Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2018
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 141
    • 142
    • 65 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    2837
    45874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Gia to sorry glytoses thn anafora....

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        brasco last edited by

        Μετά από ένα καλό test drive σε όλα τα τερέν (εθνική, χώμα και ανάβαση - κατάβαση βουνού) έχω να πω τα εξής:

        Καλό στην εθνική, φτάνει να μην έχει πλευρικούς ανέμους.

        Πολύ σκληρό για χώμα, δεν δείχνει στο στοιχείο του, μοιάζει να ταλαιπωρείται η ανάρτηση σε χωμάτινη διαδρομή με λίγες φυτευτές ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα. Πολύ μικρή γωνία προσέγγισης λόγω διαμόρφωσης - δίχως λόγο - μπροστινού προφυλακτήρα. Η καμπίνα στις συνθήκες χωματόδρομου δείχνει καλοφτιαγμένη.

        Μοτέρ με ωραία χαρακτηριστικά - έχει έναν δισταγμό μέχρι τις 1.600 σ.α.λ., μετά γεμίζει δυνατά - εκτός του τρικύλινδρου ήχου του. Και η αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων ευχάριστη, δίχως όμως την αίσθηση του κουμπώματος.

        Αναίσθητο τιμόνι, έλλειψη feedback από την άσφαλτο. Το μεσαίο πεντάλ γραπώνει νωρίς και δυνατά τους δίσκους, δεν σε βοηθάει να ρυθμίσεις με τεχνική το φρενάρισμα στις στροφές.

        Εγκάρσιες τομές και λακούβες της ασφάλτου πάνω σε στροφή οδηγούν σε αστεία μικροαναπήδηση όλου του αμαξώματος, όχι μόνο του πίσω άξονα.

        Καλή πρόσφυση στην κατάβαση, αλλά η έλλειψη πληροφόρησης από το τιμόνι σε συνδυασμό με την on-off αίσθηση του μεσαίου πεντάλ και τις κλίσεις, κουράζει. Δεν χαζεύει ιδιαίτερα το αμάξωμα, απλά τα χειριστήρια σε αποκόβουν από την άσφαλτο, με λίγα λόγια νιώθεις μια ανασφάλεια. Επιπλέον οι κλίσεις και η δυνατή επαναφορά στην κατακόρυφο μετά την έξοδο κάθε στροφής, ιδιαίτερα εάν έχουμε διαδοχικές αντίρροπες στροφές, δημιουργούν αίσθηση ναυτίας στους επιβάτες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • P
          panormus772 last edited by

          Για να έρθω κι εγώ on topic, πιστεύω πάντως πως το C3aircross,εκτός από το τιμόνι που είναι το σημαντικότερο μείον σε ταξίδια (για την πόλη πιο χρήσιμο που είναι ελαφρύ), αν του βάλουν τους προβολείς LED και σουλουπώσουν τα πλαστικά με λίγες πινελιές από ανοιχτό γκρι ύφασμα ή ανοιχτόχρωμα δέρμα/δερματίνη (π.χ. όπως ήταν το σαλόνι ως extra επιλογές του υπάρχοντος), τότε μια χαρά με τις τιμές του μπορεί να πουλήσει στην Ελλάδα.

          Δε νομίζω ότι χρειάζεται,το θεωρώ ίσως και υπερβολή, τις αναρτήσεις του κάκτου,ούτε και τα advanced καθίσματα όπως έκαναν στο fl C3.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            brasco @panormus772 last edited by

            Για να έρθω κι εγώ on topic, πιστεύω πάντως πως το C3aircross,εκτός από το τιμόνι που είναι το σημαντικότερο μείον σε ταξίδια (για την πόλη πιο χρήσιμο που είναι ελαφρύ), αν του βάλουν τους προβολείς LED και σουλουπώσουν τα πλαστικά με λίγες πινελιές από ανοιχτό γκρι ύφασμα ή ανοιχτόχρωμα δέρμα/δερματίνη (π.χ. όπως ήταν το σαλόνι ως extra επιλογές του υπάρχοντος), τότε μια χαρά με τις τιμές του μπορεί να πουλήσει στην Ελλάδα.

            Μετά από 150 χιλιόμετρα που έκανα, δεν θα συμφωνήσω.

            Το αυτοκίνητο και κουράζει στην άσφαλτο με την όλη του ασάφεια (τιμόνι, φρένα, εγκάρσιες ανωμαλίες πάνω στις στροφές, κλίσεις, ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους), αλλά και μοιάζει να είναι έξω από τα νερά του στο χώμα. Εάν είχε ισοπεδωτική αίσθηση στο χώμα, όλα τα προηγούμενα θα του τα συγχωρούσα. Τα πλαστικά είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

            Με €18.000 - 19.000 κυκλοφορούν αυτοκίνητα με καλύτερους χώρους, που απολαμβάνεις όμως να τα οδηγείς

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              teo-mak last edited by

              Μετά από 1100χλμ. μπορώ να πω ότι είναι ένας άνετος, ήσυχος χιλιομετροφαγος.

              Δεν έχει το κοφτερό τιμόνι ενός καλού hatch, αλλά μην ξεχνάμε ότι δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του.

              Ναι ,ο πίσω άξονας έχει ένα χτύπημα σε εγκάρσιες λακούβες, αλλά όχι κάτι που να ενοχλεί ή να διαταράξει την ισορροπία του αμαξώματος.

              Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και με έσωσαν από μπάρμπα που βγήκε κάθετα σε αυτοκινητόδρομο. Απλά λόγο μαλακής ανάρτησης το μπροστινό βυθίζεται.

              Αν θα ήθελα κάτι , αυτό είναι ένα ζευγάρι καλύτερες ποτηροθηκες και φυσικά χειριστήρια κλιματισμού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                criuser last edited by

                Μετά από 12000 χλμ , αλλά χωρίς χώμα , έχω να πω ότι είπα και πιο πριν . Το τιμόνι ασαφές , τα φρένα πολύ καλά , στον Α/Δ χιλιομετροφάγος με άνεση και έχει και καλά καθίσματα . Οι κλίσεις μεγάλες , αλλά όσοι έχουν οδηγήσει σουβ σε στροφές , ακριβά ή φτηνά , ξέρουν ότι ή έχουν κλίσεις ή έχουν ραντεβού με τον ορθοπεδικό για εγχείριση .

                Και έχω οδηγήσει όλα τα τζίπ της προπερασμένης δεκαετίας και πολλά της περασμένης . Δεν νομίζω να άλλαξαν τόσο τα τελευταία 3-4 χρόνια .

                Ο πίσω άξονας επίσης αναπηδά στις εγκάρσιες ανωμαλίες στις στροφές , αλλά δεν σε τρομάζει , έχει ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους .

                Το αμάξι δεν έχει καμία σπορ λογική και το έχει δηλώσει ξεκάθαρα . Αλλά στον τάρανδο πήγε καλά και έπιασε το όριο των 77 χαω.

                Διαφωνώ κάθετα στο ότι με 18-19000 μπορείς να βρείς καλύτερους χώρους σε αυτό το μήκος και προφανώς το ότι απολαμβανεις να οδηγείς κάτι , δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνεις με δαγκωμένη ταυτότητα .

                Θυμάμαι κάτι Χ3 και Χ5 με σπόρ αναρτήσεις , πως μας έκαναν την μέση στις λακουβίτσες της Κηφισσού . Και είμασταν και 30-40 τότε .

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  brasco @criuser last edited by

                  Διαφωνώ κάθετα στο ότι με 18-19000 μπορείς να βρείς καλύτερους χώρους σε αυτό το μήκος και προφανώς το ότι απολαμβανεις να οδηγείς κάτι , δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνεις με δαγκωμένη ταυτότητα .

                  Θυμάμαι κάτι Χ3 και Χ5 με σπόρ αναρτήσεις , πως μας έκαναν την μέση στις λακουβίτσες της Κηφισσού . Και είμασταν και 30-40 τότε .

                  Ναι, σε αυτό το μήκος πράγματι, είναι δίχως αντίπαλο, αλλά το μήκος εφόσον παρκάρεις παντού σε πάρκινγκ ή σε αλάνες δεν είναι πρόβλημα.

                  Η Χ5 πάντοτε μου έδινε μια υπερφυσική αίσθηση ότι μπορώ να κάνω τα πάντα εκτός από μακρινές διαδρομές λόγω κατανάλωσης. Υπέροχος κινητήρας, τρομερό αυτόματο κιβώτιο, ωραίο τιμόνι, καλή κατευθυντικότητα και κατανάλωση για σαουδάραβες.

                  Το θέμα είναι πως άλλα ψηλά αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς την προηγούμενη δεκαετία (CX5, pajero, HRV, Forester) ήταν πολύ καλύτερα στο χώμα σε σχέση με το C3. Το C3 πραγματικά, στα λίγα χιλιόμετρα εκτός ασφάλτου που έκανα, το λυπήθηκα, σαν να μην οδηγούσα αυτοκίνητο το οποίο έχει στηθεί προκειμένου να κάνει χιλιόμετρα και σε χωματόδρομους. Και όταν λέω χωματόδρομους, εννοώ να έχει και λίγες φυτευτές πετρούλες και κανένα μικρό νεροφάγωμα κλπ. Έβγαλα όλο το χώμα με πρώτη ταχύτητα γιατί το λυπόμουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dublin @brasco last edited by

                    criuser wrote:

                    Διαφωνώ κάθετα στο ότι με 18-19000 μπορείς να βρείς καλύτερους χώρους σε αυτό το μήκος και προφανώς το ότι απολαμβανεις να οδηγείς κάτι , δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνεις με δαγκωμένη ταυτότητα .

                    Θυμάμαι κάτι Χ3 και Χ5 με σπόρ αναρτήσεις , πως μας έκαναν την μέση στις λακουβίτσες της Κηφισσού . Και είμασταν και 30-40 τότε .

                    Ναι, σε αυτό το μήκος πράγματι, είναι δίχως αντίπαλο, αλλά το μήκος εφόσον παρκάρεις παντού σε πάρκινγκ ή σε αλάνες δεν είναι πρόβλημα.

                    Η Χ5 πάντοτε μου έδινε μια υπερφυσική αίσθηση ότι μπορώ να κάνω τα πάντα εκτός από μακρινές διαδρομές λόγω κατανάλωσης. Υπέροχος κινητήρας, τρομερό αυτόματο κιβώτιο, ωραίο τιμόνι, καλή κατευθυντικότητα και κατανάλωση για σαουδάραβες.

                    Το θέμα είναι πως άλλα ψηλά αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς την προηγούμενη δεκαετία (CX5, pajero, HRV, Forester) ήταν πολύ καλύτερα στο χώμα σε σχέση με το C3. Το C3 πραγματικά, στα λίγα χιλιόμετρα εκτός ασφάλτου που έκανα, το λυπήθηκα, σαν να μην οδηγούσα αυτοκίνητο το οποίο έχει στηθεί προκειμένου να κάνει χιλιόμετρα και σε χωματόδρομους. Και όταν λέω χωματόδρομους, εννοώ να έχει και λίγες φυτευτές πετρούλες και κανένα μικρό νεροφάγωμα κλπ. Έβγαλα όλο το χώμα με πρώτη ταχύτητα γιατί το λυπόμουν

                    ε, βάλε και καμία δευτέρα!

                    Αν δεν υπήρχε πρόβλημα σε μήκος θα παίρναμε όλοι 5-6-7 μέτρα αυτοκίνητα, για κάποιο λόγο υπάρχουν οι μικρές κατηγορίες, δεν είναι επιχείρημα αυτό.

                    Συγκρίνεις το C3 Aircross με Pajero και Forester? (τα άλλα δεν τα έχω οδηγήσει) σε εκτός δρόμου; καταλαβαίνεις ότι δεν έχουν καμία σχέση αυτά τα αυτοκίνητα.Πρέπει να κοιτάξεις άλλη κατηγορία, και πιθανόν και διπλάσιο αριθμό χρηματικών μονάδων.

                    Διάβασε αυτό (το ξέρω, κουράζει το ίδιο λινκ, αλλά είναι το μόνο που έχουμε) για να δεις περίπου που παίζει ο ανταγωνισμός του αυτοκινήτου, και φυσικά δεν είναι Pajero..

                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-Offroad-Challenge-gia-10-2kinhta-B-SUV_183098.asp

                    Το C5 Aircross με Grip Control και 23cm από το έδαφος, με ένα on/off λαστιχάκι θα πάει σε αρκετά μέρη, μετά πρέπει να πας σε καθαρόαιμο 4Χ4 με off λάστιχα.

                    Μήπως το Duster σε καλύπτει; και σου μένουν ρέστα για κάνα scooter στην πόλη (άσχετο, κάνω προβολές!).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser last edited by

                      Διαφωνώ ότι το μήκος δεν είναι πρόβλημα. Εγώ που κατέβηκα 73 εκ από την C5 είδα μεγάλη διαφορά. Όχι στο πάρκινγκ αλλά κατά την διάρκεια της δουλειάς που χρειάζεται να παρκάρω σε διάφορα σημεία της πόλης.

                      Έχοντας φίλος την Χ5 και έχοντας εγώ την ML 350 και το GRAND CHEROKEE θεωρώ ότι αυτά ήταν καλύτερα συνολικά..

                      Τα άλλα αυτοκίνητα που αναφέρονται ήταν μεγαλύτερης κατηγορίας και 4Χ4 οπότε δεν μπαίνουν σε σύγκριση.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Συμφωνώ με dublin και criu. To μήκος -ειδικά σε πόλεις- είναι πρόβλημα και για το μήκος του το C3aircross έχει από τους καλύτερους χώρους συνολικά εσωτερικά (πλάτος-ύψος-μήκος). Και βέβαια δεν μπορείς να το συγκρίνεις με Forester,Grand Vitara κ.τ.λ. ,εντελώς άλλη κατηγορία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          destyl last edited by

                          Παραλάβαμε ! Ήδη έχουμε λατρέψει το αυτόματο κιβώτιο, η άνεση που προσφέρει δεν περιγράφεται! Σε ένα μίνι ταξίδι 80+80 χλμ είδαμε κατανάλωση 5,2 η οικονομία που θα προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας με προβληματίζει.. δεν ξέρω αν θα ξαναγύριζα σε βενζίνη.. οι ρυποι του ελάχιστοι , μόνο 103 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, δεν ξέρω αν όντως σταματήσουν να παράγονται σύντομα με τέτοιες τιμές

                          https://ibb.co/qmLZBH4
                          https://ibb.co/99yrbfW
                          https://ibb.co/wYWxvL8
                          https://ibb.co/mSZBdJs

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • mastoras78
                            mastoras78 @destyl last edited by

                            Παραλάβαμε ! Ήδη έχουμε λατρέψει το αυτόματο κιβώτιο, η άνεση που προσφέρει δεν περιγράφεται! Σε ένα μίνι ταξίδι 80+80 χλμ είδαμε κατανάλωση 5,2 η οικονομία που θα προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας με προβληματίζει.. δεν ξέρω αν θα ξαναγύριζα σε βενζίνη.. οι ρυποι του ελάχιστοι , μόνο 103 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, δεν ξέρω αν όντως σταματήσουν να παράγονται σύντομα με τέτοιες τιμές

                            https://ibb.co/qmLZBH4
                            https://ibb.co/99yrbfW
                            https://ibb.co/wYWxvL8
                            https://ibb.co/mSZBdJs

                            Καλορίζικο και σε εσένα μπράβο! όσοι παίρνετε diesel αυτόματα γενικά να μου τα προσέχετε γιατί μπορεί κάποια στιγμή να τα αγοράσω 

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              Kαλοτάξιδο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • yem
                                yem last edited by

                                Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα! 

                                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Καλοτάξιδο και να το χαρείτε με Υγεία!!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Καλοτάξιδο να το χαρείτε με υγεία .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      destyl last edited by

                                      Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κ κυρίως σας ευχαριστώ που ενημερώσατε τον κόσμο για αυτή την προσφορά!

                                      Όταν πήγα στη Σιτροέν για να πάρω προσφορά, ο πωλητής δεν είχε ιδέα ότι υπήρχε η bussiness κ έμεινε έκπληκτος όταν είδε ότι υπάρχει αυτό διαθέσιμο. Αν δεν ήσασταν εσείς θα το είχα προσπεράσει το ερκρος.

                                      Συνεχίστε έτσι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • storm
                                        storm @brasco last edited by

                                        Μετά από ένα καλό test drive σε όλα τα τερέν (εθνική, χώμα και ανάβαση - κατάβαση βουνού) έχω να πω τα εξής:

                                        Καλό στην εθνική, φτάνει να μην έχει πλευρικούς ανέμους.

                                        Πολύ σκληρό για χώμα, δεν δείχνει στο στοιχείο του, μοιάζει να ταλαιπωρείται η ανάρτηση σε χωμάτινη διαδρομή με λίγες φυτευτές ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα. Πολύ μικρή γωνία προσέγγισης λόγω διαμόρφωσης - δίχως λόγο - μπροστινού προφυλακτήρα. Η καμπίνα στις συνθήκες χωματόδρομου δείχνει καλοφτιαγμένη.

