Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 275
    • 276
    • 138 / 276
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    5518
    125727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Εκεί ξύνεις άλλες πληγές τώρα... Αν θες station 182 st line x στο φέρνει η FMH; Στον κατάλογο και τον διαμορφωτή το έχει μόνο hatch...

      Βέβαια εφόσον πωλείται σε άλλες χώρες δε ξέρω γιατι να μη το φέρουν με παραγγελία σε κάποιον που ενδεχομένως το ζητήσει... Μάλλον πρέπει να γίνει κουβέντα με πωλητή.

      Μακάρι στο μέλλον να φέρουν πάλι όλες τις επιλογές

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @dimitriscsd last edited by

        Εκεί ξύνεις άλλες πληγές τώρα... Αν θες station 182 st line x στο φέρνει η FMH; Στον κατάλογο και τον διαμορφωτή το έχει μόνο hatch...

        Βέβαια εφόσον πωλείται σε άλλες χώρες δε ξέρω γιατι να μη το φέρουν με παραγγελία σε κάποιον που ενδεχομένως το ζητήσει... Μάλλον πρέπει να γίνει κουβέντα με πωλητή.

        Μακάρι στο μέλλον να φέρουν πάλι όλες τις επιλογές

        Αν τα θυμάμαι σωστά δηλαδή, για να είναι φουλ σπορ 'μηχανή οδήγησης' πρέπει να πάρεις βάγκον για να χει SLA ανάρτηση και να βάλεις και κοτσαδόρο για να χει τα αυτάκια στο τιμόνι... 

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • dimitriscsd
          dimitriscsd last edited by

          Έχει και στο hatch πλέον πολλαπλούς στην st line x 182. Η συγκεκριμένη έχει αυτακια πάντα. Στις υπόλοιπες για να τα έχεις θέλει έστω προεγκατασταση (την καλωδίωση) του κοτσαδορου όχι ολόκληρο τον κοτσαδορο. Πολύ φθηνότερο.

          Το απόλυτο βέβαια είναι ένα ST με performance pack χειροκίνητο!

          Αν και ξέρω οτι αστειεύεσαι το station 182 είναι ένα σβέλτο ικανότατο και καλοστημένο αμάξι με αρκετούς χώρους. Αν τώρα ψάχνεις μηχανή οδήγησης όπως λες πάρε καλύτερα ένα mx5 nd 😛

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

            Αν θες station 182 st line x στο φέρνει η FMH; Στον κατάλογο και τον διαμορφωτή το έχει μόνο hatch...

            Βέβαια εφόσον πωλείται σε άλλες χώρες δε ξέρω γιατι να μη το φέρουν με παραγγελία σε κάποιον που ενδεχομένως το ζητήσει... Μάλλον πρέπει να γίνει κουβέντα με πωλητή.

            Δεν είναι θέμα πωλητή, αλλά εμπορικής πολιτικής της FMH. Στην Γερμανία για παράδειγμα είναι κανονικά διαθέσιμα ΟΛΑ τα μοντέλα (5Θ και SW) σε όλες τις εκδόσεις και με τον 150αρι και με τον 182αρι, δηλαδή η Ford παράγει κανονικά το 150αρι μοτέρ! Στην Ελλάδα έχουν αποφασίσει να κάνουν τέτοιες 'κουλές' και περίεργες επιλογές και περικοπές. Δεν ξέρω όμως εαν είναι θέμα εμπορικής πολιτικής της FMH ή της Ford Europe για συγκεκριμένες αγορές.

            Πάντως σε σχετικό email στην FMH, πήρα μια πολύ γενική και αόριστη απάντηση περί εμπορικής πολιτικής και Ελληνικής αγοράς, δηλαδή μπούρδες κοινώς.

            ΥΓ: Να σημειώσω ότι ο 1.5, είτε 150 είτε 182 είναι διαθέσιμος πια μόνο με το αυτόματο 8αρι, δεν υπάρχει δυνατότητα για χειροκίνητη επιλογή ούτε στην Γερμανία.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • dimitriscsd
              dimitriscsd last edited by

              Πάντως σε γερμανικό φόρουμ είχα διαβάσει ότι ούτε εκεί θα υπήρχε πλέον ο 150 λόγω του 155 mh. Βέβαια ο 182 μπαίνει όντως και στα 2 αμαξωματα.

              Αυτό που εννοούσα ήταν πως ο πωλητής θα μπορούσε να κάνει αιτηση στην fmh να φέρουν κάτι εκτός κατά λόγου από την στιγμή που παράγεται με το ανάλογο κόστος βέβαια. Δε βλέπω γιατί να μη δεχτούν. Λεφτά θα πάρουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagkirk last edited by

                Όντως περίεργο να επηρεάζεται έτσι η βαθμολογία στο αυτόνομο φρεναρισμα αλλά ως μέσο πίεσης προς την Ford και την κάθε Ford τελικά είχε τεράστια επιτυχία! Βελτίωσαν καθίσματα και προσκέφαλα και πέτυχαν καλύτερη προστασία στην πρόσκρουση από πίσω.

                Edit: τώρα που το σκέφτομαι λογικό είναι να συνδυάζεται η βαθμολογία στο αυτόματο φρενάρισμα με την σχεδίαση καθισμάτων - προσκεφαλων αφού με το αυτόματο φρενάρισμα αυξάνονται οι πιθανότητες να καρφωθεί κάποιος πίσω σου που δεν θα μπορέσει να αντιδράσει τόσο γρήγορα όπως ένα τέτοιο σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • S
                  spiros last edited by

                  λογικα ο 1,5 κοβεται λογω ρυπων και φυσικα για να προωθηθει ο 1.0mhyb

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                    Πάντως σε γερμανικό φόρουμ είχα διαβάσει ότι ούτε εκεί θα υπήρχε πλέον ο 150 λόγω του 155 mh. Βέβαια ο 182 μπαίνει όντως και στα 2 αμαξωματα.

                    Αυτό που εννοούσα ήταν πως ο πωλητής θα μπορούσε να κάνει αιτηση στην fmh να φέρουν κάτι εκτός κατά λόγου από την στιγμή που παράγεται με το ανάλογο κόστος βέβαια. Δε βλέπω γιατί να μη δεχτούν. Λεφτά θα πάρουν.

                    Εαν μπείς στο site της Ford Γερμανίας, θα δεις ότι υπάρχει κανονικά ο 150αρης. Κόπηκε ο 150αρης με το χειροκίνητο, λόγω του 155 mHEV. Αλλά συνεχίζει το 150αρης με αυτόματο, αφού το αυτόματο (άλλη βλακεία αυτή!!!) δεν συνδυάζεται με τα mHEV μοτέρ! Οπότε, υπάρχει κανονικά ο 1.5 150hp, μόνο με αυτόματο όμως (λόγω εκπομπών CO2) απλά δεν τον εισάγουν στην Ελλάδα, μάλλον λόγω κόστους (δες τιμές στην Γερμανία και τα καταλάβεις....είναι πανάκριβα!).

                    Να το εισάγουν για εσένα, ενώ δεν εισάγεται κανονικά, το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο έως και αδύνατον. Μόνο εαν το εισάγεις μόνος σου, αλλά με τις τιμές στην Γερμανία θα σου βγει πιο ακριβά από το 182αρι.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • mastoras78
                      mastoras78 last edited by

                      Αυτό το αναχρονιστικό manual vs αυτόματο πρέπει επιτέλους να σταματήσει .

                      Έχουνε γίνει τόσο καλά πχια τα σύγχρονα αυτόματα που δε βρίσκω κανένα λόγο να μην τα επιλέγουμε.. Είναι σαν να αγοράζεις σύγχρονο υπολογιστή χωρίς ssd δίσκο.

                      Οκ καταλαβαίνω το να μην τα επιλέγουμε λόγω κόστους αλλά όταν δε τίθεται τέτοιο θέμα και μου φορτώνεις όλο τον εξοπλισμό 'άνεσης' και επιμένεις να ανακατεύεις την κουτάλα κάτι δε μου κολλάει.

                      Δέχομαι το manual αν μιλάμε για απόλυτες σπορ κατασκευές με ανάλογη χρήση..

                      Tip μιας και ανάφερε ο Δημήτρης το Mx5.. Ουδέποτε έχω οδηγήσει manual κιβώτιο παραπάνω από 'καλό' που να με ενθουσιάσει σε αμάξια που η μετάδοση και διεύθυνση μοιράζονται τον ίδιο άξονα.. Το ίδιο τολμώ να πω και για την αίσθηση από το τιμόνι

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spiros last edited by

                        Τα αυτοματα οντως εχουν βελτιωθει αλλα εχουν και μεινονεκτηματα: καταναλωση, πολυ ακριβα αν χαλασει κατι, αρχικο κοστος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd last edited by

                          Και όμως κάποια χειροκίνητα είναι πολύ απολαυστικά στην χρήση! Και γενικά σε κάποιους μας αρέσει να κάνουμε όλη την δουλειά της αλλαγής ακόμα και αν σε απόλυτα νούμερα τις περισσότερες φορές είναι πιο αργή αλλαγή!

                          Και το κιβώτιο του focus αλλά και του mx5 που ανέφερα είναι καταπληκτικά σε αίσθηση χειροκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Για το Mx5 συμφωνούμε. Για οποιοδήποτε μπροστοκινητο όμως όχι. Εκεί είναι η ένσταση μου

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostast last edited by

                              Πάντως με το φίλο που έψαχνε να αντικαταστήσει το παλιό του φόκους πέρυσι, άκρη δε βρήκαμε με το τι έχουν επάνω τα αυτοκίνητα. Τελικά πήρε i30..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • dimitriscsd
                                dimitriscsd last edited by

                                Η Rica βελτίωσε αρκετά το πρόγραμμά της για τον Dragon στο Focus και αγγίζει πλέον τα 216 άλογα και 311Nm!

                                Αρκετά ικανοποιητικά νούμερα. Πρόκειται για το πρόγραμμα που βάζει η γνωστή αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Έχουν αρχίσει και με βάζουν σε σκέψεις. Το μεγάλο πρόβλημα είναι πως χρειάζομαι καράβι για να πάω Αθήνα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Εντάξει αυτό το manual vs auto έχει πολύ κουβέντα. Όντως τρομερή η ευκολία στην πόλη και στην πυκνή κίνηση του αυτόματου άλλα κοστίζει πολύ στην αγορά του , τσιμπά λίγο κατανάλωση και αν σου κάτσει στραβή είναι πολλά τα λεφτά Άρη...

                                  Μετά όταν μιλάμε για μηχανικά του τύπου φοκους 1.5 , Μάζντα cx30 , civic η αλλαγές ταχυτήτων είναι απλά απόλαυση...

                                  Άλλος επιλέγει ένα καλό χειροκίνητο κιβώτιο και την διαφορά την δίνει σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας ( με 3 χιλιάρικα παίρνεις σουίτα ασφαλείας , φώτα φουλ λεντ , ηλεκτρικά καθίσματα κλπ...).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Κάποιες επισημάνσεις:

                                    Καίει περισσότερο σε κίνηση γιατί αλλάζει πιο συχνά ταχύτητες αλλά σε ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο σίγουρα θα κάψει λιγότερο!

                                    Όταν μιλάμε για κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, είναι πολύ πιο αξιόπιστο σε σχέση με τα προβληματικά διπλού συμπλέκτη. Με σωστή συντήρηση μπορεί να βγάλει και όλη την ζωή του αυτοκινήτου χωρίς πρόβλημα. Η πολυετής εγγύηση κάνει επίσης τα πράγματα πιο εύκολα.

                                    Όσο για το έξτρα κόστος, συνήθως δεν είναι πλέον 3 χιλιάρικα. Πολλές φορές είναι αρκετά λιγότερο.

