-
Pazzino21 wrote:
Σημερα που το εκανα βόλτα παρατηρησα ξανά ότι η ανάρτηση είναι υπερβολικά σκληρή.Το αυτοκίνητο πραγματικα καταλαβαίνει οποιαδήποτε σχεδόν λακκούβα ή ανωμαλία στο δρόμο και ειναι σκληρότερο ακόμα και απο το Swift του 2007 που εχω με 200000χλμ στο οποίο δεν έχω αλλάξει ποτέ αμορτισέρ!Πιστέυετε ότι πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία για έλεγχο?Υπαρχει περίπτωση να θέλει κάποια ρύθμιση η ανάρτηση?
Εμένα πάντως δεν μου φαίνεται φυσιολογικό για αυτοκίνητο του 2020 και μάλιστα με στήσιμο Peugeot
Τσέκαρες πίεση ελαστικών? Συνήθως είναι τουμπανιασμένα όταν τα παίρνουμε. Μήπως είναι σκληρό (ξερό) από αυτό.
Στο δικό μου είχε 3.2 αντί για 2.5(επέλεξα το 2.5 ECO).Μόλις γύρισα απο το βουλκανιζατέρ και ευχαριστώ το φόρουμ για την συμβουλή.
Όπως μου εξήγησε ο Λαστιχάς με λίγα λόγια, αντί για 36 είχε 48 !!!
Είδα βελτίωση, εννοείται ....όμως εξακολουθώ ν πιστεύω, ότι οι αναρτήσεις είναι σκληρές για Γαλλικό.
-
Μόνο που δεν είναι γαλλικό, αλλά γερμανικό. Μπορεί ο τύπος της ανάρτησης να είναι ίδιος με την μητρική Peugeot, αλλά συνήθως τα αντίστοιχα Opel είναι πιο σφιχτά, όπως τα προτιμούν οι Γερμανοί. Επίσης, όταν τα αμορτισέρ είναι πολύ καινούρια είναι πιο σφιχτά και μαλακώνουν μετά από κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα. Για αυτό το τελευταίο δεν έχω επιστημονική εξήγηση, αλλά είναι η παρατήρησή μου όσες φορές έχω αλλάξει αμορτισέρ.
-
Οπως τα λέει ο Δίας . Οι Γάλλοι είπαν από την αρχή , ότι αγόρασαν την Οπελ , αλλά τα Οπελ θα μείνουν Γερμανικά , γιατί πουλάνε πολύ στην Γερμανία , αλλά και Βόξολ γιατί πουλάνε πολύ στην Βρεττανία .
Ετσι θα είναι πιο σκληρά από τα γαλλικά .
-
Επιβεβαιώνω ότι και σε εμένα φάνηκε σκληρή η ανάρτηση από την αρχή..Μετά από 15 χρόνια που είχα Renault μου φάνηκε ιδιαίτερα σκληρή η ανάρτηση του crossland. Το είχα αναφέρει στην αντιπροσωπεία αλλά δεν υπήρξε κάποια σαφή απάντηση. Έτσι υπέθεσα ότι είναι διαφορά εργοστασιακή και ότι έχει σκληρή ανάρτηση. Μετά από 1 χρόνο και 13.000 χλμ νομίζω είναι καλύτερα ή ίσως το συνήθισα και εγώ..
-
Neurotica ποια έκδοση έχεις ? manual ή αυτόματο? Είδα πρόσφατα ένα χρυσό Grandland παρκαρισμένο κάπου στην Πανόρμου και ήταν πολύ όμορφο. Όχι όμως η απλή έκδοση, είχε και το έξτρα ασημί κομμάτι στον πίσω προφυλακτήρα και άλλες λεπτομέρειες..
-
Παιδια για crossland ή grandland μιλατε.
Στο grandland μια χαρα ειναι η αναρτηση.
-
Παιδια για crossland ή grandland μιλατε.
Στο grandland μια χαρα ειναι η αναρτηση.
Για το Crossland γίνεται η συζήτηση περί ανάρτησης.
-
Αν δεν μου έλεγες για Πανορμου που έχω να περάσω κανα χρόνο από κει, θα σου έλεγα ότι εγώ ημουν!
-
Eλεγξα την πίεση στα λάστιχα και ηταν φυσιολογική(2.5 σε όλα).Προφανώς είναι έτσι σκληρή η ανάρτηση απο το εργοστάσιο ,απλά δεν καταλαβαίνω τη λογική να εχει τόσο σκληρή ανάρτηση ενα τέτοιου είδους αυτοκίνητο.Εχω κάνει 3000 χλμ κι εύχομαι να μαλακώσει στο μέλλον αν και τεχνικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς αυτό θα συμβεί και μετα απο πόσα χλμ.Πιστέυετε ότι έχει νόημα να αλλάξω κάποια στιγμή αμορτισέρ και να βάλω πιο μαλακά ή είναι θέμα 'στησίματος¨ αυτοκινήτου και δεν θα δώ κάποια δραματική αλλαγή?
-
Το Bluetooth tethering τι ακριβώς είναι?Εγω ενεργοποίησα την υπηρεσία Live πλοήγηση στο conect.opel.gr και μου εμφανίζει το μήνυμα 'Ενεργοποίηση σε εξέλιξη'.Το κινητό μου έιναι Iphone.Γνωρίζεις τι χρειάζεται να κάνω απο εδώ και πέρα για να το εγκαταστήσω στο αυτοκίνητο?
-
This post is deleted! -
Μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστές ελέχθηκαν από το συνεργείο;
-
Καιγόταν όλες αυτές τις φορές το μπουζί στην ίδια θέση ή σε διαφορετική? Αν ήταν στην ίδια θέση, τότε πιθανόν το πρόβλημά σου να είναι αλλού.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
Το πας, το παρκάρεις μέσα στην μέση του συνεργείου το κλειδώνεις και φεύγεις! Τελείως ψυχοφθόρο όλο αυτό!!!
-
Ακριβώς, δεν περιλαμβάνει και τίποτα τραγικό, και όμως...
Στο manual αναφέρεται ότι οι βενζινοκινητήρες παίρνουν λαδι dexos1gen2, και ο πετρελαιοκινητήρας παίρνει dexos2. Είναι διαφορετικά λάδια. Λόγω της τουρμπινας που λιπαίνεται από το ίδιο λάδι, παίζει ρόλο η ποιότητα και ο τύπος.
Αυτοί, λοιπόν, μου έβαλαν στο βενζινοκινητήρα dexos2. Εγώ είχα ζητήσει φεύγοντας να πάρω τα λάδια που περίσσεψαν (παντα το κάνω για να έχω να συμπληρώσω αν ποτέ χρειαστεί. Δεν χρειάστηκε, αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Εκεί (αλλα και στην απόδειξη) είδα το λάθος.
Επειδή λάθη γίνονται (αν και δεν θα έπρεπε να γίνονται τέτοια λάθη όταν πας στο εξουσιοδοτημένο σέρβις και πληρώνεις 80-90 ευρώ την αλλαγή λαδιού), τους το ανέφερα και μου είπαν το ανεκδιηγητο 'όλα ίδια είναι'.
Τότε έφερα το manual στη σελιδα για τα λιπαντικά όπου ξεκάθαρα αναφέρεται αυτό που είπα και απαίτησα είτε να μου φέρουν τη νεότερη από το manual τεχνική οδηγία του εργοστασίου η οποία λέει ότι είναι όλα ίδια ή έστω ότι μπορείς να βάλεις στον τούρμπο βενζινοκινητήρα το dexos2, είτε να το αδειάσει αμέσως και να βάλει το σωστό. Γκρίνιαξε αλλά τελικά έκανε το δεύτερο (και μου άλλαξε και το παραστατικό να γράφει ότι έβαλε το σωστό).
Όταν πάω στην αντιπροσωπεία και πληρώνω τόσα λεφτά την αλλαγή λαδιών, θέλω τουλάχιστο τα πράγματα να γίνονται κατά γράμμα. Αν είναι να αυτοσχεδιάζω, πάω και εκτός, που είναι και φτηνότερα.
Δεν ξέρω αν σχολιάστηκε από άλλους ή από το φίλο που το έγραψε.
Απαράδεκτο βάζει άλλο λάδι από το εγκεκριμένο και όταν το τσιμπά ο κάτοχος από το παραστατικό αλλάζει το παραστατικό για να φυλάξει τον κωλο του !!! Ενώ πριν έχει πει ότι όλα ίδια είναι!!!!
Απίστευτο. Και δεν λες ρε φίλε που πήγες; Να σώσεις κάνα φίλο;
Τι φοβάσαι μην έρθει κανένας ασβερκος κάτω από το σπίτι σου;
Αυτά πρέπει να καυτηριαζονται.
Όλοι αυτοί πουλάνε την μούρη του εξουσιοδοτημένου και ότι δουλεύουν με συγκεκριμένες προδιαγραφές για αυτό χρεώνουν 20 ευρώ το λίτρο τα λάδια που κάνουν 10 , και σου πουλάνε παπά ότι αν πας αλλού χάνεις εγγυήσεις...
-
Πήγα συνεργείο. Τα έλεγξαν όλα λέει και μπουζοκαλωδιοα και πολλαπλασιαστή . Μάλλον λέει έφταιγε η βενζίνη. Σήμερα μου ξαναρεταρισε. Είμαι σίγουρος ότι θα ξανακαψει μπουζί κάνει ακριβώς τα ίδια. Με την τρίτη φορά που θα γίνει θα ζητήσω αντικατάσταση
Αυτό που για όλα τα προβλήματα φταίει το καύσιμο στον Έλληνα μάστορα...
Τρίζει το παράθυρο; Άλλαξε βενζινα σου λένε.. .
-
Πήρα τηλέφωνο στο service της αντιπροσωπίας από την οποία αγόρασα το αμάξι για διερευνητική ερώτηση αναφορικά με το κόστος για 1ο service σε Opel Crossland X βενζίνη (Manual, 130 hp). Μου είπαν 110 ευρώ τελική τιμή με εκπτώσεις και ΦΠΑ μέσα. Περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού μόνο.
Δεν είναι κάπως τσιμπημένη η τιμή ρε παιδιά ή εμένα μου φαίνεται έτσι;
Αύριο θα κάνω ανάλογο τηλεφώνημα και άλλα service να μάθω τιμές γιατί μάλλον ο καθένας ζητάει ότι θέλει...
-
Εαν είναι μόνο αυτά, ναι είναι ακριβά. Χρειάζεται όμως να δείς αναλυτικά την τιμολόγηση, γιατί μπορεί να έχει και φίλτρο καμπίνας ή τίποτα ελέγχους που τους χρεώνουν με την εργατοώρα.
Opel Crossland X