Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2020 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2020 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 32
    • 33
    • 17 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    655
    21250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Αυτό όμως δεν το δείχνουν στα γραφήματα, το ειχα κανει νύξη

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panormus772 @ataim last edited by

        το συστημα μεταδοσης ειναι παραλληλο. ο mg2 κινεί το όχημα με ενέργεια από την μπαταρία, ή από τον mg1 τον οποίο περιστρέφει ο ice. αυτή είναι η μία περίπτωση, η άλλη είναι ο ice να σπρώχνει απευθείας τις ρόδες μέσω μιας τελικής σχέσης.

        ο ήχος αλλαγής ταχυτήτων είναι ψηφιακός και μπορείς να τον ακυρώσεις.

        Σε καποια japan video δείχνουν στο ταμπλο το διάγραμμα μετάδοσης. εκει μπορει κανεις να δει και να καταλαβει τι γινεται. οταν βγαζει το διαγραμμα ενα γραναζακι σημαινει οτι ο ice σπρωχνει τις ροδες, στις αλλες περιπτώσεις φαίνεται το διάγραμμα ροης μεταξυ κινητήρα, μπαταριας, τροχων, πολύ κατατοπιστικό.

        Το ενδιαφέρον είναι οτι ο υπολογιστης του αυτοκινητου αναλογα με την ταχυτητα, την κλιση, την πίεση στο γκαζι, το υπολοιπο ενεργειας στην μπαταρία κλπ καθε φορά υπολογίζει αν θα πρεπει ο ice να συνδεθει απευθειας ή να φορτίσει τον mg2 ή αν αρκει η μπαταρία. το αποτέλεσμα είναι συνεχής εναλλαγή ειδικά μεταξύ 80-120 km/hr

        +1

        Αυτό με το γραναζάκι στο καντράν που παρεμβαίνει ο θερμικός κινητήρας το δείχνει κι ο Ιταλός σε ένα σημείο του βίντεο.

        Επίσης,λέει ότι προτιμάει την παράλληλη λειτουργία από τη σειριακή.

        Ο.κ.,ίσως εγώ- ιδίως στα τεχνικά του κινητήρα- το μετάφρασα λίγο βιαστικά,αλλά γενικά όπως τα είπες κι εσύ τα αναφέρει κι αυτός στο βίντεο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          panormus772 @super-t last edited by

          Ο ηλεκτροκινητήρας που δίνει κίνηση μπορεί να περιστραφεί και από τον κανονικό κινητήρα για να φορτίσει την μπαταρία σε κάποιες συνθήκες.

          +1

          Y.Γ. Ωραίο κόκκινο χρωματάκι και με τη διχρωμία (μαύρη οροφή) του ταιριάζει αρκετά.

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Αρχίσαμε τα 'ωραίο ειναι' ;

            Δείτε εδώ στο 2:55

            Τέτοια άνετη θέση οδήγησης....Ποιο 2008 και puma

            Και οι πίσω σταυροπόδι....

            Youtube Video

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • sargus
              sargus last edited by

              Youtube Video

              Το έκανε review o Matt (της καρδιάς μας).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Ωραιοτατο....

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dublin last edited by

                  Ωραίο review, όπως τα παλιά!

                  8.94 τα 0-100 (με οργανο μέτρησης, όχι κοντερισια).

                  Λίγο στενός ο χώρος αποσκευών γι' αυτό τα λίγα λίτρα.

                  Δεν το έχω ψάξει με εκδόσεις και τιμές αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο από το Yaris.

                  Πολύ θόρυβο όμως στην επιτάχυνση, έτσι ειναι και το Yaris;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    -Σιγά τον θόρυβο, για πατα το και εσύ να δεις τι θα ακους;

                    -Δεύτερον δεν ξέρω πόσο γεμάτη ήταν η μπαταρία στο 0-100, στο ιαπωνικό ήταν στην μέση. Αν ήταν πολύ χαμηλά ίσως στην μέρη της επιτάχυνσης να έκοψε το ηλεκτρικό μπουσταρισμα

                    Το ίδιο ισχυει και στα mild hybrids

                    -Ισχύει για τον χώρο αποσκευών, στο βίντεο οντως μοιάζει στα λίτρα που ανακοινώνουν.

                    -τρίτον, δεν ειναι cvt το κιβώτιο του οπως αναφερει

                    Υ.γ Που τα βρήκε ο Ιάπωνας τα 420 λιτρα;

                    Ίσως πέρασε το ύψος εταζερας και έφτασε στα προσκεφάλα.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dkatsos last edited by

                      Δεν είναι 0-100 km/h αλλά 0-60 mph δηλαδή περίπου 96km/h άρα λογικά για τα 100km/h θα είναι κοντά στα 9,4sec που ανακοινώνει η Honda.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Πλαστικό καπάκι σε ζάντα αλουμινίου, πρώτη φορά βλέπω! 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Ήταν μόδα την δεκαετία '80 '90 ,αρκετά αυτοκίνητα  είχαν αεροδυναμικά καλύμματα πάνω από τις ζάντες αλουμινίου ένα από αυτά ήταν το swift Gti που είχα αγοράσει καινούργιο τέλη του 1990.  Φυσικά έφυγαν στο πατάρι την πρώτη μέρα...

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            Τώρα το jazz ωραίο είναι εκτός όταν το βλέπεις από μπροστά , τα φανάρια είναι μεγάλα θέλουν επείγοντος να μικραίνουν οπτικά , το πρώτο που θα έκανα μεβρανη στο πάνω μέρος τους στο χρώμα του αμαξώματος μέχρι εκεί που είναι η λευκή γραμμή ( φώτα ημέρας 😉 .

                            Είμαι σίγουρος πως στο εξάμηνο θα βγουν καλύμματα από την ίδια την honda μέρος κάποιου πακέτου αισθητικής βελτίωσης.

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dublin last edited by

                              Τον θόρυβο τον αναφέρει και στο review, και νομίζω έχει οδηγήσει 2-3 αυτοκίνητα παραπάνω από εμάς.

                              Απλά μου έκανε εντύπωση, σαν να μουγκρίζει κάνει (νομίζω κάτι τέτοιο λέει και ο Matt?).

                              Εντάξει είναι, ποιο ενδιαφέρον το βρίσκω από τον μεγάλο του, μικρό, αντίπαλο, μου αρέσει και το εσωτερικό και η κονσόλα της Honda, της Toyota μου φαίνεται..μέτρια να πω..

                              Το Crosstar δύσκολα θα πουλήσει, καμιά ντουζίνα σε όλη την Ευρώπη ίσως, έτσι για το καλό!

                              Το κάλλυμα στη ζάντα τραγικό! πώς τους ήρθε; ελπίζω να βγαίνει εύκολα (μάλλον όχι).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Kick down έκανε ο matt, Φυσικά θα μουγκρισει, ποιο αυτοκίνητο δεν μουγκριζει σε kick down. Εδώ και οι rolls μουγκριζουν

                                Γενικά ο mattειναι αξιαγάπητος πιστεύω θα ήταν καλή παρέα ως φίλος, αλλά από τεχνικά λίγο δεν σκαμπαζει

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Ναι, δεν φαίνεται καμία σπουδαία αυθεντία στην μηχανική, μάλλον γι'αυτό αρέσει, αφού πιάνει έναν καλό μέσο όρο χωρίς να γίνεται υπερβολικά ειδικός/εξειδικευμένος.

                                  Είναι pop τύπος και συνήθως συμφωνούμε στην πρώτη απλή ανάγνωση.

                                  Εξακολουθώ να ακούω προσεχτικά τον Thomas του Autogefuhl.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    axel12p @lap last edited by

                                    Kick down έκανε ο matt, Φυσικά θα μουγκρισει, ποιο αυτοκίνητο δεν μουγκριζει σε kick down. Εδώ και οι rolls μουγκριζουν

                                    Γενικά ο mattειναι αξιαγάπητος πιστεύω θα ήταν καλή παρέα ως φίλος, αλλά από τεχνικά λίγο δεν σκαμπαζει

                                    Δεν ξέρω τι σκαμπάζει από τεχνικά ο Matt, σε κάθε περίπτωση πάντως έχει οδηγήσει άπειρα αυτοκίνητα, αρκετά από αυτά αυτόματα.

                                    Αν ήταν έτσι θα σχολιάζεται σε κάθε δοκιμή αυτόματου πως στο kick down το αυτοκίνητο μουγκρίζει, κάτι που προφανώς δεν ισχύει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Προφανώς δεν ισχυει;

                                      Kick down σημαίνει καρφωνω το ποδι στο πατωμα και το αυτοκίνητο κατεβάζει μια, δυο ή και τρεις σχεσεις στο κιβώτιο. Δηλαδή φτάνει το στροφομετρο στα κόκκινα.

                                      Youtube Video

                                      Μετά το 3:30

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ataim
                                        ataim last edited by

                                        αυτό που ενοχλεί τους σχολιαστές δεν είναι ο έντονος θόρυβος αλλά το είδος του θορύβου. Τα cvt παράγουν ένα συνεχόμενο ήχο που ενοχλεί όσους δεν το έχουν συνηθίσει, και στην Ευρώπη έχουμε συνηθίσει τον ήχο να μεταβάλλεται, για αυτό και ο ψηφιακός ήχος επιτάχυνσης με διακριτές σχέσεις στο jazz ehev.

                                        είχα διαβάσει κάποτε όταν βγήκε το fit3 ένα άρθρο για το dct και έλεγε ο ιάπωνας δοκιμαστης οτι τον ενοχλούσε η μεταβολή του ήχου και οι διακριτές σχέσεις κατά την επιτάχυνση, εκεί έχουν συνηθίσει τα cvt και τους φαινόταν περίεργο και ενοχλητικό το dct του jazz.

                                        το yaris παντως πρεπει να είναι πιο ήσυχο, το σύστημα της honda ακούγεται, στο insight έχει και ωραίο sport mode ηχο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Μα οταν κανείς kick down ότι και αν έχεις, μουγκριζει

                                          Το δε jazz έχει εναλλαγή του ήχου, ωσάν να ήταν χειροκίνητο.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @lap last edited by

                                            Μα οταν κανείς kick down ότι και αν έχεις, μουγκριζει

                                            Δεν μουγκρίζει, απλά ανεβαίνουν οι στροφες όπως όταν κατεβάζεις σχέση σε ένα χειροκίνητο. Στο CVT μένουν σταθερά στις π.χ. 5.000 σ.α.λ, ενώ στο kick down σε ένα πλανητικό, ανεβαίνουν στις π.χ. 4.000 σ.α.λ, σταδιακά μέχρι τον κόφτη και μετά αλλάζει σχέση και πέφτουν. Στο CVT το ενοχλητικό είναι το συνεχόμενο στροφάρισμα ψηλά που είναι και δυνατός σαν ήχος και μονότονος.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 17 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr