-
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω την κατηγορία ακριβώς, οπότε δέχομαι τους χαρακτιρισμούς με στοικότητα.
Το σκεπτικό μου είναι,
α) το Renegade ήδη είναι ένα μέτριο B suv με μέτρια σχεδιάση μέσα-έξω, πολλά χρόνια στην αγορά ήδη
β) η απλή έκδοση είναι χειρότερη off road ακόμη και από το Arona
το μόνο που βρίσκει από κάτω (και το Stonic εκτός συναγωνισμού)
γ) το ηλεκτρικό του σύστημα είναι από τα λιγότερο αποδοτικά στην βιομηχανία από ότι διαβάζω. Ίσως είναι θέμα βάρους, το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ (υποθέτω)
'Despite that battery size advantage, though, the Jeep’s electric-only driving range of up to 26 miles is on par with what many rivals can manage. That implies that the Renegade is less efficient when it comes to how it uses its electricity. As a result, for many drivers electric-only return trips to work or the shops may only be possible if you can find a parking spot with a charging point.'
δ) δεν έχεις ήδη το Vitara που εκθειάζεις 7 φορές την ημέρα (και σε πιστεύω); θα το στείλεις; αν ναι, δεν το είχα καταλάβει, υπέθεσα ότι θες μία 'αυτοκινητάρα' να την χαίρεσαι, και να μπαίνεις και λίγο περισσότερο χώμα, δηλαδή με μία αλλαγή ελαστικού στα 4Χ4 PHEV δεν θα είσαι ικανοποιημένος; Τα άλλα μιλάμε είναι C suv, μία κατηγορία πάνω, πάρκινγκ έχεις παντού από ότι έχω καταλάβει, δεν νομίζω ότι κολλάς στο μέγεθος (εντάξει, δεν είπαμε και 5μέτρα, αλλά στα 4.4-4.6 παίζεις λογικά).
ε) είναι ένα B suv, έτσι;
στ) Τόσα χρήματα, για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που ξεκινάει από 18.500?
Αν διέθετα, έστω και leasing - και τα leasing τα πληρώνεις, δεν στα χαρίζουν, δεν καταλαβαίνω γιατί τονίζετε το 'leasing' - τιμή γύρω στα 40.000 θα κοίταγα να πάρω κάτι που να με γεμίζει βρε παιδάκι μου, όχι κάτι λίγο καλύτερο από αυτό που έχω, ή ούτε καν καλύτερο σε κάποια.
Στη δουλειά μου και τη ζωή μου βλέπω ότι δεν υπάρχουν do it all λύσεις, αν κάνω διαδρομές και μου την δώσει, θα πάρω ένα Duster για 2o για να το κάψω, δεν συγκρίνεται στο ταξίδι και την καθημερινότητα το 2008 με το Duster, ούτε και τα 2 συγκρίνονται με ένα αυτοκινητάκι πόλης στα 4m για Αθήνα. Το κάθε ένα στη δουλειά του. Τώρα έχω πολλά αυτοκίνητα, αλλά τα χρησιμοποιούμε, σε κάνα χρόνο - δύο θα τα ξαναδώ, όπου πήγα με το 2008 φέτος μία χαρά με έβγαλε, δεν χρειάστηκα πουθενά 4Χ4, και έχω περάσει πολλά χρόνια της ζωής μου με 4Χ4 και enduro στα βουνά, ξέρω τι 'χάνω', απλά το lifestyle μου αυτή τη στιγμή δεν μου δικαιολογεί τέτοια αγορά.
Αν πάω μόνιμα κάποια επαρχία, θα το δω τότε, τώρα είμαι συνέχεια σε άσφαλτο και λίγο χωματάκι πατημένο, παχύ και ωραίο!
Ακόμη και οι φίλοι μου που έχουν ξεμείνει με Vitara kai Jimny επαρχία από ότι μαθαίνω 1-2 βόλτες το χρόνο με το ζόρι, μπορεί και καμία. Κολλητός που είχαμε γυρίσει πολύ με Jimny (και δουλειά είχε Duster 4X4 το παλιό), πήρε μεταχειρισμένο Volvo τώρα με τα 2 παιδιά!
-
δουβλιε,
το βιτ εχει τελειωσει το ληζ και πρεπει να αλλαξει δεν θα επαιρνα ιδιο οσο καλο και να ηταν. μονο τη μονικα θα αντεχα δευτερη φορα. το τρέιχοουκ δεν εχει σχεση με το τεστ. που ουτως ή αλλως ειναι του τσικνοτριτη. και ψηλοτερο ειναι αλλα και η μουρη ειναι αλλη, 32 μοιρες εχει γωνια. μετρια σχεδιαση ειναι κατι που δεν με απασχολει καθως προτιμω τις καθαρες γραμμες, μην σου πω το γουσταρω κιολας. μπορει να θαυμαζω το τριο οχτω αλλα δεν θα το επαιρνα γιατι μετα απο μια εβδομαδα θα το βαριομουν. φυσικα σε αντιθεση με μια αλφα. αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια. το ηλεκτρικο του αν ειναι αποδοτικο ή οχι, μάι ας που λενε... εμενα με νοιαζει οτι θα εχει ροπη απο 0 στροφες και θα ξεκολαω. αν πλερω 9 λιτρα αντι 8 σημασια ουκ εχει, θα τα ετρωγα στις μαριαννες... μετα η λεξη αυτοκινηταρα. δεν ειναι το μεγαλο. ας πουμε απο μια σπριντ κιου βι 1.5 δεν μπορω να σκεφτω κατι πιο αυτοκινηταρα. και μεγεθος γιατι? οταν ηταν τα γατια γατακια, ειχα παρει ενα ματριξ, το ελιωσα, το λιωσανε, το πεταξα. επισης τι σι, τι βητα. αμα χωραω εγω,η γατα, τα φιλαρακια δεν με νοιαζει. δεν ειναι χοντροι.
το επισης δωσε σημασια σε αυτο που γραφω περι αντοχης αμαξωματος. το βιτ εχει μπει σε χαντακια, σε χειμαρους, σε περιπου δρομους, εχει σκαρφαλωσει σε βραχια. και δεν εχει παιξει, δεν εχει τριξει. δεν εχει φυγει το χρωμα. δεν εχει μεινει σε αυτα τα μερη. εχει τραβηχτει να βγει απο λασπες και δεν στραβωσαν οι μετωπες. εχω ακουσει καλα λογια σε αυτο για το ρενε. δεν εχω ακουσει για κανενα, μα για κανενα, γαλλικο. που στο χωρο των οφ ροαντ κυκλοφορουν σαν ανεκδοτο. ακομη και ντουστερ που εχει γαλλικα σωθικα, αλλου το σιαχνουν και το κρατουν γενιες πισω. γιατι γαλλικο θα επαιρνα, εχουν αυτη την ειδοποιο διαφορα στο πειραματισμο στη μηχανολογια απο τα γερμανικα που δεν θα επαιρνα, οπως και βολβα οπως ειναι τωρα. ομως με τη μοδα που τους εχει πιασει 'φτιαχνω βαγονι', ποτες, οταν συνελθουν. το ληζ που αναφερεται ειναι γιατι λογο φεβ εξασφαλιζει εξαιρετικα χαμηλη τιμη τελικα. σκεψου οτι για καθε ευρω που χαλαω στο ληζ, γλυτωνω τα διπλα απο φορολογηση, που σημαινει πρακτικα οτι γλυτωνω σεχδον το 100% του μισθωματος!!! εχει βεβαια καποιους περιορισμους. δεν μπορω να παρω ας πουμε ενα ρουμπικον.
ΑρΕς
ειμαι ο γατοζ και ειμαι δεικτικος. κουσουρι. αλλα μονο αγαπη εχω να μοιρασω.
-
δουβλιε,
το βιτ εχει τελειωσει το ληζ και πρεπει να αλλαξει δεν θα επαιρνα ιδιο οσο καλο και να ηταν. μονο τη μονικα θα αντεχα δευτερη φορα. το τρέιχοουκ δεν εχει σχεση με το τεστ. που ουτως ή αλλως ειναι του τσικνοτριτη. και ψηλοτερο ειναι αλλα και η μουρη ειναι αλλη, 32 μοιρες εχει γωνια. μετρια σχεδιαση ειναι κατι που δεν με απασχολει καθως προτιμω τις καθαρες γραμμες, μην σου πω το γουσταρω κιολας. μπορει να θαυμαζω το τριο οχτω αλλα δεν θα το επαιρνα γιατι μετα απο μια εβδομαδα θα το βαριομουν. φυσικα σε αντιθεση με μια αλφα. αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια. το ηλεκτρικο του αν ειναι αποδοτικο ή οχι, μάι ας που λενε... εμενα με νοιαζει οτι θα εχει ροπη απο 0 στροφες και θα ξεκολαω. αν πλερω 9 λιτρα αντι 8 σημασια ουκ εχει, θα τα ετρωγα στις μαριαννες... μετα η λεξη αυτοκινηταρα. δεν ειναι το μεγαλο. ας πουμε απο μια σπριντ κιου βι 1.5 δεν μπορω να σκεφτω κατι πιο αυτοκινηταρα. και μεγεθος γιατι? οταν ηταν τα γατια γατακια, ειχα παρει ενα ματριξ, το ελιωσα, το λιωσανε, το πεταξα. επισης τι σι, τι βητα. αμα χωραω εγω,η γατα, τα φιλαρακια δεν με νοιαζει. δεν ειναι χοντροι.
το επισης δωσε σημασια σε αυτο που γραφω περι αντοχης αμαξωματος. το βιτ εχει μπει σε χαντακια, σε χειμαρους, σε περιπου δρομους, εχει σκαρφαλωσει σε βραχια. και δεν εχει παιξει, δεν εχει τριξει. δεν εχει φυγει το χρωμα. δεν εχει μεινει σε αυτα τα μερη. εχει τραβηχτει να βγει απο λασπες και δεν στραβωσαν οι μετωπες. εχω ακουσει καλα λογια σε αυτο για το ρενε. δεν εχω ακουσει για κανενα, μα για κανενα, γαλλικο. που στο χωρο των οφ ροαντ κυκλοφορουν σαν ανεκδοτο. ακομη και ντουστερ που εχει γαλλικα σωθικα, αλλου το σιαχνουν και το κρατουν γενιες πισω. γιατι γαλλικο θα επαιρνα, εχουν αυτη την ειδοποιο διαφορα στο πειραματισμο στη μηχανολογια απο τα γερμανικα που δεν θα επαιρνα, οπως και βολβα οπως ειναι τωρα. ομως με τη μοδα που τους εχει πιασει 'φτιαχνω βαγονι', ποτες, οταν συνελθουν. το ληζ που αναφερεται ειναι γιατι λογο φεβ εξασφαλιζει εξαιρετικα χαμηλη τιμη τελικα. σκεψου οτι για καθε ευρω που χαλαω στο ληζ, γλυτωνω τα διπλα απο φορολογηση, που σημαινει πρακτικα οτι γλυτωνω σεχδον το 100% του μισθωματος!!! εχει βεβαια καποιους περιορισμους. δεν μπορω να παρω ας πουμε ενα ρουμπικον.
ΑρΕς
ειμαι ο γατοζ και ειμαι δεικτικος. κουσουρι. αλλα μονο αγαπη εχω να μοιρασω.
Εννοείται! αν σε φτιάχνει να το πάρεις, σίγουρα το Trailhawk σηματάκι κάτι σημαίνει, δεν το βάζουν τσάμπα.
Δεν είχα καταλάβει ότι θα φύγει το Σουζ, κοίτα από χώρους και τέτοια αν σε βολεύει, μήπως χρειάζεσαι/θες κάτι μεγαλύτερο.
Ιαπωνικό σε RAV4 φάση δεν έχει τίποτα της προκοπής;
Πέστα όπως είναι, αντέχουμε! και εγώ σε πράγματα που δεν ξέρω κρατάω χαμηλό προφίλ, και εδώ δεν τα ξέρω καλά, σου είπα τη προβληματική μου, αλλά αν το έχεις ψάξει ίσως είναι ξεκάθαρο το αποτέλεσμα.
-
Εννοείται πως θα κοίταγα Volvo,3008 4X4 PHEV, μπορεί και τίποτα καθαρά Premium, ή ακόμη και μεταχειρισμένο - απλησιαστο - Rover ή κάτι τέτοιο.
45.000 έγραψε, όχι 15..
Τα δύο που αναφέρεις είναι ανάπηρα εκτός δρόμου. Μιλάμε για off roader. Επίσης μιλάμε για leasing, οπότε άκυρα τα περί μεταχειρισμένου.
-
Γάτε, έχω εναλλακτική πρόταση: εξαγοράζεις και κρατάς το Vitara που το έχεις φτιάξει σύμφωνα με τα γούστα σου και αλλάζεις κατηγορία στο leasing: παίρνεις π.χ. μια Giulia για να βγάζεις γούστα στο δρόμο ή ένα Tesla Model 3 που θα συμφέρει δίπλα, φορολογικά. Άσε που σαν κομπιουτεράς, θα μπορείς και να το πειράξεις για να βγάλεις την έξτρα απόδοση που έχει κλειδωμένη η Tesla...
Λύση 2 σε 1 ! Και δεν θα μπεις ποτέ στο λούκι της σύγκρισης του NV με το καινούριο...
-
Γάτε, έχω εναλλακτική πρόταση: εξαγοράζεις και κρατάς το Vitara που το έχεις φτιάξει σύμφωνα με τα γούστα σου και αλλάζεις κατηγορία στο leasing: παίρνεις π.χ. μια Giulia για να βγάζεις γούστα στο δρόμο ή ένα Tesla Model 3 που θα συμφέρει δίπλα, φορολογικά. Άσε που σαν κομπιουτεράς, θα μπορείς και να το πειράξεις για να βγάλεις την έξτρα απόδοση που έχει κλειδωμένη η Tesla...
Λύση 2 σε 1 ! Και δεν θα μπεις ποτέ στο λούκι της σύγκρισης του NV με το καινούριο...
χαρη-χαρη
και τα 4χε σαν το τεσλα εκπιπτουν. οι ιουλιες οχι, αλλιως δεν θα ρωταγα, ηξερα. και ας εμενα χωρις τετρα. να εχω τωρα ενα ακομη βιτ, μη λησμονει το γκραντ, τι να καμω? να αποφασιζω σε τι χωμα θα παω το πρωί για να διαλεξω χρωμα αυτοκινητου και σωβρακακι? τα τζιπια οκ, δεν ειναι τα καλυτερα, αλλα κοστιζουν περιπου μηδεν και πανε σχεδον παντου. απο ηλεκτρικα δεν με ενδιαφερει εκτος απο το ξεκολλημα απο 0 στροφες σε καμμια ραχουλα. σπιτι-γραφειο και πισω ειναι 12 χιλιομετρακια. που πλεον τις μισες μερες τα κανω και τρεχοντας. οποτε?
ΑρΕς
μαθηματα εις αρχαριους. το ληζ εκπιπτει κατα 150% και δεν μπαινει σαν εισοδημα χρησης στην περιπτωσις που η κουρσα εχει κατω απο 50 παλιαερια. ετσι πιανει ολα τα ηλεχτρικα και τα πλαγκιν. εκτος αν εχω λαθος. που δεν νομιζω. περιοριζμοι ειναι η προ φορων εως 40 χιλιαρικα και εως 3 ανα εταιρεια.
-
Outlander phev.
Του ψηλωνεις την ανάρτηση και είσαι άρχοντας.
-
-
Τα υβριδικά Phev νομίζω ότι εκπίπτουν επί 1,30 , τα πλήρως ηλεκτρικά εκπίπτουν επί 1,50. Μικρή σημασία έχει αλλά απλά επειδή ψιλό-χαζεύω σε παρόμοια φάση.
Μήπως πάντως να δώσεις μια ευκαιρία στο υβριδικό evoque; Κλάσεις καλύτερο εντός δρόμου (υποθέτω) , βαρύ όνομα και σπουδαίο γενεαλογικό δέντρο στο άθλημα, terrain response2 ( πολύ δυνατή υλοποίηση στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά ) , μέτρια γωνία προσέγγισης , ικανοποιητικό ύψος, νομίζω παίρνει και πακέτο off road με έξτρα προστασία στα χαμηλά του. Εντάξει ίσως το στυλ του να μην ταιριάζει με τη χρήση που το προορίζεις , αλλά είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από μια εταιρία που έχει πάντα το εκτός δρόμου στο μυαλό της κατά τη μελέτη ενός αυτοκινήτου. Το renegade από την άλλη ,αν έχει κοντό κιβώτιο (που νομίζω δεν έχει, απλά επιλέγει να ξεκινά με 1η στο 9αρι) ή αν κλειδώνει διαφορικά ( που δε νομίζω παρόμοια ηλεκτρονικά προγράμματα έχει) να καταλάβω την υπεροχή του, αλλιώς, εκτός της καλύτερης γωνίας προσέγγισης και της διάστασης των ελαστικών,δε βλέπω τόσο καλύτερες προδιαγραφές στα εκτός. Τέλος στα μάτια μου , συγκριτικά με το rover , το renegade βαθιά μέσα του είναι ένα ακριβό, 'πειραγμένο' B Suv με πλατφόρμα που σχεδιάστηκε κυρίως για προσθιοκίνητες υλοποιήσεις.
-
Ποιο Evoque βρε παιδιά... Έχετε δει πόσο κάνει; Όπως και το Discovery Sport είναι πανάκριβα στην Ελλάδα...
37 χιλιάρικα ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ το φθηνότερο στην πιο βασική έκδοση...
-
Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως τον ενδιαφερόμενο , τον απασχολεί να έχει λιανική
-
Φιλε Gatoz, είμαι σε παρόμοια φάση. Το έχω ψάξει αρκετά και έχω καταλήξει ότι δεν υπάρχει πλέον σοβαρό εκτός δρόμου εκτός του LC και του Wrangler. Διάλεξε ένα από τα δύο και χτύπα το. Πιο εύκολα θα βρεις νομίζω wrangler αν θες μεταχειρισμένο.
-
Αυτό το τελευταίο ισχύει. Να προσθέσω και το Discovery 4 (και το 5 φυσικά αλλά τα λεφτά ξεφεύγουν). Τίποτα δεν φτάνει τις ικανότητες αυτών. Είναι όμως όντως τεράστια και πάρα πολλά κυβικά.
Και το κερασάκι που ακούστηκε για πρώτη φορά σήμερα... Έρχεται υβριδικό Wrangler PHEV. Το δυνατότερο Wrangler που έχει βγει ποτέ. Θα βγαίνει σε απλό, Sahara και φυσικά Rubicon. Τώρα για τιμές στην Ελλάδα ας μη το συζητήσουμε καλύτερα αν το Renegade Trailhawk θα παίζει στα 40, φανταστείτε που θα είναι το Wrangler...
-
Οσο λειτουργει, καλο ειναι και το Discovery. Τα δε PHEV προσωπικα τα θεωρω μεγαλη απατη.
-
Ναι ενώ το wrangler τέρας αξιοπιστίας χαχα...
Όποιος μπλέκει με αυτά πρέπει να έχει και τσέπη να τα στηρίξει. Έτσι πάει.
-
Αυτό το τελευταίο ισχύει. Να προσθέσω και το Discovery 4 (και το 5 φυσικά αλλά τα λεφτά ξεφεύγουν). Τίποτα δεν φτάνει τις ικανότητες αυτών
Απλά αλλού οι δυνατότητες των μεγάλων Disco!!!
-
Ναι αλλα το LC?
-
#semna
εργοστασιακη εως 40....
-
Πέρυσι είχα ένα Renegade 4x4 αυτοκίνητο αντικατάστασης όταν μου έκλεψαν το CR-V. Το 1400άρι βενζίνη. Έκαιγε τα άντερά του, αλλά πήγαινε πολύ καλά. Μου έκανε εντύπωση όχι μόνο για την άνεση στην εθνική, αλλά κυρίως για τη συμπεριφορά του στις στροφές της νότιας Εύβοιας. Δεν το περίμενα σε τόσο ψηλό αμάξι. Εκτός δρόμου όμως δεν βγήκε για να σας πω.
Αλλά... ρε παιδιά, είχε γκρέμλινς κάτω από το καπώ. Δύο φορές μπήκε σε safe mode, την μία η Avis μου άλλαξε τουτού, την άλλη μου είπαν να τον βγάλω στον περιφερειακό να το γκαζώσω να ξεκαπνίσει. Κι όντως του πέρασε. Έβγαζε μήνυμα λάθους στο ραντάρ απόστασης, και ξαφνικά διορθώνονταν, αλλά τότε δεν δούλευε κάτι άλλο άσχετο (κι όχι πάντα το ίδιο). Άμα έσβηνες τη μηχανή ξαναδούλευε, και μετά πάλι τα ίδια. Λες και το software είχε όλο bug!
Σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω, παρά την κατανάλωση, γιατί το έβρισκα σε πολύ καλές τιμές μεταχειρισμένο, μα με τσάντισε όλο αυτό το ηλεκτρονικό.
Όσο για το 'τι είναι SUV' το παράδειγμα που φέρνω είναι ότι το νέο Χ1 είναι 3mm χαμηλότερο από την Gran Tourer που αγόρασα τελικά!
-
Αυτό το τελευταίο ισχύει. Να προσθέσω και το Discovery 4 (και το 5 φυσικά αλλά τα λεφτά ξεφεύγουν). Τίποτα δεν φτάνει τις ικανότητες αυτών. Είναι όμως όντως τεράστια και πάρα πολλά κυβικά.
Και το κερασάκι που ακούστηκε για πρώτη φορά σήμερα... Έρχεται υβριδικό Wrangler PHEV. Το δυνατότερο Wrangler που έχει βγει ποτέ. Θα βγαίνει σε απλό, Sahara και φυσικά Rubicon. Τώρα για τιμές στην Ελλάδα ας μη το συζητήσουμε καλύτερα αν το Renegade Trailhawk θα παίζει στα 40, φανταστείτε που θα είναι το Wrangler...
Σούβι σοβαρο