-
Αρκετά καλές,όχι τόσο χαμηλά η ροπή από ότι γράφουν στο διαδίκτυο.Εχω παρατηρήσει ότι στις 2000 στροφές έχεις και ετοιμότητα για προσπέραση ενώ γράφει το κοντέρ 100 και ροπή μέχρι τις 3000στροφες που γράφει περίπου 130-140 το κοντέρ.καταναλωση βάση υπολογιστή που εχει.: μεγάλο χρονικό διάστημα 4.0 λίτρα/100.τωρα που έχω 2900 χιλιόμετρα έχω δει μείωση σε κατανάλωση στα 3.8λιτρα/100.start stop κανένα πρόβλημα ενεργοποίηση και απενεργοποιηση με κουμπί.αλλα γενικά το πετρέλαιο θέλει δρόμο και ταχύτητες όχι πόλη.γενικως ξεκαπνισμα..
-
Αρκετά καλές,όχι τόσο χαμηλά η ροπή από ότι γράφουν στο διαδίκτυο.Εχω παρατηρήσει ότι στις 2000 στροφές έχεις και ετοιμότητα για προσπέραση ενώ γράφει το κοντέρ 100 και ροπή μέχρι τις 3000στροφες που γράφει περίπου 130-140 το κοντέρ.καταναλωση βάση υπολογιστή που εχει.: μεγάλο χρονικό διάστημα 4.0 λίτρα/100.τωρα που έχω 2900 χιλιόμετρα έχω δει μείωση σε κατανάλωση στα 3.8λιτρα/100.start stop κανένα πρόβλημα ενεργοποίηση και απενεργοποιηση με κουμπί.αλλα γενικά το πετρέλαιο θέλει δρόμο και ταχύτητες όχι πόλη.γενικως ξεκαπνισμα..
Δεδομένου ότι μιλάμε για κιβώτιο σταθερών σχέσεων (όχι CVT δηλαδή), αν στις 2000 ΣΑΛ έχει 100 χ.α.ω., στις 3000 ΣΑΛ θα έχει 150 χ.α.ω. με την ίδια σχέση.
-
Θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο, μήπως βοηθήσουν κάποιον ο οποίος ενδιαφέρεται για το εν λόγω μοντέλο.
Πρόκειται για 1,0 TSI 115 DSG, αγορασμένο το Νοέμβριο 2019 μετά από δίμηνη αναμονή.Αντικατέστησε ένα καθόλα αξιόλογο Suzuki Swift 1,3 του 2005,επίσης αγορασμένο καινούργιο.Χρησιμοποιείται καθημερινά σε αστικές και περιαστικές διαδρομές, ενώ έχει κάνει και κάποια ταξίδια.
Επίπεδο εξοπλισμού Highline με έξτρα ηλιοροφή,είσοδο-εκκίνηση χωρίς κλειδί, εργοστασιακό συναγερμό, φώτα full led, οθόνη 8' με κάμερα οπισθοπορείας ,αναδιπλούμενους καθρέπτες ,μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης σε 4 χρόνια /80000 χλμ.
Μέχρι στιγμής έχει διανύσει 12000 χλμ, χωρίς να ταλαιπωρείται ιδιαίτερα από άποψη κακών δρόμων ή μεγάλου φορτίου,για αυτά υπάρχει ένα 'σκυλί ' Santa Fe.
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος και περιεκτικός.Απο προβλήματα υπήρξε μόνο ένας τριγμός από τα πρώτα χλμ στην ένωση παρμπίζ ταμπλώ στη δεξιά γωνία.Αντιμετωπίστηκε με επιτυχία στην αντιπροσωπεία.Το αυτοκίνητο είναι πολύ ξεκούραστο για καθημερινή οδήγηση, με ελαφρά χειριστήρια, άμεσα φρένα και χαμηλό γενικά θόρυβο.Η ανάρτηση στρογγυλεύει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, ενώ ελέγχει καλά το αμάξωμα στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε σβέλτο ρυθμό στις στροφές,χωρίς όμως να ενθουσιάζει σε οδηγική αίσθηση.Θα το χαρακτήριζα ευχάριστο με ελαφρώς αποστειρωμένη αίσθηση.Το θόρυβο κύλισης σε τραχύ οδόστρωμα θα τον ήθελα ένα κλικ μικρότερο.
Ο κινητήρας είναι ροπάτος από χαμηλά με αρκετή δύναμη ψηλά.Ο παρατηρητικός θα αισθανθεί κάποιους ελαφρούς κραδασμούς μεταξύ 1000 με 2000 σαλ λόγω της τρικύλινδρης κατασκευής.Σε νορμάλ ρύθμιση παρουσιάζει μια υστέρηση στην απόκριση , ενώ και το κιβώτιο αλλάζει σχέσεις σε πολύ χαμηλές σαλ Σε σπορ ρύθμιση αποκτά μια πολύ ευχάριστη σπιρτάδα, με φυσιολογικότερες αλλαγές.Συνήθως χρησιμοποιώ τη νορμάλ ρύθμιση. Είναι εντελώς αθόρυβος στο ταξίδι,έχει ένα κροτάλισμα στις επιταχύνσεις.
Κατανάλωση καθαρά αστική χωρίς μεγάλα μποτιλιαρίσματα 7-7,5 λτ,ταξίδι με 140 χλμ/ω περίπου 6-6,3.Σε επαρχιακές διαδρομές με χαλαρούς ρυθμούς 5-5,3 πχ γύρος Σιθωνίας για τους γνωρίζοντες.
Το DSG λειτουργεί εξαιρετικά εκτός πόλης, συνεργάζεται άψογα με το acc, γενικά το λογισμικό του είναι πολύ έξυπνο.Στο ξεκίνημα θέλει μια εξοικείωση,ιδίως με ενεργό ss γίνεται απότομο.Εχει κάποιους θορύβους σε μικροανωμαλίες με πολύ μικρές ταχύτητες,δεν ακούγονται όμως στο εσωτερικό με κλειστά παράθυρα.Γενικά θα ήμουν πιό ξέγνοιαστος με ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.Το ss λειτουργεί με αρκετό κραδασμό.
Τα φώτα είναι πολύ καλά,με μια ένσταση στα μεσαία θα προτιμούσα μακρύτερη δέσμη.Άψογη η αυτόματη λειτουργία.Ο διζωνικός κλιματισμός είναι αποτελεσματικός με σωστή διάχυση αέρα.Πολύ καλή και η ηλιοροφή είτε σε ανάκληση είτε σε πλήρες άνοιγμα.
Η θέση οδήγησης βολεύει όλα τα άτομα της οικογένειας (ύψους 1,58 μέχρι 1,85).Γενικά καλοί χώροι επιβατών, βολικός χώρος αποσκευών με εξαιρετικό φινίρισμα .Διαθέτει διπλό πάτωμα και ρεζέρβα κανονικού μεγέθους.Βολικό και ποιοτικό το κεντρικό υποβραχιόνιο, όπως και οι θήκες στις πόρτες.
Το infotainment έχει πολύ καλή ευκρίνεια, ικανοποιητική απόκριση, απροβλημάτιστη σύνδεση με android και iOS.Απαράδεκτη έλλειψη το DAB. Ευκρινής ο ήχος,ικανοποιητικά χαμηλά και μεσαία,καθαρά υψηλά.Μετρια ανάλυση από την κάμερα οπισθοπορείας,εξυπηρετικοί οι αισθητήρες παρκαρίσματος.
Συνολικά στα πρώτα αυτά χλμ το αυτοκίνητο έχει μια πολύ καλή εικόνα.Βεβαίως ακόμα δε μπορώ να εκφέρω άποψη για την αξιοπιστία του καθώς και τη συντήρησή του.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!
-
Πολύ καλογραμμένο review, ευχαριστούμε!!
Αναμένουμε και άλλες εντυπώσεις στο μέλλον και ειδικά για το DSG. Έκανες πολύ καλά με την επέκταση εγγύησης.
-
Φάνη, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Πράγματι, ο μοναδικός σοβαρός προβληματισμός μου για την επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έχοντας μάλιστα σαν εμπειρία την εντελώς απροβλημάτιστη 16χρονη χρήση του κιβωτίου με μετατροπέα ροπής του Santa Fe.
Όμως κατά την άποψή μου, ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για καθημερινή χρήση, από οδηγό ο οποίος έχει απολαύσει τη λειτουργικότητα ενός αυτόματου κιβωτίου,δε γίνεται να μη συνοδεύεται από αυτή την τεχνολογία.
Κατά συνέπεια, αφού το Polo με κάλυπτε σε περισσότερα σημεία από αλλά ανταγωνιστικά μοντέλα,πήρα το ρίσκο.Ας ελπίσουμε ο χρόνος να δικαιώσει την επιλογή μου. -
Φαίνεται να ξέρεις του τι λες.
Παλιά καραβάνα και αγορές επί χρονια περιοδικών αυτοκινητων σε κόβω.
Άσχετο...ρε σεις 7 σελίδες έχει το thread του polo;
-
Κόβει το μάτι σου! 4Τ από το 1980, Drive από το πρώτο τεύχος, ΗΧΟΣ κάπου στη διαδρομή.Βέβαια τα δύο πρώτα μετά την αποχώρηση των Καββαθά και Μ. Γεωργιάδη αντίστοιχα, έχασαν την ιδιαίτερη αύρα τους, οπότε σταμάτησα και τη μηνιαία βόλτα στο περίπτερο εδώ και κάποιους μήνες. Το τρίτο το στηρίζω ακόμα, παλεύει μόνο του στο χώρο.
Το να έχεις το μικρόβιο της αυτοκίνησης σχεδόν από μωρό και η ανάγνωση έστω και φανατική, των ειδικών περιοδικών δε σε μετατρέπει αυτομάτως σε δημοσιογράφο ή συγγραφέα αυτοκινήτου,έτσι για να μην έχουμε αυταπάτες.
Όσον αφορά το topic του Polo, ε δεν είναι και το μοντέλο που θα προξενήσει ρίγη οδηγικής συγκίνησης, άλλα είναι τα χαρίσματά του. -
Αφου δε το αγαπει ο Λαπ σα το Σουιφτ, το Πολο έχει μείνει πίσω. Αν ο Λαπ έγραφε, για πλάκα 100 σελίδες και ενα σωρό μπαν
Και εγω για Πολο θα πήγαινα αλλά λόγω φόβου με το DSG έκανα πίσω. Βέβαια το Σουιφτ που πήρα τελικά με βόλεψε σα μέγεθος μιας και το Πολο το μεγάλωσαν αρκετά. -
Όντως μεγάλωσε.Ανέκαθεν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσα καθημερινά μέσα στην πόλη, το αποκαλούσα 'το μικρό'.Ε για το Polo δε μου βγαίνει.Αλλά πλέον τα περισσότερα supermini παίζουν σε αυτές τις διαστάσεις.Το swift βγαίνει με γκολ από τ' αποδυτήρια σ' αυτόν τον τομέα.
-
Όχι μ αρέσει το πολο, και τόλμω να πω πιο πολύ από το νέο golf.
Δεν ειναι σπορτιφ, ούτε μικρο. Η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη απο του swift
Αλλά γενικά είναι στριμωγμένη λογω μικρότερου εσωτερικού ύψους.
Σε τιμή με όλα μέσα έβγαινε 19.000 με τον tsi..
Η κατανάλωση του swift στο mild hybrid και η ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ με κέρδισε εμένα.
Όπως επίσης αυτό το μπροστινό τμήμα που είναι άμεσο και σπορτιφ.
Σε όλα τα άλλα καλύτερο είναι το polo
Υ.γ καλά αν είχα πολο τελείωσε, μιας και είναι vag θα γινόταν ο χαμός στο forum...,Τώρα με suzuki, πέρα βρέχει...κάνεις δεν ασχολείται.
-
Όχι μ αρέσει το πολο, και τόλμω να πω πιο πολύ από το νέο golf.
