Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Mokka 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Mokka 2021
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 33
    • 34
    • 3 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    670
    25759
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Το Μόκα δεν είναι μεγαλύτερο του Κροσλαντ νομίζω . Είναι ενδιαφέρον πως θα τοποθετηθούν και τα δύο με δεδομένο και τις τιμές του Γκράντλαντ .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin last edited by

        Το Crossland εισαγωγικό πολύ φθηνό, άνετο και ευρύχωρο Β suv μέχρι να καταργηθεί. Δεν νομίζω να μείνει πολύ καιρό στην γκάμα. Το Mokka δίνει μία δυναμική που πρέπει να ακολουθηθεί και από άλλα σημαντικά μοντέλα.

        Με Corsa/Mokka ξεκινάει καλά τη νέα ξεκάθαρη PSA εποχή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • I
          iceman7 last edited by

          Το κρος λαντ απλά δεν βλέπεται ρε σεις παιδιά. 
          Το υφιστάμενο μοκα πιο όμορφο και μανιτζεβελο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • piliourits
            piliourits @islander last edited by

            Δεν εξωραΐζω απολύτως τίποτα, όταν το 2008 1.2 στην ACTIVE(βασική έκδοση) έχει 20990€ και η ντίζελ 1.5 Active 21900€ πόσο να υποθέσουμε οτι θα ξεκινάει η βασική του Mοκκα; Οσο για το CROSSLAND ξεκινάει απο 16550€ η βασική X-CITE, κάπου στα 18000-18500€ να μην ξεκινάει του Μόκκα;

            Μακάρι να υπάρξουν καλές τιμές, εγώ είμαι από αυτούς που γκρινιάζουν πως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει απαράδεκτα ακριβά και θα πρέπει οι καταναλωτές να αντιστέκονται όσο μπορούν σε ακραίες τιμολογήσεις.

            Η αίσθηση που έχω όμως είναι πως εφόσον το αυτοκίνητο έρχεται σαν το αντίστοιχο του 2008 και λίγα χρόνια νεότερο μοντέλο, θα το τιμολογήσουν στις ίδιες ή μεγαλύτερες τιμές με το 2008. Και τα αυτοκίνητα δεν 'τερματίζουν' στις μέτριες χειροκίνητες εκδόσεις βενζίνης, πλέον έχουν διαθέσιμες πολύ πλούσιες αυτόματες εκδόσεις συνήθως 3 επίπεδα εξοπλισμού και 3 επίπεδα επιδόσεων και το νέο Mokka θα έχει και ηλεκτρική έκδοση, οπότε και οι τιμές 'απλώνουν' αντίστοιχα... στο Crossland υπάρχουν φθηνές τιμές γιατί υπάρχουν κι εκδόσεις με ατμοσφαιρικό κινητήρα επιδόσεων 20ετίας, τάσια & ραδιοCD, το Mokka δεν νομίζω να έχει σχέση με όλα αυτά, ή ότι οι επίδοξοι ιδιοκτήτες ενδιαφέρονται για τέτοια επίπεδα εξοπλισμού...

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser last edited by

              Συμφωνώ με τον Δουβλίνο . Με το Μόκκα και το Κόρσα έχουμε την νέα εποχή Οπελ .

              Οπως το Κόρσα είναι αισθητά φτηνότερο από το 208 , έτσι και το Μόκκα θα είναι φτηνότερο από το 2008 .

              To Mokka είναι 4,15 μήκος ενώ το Crossland 4,26 .

              Το Κροσλαντ , ίσως να μην μείνει 6 χρόνια στην αγορά , δηλαδή μέχρι το 2023 , ίσως το σπρώξουν σε άλλες αγορές του κόσμου , το Μόκκα δεν θα έχει αυτόματο ντίζελ , ούτε ατμοσφαιρικό βενζίνης .

              Δηλαδή μπορεί να παίξουν και κάτι διαφορετικό με τους κινητήρες .

              Επίσης το Κρόσλαντ θα κάνει φέισλιφτ τους επόμενους μήνες , άρα στην αγορά θα έχουμε το νέο Κρόσλαντ και το νέο Μόκκα .

              Στο γερμανικό Οτο μότο λέει ότι οι τιμές του Μόκκα θα πρέπει να είναι πιο πάνω από του Κρόσλαντ .

              Αν όμως το Κρόσλαντ έχει εξοπλισμό και φέισλίφτ και έχει κινητήρες μόνο τους 81 , 130 6 αυτόματο και 120 αυτόματο και το Μόκκα τους 100 , 130 , 130 8 αυτόματο και 100 ντίζελ μπορεί να διαφοροποιούνται μεταξύ τους .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panormus772 @criuser last edited by

                To Mokka είναι 4,15 μήκος ενώ το Crossland 4,26 .

                To Crossland είναι 4,21μ.

                Eν τω μεταξύ αυτή τη στιγμή έχουμε: DS3 4.12m, C3aircross 4.15m, Mokka 4.15m,Crossland 4.21m,Renegade 4.23m.,500X 4.26m, 2008 4.30m. Επτά αμάξια crossover σε λιγότερο από 20εκ., στο ίδιο group. Mου φαίνονται πολλά για να επιβιώσουν όλα,συν τα προβλήματα που θα δημιουργεί στην εταιρία η τιμολόγηση τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  islander last edited by

                  Συμφωνώ με τον criuser στο θέμα τιμολόγησης το Mokka θα είναι φθηνότερο απο το 2008, κάτι που συμβαίνει και με το Grandland και 3008 ή στην ίδια τιμή θα είναι καλύτερα εξοπλισμένο. Οσο για το πόσα μαζεύονται στην ίδια κατηγορία ξεχάσατε και το Yaris cross που είναι στην ίδια κατηγορία αλλά και τα Kona και Stonic. Πιστεύω ολα θα πουλάνε κάποια λιγότερο κάποια περισσότερο και θα κρατηθούν ολά στην αγορά, μην ξεχνάτε οτι είναι η ταχύτερα ανερχόμενη κατηγορία.

                  Οσο αφορά το Μοκκα ο 1.2 με τα 100 σε μάνιουαλ θα είναι αυτός που θα πουλήσει περισσότερο και θα ακολουθήσει το ντίζελ με τα 110, για επίπεδα εξοπλισμού θα δείξει αλλά αν κάνουν ενα καλό πακέτο θα πουλήσει καλύτερα απο το παλιό Μοκκα(είναι και η Peugeot απο πίσω οπότε υπάρχει περισσότερη εμπιστοσύνη).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Πανόρμους ξέχασες και το άλλο 500 .

                    Είναι δεδομένο ότι για μία περίοδο 3-4 ετών θα υπάρχουν θέματα , αλλά αυτό δεν λέει κάτι .

                    Είναι επίσης δεδομένο ότι η Α κατηγορία αλλάζει και θα είναι πλέον ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ηλεκτρική . Νέα τριάδα Αιγκο -1 - 108 δεν θα υπάρξει .

                    Αντίθετα αυτό ανοίγει χώρο για Α - σουβ που σήμερα είναι μόνο το Πάντα και το Ιγκνις . Ετσι πιστεύω ότι οι εταιρείες θα βρούν λύσεις ανάλογα με το κοινό τους .

                    Για παράδειγμα η Οπελ θέλει πάντα να έχει Αστρα . Οπως και η Πεζό 308 . Η Σιτροέν όμως δεν θέλει το 4 να είναι συμβατικό έτσι το κάνει κροσόβερ . Η Φίατ δεν έχει 4άρι , η Αλφα επίσης δεν έχει τίποτα , αν αναστήσουν και την Λάντσια , μπορούν να έχουν την εξής διαστρωμάτωση .

                    Ντι Ες και Λάντσια Πολυτέλεια

                    Αλφα και Πεζώ Σπορ .

                    Τζιπ , μόνο Τζίπ

                    Σιτροέν , άνεση και πρωτοτυπία , αλλά και λίγο εκτός δρόμου

                    Οπελ για Γερμανία

                    Βόξωλ για Αγγλία

                    Φιατ για Ιταλία και μικρά αυτοκίνητα .

                    Μην ξεχνάτε το μεγάλο πλεονέκτημα όλων των μαρκών του νέου ομίλου . Εχουν Ιστορία δεκαετιών και αναγνωρίσιμα ονόματα.

                    Και αν θέλουν έχουν ακόμα Σίμκα και Ταλμπό για φτηνά μοντέλα απέναντι στην Ντάτσια και την Αμπαρθ για περίεργα μοντέλα .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      christosvvs last edited by

                      Έχει μιλήσει κανείς με την Opel για το νέο Mokka? Μήπως ξέρουν ημερομηνία άφιξης ή γενικότερα αν έχουν πληροφορίες εξοπλισμού ή σχετικά με την τιμολόγηση?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dublin @christosvvs last edited by

                        Έχει μιλήσει κανείς με την Opel για το νέο Mokka? Μήπως ξέρουν ημερομηνία άφιξης ή γενικότερα αν έχουν πληροφορίες εξοπλισμού ή σχετικά με την τιμολόγηση?

                        Το Μάιο, μίλαγαν για αρχές του 21, τιμολόγηση εικάζουμε ανάμεσα στο C4 και το 2008, οπότε κόψε κάτι από 2008, και κάπου εκεί, μπορεί στις πολύ ακριβές εκδόσεις η διαφορά χρημάτων να είναι πολύ μεγάλη, μπορεί και 3000.

                        4.15μ θα είναι, αλλά παρ' ότι μικρότερο από το παλιό, θα έχει ίσως ελάχιστη καλύτερη καμπίνα και παρόμοιο χώρο αποσκευών, αυτή η πλατφόρμα της PSA παρουσιάζει εξαιρετικά πλεονεκτήματα, συν ότι παίρνει από diesel μέχρι ηλεκτρικό, και θα είναι περισσότερο οικονομικό από το παλιό σε κόστος χρήσης (αποδοτική πλατφόρμα και κινητήρες, πολύ ελαφρύτερο).

                        Πληροφορίες εξοπλισμού δεν ξέρουμε, αλλά περίπου ότι δίνει η PSA στα νέα B suv, επειδή είναι 1 χρόνο μετά μπορεί να δίνει κάποια βασικά σε πρωταρχικές εκδόσεις (ας πούμε στο 2008 η Active έχει πολύ basic αυτόματο φρενάρισμα που το δίνει από Allure και πάνω), η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε, και η Opel διαμορφώνει τα δικά της πακέτα εξοπλισμού και έχει κάποιες αλλαγές από Citroen/Peugeot.

                        Σίγουρα ένα αυτοκίνητο που μπορεί να μας εκπλήξει με τις πωλήσεις του. Πολύ ωραία δημιουργία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • V
                          vdx last edited by

                          Αν ακολουθήσει την τιμολόγηση του Corsa δεν θα προλάβουν...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dublin @vdx last edited by

                            Αν ακολουθήσει την τιμολόγηση του Corsa δεν θα προλάβουν...

                            Ειναι ακριβό; δεν έχω δει τιμές, ξέρω ότι είναι φθηνότερο από το 208 και το 208 πουλάει περίφημα Ελλάδα και Ευρώπη, οπότε υπέθετα και το Corsa θα πηγαίνει καλά. Αλήθεια είναι ότι δεν το βλέπω πολύ στους δρόμους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              ernest last edited by

                              https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka/overview.html

                              Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dublin @ernest last edited by

                                https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka/overview.html

                                Πανέμορφο, αλλά αν το target group είναι το ανήλικο κοριτσάκι με το skateboard, δεν θα πουλήσει πολλά!

                                Πολύ όμορφο, νεανικό, δυναμικές γραμμές, στα πλάγια 2008-ίζει. Θα πάει τέζα πιστεύω, και θα χτυπήσει το T-Cross, ανάλογα και τις τιμές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Και το 2008 θα χτυπήσει πολυ ασχημα.

                                  Και μην αρχιζεις τις μεζουρες στο πορτπαγκαζ.

                                  Δεν ειναι ολοι 'εκτελούνται μεταφοραι'

                                  Μονο που θα μπορεις να κατσεις ανετα, χωρις το θεμα με το τιμονι, το βαζει απεναντι του,

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dublin @lap last edited by

                                    Και το 2008 θα χτυπήσει πολυ ασχημα.

                                    Και μην αρχιζεις τις μεζουρες στο πορτπαγκαζ.

                                    Δεν ειναι ολοι 'εκτελούνται μεταφοραι'

                                    Μονο που θα μπορεις να κατσεις ανετα, χωρις το θεμα με το τιμονι, το βαζει απεναντι του,

                                    τα λεφτά στην ίδια τσέπη μπαίνουν, αν κάποιος επιλέξει μεταξύ Mokka - 2008, είναι 100% στον όμιλο τα κέρδη, αν κάποιος επιλέξει μεταξύ T-Cross, Arona, Puma και Mokka, τότε το Mokka πρέπει να πάρει την πώληση.

                                    Προφανώς το τοποθετεί λίγο κάτω από το 2008 ο όμιλος, όπως η VW έχει το T-Roc και T-Cross στα Β suv αλλά στα άκρα της κατηγορίας.

                                    Υπάρχει φήμη για το 1008 επίσης, μιλάνε για 4.15, αλλά αυτό το βρίσκω χαζό, μάλλον για Α suv θα πάει αυτό στα 4μ, και όπως υποδηλώνει και η ονομασία του. Το C3 Aircross το 2021 θα δείχνει πολύ παλιό, δεν το σώζει το fl, πρέπει να δούμε κάτι άλλο από τη Citroen.

                                    Εκλαμβάνω τη συνεχή αναφορά στο όνομά μου σαν φιλικό πείραγμα, απλά δεν έχω τόσο πολύ χρόνο να απαντάω σε όλα, μην παρεξηγηθείς αν όχι! Εγώ έχω αγοράσει αυτοκίνητο, δεν είμαι στην αγορά πλέον, κάθε μοντέλο που βγαίνει από εδώ και πέρα θα έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του, αν μπεις σε αυτή τη διαδικασία στη ζωή (με κινητό, σπουδές, σύντροφο, φίλους, σύζυγο, αγορά σπιτιού/ενοίκιο, smart watch, κινητό, τηλεόραση, ποια επιλογή δουλειάς κάνεις - ειδικά εγώ που είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ανάλογα τη σεζόν ή τη δουλειά επιλέγω ή όχι, μηχανή, σκούπα ηλεκτρική, σκούπα μηχανική - μάνουαλ, γενικά με το οτιδήποτε), τότε μέχρι τα 23 τους χρόνια όλοι θα ήμασταν σε ψυχιατρείο.

                                    Το Mokka είναι πάρα πολύ ωραίο, εντυπωσιακό θα έλεγα, το μόνο Opel μέχρι στιγμής στη ζωή μου που κοιτώ με ενδιαφέρον. Φανταστείτε ότι έχει να έρθει ακόμη Astra, μαζί με το 308 πιστεύω θα κάνουν αίσθηση στην κατηγορία.

                                    Ποιο θέμα, με ποιο τιμόνι;!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Οχι, Ντουβλη λενε εναν με κολλημα την psa, δεν μιλω σε εσενα.

                                      Εσυ στην τσποη τους να πανε και απο οπου να ναι...

                                      Εχεις μετοχες.....τελος. Ποσες; οχι γιστι θελω και γω να παρω. Θα παει οντως καλα η psa.

                                      Ποιο τιμονι;;;;;; ρωτας ποιο τιμονι εχοντας 2008;

                                      Τι στο καλο; ποιος βγηκε στη γραμμη;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Το 3 αιρκρος έχει το μεγάλο πλεονέκτημα των χώρων , αλλά και τις χαμηλές τιμές του .

                                        Στο φ/λ θα βάλει τα διπλά αμορτισέρ , τα μαλακά καθίσματα και τα ψευτο λέντ και θα είναι μέσα στην αγορά .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Βέβαια, η Citroen θα παίξει με τις τιμές. Μάλλον προορίζεται η 'φθηνή' του ομίλου. Aκούστηκε για τα 2πλά αμορτισέρ; δεν το έχω διαβάσει πουθενά.

                                          @Lap

                                          Πριν γίνει το θέμα με το 'τιμόνι' εδώ, δεν είχα καταλάβει ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Σε εμάς που είμαστε μέσα στους μέσους όρους δεν υπάρχουν πολλά θέματα των πάνω ή κάτω άκρων. 'Χρυσή μετριότητα', το ονομάζω αυτό, να είσαι τόσο στον μέσο όρο που να μην πολυσκοτίζεσαι με διάφορα θέματα, και ασήμαντα- όπως αυτό, αλλά και σημαντικά (θέματα υγείας κυρίως).

                                          Προσπαθώ να εξηγήσω το σκεπτικό της εταιρίας, τι άλλο μπορώ να κάνω δηλαδή;; ανάλυση της αγοράς κάνουμε.

                                          και όχι, δεν έχω, ούτε είχα ποτέ μετοχές, το θεωρώ τζόγο, και δεν τζογάρω ποτέ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει φτηνή εταιρεία . Αν θέλουν τέτοια θα βγάλουν κάποια Σίμκα ή Ταλμπό .

                                            Η Φίατ θα είναι πιο χαμηλά με την έννοια ότι δεν θα έχει μεγάλα μοντέλα , αλλά το 500 δεν το λες και φτηνό .

                                            Σίγουρα η Σιτροέν θα είναι λίγο πιο κάτω από την Πεζώ , όπως και η Οπελ , αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να δημιουργεί διαφορά .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 3 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr