-
Δεν νομίζω να μπορεί να στο απαντήσει κανείς αυτό.
Φουλ φορτωμένο με οικογένεια και μπαγκάζια το έχω συνήθως και κάτι μετακομισουλες με πράγματα παντού και μέχρι οροφή και σε κάθε τρύπα και ταξιδεύω με 130-150, με ανεβασμένη λίγο κατανάλωση (1-1.5λιτρα πάνω στο περίπου σε 200-300χλμ συνολική διαδρομή, αλλά με ακραίο φόρτωμα και πολύ σπάνια) αλλά δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και θα κατεβάσεις σε ανηφορική στροφή κ.λ.π Το πετρέλαιο το παίρνεις για οικονομία και αν σου αρέσει ο χαμηλό-μεσαίος τρόπος οδήγησής του. Αν ψάχνεις επιδόσεις και υψηλές στροφές ξεκάθαρα πας για 130 βενζίνης (155 υπερβολή).
Γενικά πολύ ελαφρύ σκαρί και καταπληκτική νέα πλατφόρμα της PSA και 75χλμ elk test (μαζί με το Puma, κορυφή στην κατηγορία με 77 το προηγούμενο 2008. Κάποια παλιότερα, να καταλάβεις πάνε 68-72χλμ την ώρα, που 1-2 χλμ είναι τεράστια διαφορά σε elk test).
Ας πούμε εκθειάζουμε όλοι το C3 Aircross σαν value for money (ουσιαστικά επέλεξα μεταξύ 2008, C3 και C5 Aircross) αλλά κάνε test drive και τα 3 και θα καταλάβεις τεράστιες διαφορές στον οδηγικο χαρακτήρα.
Υπάρχουν με 400-600€ προγράμματα αργότερα που ανεβάζουν εύκολα 20-25 αλογα και μετά θα είναι τέλειο. Δεν έχω δοκιμάσει ποτες, σκέφτομαι να το κάνω πειραματικά στο C3 που έχω για δεύτερο.
Επίσης ο πετρελαιοκινητηρας ανοίγει αργά σε σχέση με τη βενζίνη (εμπειρικά το λέω, δεν ξέρω επιστημονικά τι ισχύει), εμένα τώρα στα 8000χλμ βλέπω λίγο καλύτερα από τα 2000χλμ. Περιμένω μέχρι τα 35-50.000 να ανοίξει κι'αλλο.
-
Δεν νομίζω να μπορεί να στο απαντήσει κανείς αυτό.
Φουλ φορτωμένο με οικογένεια και μπαγκάζια το έχω συνήθως και κάτι μετακομισουλες με πράγματα παντού και μέχρι οροφή και σε κάθε τρύπα και ταξιδεύω με 130-150, με ανεβασμένη λίγο κατανάλωση (1-1.5λιτρα πάνω στο περίπου σε 200-300χλμ συνολική διαδρομή, αλλά με ακραίο φόρτωμα και πολύ σπάνια) αλλά δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και θα κατεβάσεις σε ανηφορική στροφή κ.λ.π Το πετρέλαιο το παίρνεις για οικονομία και αν σου αρέσει ο χαμηλό-μεσαίος τρόπος οδήγησής του. Αν ψάχνεις επιδόσεις και υψηλές στροφές ξεκάθαρα πας για 130 βενζίνης (155 υπερβολή).
Γενικά πολύ ελαφρύ σκαρί και καταπληκτική νέα πλατφόρμα της PSA και 75χλμ elk test (μαζί με το Puma, κορυφή στην κατηγορία με 77 το προηγούμενο 2008. Κάποια παλιότερα, να καταλάβεις πάνε 68-72χλμ την ώρα, που 1-2 χλμ είναι τεράστια διαφορά σε elk test).
Ας πούμε εκθειάζουμε όλοι το C3 Aircross σαν value for money (ουσιαστικά επέλεξα μεταξύ 2008, C3 και C5 Aircross) αλλά κάνε test drive και τα 3 και θα καταλάβεις τεράστιες διαφορές στον οδηγικο χαρακτήρα.
Υπάρχουν με 400-600€ προγράμματα αργότερα που ανεβάζουν εύκολα 20-25 αλογα και μετά θα είναι τέλειο. Δεν έχω δοκιμάσει ποτες, σκέφτομαι να το κάνω πειραματικά στο C3 που έχω για δεύτερο.
Επίσης ο πετρελαιοκινητηρας ανοίγει αργά σε σχέση με τη βενζίνη (εμπειρικά το λέω, δεν ξέρω επιστημονικά τι ισχύει), εμένα τώρα στα 8000χλμ βλέπω λίγο καλύτερα από τα 2000χλμ. Περιμένω μέχρι τα 35-50.000 να ανοίξει κι'αλλο.
Σε τι τιμή το αγόρασες?
Καλά δεν μιλάω για επιδόσεις τρομερές και βλέπω έχει καλη ροπή απλά σε μια προσπέραση να την κάνεις άνετα και γενικά να μην ζορίζετε στο δρόμο.
Γενικά μεταξύ του 2008 active και του puma ειμαι σε πετρελαιο.
-
ιδια μηχανουλα εχει το κορσα του γιου μου με 15k πλεον, το χρησιμοποιησα κατα τις διακοπες αρκετα. λοιπον εξαιρετικα χαμηλη καταναλωση. και ησυχο για ντηζελ, εξαιρετικη ποιοτητα κινησης για μικρο μαζουτ, τετρακυλινδρο βλεπεις, μακρυα απο τρικυλινδρα τα μισησα με το ιμπιθα και ας πηγαινε καλα. ψοφιο κατω απο 1600, απελπισια. καλο απο 2000 εως και 3400-3500, μετα κατακορυφη πτωση αποδοσης παλι. σε σχεση με το κλιο 1.5 90 ντι σι άι του 2015 ειναι αργοτερο, με το 115 βενζινη ιμπιθα χανει 3 κολωνες στις 2. και ειναι και νομιζω αρκετα ελαφρυτερο απο το δυο οχτω. γενικα κανεις το λεβιε κουπι για να μεινεις σε καλο φασμα στροφων. μετα την εμπειρια τοσων ημερων και τα μαζουτια και το θηριο που ειχα μαζι, μπηκα στο βιτ και νομισα τον σχιστοματη μακλαρεν. στο θεμα των μικρων ντηζελ πρεπει να το εχεις αποφασισει οτι παιρνεις καλη καταναλωση και πολυ πικρα πλην ισως κατι ψιλοευστροφων 1.3 και 1.6 απο ιταλια μερια.
-
Ιδια καταναλφση σε swift mild hybrid μεγαλο φασμα απο 1000 σ.α.λ μεχρι τις 6200.
Απολαυση στην οδηγηση, παρα πολυ ωραιος ηχος,
-
Ιδια καταναλφση σε swift mild hybrid μεγαλο φασμα απο 1000 σ.α.λ μεχρι τις 6200.
Απολαυση στην οδηγηση, παρα πολυ ωραιος ηχος,
Την 8383719 φορά που το κανεις καταντάει κουραστικό. Μπορεί τις πρώτες χίλιες να ήταν αστείο. Θα κάνεις τον κόσμο εδω μέσα να τα σιχαθεί τα Suzuki.
-
Ειπε ο γαϊδαρος τον πετεινό κεφάλα.....
-
Lap, συγκρίνεις ένα καλό χρυσό αυτοκινητάκι μισού μεγέθους, των 7-9€ / 100χλμ και 110 Nm* στις 4000rpm, με αυτοκίνητα διπλάσιου όγκου, κατανάλωσης 5-6€ / 100χλμ και 250-300 Nm στις 1700rpm
*( γιατι όταν μπεις σε μια ανηφόρα, για πόσα δευτερόλεπτα έχεις 'έξτρα ώθηση' απ'το mild hybrid; τα υπόλοιπα 5-20 λεπτά, τί κάνεις; )
-
Εκτός το ατυχεστατο της σύγκρισης, ο άνθρωπος από πάνω ψάχνει συγκεκριμένα B suv, δηλαδή δεν ρώτησε γενικά τι προτιμάτε, και επίσης είναι το νήμα του 2008 εδώ, μου φαίνεται τουλάχιστον άστοχο να μπαίνω κάθε φορά στο νήμα του Swift και όποιον ρωτάει για το αυτοκίνητο να του προτείνω άσχετα Β suv.
@masma 25.600 το πήρα, τελευταίο diesel που είχε μείνει Ελλάδα από την πρώτη φουρνιά (ίσως τελευταίο από Active/Allure που κοίταγα, GT μπορεί να είχε, αν και θυμάμαι οτι μου είπαν τελευταίο πετρέλαιο σε 2 αντιπροσωπείες) με launch pack με 3 έξτρα (μόνο τους προβολείς ομίχλης και τα σκούρα τζάμια πίσω θυμάμαι πάντως, σκούρο γκρι).
Σαν καλύτερη οικονομική επιλογή τότε ήταν σίγουρα η Active launch pack γιατί είχε φωτοχρωματικο καθρέπτη, αναδιπλουμενους και με φως εξωτερικούς και Navi με σύστημα SOS (δηλαδή είναι connected το αμάξι) και το άλλο πράγμα που έλειπε από την Active είναι το διπλό πάτωμα που το έπαιρνες αργότερα (150€ νομίζω; είναι πολύ σημαντικό αυτό για μένα).
Δεν με χάλασε η Allure, νομίζω ο συνδιασμος 17αρας/ελαστικού είναι ο καλύτερος του αυτοκινήτου, αλλά και η Active με 16' είναι λίγο ποιο άνετη και ίσως λίγο καλύτερα για 'off'.
Γενικά η Allure και Titanium είναι οι εκδόσεις που προτιμώ από Peugeot/Ford, δεν μου αρέσουν οι σπορ εκδόσεις γενικά, ειδικά σε αυτοκίνητο που το παίρνω για την πρακτικότητά του.
Το ποιο εκνευριστικό από όλα και που μου λείπει είναι η έλλειψη grip control και ότι, μέχρι στιγμής, δεν μπαίνει μετά. Επίσης κάνει 500-550€ για παραγγελία (Αγγλία 700£, πανάκριβο). Το αυτοκίνητο έπρεπε να το είχε στάνταρντ, και ειδικά στην Active θα ήταν μία χαρά για χαλαρά off κυρίως για το hill descent control.
Άλλες σημαντικές ελλείψεις για μένα είναι οσφυικη στήριξη (αν και τα καθίσματα είναι σούπερ γενικά), πίσω και στη μέση μαξιλαράκι για τους πίσω επιβάτες (όπως στο C3 Aircross) και 12v στο πορτ μπαγκαζ.
-
Εκτός το ατυχεστατο της σύγκρισης, ο άνθρωπος από πάνω ψάχνει συγκεκριμένα B suv, δηλαδή δεν ρώτησε γενικά τι προτιμάτε, και επίσης είναι το νήμα του 2008 εδώ, μου φαίνεται τουλάχιστον άστοχο να μπαίνω κάθε φορά στο νήμα του Swift και όποιον ρωτάει για το αυτοκίνητο να του προτείνω άσχετα Β suv.
@masma 25.600 το πήρα, τελευταίο diesel που είχε μείνει Ελλάδα από την πρώτη φουρνιά (ίσως τελευταίο από Active/Allure που κοίταγα, GT μπορεί να είχε, αν και θυμάμαι οτι μου είπαν τελευταίο πετρέλαιο σε 2 αντιπροσωπείες) με launch pack με 3 έξτρα (μόνο τους προβολείς ομίχλης και τα σκούρα τζάμια πίσω θυμάμαι πάντως, σκούρο γκρι).
Σαν καλύτερη οικονομική επιλογή τότε ήταν σίγουρα η Active launch pack γιατί είχε φωτοχρωματικο καθρέπτη, αναδιπλουμενους και με φως εξωτερικούς και Navi με σύστημα SOS (δηλαδή είναι connected το αμάξι) και το άλλο πράγμα που έλειπε από την Active είναι το διπλό πάτωμα που το έπαιρνες αργότερα (150€ νομίζω; είναι πολύ σημαντικό αυτό για μένα).
Δεν με χάλασε η Allure, νομίζω ο συνδιασμος 17αρας/ελαστικού είναι ο καλύτερος του αυτοκινήτου, αλλά και η Active με 16' είναι λίγο ποιο άνετη και ίσως λίγο καλύτερα για 'off'.
Γενικά η Allure και Titanium είναι οι εκδόσεις που προτιμώ από Peugeot/Ford, δεν μου αρέσουν οι σπορ εκδόσεις γενικά, ειδικά σε αυτοκίνητο που το παίρνω για την πρακτικότητά του.
Το ποιο εκνευριστικό από όλα και που μου λείπει είναι η έλλειψη grip control και ότι, μέχρι στιγμής, δεν μπαίνει μετά. Επίσης κάνει 500-550€ για παραγγελία (Αγγλία 700£, πανάκριβο). Το αυτοκίνητο έπρεπε να το είχε στάνταρντ, και ειδικά στην Active θα ήταν μία χαρά για χαλαρά off κυρίως για το hill descent control.
Άλλες σημαντικές ελλείψεις για μένα είναι οσφυικη στήριξη (αν και τα καθίσματα είναι σούπερ γενικά), πίσω και στη μέση μαξιλαράκι για τους πίσω επιβάτες (όπως στο C3 Aircross) και 12v στο πορτ μπαγκαζ.
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Πήγα εχθές και είδα τις εκδόσεις allure και active αλλα σε πετρελαιο η διαφορά είναι πραγματικά τεράστια.
Οντως έχει κάποιες ελλείψεις βασικές η active.
Συμφωνώ σε αυτά που ανέφερες και στην προσφορά που πήρα η active δεν έχει αναδιπλούμενιυς καθρέπτες (αν είναι δυνατόν σε 20.000 euro αμάξι). Ναι και το διπλό πάτωμα πολύ χρήσιμο το θέλω και εγώ, τα καθίσματα πάλι έχουν μεγάλη διαφορά όπως και ότι η active δεν έχει ψηφιακό πίνακα.
Απλά σε allure μόνο σε βενζίνη μπορώ να πάρω δυστυχώς.
-
Παρεμβαίνω στη συζήτηση για να προσθέσω μια πληροφορία σχετικά με το Allure, που ίσως βοηθήσει.
Στην αναζήτησή μου για 2008 με ανταλλαγή SEAT Leon, είχα πάει στην Κόρινθο πριν 1 μήνα περίπου για να δω αυτό το αυτ/το
https://www.car.gr/25621967-peugeot-2008-allure-1-5d-100hp
το οποίο είναι πετρέλαιο του 2019 που έβγαλε αριθμό επειδή πίεζε η αντιπροσωπεία,,έχει 3 χλμ και είναι φυσικά καινούργιο αλλά όχι του 2020.
Η τιμή του είναι 18500€ αντί των 19700€ που γράφει η αγγελία (πριν από 1 μήνα περίπου έγραφε άλλη τιμή αλλά στα ίδια περίπου). Επειδή δεν έδεσε με την ανταλλαγή, και ήθελα το αυτ/το, έδωσα προσφορά για 17500€ αλλά δεν τη δέχτηκαν.
-
Συγκεντρωθείτε επιτέλους....με το κορσα diesel το συνεκρινα.
Οχι με το 2008.
Ειπε ο γατοςνοτι ειναι οικονομικο αλλα εχει μικρο ευρπς στροφων. Το αλλο λογω ηλεκτροκινητηρα πιανει απο το ρελαντι ως τον κοφτη,
Πιλιου το λες και το ξαναλες για την ροπη, η αισθηση θυμιζει αυτη ενος τουρμπο διοτι ζυγιζει 900 κιλα. Τα υπολοιπα ζυγιζουν 1200 κιλα.
Ανεβηκα βουνο και πηγαινε υπερανετα. Σε σημειο που κρατουσε την τριτη σχεση μεταδοσης αντι για δευτερα.....
Το βαρος τα αλλαζει ολα, πρεπει να το οδηγησετε για να καταλαβετε, ειναι οπως τα αυτοκινητα του 90 με 1,6 λιτρα μοτερ.....μια χαρα τραβουσαν
-
Παρεμβαίνω στη συζήτηση για να προσθέσω μια πληροφορία σχετικά με το Allure, που ίσως βοηθήσει.
Στην αναζήτησή μου για 2008 με ανταλλαγή SEAT Leon, είχα πάει στην Κόρινθο πριν 1 μήνα περίπου για να δω αυτό το αυτ/το
https://www.car.gr/25621967-peugeot-2008-allure-1-5d-100hp
το οποίο είναι πετρέλαιο του 2019 που έβγαλε αριθμό επειδή πίεζε η αντιπροσωπεία,,έχει 3 χλμ και είναι φυσικά καινούργιο αλλά όχι του 2020.
Είναι του 2019, αλλά το προηγούμενο 2008 όχι το νέο που αφορά αυτό το νήμα. Επίσης είναι αρκετά ακριβό για προηγούμενο μοντέλο, έτσι πιστεύω.
-
Ναι, το έγραψα ότι είναι του 2019, αλλά είναι εντελώς καινούργιο.
Γιαυτό και πρόσφερα 17500, αλλά δεν τη δέχτηκαν. Μάλλον, θα τους μείνει.
-
Για να μην ξεχνάμε και αυτά που ξέρουμε τα κιλά ανά ίππο σε ένα ελαφρύ αμάξι θα του δώσουν σπιρτάδα στα λίγα χιλιόμετρα και θα κινηθεί αξιοπρεπώς. Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν όμως η ιπποδύναμη και η ροπή είναι σημαντικότερα.
Επίσης όταν φορτώνουμε ένα ελαφρύ αμάξι με αποσκευές και κόσμο το οποίο έχει μικρό μοτέρ, επιβαρύνεται πολύ περισσότερο σε επιδόσεις σε σχέση με ένα 'συμβατικό'
-
Η φυσικη λεει μεχρι την τελικη το βαρος παιζει σημασια. Δεν χανει την ιδιότητα της η μαζα καθως ανεβαινουν τα χιλιομετρα.
Οι κινητηρες αλλαζουν αποδοση.
Για να μη ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε
Αυτο που θες να πεις με η φραση 'οταν τα φορτωνουμε' πιθανοτατα εχει να κανει με τις αναρτησεις του, οπου εκει εχεις δικιο. Δεν ειναι για φορτωμα ενα ελαφρυ αυτοκινητο που εχει αναλογες συνδεσεις στην αναρτηση και επιλογη σετ αμορτισερ ελατηριων.
-
Για ακόμα μια φορά μετεξεταστέο σε βρίσκω. Εγώ ξέρω πολύ καλά τι λέω, ή εσύ δε καταλαβαίνεις ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις. Όταν λοιπόν φορτώνεις ένα αμάξι 90 ίππων και 900 κιλών με 300 κιλά σε επιβάτες και αποσκευές ο λόγος κιλών ανά ίππο επηρεάζεται αναλογικά περισσότερο από ένα 'συμβατικό' με μεγαλύτερο κινητήρα/βάρος όταν το φορτώσεις εξίσου.
Αν δε θές να το καταλάβεις με γεια σου με χαρά σου. Αυτά για σήμερα
-
Για ακομα μια φορα;;;, που αλλου δηλαδη;;;
Εχω την αισθηση αν υποψιαζομαι σωστα το θεμα, οτι μπορει να φανεις αδιαβαστος....για αυτο συστηνω να το αφησουμε.
Να παμε στα απλα....
Ειπες
'Για να μην ξεχνάμε και αυτά που ξέρουμε τα κιλά ανά ίππο σε ένα ελαφρύ αμάξι θα του δώσουν σπιρτάδα στα λίγα χιλιόμετρα και θα κινηθεί αξιοπρεπώς. Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν όμως η ιπποδύναμη και η ροπή είναι σημαντικότερα.'
Αλλα χωρις να παμε σε πιο πολυπλοκες φορμουλες με προσθετες μεταβλητες.
F=m*a
Εαν ψαχνεις παρομοια επιταγχυνση a που χρειαζεσαι για να κινηθεις , παιζεις αν θες και με το m. Δηλαδη το βαρος στην περιπτωση μας.
Δηάδη μπερδευεις αρχες των νομων της φυσικης με την εν φαντασια σου αποδοση καποιου κινητηρα. Και ολα αυτα τα κανεις μιξερ σε μια αποψη.
Αλλο το ενα αλλο το αλλο, δηλαδη η αποδοση του καθε κινητηρα σε καθε αυτοκινητο.
Οσον αφορα την δευτερη παρατηρηση σου στο post σου.
Οντως τα 300 κιλα σε ποσοστο ειναι διαφορετικα αναλογα με το αρχικο βαρος. Τωρα το ειπες πιο σωστα, στο δινω αυτό...
Πριν ετσι οπως το ειπες δεν το επιασα.
Υ.γ Αυτο που με περνατε χαζουλη αρχιζει και με βαζει σε σκεψεις, καθως μου λετε οτι δεν μπορω να καταλαβω. Την περιπτωση του να ειστε σιγουροι χωρις να γνωριζετε ή να ψαξετε το θεμα σε βαθος την εχετε σκεφτεί, πριν με χαρακτηρισετε εμμεσως ως χαζουλη, ή οχι;
-
Η φυσικη λεει μεχρι την τελικη το βαρος παιζει σημασια. Δεν χανει την ιδιότητα της η μαζα καθως ανεβαινουν τα χιλιομετρα.
Οι κινητηρες αλλαζουν αποδοση.
Για να μη ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε
Αυτο που θες να πεις με η φραση 'οταν τα φορτωνουμε' πιθανοτατα εχει να κανει με τις αναρτησεις του, οπου εκει εχεις δικιο. Δεν ειναι για φορτωμα ενα ελαφρυ αυτοκινητο που εχει αναλογες συνδεσεις στην αναρτηση και επιλογη σετ αμορτισερ ελατηριων.
Ευτηχως που ειμαστε σε φορουμ για αυτοκινητα
Το βαρος σε υψηλες ταχυτητες ειναι αμελητεο μπροστα στην αεροδυναμικη αντισταση ,αυτο εννοει ο μαστορας και ειναι σωστο.
-
Χαρης mode: on
Οχι ο φιλος μαστορας τα μπερδεψε αγριως, δεν ανεφερε κατι για αεροδυναμική, ειπε για ροπη και ιπποδυναμη.
Αλλο η μαζα, και αλλο η αποδοση ενος ατμοσφαιρικου μοτερ ή ενος turbo .
Το ενα δεν αναιρεί το αλλο ουτε και το συμπληρωνει ως ενας γενικος κανονας.
Πρεπει να εξεταζουμε καθε περιπτωση ξεχωριστα.
Δηλαδη και τη μαζα του οχηματος και την αποδοση του κινητηρα.
Το οτι ειναι 90 αλογα και ατμοσφαιρα αλλα ειναι επισης και 300 ή 400 κιλα ελαφρυτερο απο αλλα της b και c κατηγοριας με 110 αλογα και turbo εχει τη σημασια του. Ποια σημασια; δεν ξερω, ....το μετραμε και βλεπουμε.
Δεν υπαρχει γενικος κανονας ως θεσφατο περι turbo σε υψηλοτερες ταχυτητες Αυτη ειναι η ενσταση μου στο φιλο Μαστορα. Το turbo ειναι απλα ενας μηχανισμος συμπληρωσης κυβικων αερα σε εναν θαλαμο καυσης, ιδιαιτερα σε μικρους κινητηρες. Δεν αναιρουν την μαζα του οχηματος τα turbo
Γενικα μπορουμε να πουμε πως
Και ο λογος μεταδοσης παιζει ρολο και η θερμοκρασια για τα turbo κτλ
Φυσικα και η αεροδυναμικη παιζει σημαντικοτατο ρολο οπως σωστα λες, οπως και η τριβη κτλπ.
Η μαζα ομως (ειτε μεγαλη ειτε μικρη) παιζει και αυτη σημαντικο ρολο μεχρι την τελικη του οχηματος.
Αλλα στο post απλοποιήσαμε το παραδειγμα μας απο αλλες μεταβλητες μιας και μιλουσαμε για μαζα και οτι αυτη δεν αλλαζει την συνησφορα της στην επιταγχυνση ειτε κινησε με λιγα ειτε με πολλα χιλιομετρα.
Χαρης mode: off
Τεσπα παμε παρακατω, θα φωναζει ο dublin
-
Ενημέρωση μετά από 2,5 μηνες... 6500χλμ κ μεση κατανάλωση 6,3λτ/100. Με περίπου 7 σε αστικό κύκλος κ άνετα κάτω από 6 σε εθνική. Μόνιμα με κλιματισμό λόγω ζέστης. Κανένα πρόβλημα σε οτιδήποτε, έγινε κ η ενημέρωση της οθόνης.
Κάτοχος Active 100hp βενζίνη.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)