                                        Μοτέρ με ωραία χαρακτηριστικά - έχει έναν δισταγμό μέχρι τις 1.600 σ.α.λ., μετά γεμίζει δυνατά - εκτός του τρικύλινδρου ήχου του. Και η αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων ευχάριστη, δίχως όμως την αίσθηση του κουμπώματος.

                                        Αναίσθητο τιμόνι, έλλειψη feedback από την άσφαλτο. Το μεσαίο πεντάλ γραπώνει νωρίς και δυνατά τους δίσκους, δεν σε βοηθάει να ρυθμίσεις με τεχνική το φρενάρισμα στις στροφές.

                                        Εγκάρσιες τομές και λακούβες της ασφάλτου πάνω σε στροφή οδηγούν σε αστεία μικροαναπήδηση όλου του αμαξώματος, όχι μόνο του πίσω άξονα.

                                        Καλή πρόσφυση στην κατάβαση, αλλά η έλλειψη πληροφόρησης από το τιμόνι σε συνδυασμό με την on-off αίσθηση του μεσαίου πεντάλ και τις κλίσεις, κουράζει. Δεν χαζεύει ιδιαίτερα το αμάξωμα, απλά τα χειριστήρια σε αποκόβουν από την άσφαλτο, με λίγα λόγια νιώθεις μια ανασφάλεια. Επιπλέον οι κλίσεις και η δυνατή επαναφορά στην κατακόρυφο μετά την έξοδο κάθε στροφής, ιδιαίτερα εάν έχουμε διαδοχικές αντίρροπες στροφές, δημιουργούν αίσθηση ναυτίας στους επιβάτες.

                                        Πολύ καλός.

                                        Θα πρόσθετα ότι στις μετακινήσεις εντός της Αθήνας δεν είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Το ελαφρύ τιμόνι βοηθά πολύ στην άνετη οδήγηση, αλλά ο όγκος του αυτοκινήτου και κάποια τυφλά σημεία που έχει δεν επιτρέπει την άνετη μετακίνηση σε στενούς δρόμους και σε στροφές. Ένα σούπερ μίνι αυτοκίνητο εμφανέστατα οργώνει πολύ καλύτερα μέσα στην πόλη. Ένα πολύ καλό τεστ που μπορεί να κάνει κάποιος είναι 'καταβάσεις' ή 'αναβάσεις' σε υπόγεια πάρκινγκ σούπερ μάρκετ και εμπορικών κέντρων. Εκεί καταλαβαίνει κάποιος πόσο βοηθά το αυτοκίνητο να ελιχθεί εύκολα και δεν θα ξεσκίσει ζάντες, λάστιχα σε περίεργες γωνίες στις ράμπες κλπ...

                                        Επίσης ο πονοκέφαλος, η ναυτία και η ζαλάδα θεωρούνται δεδομένες. Όχι μόνο για τους συνεπιβάτες (που πάνε πέρα/δώθε και πάνω/κάτω συνέχεια) αλλά και για τον οδηγό. Είμαι σίγουρος ότι σε καλά οδοστρώματα άλλων χωρών δεν θα υπάρχει τέτοια θέμα. Οι πλευρικοί άνεμοι επηρεάζουν όχι όμως τόσο όσο οι οδικές ανωμαλίες, τα μπαλώματα στο δρόμο, οι λακκούβες των αποχετεύσεων κλπ...

                                        Τέλος πάντων. Κουβέντα να γίνεται.

                                        1o ετήσιο σέρβις σύνολο:  85euro

                                        60euro (4 λίτρα λάδι, φίλτρο λαδιού, ροδέλα)

                                        10euro Κάρτα ΚΤΕΟ

                                        15euro εργασία, ετήσιος έλεγχος, πίεση ελαστικά και καθαρισμός φίλτρου καμπίνας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Μπα και ετήσιο σέρβις βλέπω... 

                                          Λόγω έτους προφανώς...

                                          Λογική τιμή φαίνεται .

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • storm
                                            storm last edited by

                                            Λογική τιμή;

                                            Τσάμπα είναι ρε συ. Τσάμπα. Εγώ ήμουν προετοιμασμένος για 150euro. Και του χρόνου ίδια λεφτά θα είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 65 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr