-
Χαιρετώ την παρέα. Μετά από πάρα πάρα πολλά χρόνια, πήραμε την απόφαση να ψωνίσουμε αυτοκίνητο. Καθώς τα οικονομικά δεν επιτρέπουν καινούργιο, έχω δει τα δύο παρακάτω.
audi a3, 2015, ελληνικό, diesel
a class 2015, ελληνικό ( από avis), diesel.
Χλμ είναι τα ίδια, τιμή η ίδια (13500 €). Diesel γιατί πραγματοποιούνται πολλά χλμ ετήσια και η βενζίνη δεν συμφέρει καθόλου.
Όποιος γνωρίζει να βοηθήσει σε κόστος service, και πιθανά προβλήματα μελλοντικά. Η α class είναι ατρακάριστη (εξακριβωμένο) και το α3 θα το δω σύντομα σε συνεργείο και έλεγχο για τρακάρισμα. Ποιά είναι η πρότασή σας?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..
ΥΓ. Θα μπαίνει και μια μπέμπα μέσα, άρα το θέλουμε ασφαλές και για μας και για αυτή..:)
-
Χαιρετώ την παρέα. Μετά από πάρα πάρα πολλά χρόνια, πήραμε την απόφαση να ψωνίσουμε αυτοκίνητο. Καθώς τα οικονομικά δεν επιτρέπουν καινούργιο, έχω δει τα δύο παρακάτω.
audi a3, 2015, ελληνικό, diesel
a class 2015, ελληνικό ( από avis), diesel.
Χλμ είναι τα ίδια, τιμή η ίδια (13500 €). Diesel γιατί πραγματοποιούνται πολλά χλμ ετήσια και η βενζίνη δεν συμφέρει καθόλου.
Όποιος γνωρίζει να βοηθήσει σε κόστος service, και πιθανά προβλήματα μελλοντικά. Η α class είναι ατρακάριστη (εξακριβωμένο) και το α3 θα το δω σύντομα σε συνεργείο και έλεγχο για τρακάρισμα. Ποιά είναι η πρότασή σας?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..
ΥΓ. Θα μπαίνει και μια μπέμπα μέσα, άρα το θέλουμε ασφαλές και για μας και για αυτή..:)
-
το αβις μου φερνει ενα μπρρρρρ
γνωριζεις υποθετω οτι τα σερβιρουν εκτος εξουσιοδοτημενων, μονοι τους, μαζι με οτι μαρκα κατσει στο ιδιο συνεργειο....
αν ληζινγκ, που εγω τουλαχιστον το προτεινω ανεπιφυλαχτα για αυτοκινητα που απευθυνονται σε μεσαια και ανω στελεχη, οπως αυτα που λες, ληζπλαν, εξεκιουτιβ και αρντ νομιζω τα συντηρουν στο επισημο δικτυο. και η αβις το κανει σε ελαχιστα που επιλεγει να πληρωνει παραπανω ο πελατης, αλλα συνηθως αυτα τα κανουν εξαγορα οι ιδιοι.
επισης αν ζοριζεσαι οικονομικα υπολογιζεις οτι η συντηρηση τους κοστιζει παραπανω? γιατι δεν πας δε κατι πιο συμβατικο που ενδεχομενως να ειναι νεωτερο, σε εγγυηση και με καλυτερη φημη για λιγοτερα προβληματα? αν το κανεις για την παθητικη ή την ενεργητικη ασφαλεια που θεωρητικα σου παρεχουν τα πριμιουμ, νομιζω θα μπορουσες ευκολα να διαπιστωσεις οτι σχεδον ολα τα ταπεινα προσφερουν αναλογη ή καλυτερη επισης.
-
Συντάσσομαι και εγώ με το Γάτο!
Πάρε ένα μη πριμιουμ για να πάρεις περισσότερο αμάξι στα λεφτά σου.
-
Το leasing όπως λέει και ο γάτος, ειδικά σε diesel, εαν είναι από Avis, Hertz κλπ. που τα σερβίρουν μόνοι τους, κατά 99% θα σου βγάλει αρκετά θέματα γιατί η συντήρηση είναι ελλιπής.
-
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Έπειτα δεν είχα σκεφτεί για την ελλειπή συντήρηση. Όντως ως παλαιός κάτοχος avis το service γινόταν σε μη εξουσιοδοτημενο. Η επιλογή των συγκεκριμένων αυτοκινήτων έγινε ως προς το τι μας άρεσε. Εννοείται ότι υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα, εξίσου ασφαλή. Η μάρκα είναι έξτρα. Απλώς τα συγκεκριμένα έχουν και αξία μεταπώλησης.
-
Επειδή αναφέρεις ότι τα χιλιόμετρα είναι πολλά και με κίνδυνο να κατηγορηθώ ότι επαναλαμβάνομαι, μήπως να εξέταζες και το φυσικό αέριο; Με φυσιολογικές τιμές καυσίμων (δηλαδή αυτές που ίσχυαν προ τριμήνου), το κόστος κίνησης θα είναι γύρω στα μισά σε σχέση με το πετρέλαιο. Δε θα έχεις πονοκεφάλους για ενδεχόμενη μελλοντική απαγόρευση, χαρακτηριστικά λειτουργίας αντίστοιχα με της βενζίνης (δηλαδή μεγάλο εύρος λειτουργίας, όχι θόρυβο τράτας).
Στα χρήματα αυτά, μπορείς να βρεις μια μεταχειρισμένη Octavia αντίστοιχων ετών. Ή ένα Golf ή ένα Leon. Ή να βάλεις άλλα 3 χιλιάρικα δόσεις και να πάρεις καινούριο VW Polo ή Seat Arona. Πρέπει όμως να εξετάσεις κατά πόσο σε βολεύουν τα υπάρχοντα πρατήρια φυσικού αερίου.
-
Όλοι οι θερμικοι κινητήρες θα καταργηθούν, ακόμη και οι hybrid (οι πωλήσεις τους τουλαχιστον) αλλά αυτό θα γίνει σε 15-20 χρονια περίπου.
30% των πωλήσεων στην Ευρώπη είναι diesel.
Σαν τρατες κάνανε τα taxi πολλών δεκαετιών πίσω. Καποια πετρέλαια είναι ποιό ήσυχα από τρικιλυνδρους και τα τέλη κυκλοφορίας και άλλες επιβαρύνσεις ακόμη μετράνε σε CO2 που τα diesel έχουν πολύ χαμηλά νούμερα.
Το φυσικό αέριο επίσης ΔΕΝ είναι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, οπότε δεν καταλαβαίνω την τρεμουρα.
-
Είμαι Πάτρα άρα το φυσικό αέριο είναι εκτός. Κάποιο άλλο αυτοκίνητο που μπορεί να κοίταγα θα ήταν giullieta(ax!), μεγκαν '17 και έπειτα, κάποιο b suv. Vw, fiat (κάτοχος), skoda, ford ( πλην του νέου φοκους-εκτός μπάζετ), ή κάποιο άλλο δε θα κοίταζα. Επειδή τα λεφτά είναι μέσω δανείου δεν γίνεται να πάω πιο πάνω. Κοίταγα και για χαμηλότερα αλλά λέω θα το κάνω που θα το κάνω πάω μαξ 14000€ και να μου μείνουν και ρέστα. Μου πέρασε και η σκέψη για υγραέριο αλλά τη φοβάμαι τη δουλειά για μετατροπή σε τούρμπο. Μάλλον θα πάω στο α3 αν είναι οκ. Ερώτηση σε όποιον γνωρίζει, μπαίνει multimedia οθόνη? Το συγκεκριμένο δεν έχει.
-
Νομίζω ότι έτρεχε προσφορά για καινούρια Alfa πετρέλαιο. Είναι κρίμα για 3 χιλιάρικα να πάρεις μεταχειρισμένο αμάξι πενταετίας.
-
Αυτή τη στιγμή τρέχει ειδική έκπτωση για τη Gullieta, και χρηματοδότηση με αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό (έκδοση 'Super') . Εγώ επέλεξα να παραγγείλω άλλο, ας πούμε 'αναγκαστικά'. Να το έχεις καημό και να μη την πάρεις για να πας σε μεταχειρισμένο, πολύ κρίμα. Από μένα είναι ΟΧΙ
Gullieta 'τώρα ή ποτέ'. Τουλάχιστον πήγαινε να τη δεις και να δεις τιμή και χρηματοδότηση πρώτα.
Το μεταχειρισμένο με τί χρηματοδότηση θα το πάρεις; μαζί με τα αναλώσιμα που θα χρειαστεί στα πρώτα 1-2 χρόνια (λάστιχα, μεγάλα σέρβις κλπ.) και τα επιτόκια, ίσως σου βγει ακριβότερα από καινούριο ( ειδικά με τυχόν βλάβες) που θα χει τις εγγυήσεις του και μόνο λάδια φίλτρα για τα πρώτα 3-4 χρόνια. Σκέψου το καλά!
-
Νομίζω ότι έτρεχε προσφορά για καινούρια Alfa πετρέλαιο. Είναι κρίμα για 3 χιλιάρικα να πάρεις μεταχειρισμένο αμάξι πενταετίας.
Πες τα χρυσόστομε... μαζί γράφαμε.
-
Αυτή τη στιγμή τρέχει ειδική έκπτωση για τη Gullieta, και χρηματοδότηση με αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό (έκδοση 'Super') . Εγώ επέλεξα να παραγγείλω άλλο, ας πούμε 'αναγκαστικά'.
τι έχεις παραγγείλει?
-
Φίλε, κοίτα για κάτι άλλο.
Οι βλάβες και τα σέρβις σε vag είναι πονεμένη ιστορία να τις διηγεισαι στην Μελέτη τα Μεσάνυχτα.
Στα λεφτά που διαθέτεις αγοράζεις Vitara που είναι ασπαστο αυτοκίνητο.
-
Επειδή έχω πολυ άσχημη εμπειρία απο audi a3 tsi του 2010, θελει πολυ ψάξιμο και τύχη στην περίπτωση του audi. Βγαζει συγκεκριμένα προβλήματα που τις περισσότερες φορες ειναι δυσκολο και πολυ δαπανηρό να αποκατασταθουν. Αυτος ειναι και ο λογος που στη Γερμανία εχουν τοσο χαμηλη μεταπωληση σε σχεση με τημ αρχικη τιμη αγορας.
-
Fiorentinosgr,
Αν κατάλαβα καλά μάλλον έχεις καταλήξει στο Α3.
Μακάρι αν είναι η τελική σου επιλογή να αποδειχτεί αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Σίγουρα για το γκρουπ vag έχουν ακουστεί πολλά θέματα και με σχετικά μεγάλο κόστος επισκευής.
Θεωρώ και εγώ πως στα λεφτά αυτά υπάρχουν ίσως πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά σίγουρα εξίσου ασφαλή!
Και αφού σε ενδιαφέρουν και τα bsuv νομίζω πως στα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις θα βρεις σε αυτήν την κατηγορία αρκετά αξιόλογα αξιόπιστα και προσεγμένα αυτά κινητά όπως το vitara ή το scross.
Και θα μπορείς να πατάς και λίγο χώμα ενώ ειδικά με το δεύτερο θα έχεις και καλύτερους χώρους ενώ θα είναι και πιο οικονομική η συντήρηση τους.
Σε κάθε περίπτωση, καλή επιλογή σου εύχομαι!
-
Όλοι οι θερμικοι κινητήρες θα καταργηθούν, ακόμη και οι hybrid (οι πωλήσεις τους τουλαχιστον) αλλά αυτό θα γίνει σε 15-20 χρονια περίπου.
Κανείς δεν ξέρει 100% το μέλλον, αλλά οι προβλέψεις των κατασκευαστών κάνουν λόγο ότι τουλάχιστον για τα επόμενα 50 χρόνια θα υπάρχουν ΜΕΚ.
-
piliourits wrote:
Αυτή τη στιγμή τρέχει ειδική έκπτωση για τη Gullieta, και χρηματοδότηση με αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό (έκδοση 'Super') . Εγώ επέλεξα να παραγγείλω άλλο, ας πούμε 'αναγκαστικά'.
τι έχεις παραγγείλει?
Για λόγους εξυπηρέτησης οικογενειακών αναγκών, και ...λαηφστάηλ επιλογών, παρήγγειλα το αυτόματο ντηζελ C3 Aircross της προσφοράς.
Στο παρά τσακ δεν πήρα την Άλφα, είχα πάρει την προσφορά, και το είχα σχεδόν πάρει απόφαση. Αλλά λόγω πρακτικοτητας και κίνησης και σε δρόμους που θα ήθελε πολύ προσοχή η Άλφα, όταν βρήκα την άλλη προσφορά (τελείως διαφορετικό αμάξι) ενέδωσα...
-
Fiorentinosgr,
Αν κατάλαβα καλά μάλλον έχεις καταλήξει στο Α3.
Μακάρι αν είναι η τελική σου επιλογή να αποδειχτεί αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Σίγουρα για το γκρουπ vag έχουν ακουστεί πολλά θέματα και με σχετικά μεγάλο κόστος επισκευής.
Θεωρώ και εγώ πως στα λεφτά αυτά υπάρχουν ίσως πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά σίγουρα εξίσου ασφαλή!
Και αφού σε ενδιαφέρουν και τα bsuv νομίζω πως στα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις θα βρεις σε αυτήν την κατηγορία αρκετά αξιόλογα αξιόπιστα και προσεγμένα αυτά κινητά όπως το vitara ή το scross.
Και θα μπορείς να πατάς και λίγο χώμα ενώ ειδικά με το δεύτερο θα έχεις και καλύτερους χώρους ενώ θα είναι και πιο οικονομική η συντήρηση τους.
Σε κάθε περίπτωση, καλή επιλογή σου εύχομαι!
Η αλήθεια είναι ότι έκλεινα προς τα εκεί. Φοβήθηκα την a class λόγω avis. Από την άλλη σκέφτομαι ότι η skoda με ίδιο μοτέρ δεν έχει ακουστεί με πολλά προβλήματα, η audi με πολύ μικρότερο αριθμό αυτοκινήτων να κυκλοφορούν πάλι λίγα ακούγονται... Το group vag όντως είναι επίφοβο, η συναρμολόγηση δεν είναι διαφορετική? Φίλος έχει α3 2011 και octavia 2014. Ικανοποιημένος απόλυτα και από τα δύο, διαφορά βρίσκει στη συναρμολόγηση.
Έχω μπει λίγο στην ιδέα της αλφα ρομεό, το θέμα είναι ότι είναι απίθανο για καινούργιο. Είμαι ήδη σε δάνειο άρα αποκλείεται να πάρω άλλο και δεν αντέχω βέβαια. Έχω βάλει το όριο των 14000€ και κάτω γιατί έχω και άλλα πράγματα να κάνω. Κοιτάω και μεταχειρισμένες giullites που είναι στα 12-13000 από 2015 και έπειτα. Π.χ.:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29801499-alfa-romeo-giulietta
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23594216-alfa-romeo-giulietta
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29910994-alfa-romeo-giulietta
και άλλα. Το α3 μου αρέσει αλλά εξίσου μου αρέσει και η αλφα. Επίσης ως παλιοί κάτοχοι μιτο, 156, giulia(1978) είμαστε ιταλοί. Κοιτάμε για κάτι διαφορετικό οδηγικά ίσως και λίγο μεγαλύτερους χώρους απο την άλφα.
Vitara / scross απορρίπτονται γιατί το εσωτερικό τους μου φαίνεται πολύ 'λίγο'. Προσωπική άποψη και γούστα εννοείται. Ενώ απέξω μου αρέσουν, ειδικά το Vitara , μέσα που είδα πριν 2 χρόνια καινούργιο από την αντιπροσωπεία ξενέρωσα..
Έμπλεξα...
-
ioannism5 wrote:
Fiorentinosgr,
Αν κατάλαβα καλά μάλλον έχεις καταλήξει στο Α3.
Μακάρι αν είναι η τελική σου επιλογή να αποδειχτεί αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Σίγουρα για το γκρουπ vag έχουν ακουστεί πολλά θέματα και με σχετικά μεγάλο κόστος επισκευής.
Θεωρώ και εγώ πως στα λεφτά αυτά υπάρχουν ίσως πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά σίγουρα εξίσου ασφαλή!