                                    Είπαμε είναι και προσωπικό θέμα. Εγώ ενώ είχα την δυνατότητα να το πάρω αυτόματο, είμαι μάλλον ανώμαλος και γουστάρω να αλλάζω ταχύτητες μόνος μου 🙂 Ειδικά σε ένα αυτοκίνητο που είναι στημένο τόσο καλά και μπορείς να το πάς και μια πιο απολαυστική βόλτα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Προσωπική μου άποψη (και φωνάξτε όσο θέλετε) είναι ότι τα χειροκίνητα κιβώτια είναι ένας αναχρονισμός στη σύγχρονη αυτοκίνηση. Όταν πλέον τα αυτόματα κιβώτια έχουν γίνει εξίσου ή και πιο γρήγορα από τα χειροκίνητα, βελτιώνοντας ενίοτε και τις επιδόσεις ή/και την κατανάλωση, δεν υπάρχει κανένας λόγος να στερηθείς την ευκολία τους, ακόμα και υπό το πρίμα της σπορ οδήγησης. Με την manual mode επιλογή και αστραπιαίες αλλαγές από τα paddles, μπορείς (αν παραστεί η ανάγκη) να αλλάξεις ταχύτητα ακόμη και πάνω στη στροφή, χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι (διατηρώντας έτσι τον απόλυτο έλεγχο) και χωρίς να διαταραχτεί η οδηγική ισορροπία του αυτοκινήτου (λόγω της ταχύτητας της αλλαγής).

                                      Και κατά τ΄άλλα στη συντριπτική πλειονότητα του χρόνου που απλώς μετακινείσαι, απλώς δεν υπάρχει λόγος να ανακατεύεις συνεχώς τη βενζίνη και να γυμνάζει το αριστερό σου πόδι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Ισχύουν αυτά που αναφέρεις και κανείς δεν θα σου φωνάξει. Όντως πλέον τα αυτόματα έχουν φτάσει σε τρομερά επίπεδα και εννοείται πως είναι πιο γρήγορα από τον μέσο οδηγό χειροκίνητου.

                                        Απλά κάποιοι είμαστε περίεργοι 🙂 Θες από ρομαντισμό; Θες από βίτσιο; Δεν ξέρω! Πάντως προσωπικά με ευχαριστεί η διαδικασία αυτή του χειροκίνητου και ακόμα και σε κίνηση δεν με ενοχλεί. Πως να το περιγράψω; Είναι σαν να παίζεις video game στο hard 😛 Πιο challenging!

                                        Εδώ cruise control βάζω στο ταξίδι και μετά από λίγο νιώθω ότι βαριέμαι 😛

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Επειδή είχα αυτόματο με paddles και τώρα έχω ένα από τα πολύ καλά χειροκίνητα κιβώτια, εμένα προσωπικά με ευχαριστεί περισσότερο η αστραπιαία αλλαγή που γίνεται τραβώντας το αυτάκι. Αυτό κι αν μοιάζει με video game ή με εικόνες που έχουμε από on board κάμερες υπεραυτοκινήτων...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kostast last edited by

                                            Εννοείται ότι τα αυτόματα είναι πιο γρήγορα και πιο ομαλά από οποιονδήποτε οδηγό χειροκίνητου. Εδώ και χρόνια δεν υπάρχει αυτοκίνητο επιδόσεων με χειροκίνητο, ούτε καν σαν επιλογή.

                                            Κατανοώ απόλυτα όμως και τους οπαδούς του χειροκίνητου. Όταν είχα πάει το Q3 για ένα θέμα εγγύησης, μου είχαν δώσει για να κυκλοφορώ ένα Α3 sedan χειροκίνητο. Ήρθα από το Παράλιο Άστρος στην Αθήνα από τον παλιό!!! Τόσο πολύ μου άρεσε. Έπαιξε και η νοσταλγία των χρόνων της νεότητας βέβαια το ρόλο της..

                                            Δεν θα αγόραζα όμως ποτέ χειροκίνητο. Όχι μόνο για την ευκολία στην καθημερινότητα, αλλά και για τις καλύτερες συνολικά επιδόσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 138 / 276
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr