Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 276
    • 277
    • 137 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    133106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Αναφέρομαι στα φώτα στα καθρεφτάκια κτλ που σε ενοχλούν που λείπουν. Όλα αυτά υπάρχουν πχ στην Vignale που έχει αρκετά πιο πλούσια καμπίνα.

      Όσο για το αυτόματο όταν έκανες την παραγγελία έβγαιναν όλα και με χειροκίνητο. Πάντως 1000 φορές μετατροπέας ροπής σε καθημερινό αυτοκίνητο παρά διπλού συμπλέκτη!

      Ξέρω ότι άλλαξε το ΤΤ. Για σημερινές τιμές μιλάμε. Έφερες παράδειγμα τις τιμές του Leon οι οποίες είναι τρέχουσες.

      Μην ανησυχεις με πόνεσε και μένα το ΤΤ αρκετά τον Απρίλιο του 19 που παρέλαβα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikmak @dimitriscsd last edited by

        Αναφέρομαι στα φώτα στα καθρεφτάκια κτλ που σε ενοχλούν που λείπουν. Όλα αυτά υπάρχουν πχ στην Vignale που έχει αρκετά πιο πλούσια καμπίνα.

        Όσο για το αυτόματο όταν έκανες την παραγγελία έβγαιναν όλα και με χειροκίνητο. Πάντως 1000 φορές μετατρωπέας ροπής σε καθημερινό αυτοκίνητο παρά διπλού συμπλέκτη!

        Ξέρω ότι άλλαξε το ΤΤ. Για σημερινές τιμές μιλάμε. Έφερες παράδειγμα τις τιμές του Leon οι οποίες είναι τρέχουσες.

        Μην ανησυχεις με πόνεσε και μένα το ΤΤ αρκετά...

        Τέλος πάντων ... το κατάλαβα αυτό που μου είπες ... απλά να ξέρεις ότι δεν μου λείπουν καθόλου τα μπιχλιμπίδια και τα κουμπάκια  όταν ξέρω ότι έχω καθαρά σπορτίβ αμάξι σε λογική τιμή που το έχω επιλέξει εγώ να είναι όπως το θέλω και όχι κάποιο τμήμα μάρκετινγκ που 'ακούει τις ανάγκες των καταναλωτών' και κάνει τα χατίρια του τμήματος κοστολόγησης ..και αφαιρεί την SLA χωρίς ανάλογη μείωση τιμής. Ποιος  ανταγωνιστής βάζει σε αυτή την κατηγορία ημιάκαμπτο πίσω??... αναρωτιέμαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nikmak @dimitriscsd last edited by

          To καταλαβαίνω και το δέχομαι αυτό που λες και στο είπα από την αρχή. Είναι τεράστιο φάουλ αυτό που κάνανε και δεν ενημέρωσαν τα άτομα που είχαν ήδη παραγγείλει. Και εγώ στην θέση σου θα ήμουν ξενερωμένος και εξοργισμένος. Στο είπα και πριν κυνήγα τους και που ξέρεις κάτι μπορεί να βγει. Και εγώ ακριβώς τις ίδιες υποχωρήσεις έκανα σε μπιχλιμπίδια όπως τα λες για να έχω ακριβώς αυτά που θεωρούσα σημαντικότερα.

          Όσο για το δεύτερο σκέλος, αρκετές εταιρίες δυστυχώς βάζουν πλέον ημιάκαμπτους στις πιο φθηνές εκδόσεις των μοντέλων τους. Μία από αυτές είναι και η Seat που έφερες ως παράδειγμα. Τα Leon με 130 άλογα απ' όσο ξέρω είναι με ημιάκαμπτο.

          To TGI με τους 130 , το  FR με τον 1.5 ACT 150 με πολαπλούς, όπως και στο Golf  και στο Α3 όχι στο Scala αλλά  στην Octavia

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            To καταλαβαίνω και το δέχομαι αυτό που λες και στο είπα από την αρχή. Είναι τεράστιο φάουλ αυτό που κάνανε και δεν ενημέρωσαν τα άτομα που είχαν ήδη παραγγείλει. Και εγώ στην θέση σου θα ήμουν ξενερωμένος και εξοργισμένος. Στο είπα και πριν κυνήγα τους και που ξέρεις κάτι μπορεί να βγει. Και εγώ ακριβώς τις ίδιες υποχωρήσεις έκανα σε μπιχλιμπίδια όπως τα λες για να έχω ακριβώς αυτά που θεωρούσα σημαντικότερα.

            Όσο για το δεύτερο σκέλος, αρκετές εταιρίες δυστυχώς βάζουν πλέον ημιάκαμπτους στις πιο φθηνές εκδόσεις των μοντέλων τους. Μία από αυτές είναι και η Seat που έφερες ως παράδειγμα. Τα Leon με 130 άλογα απ' όσο ξέρω είναι με ημιάκαμπτο. Επίσης το καινούριο Mazda 3 και η A Class.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • dimitriscsd
              dimitriscsd last edited by

              Αυτό σου λέω. Στις φθηνότερες εκδόσεις βάζουν τον άξονα. Όπως πλέον και η Ford. Στα 1000 mild hybrid άξονα, στο 1.5 182 multi link.

              Μακάρι να είχαν όλα πολλαπλούς!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nikmak last edited by

                Οκ κατανοητό , τουλάχιστον ξέρουμε αυτή την στιγμή ποιο focus έχει ανεξάρτητη, εκτός από τα station , γιατί απ΄ότι βλέπω και τα vignale δεν υπάρχουν πλεόν στην σελίδα της ford? To ST ας πούμε έχει ή αποφάσισαν να την κόψουν και από αυτό μέσα στον μήνα??

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd last edited by

                  Στα st φυσικά και υπάρχει κανονικά. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση τους πέρα από αυτά υπάρχει και στο st line x με τα 182 και σε όλα τα station wagon. Απ' όσο ξέρω όλα τα υπόλοιπα, προς το παρόν τουλάχιστον είναι με ημιακαμπτο.

                  Μακάρι το κράξιμο που τρώνε να πιάσει τόπο και να φέρουν κι άλλα στο μέλλον. Για ένα διάστημα αρκετών μηνών δεν είχε πολλαπλούς καμία ST Line... Ευτυχώς το άλλαξαν έστω και με το ακριβό τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    numb last edited by

                    Μόλις παρέλαβα το νέο μου focus (business, 1,000cc).

                    Μια ερώτηση προς τους κατόχους: Μου συνέστησε ο πωλητής περίοδο 'στρωσίματος' 1.500 χλμ, (όπως αναφέρεται και στο manual και έχει αναφερθεί σε παλαιότερο post), κατά τα οποία δεν θα πρέπει  να ξεπερνάω τις 2.000- 2500 στροφές.

                    Δεν είναι πολύ λίγες; Δικός μου μηχανικός, μου είπε ότι αυτό είναι λάθος. Θα πρέπει, λέει, τώρα στην αρχή να το γκαζώνω γερά. Ποια η άποψη / εμπειρία σας;

                    Επίσης δεν ξέρω αν έχετε τοποθετήσει μεμβράνη/γυαλί προστασίας στην οθόνη, εγώ τη θεώρησα χρήσιμη  και έβαλα αυτή:

                    https://www.amazon.co.uk/Compatible-2018-2020-2019-2020-Navigation-Anti-Glare-1-Pack/dp/B08B3VDG8C/ref=sr_1_2?dchild=1&keywords=ford+focus+screen+protector&qid=1600180117&quartzVehicle=36-513&replacementKeywords=screen+protector&sr=8-2

                    Πολύ καλή εφαρμογή, δεν ξεχωρίζει από την οθόνη και δεν επηρεάζει την απόκριση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otokomae last edited by

                      Πρέπει να πούμε ότι ακόμη και αν υπάρχει ο καλύτερος τύπος διάταξης με διπλά ψαλίδια δεν σημαίνει ότι θα έχουμε καλύτερο κράτημα.

                      Η σχεδίαση της ανάρτησης είναι το παν και ακόμη σημαντικότερο είναι να  βρίσκεται σε ένα καλά δομημένο άκαμπτο πλαίσιο. Στο τελευταίο κρίνεται και η επιτυχία του πρώτου focus στα χέρια του αξέχαστου Colin mcrae και λιγότερο στην πολυδιαφημισμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Έτσι για την αποκατάσταση της πραγματικής διάστασης του θέματος ανάρτηση. Πάνω από όλα το πλαίσιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        jobous last edited by

                        Καλορίζικο και καλοτάξιδο !!!!

                        Πράγματι ημιάκαμπτο βάζουν αρκετοί πλέον (πχ mercedes) που δεν το περίμενες. Αλλά οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια.

                        Το προηγούμενο focus είχε πολλαπλούς εκεί που τώρα βάζει ημιάκαμπτο ?? Ήταν καλύτερο στην οδηγική του συμπεριφορά ??

                        Επίσης η ΚΙΑ βάζει και αυτή πολλαπλούς στο Ceed. Είναι καλύτερο πχ το 1.4 Gtline απο το αντίστοιχο Stline που έρχεται με ημιάκαμπτο ?

                        Η Seat στο Leon αναφέρει ότι πολλαπλούς έχουν τα μοντέλα πάνω απο 150 (αλήθεια τα 150άρια , απλό και mhev φοράνε πολλαπλούς ??)

                        Να δεχτώ ότι υπάρχει θέμα για την τιμολογιακή πολιτική στο θέμα αλλά και για τις αλλαγές που δεν ανακοινώνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gerry @numb last edited by

                          Μόλις παρέλαβα το νέο μου focus (business, 1,000cc).

                          Μια ερώτηση προς τους κατόχους: Μου συνέστησε ο πωλητής περίοδο 'στρωσίματος' 1.500 χλμ, (όπως αναφέρεται και στο manual και έχει αναφερθεί σε παλαιότερο post), κατά τα οποία δεν θα πρέπει  να ξεπερνάω τις 2.000- 2500 στροφές.

                          Δεν είναι πολύ λίγες; Δικός μου μηχανικός, μου είπε ότι αυτό είναι λάθος. Θα πρέπει, λέει, τώρα στην αρχή να το γκαζώνω γερά. Ποια η άποψη / εμπειρία σας;

                          Καλοτάξιδο!

                          Κι εμένα μου φαίνονται πολύ λίγες αυτές οι στροφές. Αυτό που λέει ο 'μηχανικός' πάντως ειναι τελείως λάθος και αντίθετο με αυτό που λέει το manual, το οποίο λέει απλά το λογικό:
                          'Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα κατά τα πρώτα 1.500 km. Να οδηγείτε αλλάζοντας συχνά την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και να ανεβάζετε νωρίς ταχύτητες. Μην καταπονείτε τον κινητήρα.'

                          Οπότε απλά για 1500 χλμ τουλάχιστον να οδηγείς σαν άνθρωπος, εγώ αυτό καταλαβαίνω και αυτό έκανα στο δικό μου. Ούτε να ζορίζεις τον κινητήρα γκαζώνοντας με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές, ούτε να φτάνεις στον κόφτη. Δεν νομιζω ότι είχα ξεπεράσει τις 3500 στροφές στο στρώσιμο. Δεν χρειάζεται κιόλας αφού με αυτή την ταχύτητα είσαι περίπου στα 140-150χαω με 6η.

                          Ενδιαφέρον αυτό με την προστασία οθόνης, καλά έκανες. Πάντως εγώ δεν έχω βάλει και γενικά δεν γυαλίζει στον ήλιο, ούτε έχω δει γρατζουνιές μεχρι τώρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • sargus
                            sargus last edited by

                            Νομίζω ότι τα Leon με 150 ίππους φοράνε ημιάκαμπτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nikmak last edited by

                              Να επισημάνω ότι δεν τίθεται θέμα κρατήματος , το οποίο πιστεύω ότι στο focus είναι αξεπέραστο, και σίγουρα στην καθημερινή μετακίνηση  ελάχιστοι μπορούν να βρουν τα όρια του αυτοκινήτου είτε με ημιάκαμπτο είτε με πολλαπλών συνδέσμων . Το θέμα είναι η ποιότητα κύλισης και το πόσο ξερό νιώθεις το αυτοκίνητο στις εγκάρσιες ανωμαλίες και σίγουρα η 'κοροϊδία' της FORD που δεν ενημέρωσε για την αλλαγή (αλήθεια έχει βρει κανείς μια ανακοίνωση ή ένα δελτίο τύπου για την αλλαγή στις προδιαγραφές?) τουλάχιστον εμάς που είχαμε παραγγείλει πριν την αλλαγή και παραλάβαμε μετά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @nikmak last edited by

                                και σίγουρα η 'κοροϊδία' της FORD που δεν ενημέρωσε για την αλλαγή (αλήθεια έχει βρει κανείς μια ανακοίνωση ή ένα δελτίο τύπου για την αλλαγή στις προδιαγραφές?) τουλάχιστον εμάς που είχαμε παραγγείλει πριν την αλλαγή και παραλάβαμε μετά.

                                Δυστυχώς καμία εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει για τίποτα, το αναφέρουν παντού για να είναι καλυμμένοι νομικά. Έχουν δικαίωμα να αλλάξουν τις προδιαγραφές οποτεδήποτε, χωρίς καμία ενημέρωση και όσο και εαν δεν είναι σωστό ηθικά είναι απόλυτα καλυμμένοι νομικά.

                                Λογικά οι έμποροι θα πρέπει να είχαν λάβει εγκύκλιο (ή κάποιο ενημερωτικό δέλτιο) απο την FMH με τις επικείμενες αλλαγές, εκτός εαν η αλλαγή έγινε από το εργοστάσιο χωρίς να ενημερώσει κανένα (γίνεται εννίοτε και αυτό!).

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • mastoras78
                                  mastoras78 last edited by

                                  Είχα postarei το παρακάτω σε άλλο νήμα offtopic για να απαντήσω σε άλλο offtopic   το βάζω και εδώ για 'παρηγοριά στον άρρωστο'

                                  https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/pollaploi-syndesmoi-vs-imiakamptoy-oli-i-alitheia

                                  Φυσικά και εγώ αν είχα παραγγείλει το αμάξι με πολλαπλούς και ερχόταν με ημιάκαμπτο θα με ενοχλούσε και θα έλεγα τα ίδια με τον nikmak.

                                  Διάβασα και αυτό για τους δίσκους που λέει ο dimitriscsd και μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά. Θα πάω να ψάξω εξωνυχιστικά το fiesta μου σύντομα!

                                  Γενικά η Ford κάνει κάποιες τσαπατσουλιές. Στο Fiesta μου πχ παντού έβλεπα σε reviews όταν ανάβει η οθόνη του infotainment να γράφει 'Ford Performance' ένα ιδιαίτερο logo.  Στο δικό μου βγάζει το 'απλό' μπλε oval της Ford και όταν το έψαξα δεν έβγαλα άκρη..

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Το Ford Performance το βγάζει στο ST. Στα υπόλοιπα με μόντα του Forscan.

                                    Αυτό με τους δίσκους παρατηρήθηκε συγκεκριμένα σε Focus MK4. Καλό είναι να τσεκάρουν οι κάτοχοι να ξέρουν τι παίζει και με το δικό τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 @dimitriscsd last edited by

                                      Το Ford Performance το βγάζει στο ST. Στα υπόλοιπα με μόντα του Forscan.

                                      Αυτό με τους δίσκους παρατηρήθηκε συγκεκριμένα σε Focus MK4. Καλό είναι να τσεκάρουν οι κάτοχοι να ξέρουν τι παίζει και με το δικό τους.

                                      Fiesta ST2 έχω και στο δικό μου δεν το βγάζει... μου είχε κάνει κι εμένα εντύπωση. Αν ασχολείσαι με Forscan να βρεθούμε να μου το 'φτιάξεις' 

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tkin73 @nikmak last edited by

                                        Οκ κατανοητό , τουλάχιστον ξέρουμε αυτή την στιγμή ποιο focus έχει ανεξάρτητη, εκτός από τα station , γιατί απ΄ότι βλέπω και τα vignale δεν υπάρχουν πλεόν στην σελίδα της ford? To ST ας πούμε έχει ή αποφάσισαν να την κόψουν και από αυτό μέσα στον μήνα??

                                        Σόρρυ δλδ με το μπαχαλο που διαβάζεις εδώ μέσα σχετικά με την ανάρτηση πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να ξέρει υπεύθυνα; Ότι και να ακούσεις ο μόνος τρόπος να μάθεις τι έχει είναι να το αγοράσεις και να το σηκώσεις να δεις!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • dimitriscsd
                                          dimitriscsd last edited by

                                          Ο κατάλογος με τις τελευταίες αλλαγές έχει ποσταριστεί μερικές σελίδες πριν. Τον ανοίγεις και τον διαβάζεις.

                                          Mastora λίγο που έψαξα τώρα λένε πως σε μία από τις τελευταίες εκδόσεις του Sync (3.4) το έβγαλαν και από το ST. Μάλλον κατά λάθος. Λογικά θα επιστρέψει σε επόμενη έκδοση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Πάρτε ρε station wagon να χετε σπορ ανάρτηση !!1!1!! 

                                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 137 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr