-
@dstou έχεις νταστερ νομίζω; Να μας πεις 5 πράγματα δλδ παραπάνω.
Το είδα στην αντιπροσωπεία κ είχε τον τεμπέλη που λες πάνω στο κάθισμα.
-
-
...
Τι του λείπει : ένας τεμπέλης, έστω και από τους αναδιπλούμενους στην πλάτη του καθίσματος, όπως στα λεωφορεία, ...
Αν και υπάρχει και στα επίσημα αξεσουάρ του αυτοκινήτου, μπορεί κάποιος να επιλέξει και από εδώ:
https://www.daciamag.com/interior-protection-and-comfort/armrests.html?model=32
-
Εχθες γύρισα από 3ημερο ταξιδακι σε Τρίκαλα/Καρδιτσα με έμφαση στα ψηλά (λίμνη Πλαστήρα, Περτούλι, Ελάτη, Καλαμπάκα - Μετέωρα κλπ). Έριχνα κλέφτες ματιές στο forum βέβαια και χωρίς να με νοιάζει το συγκεκριμένο όχημα παρατήρησα ότι κυκλοφορεί αναλογικά ΠΟΛΥ Duster σε εκείνα τα μέρη κύριοι. Ίσως είναι αυτό που λέτε ο συνδυασμός τίμιας κοστολόγησης με αξιοπρεπή μηχανικά σύνολα και το στάνταρ (;) 4χ4.
Βέβαια πρωτίστως σου έκαναν κλικ τα πολλά ακριβά οχήματα στην περιοχή (έχει φάει τόνους χρήμα η περιοχή τα 'καλά' χρόνια) αλλά επειδή το 4χ4 είναι, αν όχι απαραίτητο, ιδιαίτερα εκτιμητέο είπα να το αναφέρω. Εκεί δεν θα πάρει κανείς suv απλά για να βλέπει από ψηλά ή για να παρκάρει σε πεζοδρόμιο εύκολα.
-
αρκετοι γνωστοι και φιλοι παντρευτηκανε με κριτηρια αυστηρα: να μαγειρευει καλα, να καθαριζει, να ειναι του σπιτιου, να μην εχει απαιτησεις. και ας εχει και καμια τριχα παραπανω, ας μυριζει χαρπικ, αμα κλεισει το φως τι θα βλεπεις.
αλλοι ομως διαλεξανε με ανοιχτο το φως.
ως φαινεται ημεις ειμαστε μικροτσουτσουνοι, μπρουκληδες, επιδειξιες, υμεις θα μας δειξετε το φως το αληθινο και κυριως το φθηνο. μαλλον κλειστε το φως.
-
Αυτό που έχετε συνδέσει τις όμορφες κοπέλες με τα suv δεν ισχυει, ή μαλλον δεν ισχυει απόλυτα.
Μια χαρα υπάρχουν κουκλίτσες ζωγραφιστες που χεστηκαν για την μάρκα, αρκεί το αυτοκινητο να κάνει την δουλειά.
Οι μπατιρημενες και οι λατερνες (με σκοπο να ε τυπωσιασουν με ψεύτικα στοιχεία πάνω τοτς) έχουν τέτοια κόμπλεξ, οι όμορφες και δη μορφωμένες τους ενδιαφέρουν αλλά πράγματα....
Χιούμορ, εξωτερική εμφάνιση του άντρα, κομψό ντύσιμο αλλά όχι και ακριβό, καλο σεξακι κτλ...Αυτά μετρούν.
Τώρα αν το αυτοκίνητο κοστίζει 20 αντί για 35 χιλιάρικα ψηλοχεστηκαν.... ή μάλλον πολλές θα λένε για ποιον λόγο τόσο ακριβο;
Τι να πω μπορεί και να έχω άδικο...Δεν ξέρω.
-
ρε συ γυρε σιριουσλυ, αυτο καταλαβαινεις?
-
Καλά, ότι όσοι δεν πήραν Duster είναι ξεπουλημένοι και ξεφτιλισμένοι προικοθηρες, το λες και λίγο υπερβολική γνώμη!
Το αυτοκίνητο έχει τους τελευταίους κινητήρες Renault, και τίποτα άλλο καινούργιο.
Μπορεί να το πάρω για δεύτερο, για να γίνω παιδί του λαού ( κ να το λιώσω σε τίποτα χώματα), αλλά αυτοκινηταρα δεν το λες..
Σωστό και τίμιο, και φθηνό, και είναι φθηνό..
-
ρε συ γυρε σιριουσλυ, αυτο καταλαβαινεις?
Το point δεν είναι ότι οι κοπέλες κοιτούν το κλειδί του αυτοκινήτου και οχι την ουσία του;
Ότι δηλαδή όποιος επιθυμεί ένα duster λόγω απλότητας και εξαιρετικού vfm θα είναι αναφορικά και μίζερος στις γυναίκες της επιλογής του, και αυτές το ίδιο με αυτον;
-
μας πεις 5 πράγματα δλδ παραπάνω.
Για το Ντάστερ τα έχω γράψει και εδώ και στο ακατανόμαστο, όταν ακόμη έμπαινα σε δαύτο. Συνοπτικά:
Πεθαμένη τιμή αγοράς, νο έξτρα κόμμεντς χίερ
Αξιοπιστία. Έχουμε πάνω από 15 πετρέλαια στην εταιρεία, οι βλάβες σπανίζουν στο ΜΚ2, στο ΜΚ1 είχαν βγάλει όλα αντλία πετρελαίου αρκετά νωρίς, πέριξ των 50.000 χλμ. Φθηνά σέρβις, αν και ακούω για σχετική έλλειψη ανταλλακτικών, εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω ζητήσει σχεδόν τίποτις.
Απόλυτα σύγχρονοι κινητήρες, χωρίς καμία έκπτωση σε σχέση με τους παρόμοιους που μπαίνουν σε ...Μερσεντέ, με επιλογή ακόμη και για εργοστασιακό! υγραέριο. Δεν είναι το Νίβα των τουέντις, το Νίβα είχε ένα και μάλιστα ξεπερασμένο κινητήρα από την 1η μέρα κυκλοφορίας του.
Άλμα ηχομόνωσης σε σχέση με το ΜΚ1 το οποίο ήταν όντως επιπέδου Νίβα στον τομέα αυτό.
Πάτημα στο δρόμο και εκτός αυτού. Το αμάξι στηρίζεται πάνω στο κόνσεπτ της παλιάς γαλλικής ανάρτησης, ήτοι μαλακά ελατήρια, μεγάλες διαδρομές, σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μαζί με σωστά λάστιχα (215/65/16) και καθίσματα πολυθρόνες. Στο τομέα άνεση ποδοπατεί εύκολα τα κάτωθι που έχουμε στην εταιρεία και κατά καιρούς οδηγώ :
Ραβ,Αουτλάντερ,ASX,Τζίμνυ,Σκάουτ,Ρενεγκέηντ,Κασκάι,C3 Ερκρός
Εσωτερικό απλό, δωρικό, προλεταριακό. Στιβαρό όμως, χωρίς τριξίματα και ξεκολήματα, και ευτυχώς χωρίς φθηνούς εντυπωσιασμούς σε στυλ Νταεγού/ΚΙΛ/Σανγιονγκ 20ετίας (αυτοκόλλητα ρητινούχα πλαστικά-απομίμηση ξύλου αγριογαρυφαλλιάς και γιασεμί στην κεντρική κονσόλα και στους διακόπτες παραθύρων) και σχετικά εργονομικό. Μεγάλη αλλαγή στο ΜΚ2 -> η κόρνα που πήγε στο κέντρο του τιμονιού, πρέπει στο ΜΚ1 να είχα κορνάρει 2-3 φορές στα 4 χρόνια και 210.000 χλμ. που το είχα, την είχε αλα γαλλικά, σε λεβιεδάκι στο πλάι, ήτοι αν δεν την έχεις συνηθίσει έτσι απλά δεν την χρησιμοποιείς. Όπως λένε και στο χωριό μου, γιου καντ τιτς νιου τριξ του εν ολντ ντογκ.
Ηλεκτρικό τιμόνι. Βασικά το υδραυλικό του ΜΚ1 μου άρεσε περισσότερο στην γκάμα 20-120 χαω, το νέο είναι καλύτερο ψηλά, και πολύ ελαφρύ χαμηλά στο πάρκαρε-ξεπάρκαρε, αν και νιώθεις τον μοχλισμό του τιμονιού στις μανούβρες.
5άρια-6άρια χειροκίνητα σαζμάνια, οκ από πλευράς σαφήνειας, τώρα και με 6άρι διπλοσύμπλεχτο σε μερικές εκδόσεις, αλλά η εδώ αντιπροσωπεία δεν το φέρνει το τελευταίο. Μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον. Γενικά, έχω την εντύπωση ότι το προμόσιον που κάνει στην μάρκα η Ρενώ στα μέρη μας συνοψίζεται στα κάτωθι : κρύφτε το, και δείξτε το μόνο αν το ζητήσουν οι ίδιοι και επιμένουν. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς, αλλά τους έχω τσιμπήσει πολλάκις (όταν πάω για σέρβις και για να περάσω την ώρα μου κάνω τον πελάτη) περί άλλων να τυρβάζουν.
Ερκοντίσιο απλό, με 3 ταχύτητες. Δεν ακούγεται στην 1η, στη 2η έτσι κι έτσι, στην 3η σου παίρνει τ' αυτιά. Κάτι καλύτερο εδώ για τις πολύ ζεστές μέρες, θα ήτο θείο δώρο.
Κατανάλωση έχω μέση 6,2 λ/100χλμ. (1.5 πετρέλαιο), άλλοι συνάδελφοι τα καταφέρνουν με λιγότερα, ακόμη και με 5,5.
Το εσπ όταν ενεργοποιηθεί βγαίνει στο προσκήνιο ψιλοβίαια, με έντονο φρενάρισμα-μούγκρισμα στα μπροστά φρένα.
Αυτά.
-
Που έκανες αλλαγη; διότι κάθε φορά πρέπει να ξαναδιαβαζω το ίδιο κείμενο.
Εκτός αν σαν και εμένα γραφεις ανορθόγραφα.
-
Κάτι ορθογραφικούλια διόρθωσα.
-
...
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ποια έκδοση έχεις;
Γενικά η οδήγηση σε εθνική πως είναι; Με πόσα πας άνετα; Πλέει πολύ στις καμπές; Φασαρία;
Το μοτέρ πως τραβάει σε σχέση με αυτά που αναφέρεις ότι οδηγείς κατά καιρούς;
Τι σχόλια έχεις ακούσει από εκείνους που κάθονται πίσω;
Αυτό που λες για τη ρενώ ισχύει. Πήγα σε μια αντιπροσωπεία και το έψαχνα ώρα. Το είχαν βάλει σε ένα άνοιγμα πίσω πίσω και δεν το έβρισκες. Αφού λέω κοίτα να δεις που δεν το έχουν εδώ.
-
1.5 πετρέλαιο, 4χ4. Στην εθνική πάει καλά, τελική 175, μέχρι τα 150-160 πάει αέρα, εγώ πάω συνήθως 130 διαρκώς με πιλότο. Μέχρι τα 120 είναι και οικονομικότερο, και πιο αθόρυβο. Αν έχει στροφιλίκι πας κούνια μπέλα, το τίμημα της άνεσης και των μεγάλων διαδρομών. Από θόρυβο είναι ανεκτό, καμία σχέση με το ΜΚ1 που ήτο ανυπόφορο. Το πετρέλαιο είναι εξαιρετικός κινητήρας, και τη βοηθεία του 6αριού τραβάει καλά για το χαρακτήρα του, δεν του λείπει το γκάζι, αλλά προφανώς δεν είναι και για γκαζόβιους. 5 ενήλικες μπαίνουν μέσα εύκολα, αν και είναι περισσότερο εργαλείο και λιγότερο οικογενειακό. Σε ανάγκη παίζει και αυτό το ρόλο φυσικά.
-
Πάμε στα ινδικά.
Όσο κοστίζει ένα πλήρως εξοπλισμένο vw polo οριστε τι αγοράζουν σε Ιταλία που π.χ πωλούνται tata... (δεν είμαι και σιγουρος)
Δείτε το τεστ.
Νέα πλατφόρμα σχεδιασμένη από την αρχή, σύγχρονα standards.
Εμείς είμαστε ψωριαρηδες και ψωροπεριφανοι και βρίσκουν και μας πωλούν πανάκριβα αυτοκίνητα για να χαιρόμαστε.
-
Γενικά όταν έψαχνα σαν C suv και σε λογική τιμή είχα ξεχωρίσει C5 Aircross/Κορεάτικα με προτίμηση σε Sportage και Karoq. Kadjar αδιάφορο και παρωχημένο, ούτε TD δεν το έκανα.
Duster είπαμε πολύ καλό για τα λεφτά του, αλλά παίρνεις κάτι πολύ φθηνό και φαίνεται. Η σύγκριση είναι χαώδης με το προηγούμενο, αλλά και με αυτά που ανέφερα παραπάνω, πάλι τεράστια διαφορά. Στην έκθεση, ακόμη και το Kadjar φαινόταν υπερ-premium μπροστά του, και στην έκδοση που κοίταγα είχαν 3.000 διαφορά, δεν γλυτωνες και πολλά δηλαδή, ενώ το Kadjar είχε τουλάχιστον 10-20 πράγματα έξτρα που δεν υπήρχαν καν στον κατάλογο του Duster (τότε) κ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Sport edition την έλεγαν την έκδοση του Kadjar; είναι σε προσφορά 3-4 χρόνια, και ακόμη δεν πουλάει.
-
Το HRV το είχα δανεικό για 2 μήνες. Χειροκίνητο πετρέλαιο. Είναι ωραίο αμαξάκι και ιδιαίτερα πρακτικό. Η αίσθηση του χειροκίνητου κιβωτίου του ήταν απογοητευτική. Ίσως όμως και να ήταν ταλαιπωρημένο αυτό που μου έδωσαν. 11χιλ χμ είχε τεστ ντράιβ.
Είναι όμως αμάξι προηγούμενης γενιάς. Είναι εμφανέστατη η ηλικία του μέσα και έξω. Είναι απαράδεκτη η τιμή στην οποία το πουλάνε... Στον κόσμο του ο Σαρακάκης....
-
Aπο το τεστ των 17 c-suv ( για το κατζαρ δεν εχουν περαστει ακόμα στοιχεία):
Γρηγοροτερο αυτοματο ντιζελ/βενζινη αν αφησουμε στην ακρη το τιγκουαν 2.0 ντιζελ που είναι ζαβολια σε σχεση με τα 1.2-1.5 είναι κατα σειρά tiguan(d)/gla(p)/Q3(p)/hrv(p)/c5(p)/Tucson(d)/3008(d).
Ποιο οικονομικό πάλι αυτοματο ντιζελ/βενζινη ειναι κατα σειρά 3008(d)/Tucson(d)/hrv(p)/c5(p)/tiguan(d)/gla(p)/Q3(p).
Στα ματια μου συνεπώς το HRV βενζινης εχει το καλυτερο πακετο σβελταδας οικονομιας .
Γρηγοροτερο χειροκινητο ντιζελ/βενζινης (χωρις να υπολογίζουμε το αμιγώς υβριδικο CHR) ειναι Kuqa(p)/karoq(p)/sportage(d)/compass(p)/eclipce(p)/grandland(p)/duster(d)/qashqai(d).
Oικονομικότερο qashqai(d)/ duster(d)/ sportage(d)/ karoq(p)/ Kuqa(p)/ grandland(p)/ eclipce(p)/ compass(p).
Καλυτερο πακετο sportage(d) μετα karoq(p) μετα Kuqa(p).
Ποιο αθορυβες καμπίνες και από τα 17 ( για το κατζαρ δεν υπάρχουν στοιχεία για τίποτα ακομα) με σερα compass(p)/ 3008(d)/ sportage(d)/ tiguan(d)/ Tucson(d)/ hrv(p)/ grandland(p)/ karoq(p)/ c5(p)/ Kuqa(p)/ qashqai(d)/gla/eclipce/Q3.
Δλδ τα πριμιουμ gla & Q3 πιανουν πάτο στον τομεα της ηχομονωσης!
Τα μονα που είναι κατω από 1400 κιλά μαζι με οδηγο είναι τα hrv 1324, grandland 1350, karoq 1378.
Βάσει αριθμών μετά το τεστ αυτό ανέβηκαν στην εκτίμηση το καροκ και το hrv. Το σπορτατζ που και αυτό πάει καλά το είχα ήδη σε εκτίμηση.
Το καροκ έχει φάει πολύ φτιαρι στην Ελλάδα λόγω ομίλου και έχει μάλλον άδικα αντιπάθειες. Όμως τα νούμερα επιβεβαιώνουν τα τεστ στο εξωτερικό που σχεδόν κόντρα σε όλα τα μη πριμιουμ csuv το βγάζουν πάντα σχεδόν καλυτερο συνολικά!
-
Καλο το καροκ αλλά κλασικά οι αντιπρόσωποι της πόλης μου στον κόσμο τους.
Τους στέλνω συγκεκριμένη διαμόρφωση από το διαμορφωτή που έχουν με συγκεκριμένα ερωτήματα που όλα παίρνουν απαντήσεις της μιας γραμμής το καθένα!
Αφού ξαναεστειλα δεύτερη φορά την ζήτηση ρωτώντας τους αν την είδαν μου απαντούν δώσε τηλέφωνο για να επικοινωνήσουμε μαζί. Απαντάω δεν μπορώ να μιλήσω τηλεφωνικά για τους δικούς μου λόγους και να μου απαντήσουν στο εμειλ μου λένε τότε έλα από εδώ....να χάσω δλδ ένα δίωρο για να πάω από εκεί να περιμένω στην ουρά να αδειάσει το γραφειακι τους να μου πουν δύο αερολογιες και γεια σας....εποχή του χαλκού....
-
Καλο το καροκ αλλά κλασικά οι αντιπρόσωποι της πόλης μου στον κόσμο τους.
Τους στέλνω συγκεκριμένη διαμόρφωση από το διαμορφωτή που έχουν με συγκεκριμένα ερωτήματα που όλα παίρνουν απαντήσεις της μιας γραμμής το καθένα!
Αφού ξαναεστειλα δεύτερη φορά την ζήτηση ρωτώντας τους αν την είδαν μου απαντούν δώσε τηλέφωνο για να επικοινωνήσουμε μαζί. Απαντάω δεν μπορώ να μιλήσω τηλεφωνικά για τους δικούς μου λόγους και να μου απαντήσουν στο εμειλ μου λένε τότε έλα από εδώ....να χάσω δλδ ένα δίωρο για να πάω από εκεί να περιμένω στην ουρά να αδειάσει το γραφειακι τους να μου πουν δύο αερολογιες και γεια σας....εποχή του χαλκού....
Την πρώτη φορά που πήγα να το δω ήταν στα όρια της αγένειας, λες και μπήκαμε σε κάνα αυτοκίνητο 40-50.000, μην πατάτε εκείνο, προσέξτε πως δοκιμάζετε τις ταχύτητες, προσέξτε το παιδί, μου έκανε πραγματικά πολύ κακή εντύπωση. Σε άλλη αντιπροσωπεία, πάλι υφάκι(!), δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό..
Γενικά και εμένα μου την έχουν σπάσει που πρέπει να πας από εκεί ακόμη και για απλές λεπτομέρειες, στις περισσότερες αντιπροσωπείες το είδα αυτό, η Citroen λίγο ποιο ευέλικτη.
SUV/Crossovers Forum