-
ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ SERVICE ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΣΙ.Θα το παρακολουθω.Εγω το εχω παει σε ολο το φασμα των στροφων.Στην αρχη δε περναγα τις 4000 με 5000 στροφες.Τωρα το εχω ανοιξει σε ολες τις στροφες.Μονο στο κοκκινο δε το εχω βαλει.Εχω πιασει και την τελικη του τα 180 χιλιομετρα.Η αληθεια ειναι οτι οδηγησα Αρκαδια φετος σε τρελες στροφες ανηφορικες και κατηφορικες.Ισως να στρεσαρει αυτο το κινητηρα και να ζηταει λαδι.Για παραδειγμα ανεβηκα Καστανιτσα οποιος ξερει απο αυτα τα μερη.Θα παω στο τουντα τον αλλο μηνα για το δευτερο service.0-20 w λαδι παιρνει η πορσε.
-
Οχι εγώ το πηγα πολυ χαλαρα αρχη και του έκανα ασκήσεις σταδιακά με φορτίο στον κινητήρα και μετά αφηνα να φρεναρει κινητήρας. Αυτό βοηθά ταμαλα στο στρωσιμο.
Γενικά έχω οδηγήσει αρκετούς κινητήρες αυτός με έχει εντυπωσιάσει με την ποιοτητα λειτουργίας του στις χαμηλό μεσαίες στροφες. Εξαιρετικός.... Ουτε BMW με τόσο ποιοτικη καυση και λειτουργία.
-
Lap wrote:
Θυμάμαι μέχρι τα 6000 χλμ ακόμα δεν περνουσα τις 3000 σ.α.λ
Τρελές υπερβολές που όχι μόνον δεν κάνουν καλό, αλλά κάνουν και κακό στον κινητήρα.
Στα πρώτα 10.000 χλμ είναι πολύ λογικό να καίει λάδι, κατά την διάρκεια του στρωσίματος. Αλλά αν συνεχίσει να καίει μισό λίτρο και μετά, δεν τρέχει και τίποτα. Το μόνο που πρέπει να προσέχει ο οδηγός είναι να μην μείνει από λάδι το μοτέρ.Μήπως είχε diesel ο lap γι αυτό δε περνούσε τις 3000 στροφές?
Υπερβολή όντως.
Άντε μέχρι τα 1000 χλμ να μη περάσει τις 3000 αλλά να παρατείνεις το μαρτύριο τόσο πολύ δεν υπάρχει λόγος ούτε όφελος
-
https://m.youtube.com/watch?v=sn9e_l93LjM
To sport αλλά με τα 140 άλογα, 7.3 ' 0-100 με τρεις όμως αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο.
Ο ανταγωνισμός νομίζω πιανει λίγο πιο γρήγορα με μακρυα δευτερα, δηλαδή με δυο αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο.
Φρένα 100-0.....35μετρα
'Economy during test: 5.8L/100km'....
https://performancedrive.com.au/2020-suzuki-swift-sport-series-ii-review-video-0423/
PROS:
– 1.4 turbo provides perfect amount of power and performance
– Fun-loving drive character, in all conditions; weighs 945kg
– Very well packaged and space-optimised interior for this class
– Lots of standard features
– Affordable priceCONS:
– Engine could sound just that little bit beefier
– No spare wheel, only repair kit -
Οχι ρε σιγά το μαρτυριο. 110- 120 ταξιδεύεις με αυτές τις στροφες
Στις 4000 και κάτι έχει κοντά 160 χλμ/ώρα
Μέσα στην πολη δε, λόγω μικρου ηλεκροκινητηρα/δυναμο δίνει αισθητη ροπη απο πολυ χαμηλά, δεν κρεμουσε ο κινητήρας, ήμουν και σχεδόν παντα μόνος στο αυτοκίνητο και δεν είχε βάρος. Πάνε ελα δουλειές και εργαισιες κτλπ.
Χαϊδευεις ελαφρά το γκαζι και έφευγε πολυ άνετα μπροστά. Δεν ήθελε πολλες στροφες. 920 κιλά με βενζίνη γεμάτο γαρ.
Καλά εντάξει οι περισσοτεροι εδώ είστε μπάρμπες και κουβαλατε το νοικοκυριό καθε φορα, αλλα και σαν δευτερο αυτοκίνητο σας το συστηνω, θα σας βολέψει παρα πολυ.... Δεν παιζεται σε καθημερινή χρηση και εσωτερικοί χώροι ίσοι με το polo. Δεν το λέω επειδή το οδηγώ. Πραγματικά είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Όποιος μ ακουσει δεν θα χάσει.
Μόνο το νέο mazda 2 έβαζα ως αντίπαλο, φαινεται καλυτερο στα σημεία, αλλά και παλι το swift είναι 1 με 1.5 λίτρο πιο οικονομικό
-
Στο 25:45 όλα τα λεφτά..... Φοβερή φαση
Καλά το fit φοβερό! Τι ήχος!!!!!!
Σαν τους ατμοσφαιρικους κινητήρες δεν υπάρχει.
Κάτι ξέρει και η mazda .... Τα παιξαν τα turbo
-παντως και τα σχόλια πολυ ωραια....
'Μα πόσο πολυ fun to drive είναι το swift'
Θυμάμαι στην ίδια πιστα Tsukuba το swift με το πληρες πακετο της hk, κυνηγούσε χρόνους της Porsche 911 turbo
-
Οχι τις άλλες τις καλες
Εχω ξαναδεί βίντεο τους αλλά και ενος άλλου ιαπωνικου και το αναφέρουν.... Τα φτυνουν μετά κάποιους γυρους και σαν τους ατμοσφαιρικους δεν εχει
-
Είμαι κάτοχος του Ignis facelift με κωδικό κινητήρα K12D και το λάδι που παίρνει ειναι 0w-16...Το προηγούμενο μοντέλο πάλι με υβριδικό κινητήρα παίρνει λαδι 0w-20.Πλεον η Suzuku βάζει τα Ecstar....
-
Βενζίνη έχει από ότι ξέρω. Άλλωστε δεν βγαίνει ντίζελ πλέον το Swift.
Αλλά αν λέει τέτοια για ένα απλό 4κύλινδρο μοτεράκι, που να οδηγήσει κανένα σοβαρό 6κύλινδρο BMW (μιας και ανέφερε την BMW)... Γενικά ο Λαπ ενθουσιάζεται με απλοϊκά πράγματα και μάλλον οφείλεται σε έλλειψη εμπειρίας με πιο ψαγμένα πράγματα...
-
Να μην παρουσιάζεις ένα καθημερινό μοτέρ σαν να έχει λειτουργία V12 Rolls Royce, για παράδειγμα...
-
Μιλαω για τετρακιλινδρο μοτερ... Είναι πάρα πολυ πολιτισμενο στα χαμηλομεσαια σε εντυπωσιακό μάλιστα σημείο.
Οχι μονο απο 6 κιλυνδρο μοτερ της BMW γνωρίζω παρα πολυ καλά, αλλά και από αλλα μοτόρια.
Τεσπα, άστο ξέρω του τι λέω.
Όποιος θέλει ας παει να δει το μοτερ του στα χαμηλομεσαια
Δεν ενθουσιάζομαι με απλοϊκα.... Με ρεαλιστικά ενθουσιάζομαι. Ο ρεαλισμός δεν διδάσκεται.....
Τι να γράφω για 3λιτρα μοτερ και διπλα τουρμπο;
Να το παω και σε Yachting μετα;;;
Μια φτωχικη κοινωνία είμαστε που το 80% των ανθρώπων δεν μπορούν να αγοράσουν καινουργιο αυτοκίνητα παρά μεταχειρισμενο.
Άρα, με τα δικά μας φτωχικά standards γράφω και ασχολουμε για αυτοκίνητα που έστω κάποιοι μπορουν να αγοράσουν.
Να αρχίσω να λεω για το kia gt και πως όλα τα αλλά είναι μαπα και να το κρίνω με την 335 για να φανει ότι ανήκω και καλά στο 1% των Ελλήνων που μπορουν να έχουν άποψη για τέτοια αυτοκίνητα.
Όντως και χωρίς πλακα η καυση στα χαμηλομεσαια ειναι τόσο ησυχη και ραφημαρισμενη πουπιστευεις το μοτερ είναι σβηστο. Και δεν εχει ουτε βάσεις μηχανής σε λάδι ουτε κάτι ιδιαίτερο. Απλά λειτουργεί υποδειγματικά.
Κάποιοι άλλοι παλι, έχουν τρικυμία εν κρανιω
-
Γιατί και ποιος νοιάζεται για την υπαρξη ενός τέτοιου μοτερ (v12 rolls,) που πρεπει να θεσπιστει ως το τέλειο...εφόσον δεν θα το αποκτήσει ποτε του.
Και εγώ λέω πως υπάρχει ακόμα καλυτερο αλλά ποτε δεν θα τκ δείτε
Τεσπα.
Και ξαναλέω είναι τόσο αθόρυβο που στην πολη αν έχεις ανοιχτά παραθυρα και ακουγονται οι θορυβοι της πολης νομίζεις είναι ηλεκτρικό, και δεν περνα κανέναν κραδασμο στο αμάξωμα. Δεν ξέρεις ποτε σβήνει αν δεν κοιτάξεις το στροφομετρο.
Αν έχεις κλειστά τα παραθυρα οκ ακουγεται αλλα παρα πολυ ήσυχα.
-
Lap zeis, esy mas odigeis! Αν αρχίσουμε να σνομπάρουμε την κατανάλωση, τους χώρους, την πρακτικότητα, τα φθηνότερα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει ο μέσος Ελληνάκος, θα παρατήσουμε και την κάθε Κούλα και θα συζητάμε για τις υπερπολυτελείς σιλικονάτες και κοκαϊνάτες 25χρονες που ξοδεύουν σε μια μέρα όσα βγάζουμε το μήνα + επιδόματα... όχι, δεν θα απαρνηθούμε την Κούλα!
-
Κουλαρα ρε και ξερο ψωμί.
Πάντως αυτό το προβλημα το εντοπίζω γενικά και στα περιοδικά... Ποιος μωρε έχει 26 και 28.000 ευρώ να διαθέσει για αυτοκινητα στην Ελλαδα.
Είτε leasing είναι, όποτε παμε σε αυξηση εξόδων μερους των Μισθομστων, ή έμμεση μισθοδοσία.
Ας βγάλουν περιοδικο με leasing αυτοκινητα
Υ. Γ εντάξει έχουνε και τον Δουβλιν που έσταξε 26 χήνες για b suv ...... Αλλά ολοι οι γυρω μαε, φίλοι γνωστοί μόνο αν είναι leasing σε τέτοια νουμερα....
-
Ο Λαπ ακόμα δεν έχει καταλάβει ότι το θέμα δεν είναι οικονομικό-ταξικό, αλλά καθαρά τεχνολογικό. Αν δεν καταλαβαίνουμε σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ τις διαφορές μεταξύ ενός Ι6 και ακόμα περισσότερο ενός τέλεια ζυγισμένoυ V12 και ενός Ι4... ε τσάμπα χαλάμε το bandwidth μας.
-
Δεν είναι θέμα bandwidth.... Θέμα επίδειξης είναι....
-
Αχ αυτή η επίδειξη τι μας έχει κάνει...
-
Θέμα γνώσεων θα έλεγα...
-
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Μετά ο Ρενέ.....κογκιτο έργκο σουμ...
Σήμερα... Κανα δανεικο αυτοκίνητο από κάποιον και ένα δυο μεταχειρισμένα.... Εξπερτ και κριτής.
-
Παιδιά ξέρει κανείς γιατί στο νέο
Swift με face-lift hybrid και cvt μειώνουν τους ίππους του από 90 σε 81 ???
Έχω κάνει τεστ drive το ignis παλαιότερα όπου κ αυτό είχε 81 ίππους hybrid και μου φάνηκε λίγο αργό σε ταχύτητα.(το απορρίπτω κ για άλλους λόγους)
Το swift ήταν πιο 'σπιρτοζικο',λέτε αυτή η αλλαγή να το επηρεάσει (με cvt)???
Νέο Suzuki Swift 2017