Και αφού σε ενδιαφέρουν και τα bsuv νομίζω πως στα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις θα βρεις σε αυτήν την κατηγορία αρκετά αξιόλογα αξιόπιστα και προσεγμένα αυτά κινητά όπως το vitara ή το scross.
Και θα μπορείς να πατάς και λίγο χώμα ενώ ειδικά με το δεύτερο θα έχεις και καλύτερους χώρους ενώ θα είναι και πιο οικονομική η συντήρηση τους.
Σε κάθε περίπτωση, καλή επιλογή σου εύχομαι!
Η αλήθεια είναι ότι έκλεινα προς τα εκεί. Φοβήθηκα την a class λόγω avis. Από την άλλη σκέφτομαι ότι η skoda με ίδιο μοτέρ δεν έχει ακουστεί με πολλά προβλήματα, η audi με πολύ μικρότερο αριθμό αυτοκινήτων να κυκλοφορούν πάλι λίγα ακούγονται... Το group vag όντως είναι επίφοβο, η συναρμολόγηση δεν είναι διαφορετική? Φίλος έχει α3 2011 και octavia 2014. Ικανοποιημένος απόλυτα και από τα δύο, διαφορά βρίσκει στη συναρμολόγηση.
Έχω μπει λίγο στην ιδέα της αλφα ρομεό, το θέμα είναι ότι είναι απίθανο για καινούργιο. Είμαι ήδη σε δάνειο άρα αποκλείεται να πάρω άλλο και δεν αντέχω βέβαια. Έχω βάλει το όριο των 14000€ και κάτω γιατί έχω και άλλα πράγματα να κάνω. Κοιτάω και μεταχειρισμένες giullites που είναι στα 12-13000 από 2015 και έπειτα. Π.χ.:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29801499-alfa-romeo-giulietta
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23594216-alfa-romeo-giulietta
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29910994-alfa-romeo-giulietta
και άλλα. Το α3 μου αρέσει αλλά εξίσου μου αρέσει και η αλφα. Επίσης ως παλιοί κάτοχοι μιτο, 159, giulia(1978) είμαστε ιταλοί. Κοιτάμε για κάτι διαφορετικό οδηγικά ίσως και λίγο μεγαλύτερους χώρους απο την άλφα.
Vitara / scross απορρίπτονται γιατί το εσωτερικό τους μου φαίνεται πολύ 'λίγο'. Προσωπική άποψη και γούστα εννοείται. Ενώ απέξω μου αρέσουν, ειδικά το Vitara , μέσα που είδα πριν 2 χρόνια καινούργιο από την αντιπροσωπεία ξενέρωσα..
Έμπλεξα..
Κουράγιο και καθαρό μυαλό για την απόφαση.
Εγώ πιστεύω πως και με την καρδιά και με χαρτί και μολύβι, πιο πολύ συμφέρει κάποια φόρμουλα για να αποκτήσεις την Άλφα.
Είναι πιο όμορφη, πατάει καλύτερα, φρενάρει καλύτερα, στρίβει καλύτερα και μάλλον καλύτερες επιδόσεις έχει (δεν το γνωρίζω καλά το Α3). Είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ με 4 χρόνια εγγύηση (και σίγουρα πολύ πιο αξιόπιστη από VAG). Σε χώρους μία η άλλη πιστεύω.
Αν βάλεις χρηματοδότηση για το μεταχειρισμένο, πιο ακριβα θα σου βγει. Αν έχεις ήδη τα 14Κ, συν άλλο ένα χιλιάρικο τουλάχιστον που θα χρειαστεί το Α3 για λάστιχα κι ένα μεγάλο σέρβις (με την προϋπόθεση πως δεν θέλει τίποτα από φρένα, δίσκο-πλατω, κλπ), πάλι είσαι πόσο, 2 χιλιάδες παρακάτω απ το καινούριο!?
Η Άλφα και το μεταλλικό χρώμα έχει δωρεάν (ισως και το ματ γκρι χρώμα διαθέσιμο), καλό εξοπλισμό έχει, πρώτη δόση το Γενάρη έχει. (Πιθανόν να παίζει και άτοκο, δε ρώτησα).
Κρίμα, πολύ κρίμα να αλλάξεις μαρκα τώρα
Αγορά μεταχειρισμένου, a class ή audi a3?