Δεν ειναι σπορτιφ, ούτε μικρο. Η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη απο του swift
Αλλά γενικά είναι στριμωγμένη λογω μικρότερου εσωτερικού ύψους.
Σε τιμή με όλα μέσα έβγαινε 19.000 με τον tsi..
Η κατανάλωση του swift στο mild hybrid και η ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ με κέρδισε εμένα.
Όπως επίσης αυτό το μπροστινό τμήμα που είναι άμεσο και σπορτιφ.
Σε όλα τα άλλα καλύτερο είναι το polo
Υ.γ καλά αν είχα πολο τελείωσε, μιας και είναι vag θα γινόταν ο χαμός στο forum...,Τώρα με suzuki, πέρα βρέχει...κάνεις δεν ασχολείται.
Με τι καρδιά θα πήγαινες σε VAG;! Suzuki εντάξει, σε δίνουμε, value for money και έξυπνες λύσεις, αλλά όχι και VAG!
-
Σε αυτο που θα αναφερω παρακατω,και αφορα την συμπαθη σε εμενα VW,δεν θα σχολιασω τιποτα αλλα θα αφησω εσας.Αφορα το Polo 1,0 Trendline των 80 ιππων.
Πριν σχεδον ενα χρονο η τιμη του ηταν στα 13.900.Μετα απο καποιους μηνες πηρε αυξηση (οπως πολλα αυτοκινητα) στα 14.400.
Και ερχεται τωρα η VW και φαιρνει νεο τιμοκαταλογο απο 3/8/20 και παει το αυτοκινητο στα 14.950 αφαιρωμτας τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα και τον υπολογιστη ταξιδιου plus με τα χειρηστηρια στο τιμονι.Εξολισμος που ηταν στανυαρ στα ΜΥ2020.
Ταυτοχρονα εγκαινιαζει παραγγελιες online με 'συμφερουσες' τιμες,που ξεκινουν απο τα 13.600 ενω αν θες αυτα που αφερεσαν απο το ΜΥ2021 παμε στα 13800.Αυτες οι προσφορες ισχυουν για συγκεκριμενα αυτοκινητα στοκ που υπαρχουν αναλυτικα στο online της εταιριας.
Δηλαδη βλεπουμε οτι μας παρουσιαζει προσφορα που στην ουσια δεν υπαρχει.
Απ οτι ειδα και τα αλλα Polo εχουν παρει καπελο,ενω δεν ξερω για τα υπολοιπα μοντελα της εταιριας.Για το συγκεκριμενο παντως ειμαι σιγουρος γιατι ενδιαφερομουν.
Τα συμπερασματα δικα σας....
Α και το κερσακι στην τουρτα η διετης εγγυηση,αντε πες τεσσερα αν πετυχεις κανα καλο αντιπροσωπο......
-
Στα προϊοντα της η καθε εταιρεια βαζει ο,τι τιμες θελει. Αυτος ειναι ο τιμοκαταλογος, οποιος θελει ψωνιζει οποιος δεν θελει κοιταει αλλου.
Μια παρατηρηση για την εγγυηση. Η εργοστασιακη σε ολα τα VAG ειναι 2 χρονια. Το +2 που αναφερεις 'αν πεσεις σε καλο αντιπροσωπο' υπαρχει με την μορφη επεκτασης της εργοστασιακης εγγυησης. Αν το παρεις δωρεαν ειναι επειδη το πηρες ως δωρο, δεν ειναι επειδη επεσες σε καλο αντιπροσωπο. Καποιοι πωλητες λενε 'σου δινω δωρο αυτο και αυτο και αυτο', αλλοι λενε 'σου κανω εκπτωση Χ χρηματα'
-
Οι τιμές των supermini γενικώς έχουν πάρει τον ανήφορο, ακόμη κι αν δεχτούμε ότι πολλά από αυτά μπορούν να παίξουν το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου σε μία μικρή οικογένεια. Το polo από το οποίο ανάφερα τις εντυπώσεις μου πριν λίγο καιρό, μου στοίχισε ούτε λίγο ούτε πολύ 22.000€, έχοντας αφήσει έξω μάλιστα μερικά στοιχεία εξοπλισμού που κάποιος άλλος θα τα ήθελε, όπως μεγαλύτερες ζάντες ή τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.Όπως και να το εξετάσεις είναι πολλά χρήματα για ένα μικρό αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης.
-
Ε όχι......
Μ αρεσει που μου φάνηκαν πολλά τα 19.000 σε εμένα.
Με 22 αγοράζεις το swift sport αυτοματο με 140 αλογα και με υβριδικό συστημα για γκαζιες και στροφιλικια και παίρνεις και ένα καλο μεταχειρισμενο scooter για την πόλη
16.500 βγαίνει το mild hybrid swift με μεταλλικό. 7 έτη εγγύηση και φουλ τα πάντα όλα.
Και πάλι πολλά ήταν.
Το καλύτερο αυτοκίνητο ήταν η Κούλα. ....Αλλά....τεσπα
Αχ!!!
-
Απο το 99 εως και φετος αυτο που αποκομισα απο τα VW ειναι οτι ειναι πολυ καλα αυτοκινητα αλλα δεν δικαιολογουν το καπελο στην τιμη.Το Γκολφ που ειχα δεν μου δικαιολογησε ποτε γιατι το πληρωσα παραπανω απο ενα Λεον.Και ειδικα στην ποιοτητα,ξεφτισμενα τιμονια και διακοπτες και φυσικα την ταπετσαρια του ουρανου που αν δεν προσεχα θα την ειχα παρει αγκαλια.Σε αυτοκινητο που εμπαινε καθημερινα σε γκαραζ.
Στο θεμα της εγγυησης το VAG ειναι πισω απο ολους τους αλλους .Βεβαια κι αλλες εταιριες κανουν επεκταση εγγυησης που φτανει ομως τα 5,τα 6 κτλ χρονια,κανεις ομως τα 4.
Εχουμε φτασει να μας δουλευουν μπροστα στα ματια μας.Οχι μονο πηρε 1000€ καπελο σε ενα χρονο,αλλα εχασε και εξοπλισμο.Και σου παρουσιαζουν στοκ αυτοκινητα και σου λενε κερδιζεις 2000€.
Lap αν και ειχα suzuki GSR 600 δεν μπορω να πω οτι συμπαθω τα αυτοκινητα της Σουζουκι αλλα ουτε και τα scooter (παποβιος γαρ).Οποτε αν μου περισσευαν τα 22 δεν θα επαιρνα Σουτζουκι ουτε scooter,αλλα καποιο μικρομεσαιο.(Κορολλα,Αστρα,Μεγκαν) και ενα sym vf185 ήhonda GTR150.
-
Το Honda gtr 150 το εχω μπανησει αγρια. Απλα φοβερο.
Όσο για τα αμάξια....χάνεις, μιας και προέρχεται από gsr ιδιαίτερα το swift sport θα σε τρελάνει σε απόκριση και στροφές.
Αααα έχω κάνει κοντρα με gsr Σε στροφές με το swift ..σε στροφή δεν με έπιανε
Καλά για ευθεία οκ δεν υπάρχει καμία σύγκριση.
Αλλά σε στροφές με τα όλα μέσα...Το swift μεγάλωνε τη διαφορά
-
8 χρονια ειχα το GSR το καταυχαριστηθηκα.....φοβερο....λογω οικονομικων ομως το πουλησα και πηρα ενα Kawasaki Kaze 115.....
Αλλα κοντρα με Σουιφτ;.....τι να σου πω εισαι φοβερος.
Απο απλο Ουγγρικο Σουιφτ παντως δεν εχω καλα δειγματα αξιοπιστιας.Γιατι καλα να στριβει αλλα καλο θα ηταν να μην χαλαει κιολας.....
-
3700€ για παπι;!
Δεν νομίζω ότι όποιος κοιτάει Polo θα ενδιαφερθεί για Swift.
-
Γιατί οχι;
Νέο VW Polo