-
Καλά ταξίδια να έχετε! Το ' να αποκτησουμε ξανα τη θεση που μας αρμοζει, στο φορουμ..... ' τί σημαίνει ακριβώς!? >:-)
Ίσως επειδή το αυτοκίνητο είναι γερμανικό του έχουν βάλει και λίγο εσανς Χίτλερ...
Πλάκα κάνω vagιτες μην βαρατε
.
-
Μετά από σχεδόν 4 χρόνια που το έχω επιβεβαιώνω τα παιδιά από πάνω....
Τα ταξίδια είναι πάρα πολύ άνετα, ο κλιματισμός οντως δίνει ρέστα σαν απόδοση (αυτές τις μέρες με το καύσωνα ήμουν λαρισα), το αυτόματο φρεναρισμα εμένα με έχει γλυτώσει σίγουρα μια φορά όταν σε όπισθεν υπήρχε εμπόδιο που δε φαίνονταν, οικονομία σε κατανάλωση, κορυφαία φρενα
-
Εγώ 4 χρόνια και 65000χλμ με 1,6tdi απόλυτα ευχαριστημένος, το μόνο που μου λείπει είναι φώτα led ..
Φαίνεται οτι έφτιαξαν ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο, δεν υπάρχει καθόλου συζήτηση στα forum για σοβαρές βλάβες.
-
Καλημερα ευτυχισμενοι κατοχοι του Tiguan ,και οχι μονο.....
Σημερα θα μιλησω για το λειτουργικο κοστος ενος ετους που ειχα με το tiguan και με καποια στατιστικα...
Απο τη στιγμη που το πηρα εκανα λογαριασμο στο fuelly και κανω καταγραφη των γεμισματων ρεζερβουαρ και θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας τι μου εχει δειξει μεχρι στιγμης.
Εχει συμπληρωθει ετος κτησης και τα εξοδα μου ειναι τα εξης:
Ασφαλεια αυτοκινητου: 812ευρω (μικτη)
τελη κυκλοφοριας: 155 ερω
Αγορα αξεσουαρ: 100 ευρω
καυσιμα ετους: 968 ευρω
συμπληρωμα adblue: 9 ευρω
Συνολο:2044 ευρω (χωρις τα λεφτα για πλυσιμο)
Αναλυση καυσιμων
Συνολικα λιτρα: 836,08 λιτρα
μεση καταναλωση: 6,2 λιτρα/100χλμ
μεση τιμη πετρελαιου: 1,16 ευρω /λιτρο
τιμη ανα χλμ: 0,071 ευρω ανα χλμ
Το ωφελος που εχω απο τα λειτουργικα κοστη το εχω δωσει στα ασφαλιστρα για φετος εφοσον ειναι καινουριο το αμαξι.
Κατα τα αλλα τα νουμερα ειναι αυτα που περιμενα.
-
Πολυ καλα νουμερα για ενα μουσειακο πια αμαξι καθως η vw εχει καταργήσει τον 1.6 ντιζελ, οι γερμανοι καταλαβαν οτι εχουμε πλουτισει και σου λεει μονο διλιτρα στην ελλαδα!
-
Costasbab το αμάξι πιάνει στα περισσότερα κορυφή.
Εγώ το πήρα με το που βγήκε το 1.6tdi γιατί ήξερα πόσο αξιόπιστο ήταν και μετά από 4 χρόνια έχω δικαιωθεί και ας φώναζαν όλοι οι αντιvag εδώ μέσα.
Οι πωλήσεις πανερωπαικα το έβαλαν στη θέση που έπρεπε.
Να το χαίρεσαι.
Tkin73 ο κατάλογος της vw από 3 αυγ το έχει κανονικά με τιμή εκτός αν έχεις άλλη πληροφορια
-
Ελπίζω να μην τον καταργήσουν μιας και είναι και οικονομικός και 'τίμιος' στις αποδόσεις του
-
oντως στον τιμοκαταλογο το συνεχιζουν. Με την λτπφ που εχει πεφτει η τιμη του κατα 523 ευρώ ( λτπφ 19541 οποτε δεν πεφτει πολυ) λογικα παντα.
-
Γνωρίζουμε πότε έρχεται το νέο r line k οι υβριδικές του εκδόσεις;
-
Γνωρίζουμε πότε έρχεται το νέο r line k οι υβριδικές του εκδόσεις;
οι υβριδικες εκδοσεις, κατι μου λεει οτι θα ειναι 'απλησιαστες' και θα χτυπανε 50 χιλιαρικα
-
Καλημερα. Χρονια πολλα.
Να ρωτησω τι πιεσεις εχετε στα ελαστικα για τις 17 ζαντες του advance 1.6 tdi.
Οτα το ρωτησα ο πωλητης μου ειπε να βαλω 34 psi ..το εκανα και μια φορα το μηνα που ελεγχω πεφτει στα 32 psi και τα φουσκωνω.
Οταν το παρελαβα ειχε 31psi...
Επισης με ποσες στροφες θεωρειται οτι κανει crusing το αμαξι....? Ψαχνω τη χρυση τομη οικονομιας και ταχυτητας.
2000 rpm η πιο κατω...πανω...
Εγω το Αθηνα -Λαρισα μεσω δομοκου τη κανω 5.5 με 5.7 λ/100χλμ με 120-130χλμ περιπου.....εξαρταται το κομματι....
Παντως κατι αλλο που εχω παρατηρησει ειναι οτι δεν εχει αεροδυναμικους θορυβους σε υψηλες ταχυτητες ..επομενως και με 150+ νομιζεις οτι πας με 90χλμ/ωρα
Ευχαριστω.
-
Καλημερα. Χρονια πολλα.
Να ρωτησω τι πιεσεις εχετε στα ελαστικα για τις 17 ζαντες του advance 1.6 tdi.
Οτα το ρωτησα ο πωλητης μου ειπε να βαλω 34 psi ..το εκανα και μια φορα το μηνα που ελεγχω πεφτει στα 32 psi και τα φουσκωνω.
Οταν το παρελαβα ειχε 31psi...
Επισης με ποσες στροφες θεωρειται οτι κανει crusing το αμαξι....? Ψαχνω τη χρυση τομη οικονομιας και ταχυτητας.
2000 rpm η πιο κατω...πανω...
Εγω το Αθηνα -Λαρισα μεσω δομοκου τη κανω 5.5 με 5.7 λ/100χλμ με 120-130χλμ περιπου.....εξαρταται το κομματι....
Παντως κατι αλλο που εχω παρατηρησει ειναι οτι δεν εχει αεροδυναμικους θορυβους σε υψηλες ταχυτητες ..επομενως και με 150+ νομιζεις οτι πας με 90χλμ/ωρα
Ευχαριστω.
Πιέσεις:
Έχει ένα ταμπελακι διπλα στη πορτα.
Αν θες οικονομία στο μέγιστο βαθμό βάζεις 38.(αν το φορτώσεις φουλ τότε στα πίσω λάστιχα βάζεις 44)
Εγώ αυτό έχω.
Αν θες άνεση βάζεις 33.
Συνήθως κάθε δύο βδομάδες ελέγχουμε. Εγώ μια φορά στο μήνα που βάζω πετρέλαιο.
Κάθε φορά που βάζεις αέρα σεταρεις τη πίεση από τον υπολογιστή.
Ταξίδι: θεωρώ πως μεταξύ 2000 με 2500 πας άνετα και οικονομικά δηλαδή 120 με 150.
Εγώ πάω γύρω στα 130.
Πάντως και παραπάνω να πας και να κάψεις 1 λ στα 100 μιλάμε για 1 ευρώ διαφορά δηλαδή μέχρι Λάρισα άντε να δώσεις 3 ευρώ.
Σίγουρα από τα 120 και πάνω ανεβάζεις κατανάλωση και αυτό ισχύει γενικά σε όλα τα αυτοκίνητα.
Έχεις δίκιο ότι είναι αθόρυβο ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.
Αυτό που έχω διαπιστώσει ειδικα επαρχία η μέγιστη οικονομία είναι με 5η και 80 έως 90 παρά 6η με 120.
Δηλαδή πετυχαίνω χαμηλά 4αρια σε κατανάλωση του στυλ 4,1 η 4,2 και αυτό άσχετα αν έχω καλό πετρέλαιο η απλο
-
Τέσσερις ορθές γωνίες.
-
Αναφέρεσαι στην τετράγωνη λογική μου;
Αν ναι, ευχαριστώ!
-
Καλα ρε παιδια υπαρχει και ο αερας ,φυσικα με 80-90 και 5η θα ειναι πιο οικονομικα απο οτι 120 με 6η.
Στην πρωτη περιπτωση η αντισταση του αερα ειναι μηδαμινη.
-
-
Συμπέρασμα από το βίντεο όσο γρηγορότερα αλλάζεις ταχύτητα σε χαμηλές στροφές και σε μεγαλύτερη ισχύ κινητήρα τόσο το καλύτερο.
-
Πως συνδιάζονται αυτά τα δύο;
-
Μιλάει για μεγαλύτερο όσο το δυνατόν φορτίο κινητήρα για την σχέση και τις στροφές που έχεις. Όχι την μεγαλύτερη ισχύ γενικά. Είχε δλδ ένα παράδειγμα με 60 χλμ με 2α-3η-4η-5η και η μικρότερη κατανάλωση ήταν με 5η , άρα γρήγορες αλλαγές, στις χαμηλότερες στροφές και με το υψηλότερο φορτίο του κινητήρα , φυσικά το τελευταίο δεν είναι κάτι που το βλέπεις κάπου , είναι κάτι διαισθητικό το ποσό υπερφόρτωση έχει ο κινητήρας ανάλογα με τις στροφές. Εκεί που το νιώθεις ότι ροπιαζει το αμάξι πολύ πριν αρχίσει να κρεμα η ταχύτητα.
Όσο μικρότερη η σχέση στο κιβώτιο για τα ίδια χλμ και άρα υψηλότερες στροφές και με χαμηλότερο φορτίο κινητήρα τόσο ανέβαινε η κατανάλωση.
Το καταλαβαίνεις και σε αμαξια που έχουν σπορ και εκο πρόγραμμα. Στο εκο βλέπεις σου ζητά μπαμ μπαμ να αλλάξεις ταχύτητα και μέχρι τα 80 σχεδόν σου έχει ζητήσει όλες τις σχέσεις. Στο σπορ αντίθετα τις αφήνει να γεμίζουν οι ταχύτητες ανεβάζοντας απόδοση αλλά σε βάρος της κατανάλωσης.
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα εδώ και χρόνια σου 'προτείνει' το αυτοκίνητο αλλαγή ταχύτητας για μέγιστη οικονομία (οικολογική οδήγηση το λεν κάποια). Εμπειρικά, σε κάποια λειτουργεί άψογα, σε κάποια σε κρεμάει λίγο.
Γενικά στο βίντεο δείχνει ότι δεν είναι πανάκεια η μέγιστη ροπή (μάλλον ελάχιστα πριν είναι το καλύτερο όπως φαίνεται) αλλά ούτε οι χαμηλές πολύ/κρέμασμα οπότε έχεις και τα αντίθετα αποτελέσματα.
VW Tiguan 2016