστέρι μένει ένας γάτος από μπαταρία... Ντροπή, θα του ανέβει η πίεση πάλι!
-
Υποκειμενική σίγουρα, αλλά δεν πιστεύω ότι κάποιος θα βρεί ομορφότερο το Φιέστα από το Puma, ούτε έναν δεν έχω ακούσει. Σίγουρα είναι τέτοια προσπάθεια, αλλά μπορεί και να τους πέτυχε. Εξάλλου δεν είναι και τόσο βαρύ. Όπως και να έχει, διέγραψε αυτό το πλεονέκτημα, έχει όλα τα άλλα. Προφανώς η κατηγορία έχει κοινό, αλλιώς δεν θα το έβγαζαν, λεφτά θέλουν να βγάλουν.
Ε το λέω εγώ, άρα έχεις έναν. Χαχα.
Στο δρόμο δεν τίθεται θέμα για το ποιο θα είναι καλύτερο.
Το ότι τα SUV πουλάνε είναι το μόνο βέβαιο πάντως.
-
Επίσης, σιγά τις μεγάλες διαφορές που θα έχει με το Fiesta, εδώ εγώ έχω το 'κουβαδάκι' B max και είναι ολόιδιο στην οδήγηση με Fiesta του 2015, δεν καταλαβαίνω σχεδόν καμία διαφορά
Αυτό δεν λέει κάτι, κάποιοι καταλαβαίνουν. Και φυσικά τις διαφορές δεν θα τις δεις στην απλή μετακίνηση, αλλά υπό πίεση.
-
Dublin wrote:
Επίσης, σιγά τις μεγάλες διαφορές που θα έχει με το Fiesta, εδώ εγώ έχω το 'κουβαδάκι' B max και είναι ολόιδιο στην οδήγηση με Fiesta του 2015, δεν καταλαβαίνω σχεδόν καμία διαφορά
Αυτό δεν λέει κάτι, κάποιοι καταλαβαίνουν. Και φυσικά τις διαφορές δεν θα τις δεις στην απλή μετακίνηση, αλλά υπό πίεση.
Πάντα ότι έχω το πιέζω!λ, ακόμη κ ποδήλατο!
Είπα κ σχεδόν βέβαια, αλλά ναι, κάποιοι θα καταλάβουν, οπότε ας κοιτάξουν κάτι άλλο από τα 100 άλογα diesel που αναφέρομαι παραπάνω με τα βασικά set up.
Για το 90-95% των ανθρώπων, να'χαμε να λέγαμε.
-
Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά για τα ST μιλάμε 2 μέρες τώρα... Αλλά ακόμα και στα ντίζελ που ανέφερες, υπάρχουν διαφορές στο στρίψιμο.
-
Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά για τα ST μιλάμε 2 μέρες τώρα... Αλλά ακόμα και στα ντίζελ που ανέφερες, υπάρχουν διαφορές στο στρίψιμο.
φανννν...
φερε μου ενα τετοιο να το σκισω....
-
Πάντως σήμερα που το σκεφτόμουν θυμήθηκα κάτι φαντάσματα Nissan Juke προηγούμενης γενιάς με 190 αλόγατα .. να δούμε αν θα έχει την ίδια τύχη
-
Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά για τα ST μιλάμε 2 μέρες τώρα... Αλλά ακόμα και στα ντίζελ που ανέφερες, υπάρχουν διαφορές στο στρίψιμο.
το έχω καταλάβει, απλά είπα την εμπειρία μου από ένα Ford στημένο πάνω στο Fiesta που έχω και το αντίστοιχο Fiesta που το έχουν συγγενείς μου και τα ξέρω πολύ καλά. Αναλογικά περιμένω αντίστοιχα πράγματα και στα άλλα.
Όταν δοκίμασα το B max κυριολεκτικά τρελάθηκα, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν περίπου στο 90-95% του Fiesta, εμπιστεύομαι Ford σε αυτό, είμαι σίγουρος ότι το Puma θα σπέρνει και θα θερίζει, και πώς να το κάνουμε, θα είναι πολύ πρακτικότερο και ομορφότερο του Fiesta και ολοκαίνουργιο μοντέλο του 2020..άποψή μου φυσικά, και τα Β έχουν τη χάρη τους.
-
Καλημέρα, υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ 17αρας ζάντας με την 18αρα που έχει η X? Έχω κάνει δοκιμή την τιτανίουμ που ήταν αψογη στην απόσβεση αλλά την 18αρα που έχουν τα st line και χ δεν έχω ιδέα!
-
Πάντως οι 18αρες του Puma σαν σχήμα είναι πανέμορφες οι άτιμες!
-
Καλημέρα, υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ 17αρας ζάντας με την 18αρα που έχει η X? Έχω κάνει δοκιμή την τιτανίουμ που ήταν αψογη στην απόσβεση αλλά την 18αρα που έχουν τα st line και χ δεν έχω ιδέα!
Τα ST Line εχουν 17αρα. 18αρα έχουν τα ST Line X. Οπότε εαν πάρεις ST Line εχεις 17αρα με πιο σκληρή ανάρτηση.
Έχω οδηγήσει Titanium & ST Line X, δεν βρήκα μεγάλη διαφορά. Το Titanium ήταν πιο άνετο (και το πορτιμώ από το ST Line X), αλλά και το Χ δεν με ενόχλησε, το βρήκα ένα τσικ πιο σκληρό από όσο θα ήθελα, αλλά για να κοπανήσει ήθελε αρκετά μεγάλη λακούβα/αυλάκι.
-
Για τους ελληνικούς δρόμους καλύτερη είναι η 17αρα και όταν θα έρθουν οι ώρες των αλλαγών ελαστικών θα ευγνωμονεις που έχεις 17αρα και θα κρατάς τα κατοσταρικά στην τσέπη.
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, επειδή κλείνω προς την X με όλο το πακέτο που περιέχει , ήθελα να μάθω επειδή δεν την έχω οδηγήσει την st line x αν έχουν μεγάλη διαφορά στο κοπανημα και την απόσβεση γιαυτό και κατά πόσο μπορεί να είναι λογως να μην το προτιμήσεις!
-
Αν προτιμάς τις 17, κάνε μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία μήπως δέχονται να σου κρατήσουν τις 18άρες και να σου βάλουν τις 17άρες από ένα άλλο.
Τις 18 άνετα θα τις δώσουν σαν 'δώρο' ή έξτρα σε άλλον αγοραστή.
-
Νομίζω αν σε ενδιαφέρει η άνεση οι stline εκδόσεις της Φορντ δεν την υποστηριζουν. Αντίθετα θα την βρεις στις τιτανιουμ και ακτιβ. Οι st line προσφέρουν το έξτρα κράτημα στις στροφές για αυτόν που θα πιέσει παραπάνω το αμάξι προς τα όρια του και θα αναζητήσει την έξτρα πρόσφυση. Για το 95% των αγοραστών οι υπόλοιπες εκδόσεις βολεύουν καλύτερα.
Ford Puma 2019