-
Δε ξέρω τι γίνεται στα πετρέλαια καθώς δεν με έχει απασχολήσει ποτέ. Το πλεονέκτημα του Focus είναι στον κινητήρα βενζίνης του.
-
Αυτο με την ουρια το σκεφτομουν σημερα.
Σκεφτομουν δηλαδη αν αξιζει ο 1.0 tce GPL ή ο 1,5 dci με ουρια και ολα αυτα.
Χαλουν ευκολα τα μπεκ, εγκεφαλοι κτλ της ουριας;
Γιατι η mazda το επιδιωξε να μην εχει;
Μεχρι στιγμης σε οποιο ντιζέλ εχω κοντα μου εχουν γραψει λιγα χιλιομετρα και ετσι δεν ξερω.
-
O Sabas -νομίζω ήταν- ρώτησε συγκεκριμένα για ποιότητα εσωτερικού έως 30.000 Το τι εξοπλισμό μπορεί να έχει ένα αμάξι είναι ανεξάρτητο από την ποιότητα εσωτερικού.Μπορεί να έχει τα πάντα,αλλά κακή ποιότητα, μπορεί να έχει ελάχιστα, αλλά άψογη ποιότητα εσωτερικού.Άλλωστε τον εξοπλισμό τον αλλάζεις,την ποιότητα όχι.
Κι αν μιλήσουμε για κινητήρες,κιβώτια,φρένα,κρατήματα τότε σαφώς κι αλλάζουν πολλά.Αλλά η ερώτηση ήταν για ποιότητα εσωτερικού.Που στα Ford συμβαδίζει με την εποχή του κάθε μοντέλου,είναι αποδεκτή για μένα σε όσα έχω μπει,άνω του μετρίου,όμως όχι τόσο υψηλή ώστε να σε κερδίσει περισσότερο από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του.
-
Πάντως κοιτάω τις τιμές και έχει Active X αυτόματο πετρέλαιο 1500 120 στα 27200. Δεν το λες και κακή τιμή.
Piliouriti δεν είναι ακριβώς έτσι. Πάρε την A class 160 για παράδειγμα. Έχεις δει το εσωτερικό της; Ειδικά αυτές τις αστεία μικρές οθόνες με κάτι bezels 30 εκατοστά; Έχει αυτό το εσωτερικό καμία σχέση με το εσωτερικό της 220;
Καταλαβαίνω πως αναφέρεσαι στα υλικά σαν πρώτη ύλη, όμως πολλές φορές αλλάζει και η υλοποίηση στις φθηνές εκδόσεις. Και αλλάζει αρκετά ώστε να φαίνεται τελείως άλλο αυτοκίνητο.
Τέλος πάντων εννοείται πως κάποιος που βάζει πρώτα την εικόνα και την χλιδή του εσωτερικού (δεν συμβαδίζουν αυτά πάντα και με την ποιότητα) και μετά τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, δεν θα κοιτάξει το Focus. Θα δει τις μάρκες που αναφέρθηκαν σε ότι τέλος πάντων προσφέρουν (ίσως και απλά ένα πιο prestigious σήμα!).
-
Τον Πυλιουριτη που τον ειδες βρε Δημητρη?
-
Lap wrote:
Το χειροκινητο του focus ειναι η μερα με τη νυχτα συγκριτικα με του fiesta που θεωρείται καλο.
Ειναι σχεδον τελειο.
Όλα με τον 1.5 (βενζίνη ή diesel) έχουν το 'καλό' 6αρι, όλα τα 1.000αρια έχουν το μέτριο. Και ναι ούτε εμένα μου άρεσε πολύ το κιβώτιο του 1.00αριου. Σαφώς καλύτερο από Ιταλικά και Γαλλικά (ειδικά Γαλλικά), αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Αναφέρεσαι σε αίσθηση κιβωτίου(κούμπωμα, διαδρομές) ή στις σχέσεις;
-
Εγω απορω που σας πιανει η λεπτομερειολαγνεια. Θυμαμαι οταν ειδα το puma ειπα ωραιο αυτοκινητο. Μπραβο ford. Μετα παω στο focus .... η μερα με τη νυχτα με το puma. ΤΟ αυτοκινητο το focus. Σχεδον ολα τελεια.
Να γίνεται κριτική ως προς την κολοκυθόπιτα και αν του καθ ενός η όρεξη τραβάει, αλμυρή, γλυκιά ή πιπεράτη, το καταλαβαίνω (ως αισθητική η προηγούμενη γενιά Φορντ ήταν απαίσιο, τα τωρινά μου αρέσουν καθώς είναι ήπιων τόνων και δεν είναι φλύαρα), αλλά να γίνεται αρνητική κριτική στην πιο εργονομική καμπίνα από όσα αυτοκίνητα μπορούμε να αγοράσουμε δεν έχει νόημα (όπου φαίνεται πως έχουν εφαρμοστεί σωματομετρικά κριτήρια, όλοι οι διακόπτες είναι διατεταγμένοι με λογική να διευκολύνουν τη χρήση, με μελετημένο μέγεθος και σήμανση κλπ. όντως σχεδόν τέλεια).
Και να θυσιάσει κανείς την άψογη λειτουργικότητα της Φορντ για την προχωρημένη αλλά μη εργονομική αισθητική της Πεζώ εντάξει, το καταλαβαίνω, αλλά τα υπόλοιπα; Το Civic έχει ωραία κονσόλα και επίσης σωστούς διακόπτες, αλλά το λουμπάγκο δεν προσμετράται στα εργονομικά πλεονεκτήματα, και σίγουρα υστερεί σε σύγκριση με την τρέχουσα σειρά κοκπιτ της Φορντ.
-
Τον Πυλιουριτη που τον ειδες βρε Δημητρη?
με φώναξε κανείς;
εγώ σχολίασα ήδη την αξιοθαύμαστη εργονομία και εύπεπτη αισθητική του Φόκους και όλων των τωρινών Φόρντ (σε αντίθεση με τα παλαιότερα ως προς την αισθητική μόνο). Να διορθώσω μόνο, έγραψα 'αυτοκίνητα που μπορούμε να αγοράσουμε' ενώ θα έπρεπε να γράψω 'που μπορούσαμε' γιατί η τιμολόγηση εκδόσεων της Φόρντ έχει χάσει και τ' αυγά και τα πασχάλια...
-
Συγνώμη δεν αγοράζεις focus για την απτή ποιότητα!!! Όποτε η κουβέντα λίγο ξεφεύγει και γι'αυτό μπαίνουν premium μάρκες μέσα.
Η απτή ποιότητα του focus είναι στο τοπ 10 από τα 100 μοντέλα της κατηγορίας. υπάρχουν και καλύτερα
Αλλά focus αγοράσεις για οδική συμπεριφορά, κινητήρα και κιβώτιο!!! εκεί είναι στο τοπ 2 (για μένα κορυφή είναι το civic, αν μιλάμε για κινητήρες βενζίνης και στο 1,0λτ και στο 1,5λτ, και αν ερχόταν και το diesel civic πάλι εκείνο θα έβγαινε μπροστά)
Ανάλογα με το πως ιεραρχείς τις ανάγκες σου για αυτοκίνητο, κάνεις και την ανάλογη αγορά.
πχ σε diesel με χώρους για οικογένεια με ψηλά την οδική συμπεριφορά στα 25κ € περίπου, έχεις να διαλέξεις κυρίως μεταξύ focus sw και mazda 3 sedan
-
Χαχα με συγχωρείς! Η κούραση της ημέρας... Είδα το πρώτο γράμμα και το μυαλό βαρεσε exception Του panormus ήταν το ποστ.
-
Το 3 sedan έχει λίγο καλύτερους χώρους πίσω από το CX30. Μπροστά είναι το ίδιο. Το κιβώτιο και οι κινητήρες είναι ακριβώς το ίδιο. Το sedan εξαλείφει την κάκιστη ορατότητα προς τα πίσω του hatch (παρκάρεις νταλίκα στο c_pillar του hatch) και έχει πολύ καλό χώρο αποσκευών (440L +). Μόνο που ως sedan δεν έχει το άνοιγμα του hatch. Όμως έχει 'σπηλιά' δικαιολογώντας εν μέρει το μήκος του. Με δύο τρείς πόντους για τα γόνατα των πίσω η καμπίνα του θα ήταν ασύγκριτη, αν δεν είναι ήδη.
On topic. Η εργονομία της καμπίνας του Focus είναι υποδειγματική. Επίσης όταν σου δίνει όλους τους φυσικούς διακόπτες και apple car play - android auto ας μην είναι και κορυφαίο το Infoteinment. Τι θα το κάνουν ήθελα να ήξερα όσοι ασχολούνται με αυτά; Να οδηγήσεις θες ή να παίξεις; Το θέμα είναι να φτάνεις όλους τους διακόπτες χωρίς να ξεκολλήσει η πλάτη από το κάθισμα και η εργονομία της καμπίνας να οδηγεί σύντομα σε 'μυϊκή μνήμη' ώστε να γίνονται χειρισμοί χωρίς να φεύγουν τα μάτια από τον δρόμο.
Από όσο θυμάμαι το κριτήριο αυτό το καλύπτει και το Civic. Απλά το Focus είναι ξεκάθαρα συντηρητικό ενώ το Civic προσπάθησε να δείχνει φουτουριστικό όταν βγήκε αλλά μάλλον εκ του αποτελέσματος εκκεντρικό το λες πλέον. Είναι ένα ιδιαίτερο όχημα για ιδιαίτερους ιδιοκτήτες. Είναι τρομερό πόση 'αγάπη' έχουν για τα Civic τους. Ακόμα και τα προβλήματα τους τα ραντίζουν με περίσσια αγάπη και τους αξίζει σεβασμός...
-
Και άλλη ερώτηση. Γιατί στο τεστ έχει διαφορετικό αποτέλεσμα για το 2018 και το 2019;
-
Λογικα, γιατι αλλαξαν τα κριτήρια του euroncap . Γι αυτο και βλεπεις αμαξια που πριν καποια χρονια ειχαν 5 αστερια, τωρα εχουν 2 πχ
edit: Τωρα βλεπω οτι βελτιωθηκε στην τελευταια μετρηση. Νομιζα οτι εχει μειωθει η βαθμολογια του.Δεν ξερω , αλλά 2 εξηγήσεις υπαρχουν . Ή παλι οι κανονες ειναι η αιτια ή κατι προσθεσε η Ford και βελτιωθηκε.
-
Μα και εγώ γι'αυτό απόρησα. Τεσπά αν κάποιος ξέρει τι πρόσθεσε η Ford και ανέβασε βαθμολογία ας μας πει.
-
Αν κοιτάξατε συγκεκριμένα τις αναφορές για το 18 και το 19, οι διαφορές είναι στην προστασία ενηλίκων, που ήταν 85% στο μοντέλο 2018 και 96% στο μοντέλο 2019. Συγκεκριμένα οι διαφορές είναι δύο:
Πρώτον στο 'Whiplash Rear Impact', που το μοντέλο 2018 ειχε σκοράρει 1.5/2, και το μοντέλο 2019 1.6/2. Συγκεκριμένα στα σχόλια από κάτω στην αναφορά για το 2019 λέει ότι βελτίωσε τα καθίσματα και τα προσκέφαλα για να γίνει αυτό:
'Ford has improved the design of the front seats and head restraints of the Focus since it was tested in 2018'Και δεύτερο στο μοντέλο 2018 είχε πάρει 0/4 στο αυτόματο φρενάρισμα, ενώ στο 2019 4/4. Αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Στα σχόλια από κάτω γράφει:
'The autonomous emergency braking system performed well in tests of its functionality at the low speeds typical of city driving. However, the points for AEB City were not awarded as good front head restraint performance is a pre-requisite for the the additional reward for active safety.'
Δεν μπορώ να πω ότι το καταλαβαίνω. Δηλαδή το αυτοκίνητο σταμάτησε όπως έπρεπε, αλλά τα προσκέφαλα δεν έχουν αρκετή στήριξη και δεν έδωσαν κανένα βαθμό;
Ενδιαφέρον πάντως.
-
Αρα βελτιωσαν τα μπροστινα καθισματα και προσκεφαλα , οπως μας διαφωτησε ο gerry
Και δεύτερο στο μοντέλο 2018 είχε πάρει 0/4 στο αυτόματο φρενάρισμα, ενώ στο 2019 4/4. Αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Στα σχόλια από κάτω γράφει:
'The autonomous emergency braking system performed well in tests of its functionality at the low speeds typical of city driving. However, the points for AEB City were not awarded as good front head restraint performance is a pre-requisite for the the additional reward for active safety.'
Δεν μπορώ να πω ότι το καταλαβαίνω. Δηλαδή το αυτοκίνητο σταμάτησε όπως έπρεπε, αλλά τα προσκέφαλα δεν έχουν αρκετή στήριξη και δεν έδωσαν κανένα βαθμό;
Κι εγω αυτο καταλαβαινω απο αυτο που δειχνεις. Περιεργα κριτήρια
-
Προέκυψε κάτι πολύ δημιουργικό από κάποιον στο εξωτερικό. Όποιος έχει 3D εκτυπωτή, μπορεί να τυπώσει την παρακάτω προέκταση για βάση κινητού (τύπου αεραγωγού) που ενσωματώνεται δεξιά της οθόνης.
https://www.thingiverse.com/thing:4580389/files
Υπάρχει φυσικά το Android Auto αλλά κάποιοι μπορεί να θέλουν να έχουν και την οθόνη του κινητού στο πεδίο όρασής τους.
-
Φρέσκια προσφορά για το Focus STline 155, με μόνο έξτρα το μεταλλικό χρώμα: 22.925€. Έρχονται σε 15 μέρες περίπου. Παραγγελία πάει 3 μήνες.
Η εγγύηση είπε πως είναι 8 χρόνια εργοστασιακή.
-
Καλησπέρα, να ρωτήσω τους κατόχους focus με 1.5 ecoboost 150 ή ακόμα καλύτερα 182 ιππους αν έχουν παρατηρήσει τί είδους ανάρτηση έχουν πίσω? ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλών συνδέσμων (SLA όπως την ονομάζει η Ford)? Κυρίως αυτοί που έχουν τον titanium ή το ST Line
-
Εξαρτάται πότε κατασκευάστηκε το κάθε αυτοκίνητο. Στην αρχή όλα τα 1.5 έβγαιναν με πολλαπλούς. Αργότερα (από Νοέμβρη του 2019 και μετά) μόνο τα Vignale και Active. Πλέον, μόνο το ST Line X 182 έρχεται με πολλαπλούς.
Τα wagon πάντα είχαν και έχουν πολλαπλούς άσχετα με την έκδοση.
Πάντως ακόμα και αυτά με τον ημιάκαμπτο έχουν φοβερή συμπεριφορά. Έχει πέσει τρελή μελέτη δεν είναι ένας απλός ημιάκαμπτος. Απόδειξη πως τον βάζουν και στο Fiesta ST. Όποιος κάνει ένα τεστ ντράιβ θα καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Ford Focus MK4