-
digital.centaur wrote:
Καθώς ακόμη το αυτοκίνητο είναι για επισκευή (θυμίζω τρακάρισμα στα 210 χλμ χρήσης από τύπο που πέρασε stop) θέλω να ρωτήσω τι να κάνω με την μπροστινή πινακίδα που έχει χτυπηθεί αρκετά. Μπορώ να παραγγείλω καινούρια από το συγκοινωνιών; Αν δεν κάνω λάθος αυτό δεν γίνεται.
Τις κόβεις και ζητάς καινούριο νούμερο.
Φυσικά με χρέωση.
Αυτό, δηλαδή θα πεις πως καταστράφηκαν (έσπασαν) στο ατύχημα και ίσως χρειαστεί να τις προσκομίσεις (?) προς αντικατάσταση, οπότε θα φροντίσεις να είναι δύο τεμάχια σπασμένη η πινακίδα απ τη μεριά που τρακαρες.
-
Καθώς ακόμη το αυτοκίνητο είναι για επισκευή (θυμίζω τρακάρισμα στα 210 χλμ χρήσης από τύπο που πέρασε stop) θέλω να ρωτήσω τι να κάνω με την μπροστινή πινακίδα που έχει χτυπηθεί αρκετά. Μπορώ να παραγγείλω καινούρια από το συγκοινωνιών; Αν δεν κάνω λάθος αυτό δεν γίνεται.
Δεν υπάρχει λόγος να αλλάζεις νούμερο (και άδεια φυσικά), να πληρώσεις, να περιμένεις κλπ. Θα σου ισιώσουν απλά την πινακίδα στο συνεργείο.
-
Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Έχει χτυπηθεί αρκετά αλλά δεν θα ήθελα να αλλάξω και πινακίδες, θα δω τι θα κάνω.
Ακόμα βέβαια είναι συνεργείο καθώς τα ανταλλακτικά έρχονται από Γαλλία, δεν κρατούν στοκ πια. -
Τελικά πήγα σε μαγαζί και επισκεύασα την πινακίδα, έγινε φοβερή δουλειά και είναι σαν καινούρια. Τώρα περιμένω ακόμα ανταλλακτικά για την επισκευή
-
Αυτό είναι το ανασχεδιασμένο Peugeot 3008;
Αυτή η εικόνα δείχνει πώς θα μοιάζει η ανανεωμένη εκδοχή του 3008, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον Οκτώβριο.
Καθυστέρηση για το ανανεωμένο 3008. Κανονικά έπρεπε να παρουσιαστεί πριν από την έλευση του καλοκαιριού, αλλά η κρίση του Covid άλλαξε τα σχέδια του Sochaux. Και το επίσημο λανσάρισμά του μετετέθη για το φθινόπωρο. Ωστόσο, ένα μέλος του Forum-Peugeot φαίνεται να έχει ήδη στα χέρια του εικόνες από το γαλλικό κόμπακτ SUV. Έτσι, βλέπουμε πώς θα είναι το νέο πρόσωπό του.
Η αναθεώρηση του αυτοκινήτου προοιωνιζόταν να πηγαίνει εις βάθος. Κάτι που μπορεί να ακούγεται περίεργο, καθώς το 3008 αποτελεί λίρα 100 για τη γαλλική εταιρεία και οι φίρμες είναι γενικά προσεκτικές όταν πρόκειται για την ανανέωση ενός μπεστ σέλερ. Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι οι πωλήσεις του 3008 έχουν μειωθεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό, ακόμη και πριν από το χτύπημα του Covid. Επιπλέον, από το λανσάρισμα του του 3008 II το φθινόπωρο του ’16, η Peugeot έχει εξελίξει τον οικογενειακό σχεδιασμό της. Το facelift θα πρέπει επομένως να επιτρέψει στο 3008 να προλάβει αισθητικά τα νεότερα μοντέλα.
Εάν αυτή η φωτογραφία είναι πραγματική, τότε 3008 υιοθετεί τα μεγάλα φωτεινά «σπαθιά» έχουμε δει στα πρόσφατα 208 και 2008. Μια άλλη αξιοσημείωτη εξέλιξη: Η μάσκα θα φαρδύνει, εγκαταλείποντας ταυτόχρονα τη νικελένια μπορντούρα της, με τα φανάρια να έρχονται να «κολλήσουν» πάνω της. Μπορούμε να δούμε επίσης μια καινοτομία στον σχεδιασμό «Peugeot»: Ραβδώσεις που επεκτείνουν οπτικά τη μάσκα κάτω από τα φανάρια, μια σχεδιαστική ιδέα που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Instinct. Τέλος, η εισαγωγή αέρα συνδέεται από ένα νικελένιο διακοσμητικό που θυμίζει εκείνο του 2008.
Το υπόλοιπο του 3008, προφανώς θα είναι λιγότερο εξελιγμένο σχεδιαστικά, πιθανότατα με ελαφριά αναθεώρηση της φωτεινής υπογραφής πίσω και νέα σχέδια για τις ζάντες.
Στο εσωτερικό δεν αλλάζει τίποτα, εκτός ίσως από μια μεγαλύτερη οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
-
Νομίζω ότι αντί να το φτιάξει το χαλάει εάν είναι αυτό το facelift...Χάλια φώτα
-
Πφφφ...επιεικως μέτρια για να μη πω κακη (με μια επιφυλαξη μεχρι να το δω live) επεμβαση. Ή έπρεπε να πάρουν ως βάση το GT line και να το εξελίξουν ή να πάρουν ως βάση το 2008 και να το μεγεθύνουν απλώς. Τώρα αυτό είναι λίγο 508 λίγο 2008 και γενικά έχασε τον χαρακτήρα του μπροστα. Ευτυχώς στο υπόλοιπο αυτοκινητο δεν βλέπω διαφορες. Και έχασε και εκείνα τα ωραία full led τώρα που το προσέχω για χάρη των 'νυχιών' που ίσως στις φθηνές εκδόσεις να είναι και απλά πλαστικά ένθετα (βλέπε 508 active).
-
Πολύ καλός φίλος θα το επιλέξει, τώρα όσο προλαβαίνει γιατί το fl που κυκλοφόρησε διαδικτυακά δεν τον εντυπωσιάζει καθόλου. Ειδικά τα φώτα που προανέφερε και ο φίλος παραπάνω, είναι απαράδεκτα σε σχέση με το υπάρχον.
Θα πάει γιά το Gt Line 1.2 130 ΕΑΤ8 αλλά με τις προσθήκες (συναγερμός,Grip Control, Park Assist, Drive Assist,Blind Corner Assist). Γύρω στα 35 θα βγει και κάπου εκεί φρενάρισε γιατί υπολόγιζε max τα 34, αλλά θα το παλέψει.
-
Για ένα χιλιάρικο; και ποιό μεγάλη έκπτωση θα πάρει..αρκει να μην έχει σταματήσει η παραγωγή για να βγάλουν τα καινούργια.
Δεν νομίζω να είναι αυτό το αυτοκίνητό, κάπως περίεργο το μπροστά. Το περίμενα (και είχα δει σχέδια) για ποιο, a la 2008, μάσκα.
-
Καλησπέρα! 2 εβδομάδες και 2000χλμ μετά, δηλώνω πλήρως ικανοποιημένος από το νέο μου Peugeot! Η έκδοση που πήρα είναι με τον 1.2 puretech χωρίς το grip control της προσφοράς που έτρεχε το προηγούμενο διάστημα. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Seat Leon 1.8 tsi, το οποίο το άφησα με 240.000 χλμ. Σε σχέση λοιπόν με αυτό, όλα όσα κέρδισα ή έχασα, είναι όπως τα περίμενα. Αυτό που με εξέπληξε θετικά πάντως είναι ότι δεν μου λείπει η δύναμη! Αγαπάμε 3008!
-
Στην τελευταια εικονα φερνει πολυ προς 508. Η παλαιοτερη ενα πιο μεγαλο 2008.
Αποψη μου, οι σειρες θα επρεπε να συνδυαζονται εξωτερικα. 5008/508 , 308/3008 κλπ να φερνουν ιδιαιτερο και παρομοιο σχεδιασμο κατα καποιο τροπο.
-
Για ένα χιλιάρικο; και ποιό μεγάλη έκπτωση θα πάρει..αρκει να μην έχει σταματήσει η παραγωγή για να βγάλουν τα καινούργια
Δεν κάνουν έκπτωση γιατί περιμένουν τα καινούρια. Παραγγελία δέχονται αλλά τους έδωσαν οδηγία, να μην κάνουν εκπτώσεις γιά να σε οδηγήσουν να περιμένεις.
-
Περισσότερες φωτό από το άρθρο των 4Τ.
[quote='4Τ']«Διαρροή» για το ανανεωμένο Peugeot 3008
To φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες, ανεπίσημες φωτογραφίες του ανανεωμένου Peugeot 3008 που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος ή το αργότερο στις αρχές του 2021.
Σε γαλλικό forum στο διαδίκτυο αναρτήθηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου Peugeot 3008, το οποίο λίαν συβτόως αναμένεται να δεχθεί τη στιλιστική φροντίδα των Γάλλων του Groupe PSA με στόχο την αισθητική εναρμόνισή του με τα νεότερα μοντέλα της γκάμας Peugeot – και ειδικότερα τα «208» και «2008».
Όπως αποκαλύπτει το σχετικό οπτικό υλικό που σας παραθέτουμε, το εμπρός μέρος του ανανεωμένου μεσαίου SUV των Γάλλων θα «σημαδεύεται» από τις χαρακτηριστικές φωτεινές «λεπίδες» που θα αναλάβουν, όπως και στα 208/2008, χρέη φώτων ημέρας αλλά και δεικτών πορείας. Μικρές αλλαγές εντοπίζονται επίσης τόσο στο σχήμα των φωτιστικών σωμάτων όσο και στη μάσκα, ενώ διαφοροποιήσεις μπορεί να εντοπίσει κανείς και στους αεραγωγούς.
Οι τροχοί του ανανεωμένου Peugeot 3008 διαθέτουν νέο σχήμα, ενώ φρεσκαρισμένο είναι και το πίσω μέρος, χωρίς όμως ουσιαστικές αλλαγές. Στην καμπίνα, η εικόνα είναι παραπλήσια, με το γνωστό i-cockpit και τη μεγαλύτερη οθόνη αφής στο μέσον του να έχουν τον πρώτο λόγο.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το ανανεωμένο «3008», πολλώ δε μάλλον σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές του. Εντούτοις, οι Γάλλοι δεν αναμένεται να φέρουν τα… πάνω κάτω υιοθετώντας τη γνωστή γκάμα κινητήρων ντίζελ και βενζίνης – BlueHDi και PureTech, αντίστοιχα – που υιοθετούνται. Το «παρών» αναμένεται να δώσουν και οι δύο ήδη γνωστές plug-in υβριδικές εκδόσεις της σειράς – με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, τα αποκαλυπτήρια του ανανεωμένου Peugeot 3008 αναμένεται να πραγματοποιηθούν μέσα στο προσεχές εξάμηνο, με τις πωλήσεις να «εκκινούν» στις αρχές του επόμενου έτους. Θυμίζουμε ότι το Peugeot 3008 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 και έκτοτε, πέραν τις ανανέωσης στους κινητήρες, δεν έχει ανανεωθεί σημαντικά στους υπόλοιπους τομείς.
-
Πολύ καλός φίλος θα το επιλέξει, τώρα όσο προλαβαίνει γιατί το fl που κυκλοφόρησε διαδικτυακά δεν τον εντυπωσιάζει καθόλου. Ειδικά τα φώτα που προανέφερε και ο φίλος παραπάνω, είναι απαράδεκτα σε σχέση με το υπάρχον.
Θα πάει γιά το Gt Line 1.2 130 ΕΑΤ8 αλλά με τις προσθήκες (συναγερμός,Grip Control, Park Assist, Drive Assist,Blind Corner Assist). Γύρω στα 35 θα βγει και κάπου εκεί φρενάρισε γιατί υπολόγιζε max τα 34, αλλά θα το παλέψει.
Η λογική του φίλου σου, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι 'μπάζει'...
Θα προτιμήσει το παλιότερο μοντέλο με ότι σημαίνει αυτό (αξία μεταπώλησης, τεχνολογική εξέλιξη του καινούριου κτλ) έναντι του νέου, για λόγους αισθητικής; Και μάλιστα όχι βασισμένος σε πραγματικές φωτογραφίες του νέου μοντέλου, αλλά σε σκίτσα και εικόνες επεξεργασμένες σε υπολογιστή! Αυτό λέγεται 'πυροβολώ το πόδι μου'...
Μόνο αν πάρει μια πολύ καλύτερη τιμή, πάνω στην αλλαγή του μοντέλου, μπορεί να αξίζει η επιλογή του παλιού.
-
Για τους κατόχους των 3008 και 2008 (προηγούμενο μοντέλο) με το 3D navigation (wave2) έχει βγει καινούργια έκδοση χαρτών (18.0) από την Tom tom.
κατεβάζετε από το παρακάτω λινκ
http://download.tomtom.com/OEM/PSA/MAP/PSA_map-eur_18.0.0-r0-NAC_EUR_WAVE2.tar
-
Τα φώτα σας:
Πηρα προσφορά για βενζίνη 1.2 μηχανικό κιβώτιο έκδοση active αλλά κάτι δεν μου πάει καλά. Η προσφορά είναι κάτω από 27χιλ κ παίρνει το παλιό μου αυτοκίνητο σε ανέλπιστα καλή τιμή.
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχει το grip control κάτι που βάσει αυτών που διαβάζω στο Ίντερνετ κ κυρίως στο φυλλάδιο της εταιρίας φαίνεται ότι περιλαμβάνεται στην active. Ξέρει κανεισ αν είναι σωστό αυτό?
Μου έχουν γεννηθεί απορίες μήπως είναι παλιά έκδοση που έχει ξεμείνει ή ακόμη χειρότερα εισαγωγής.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας διότι φοβάμαι μην την πατήσω πάνω στην κάψα να βρω ετοιμοπαράδοτο.
ευχαριστω εκ των προτέρων
-
Τα φώτα σας:
Πηρα προσφορά για βενζίνη 1.2 μηχανικό κιβώτιο έκδοση active αλλά κάτι δεν μου πάει καλά. Η προσφορά είναι κάτω από 27χιλ κ παίρνει το παλιό μου αυτοκίνητο σε ανέλπιστα καλή τιμή.
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχει το grip control κάτι που βάσει αυτών που διαβάζω στο Ίντερνετ κ κυρίως στο φυλλάδιο της εταιρίας φαίνεται ότι περιλαμβάνεται στην active. Ξέρει κανεισ αν είναι σωστό αυτό?
Μου έχουν γεννηθεί απορίες μήπως είναι παλιά έκδοση που έχει ξεμείνει ή ακόμη χειρότερα εισαγωγής.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας διότι φοβάμαι μην την πατήσω πάνω στην κάψα να βρω ετοιμοπαράδοτο.
ευχαριστω εκ των προτέρων
Καλημέρα κιαι από μένα.
Περιμένω από μέρα σε μέρα (το αυτοκίνητο ήρθε στον αντιπρόσωπο και περιμένω πινακίδες) το ίδιο ακριβώς.
Active Grip Puretech 1.2 manual. 25.150€ με ''δώρο'' συναγερμό.
Στα μείον της αγοράς ότι δεν μπορούσα να προσθέσω τίποτα στο αυτοκίνητο λόγω προσφοράς.
Για την ακρίβεια πρέπει να πήρα το τελευταίο διαθέσιμο τουλάχιστον στη Θεσ/νικη.
Χρώμα απλό hurricane Grey.
θα εκτιμούσα tips & info για το αυτοκίνητο από τους έχοντες και κατέχοντες του forum καθότι τα τελευταία 17! χρόνια ήμουν ικανοποιημένος κάτοχος VW Golf V 1.6 fsi οπότε μάλλον το χάσμα από όχημα σε όχημα μου φαίνεται χαώδες!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
ΥΓ : το Grip Control στο δικό μου είναι σίγουρο
-
Τα φώτα σας:
Πηρα προσφορά για βενζίνη 1.2 μηχανικό κιβώτιο έκδοση active αλλά κάτι δεν μου πάει καλά. Η προσφορά είναι κάτω από 27χιλ κ παίρνει το παλιό μου αυτοκίνητο σε ανέλπιστα καλή τιμή.
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχει το grip control κάτι που βάσει αυτών που διαβάζω στο Ίντερνετ κ κυρίως στο φυλλάδιο της εταιρίας φαίνεται ότι περιλαμβάνεται στην active. Ξέρει κανεισ αν είναι σωστό αυτό?
Μου έχουν γεννηθεί απορίες μήπως είναι παλιά έκδοση που έχει ξεμείνει ή ακόμη χειρότερα εισαγωγής.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας διότι φοβάμαι μην την πατήσω πάνω στην κάψα να βρω ετοιμοπαράδοτο.
ευχαριστω εκ των προτέρων
Δεν είναι η active,είναι η business που έφερναν για leasing. Είναι η μόνη τους διαφορά αν έχω καταλάβει καλά.
-
Πριν 3 μηνες είχε βγει προσφορά πάλι με πολύ καλές τιμές για ντιζελ 1.5/βενζίνη 1.2 λίγο κάτω από τα 23 χιλιάρικα. Η έκδοση λέγεται και active no grip ή αλλιώς business όπως είπε και ο προηγούμενος. Οι διαφορές με την κανονική active είναι μόνο α) το grip control (ψιλοαδιαφορο για μένα) και β) το σχέδιο της ζάντας 18'. Λάβε υπόψη ότι αρχές του 21 θα έρθει και το fl, έχει σκιτσο λίγο πιο πίσω.
-
Καθώς η περιπέτεια της επισκευής βρίσκεται προς το τέλος της (θα γράψω αναλυτικά μόλις τελειώσω για την ταλαιπωρία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών), μου είπαν πως υπάρχει πιθανότητα η ασφαλιστική να ζητήσει τις 2 χτυπημένες ζάντες που αντικαταστάθηκαν. 'Έχετε ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο; Μπορεί η ασφαλιστική να πάρει εξαρτήματα ως ανταλλακτικά;
Peugeot 3008 2016