Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 295
    • 296
    • 192 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5910
    122125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by

      Αν το ξανακανεις, μαλλον δεν θα το μαθουμε.....

      Ποτέ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • V
        vasilas @alexandros-k last edited by

        Αν το ξανακανεις, μαλλον δεν θα το μαθουμε.....

        Ποτέ....

        Σωστός, ήταν ένα λάθος και απλά το αυτοκίνητο μπήκε. Άλλη φορά μέρα είχα 230 πριν τη στροφή (5η στις 6300+) και ειχα κόψει ταχύτητα νωρίτερα. Η νύχτα είναι πολύ πιο επικίνδυνη να τρέχεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Εγω μαλλον θα ειχε πεθανει απο καρδια αν επαιρνα στροφη με τοσα, παρα απο ατυχημα 

          Το hatchback εχεις ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vasilas @alexandros-k last edited by

            Εγω μαλλον θα ειχε πεθανει απο καρδια αν επαιρνα στροφη με τοσα, παρα απο ατυχημα 

            Το hatchback εχεις ?

            Ναι, αλλά να θυμίσω ότι είναι καλοτουναρισμένο το μοτέρ και έχει 10 κιλά παραπάνω ροπή.

            Επίσης την στροφή την πήρα με τη νορμάλ ρύθμιση και όχι στη σκληρή για να αποφύγω απότομη συμπεριφορά. Στη σκληρή θα ειχε λιγότερο μπαλατζο.

            Τεσπά μακρυά τέτοιες δοκιμές. Ούτε 20ρης να ήμουνα

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • L
              lap last edited by

              Μόνο εγώ πιστεύω ότι με τοσα χιλιόμετρα δεν ήταν στροφή αλλά ανοιχτή καμπη;

              210 σε πιο κλειστες στροφές απο μια ανοοχτη καμπη, ζήτημα και αν μπαίνουν ακόμα και τα supercars

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • V
                vasilas @lap last edited by

                Μόνο εγώ πιστεύω ότι με τοσα χιλιόμετρα δεν ήταν στροφή αλλά ανοιχτή καμπη;

                210 σε πιο κλειστες στροφές απο μια ανοοχτη καμπη, ζήτημα και αν μπαίνουν ακόμα και τα supercars

                Όποτε περνάω τώρα από εκεί βλέπω ότι ήταν αρκετά κλειστή και επικυνδινη για τέτοια ταχύτητα. Όταν την έχεις στρίψει ακόμα και στα μισα, δεν βλέπεις την είσοδο της. Τώρα πόσες μοίρες ειναι, θα προσπαθήσω να τη δω με το Google maps.

                https://drive.google.com/file/d/1RTOYyOMSC4xZXWM7tz7Ynjx3QVLk5opM/view?usp=drivesdk

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • L
                  lap last edited by

                  Ανοιχτή καμπή είναι, οντως πολλά χιλιόμετρα, δεν χρειαζεται

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Εννοειται οτι δεν θα ηταν κλειστη στροφη, αλλά οταν πας με τοσα, και η μικρη καμπη σου φαινεται στροφαρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vasilas @alexandros-k last edited by

                      Εννοειται οτι δεν θα ηταν κλειστη στροφη, αλλά οταν πας με τοσα, και η μικρη καμπη σου φαινεται στροφαρα

                      Έτσι φίλε.

                      Με 170 άλλη φορά εκεί του είχα πολύ εμπιστοσύνη. Να σημειωθεί ότι δεν είμαι έμπειρος ούτε τα έχω κάνει αυτά με άλλο αυτοκίνητο ποτέ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        otokomae @vasilas last edited by

                        alexandros.K wrote:

                        Εννοειται οτι δεν θα ηταν κλειστη στροφη, αλλά οταν πας με τοσα, και η μικρη καμπη σου φαινεται στροφαρα

                        Έτσι φίλε.

                        Με 170 άλλη φορά εκεί του είχα πολύ εμπιστοσύνη. Να σημειωθεί ότι δεν είμαι έμπειρος ούτε τα έχω κάνει αυτά με άλλο αυτοκίνητο ποτέ.

                        Δε πιστεύω να έπαιξαν και τίποτα ρακές πιο πριν!!!!!?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilas @otokomae last edited by

                          vasilas wrote:

                          alexandros.K wrote:

                          Εννοειται οτι δεν θα ηταν κλειστη στροφη, αλλά οταν πας με τοσα, και η μικρη καμπη σου φαινεται στροφαρα

                          Έτσι φίλε.

                          Με 170 άλλη φορά εκεί του είχα πολύ εμπιστοσύνη. Να σημειωθεί ότι δεν είμαι έμπειρος ούτε τα έχω κάνει αυτά με άλλο αυτοκίνητο ποτέ.

                          Δε πιστεύω να έπαιξαν και τίποτα ρακές πιο πριν!!!!!?

                          Όχι δεν πίνω. Το πρόγραμμα δοκίμαζα και κρατούσα log για διορθώσεις. Απλά μου είπαν να ανοίξω μια 3η και λίγο 4η. Δεν μου είπαν να πατάω 5η. Εγώ παρασυρθηκα ενώ ανέβαινα εθνική και είδα κάποιον να τρέχει οπότε συνδιασα το log με τη βλακεία

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            harisma23 @realzeus last edited by

                            Τα ιταλικά ποτέ δεν έπασχαν στα μηxανικά, το πρόβλημα ήταν η σκουριά στο αμάξωμα κυρίως και μερικά ηλεκτρικά.

                            Αυτό είναι γεγονός και το γνωρίζουμε όλοι οι παλαιότεροι. Ακόμα και στις χειρότερες στιγμές της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας από πλευράς αξιοπιστίας, δηλαδή τη δεκαετία του '70, οι ιταλικοί κινητήρες ήταν σκυλιά. Όπως έχει πει και ο Κλάρκσον άκουγες στη βροχή τα ιταλικά αυτοκίνητα να σκουριάζουν (ας όψεται και το σοβιετικό ατσάλι), τα ηλεκτρικά τους ήταν επίσης προβληματικά, αλλά από κινητήρα δεν έμενες! Και οι κινητήρες τους ήταν ΠΟΛΥ καλύτεροι σε τεχνολογία και απόδοση από το μέσο ευρωπαϊκό κινητήρα - μουλάρι της εποχής με εκκεντροφόρο στο πλάι και απόδοση 45 άλογα στο λίτρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus @harisma23 last edited by

                              REALZEUS wrote:

                              Τα ιταλικά ποτέ δεν έπασχαν στα μηxανικά, το πρόβλημα ήταν η σκουριά στο αμάξωμα κυρίως και μερικά ηλεκτρικά.

                              Αυτό είναι γεγονός και το γνωρίζουμε όλοι οι παλαιότεροι. Ακόμα και στις χειρότερες στιγμές της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας από πλευράς αξιοπιστίας, δηλαδή τη δεκαετία του '70, οι ιταλικοί κινητήρες ήταν σκυλιά. Όπως έχει πει και ο Κλάρκσον άκουγες στη βροχή τα ιταλικά αυτοκίνητα να σκουριάζουν (ας όψεται και το σοβιετικό ατσάλι), τα ηλεκτρικά τους ήταν επίσης προβληματικά, αλλά από κινητήρα δεν έμενες! Και οι κινητήρες τους ήταν ΠΟΛΥ καλύτεροι σε τεχνολογία και απόδοση από το μέσο ευρωπαϊκό κινητήρα - μουλάρι της εποχής με εκκεντροφόρο στο πλάι και απόδοση 45 άλογα στο λίτρο.

                              Έτσι είναι, αλλά κάποιοι ακούνε τις δοξασίες των παππούδων τους... Σχετικά με το ατσάλι που είπες όμως, δεν έφταιγε το μέταλλο. Η έλλειψη αντισκωριακής επεξεργασίας των Ιταλών έφταιγε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Εγώ έχω διαβάσει ότι και η ποιότητα του μετάλλου ήταν 'δεύτερη' και η αντισκωριακή προστασία των Ιταλών ελλειπής. Γενικά το πράγμα δε σωζόταν... Γι' αυτό και στη βροχερή καποτία είναι εξαιρετικά σπάνια τα επιζώντα ιταλικά εκείνης της εποχής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Έχει κανείς alfa η έτσι να χουμε να λέμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • realzeus
                                    realzeus @otokomae last edited by

                                    Έχει κανείς alfa η έτσι να χουμε να λέμε.

                                    Το μισό φόρουμ έχει/είχε Alfa, είτε προσωπικά ή στην οικογένεια. Δεν είναι και Ferrari δα για να είναι τόσο σπάνιες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      rf4e last edited by

                                      Καλησπέρα

                                      @vasilas αφού δεν έγινε μαλακια ,είσαι εδώ κ γράφεις κ το hondaki σου έξω παρκαρισμένο ,όλα καλά φίλε, βάλε ένα συν ακόμα στα θετικά του αυτοκινήτου σου κ ένα συν στην αντίληψη σου,έπαιξε κ αυτή τον ρόλο της δεν την πήρε μόνο του την στροφή κ το νου σου άλλη φορά δεν χρειάζονται τέτοια γκασκαντεριλικια.

                                      Έξοδος επαρχία σήμερα για μένα,ένα δυώρο ήταν ,ήθελα άλλο τόσο η αλήθεια είναι κ παρατήρησα κάτι που είδα ότι έχει αναφερθεί κ παλιότερα, δεν θυμαμαι από ποιον. Μετά τα 160 περίπου υπάρχει κ σε μένα μια ταλάντωση στο καπό του αυτοκινήτου,δεν με ανησύχησε βεβαια γιατί θεωρώ πως λογικά αυτά τα πράγματα είναι γνωστά στον κατασκευαστή πριν καν βγει ένα αυτοκίνητο στον δρομο αλλά ήθελα να επιβεβαιώσω επειδή δεν ήμουν στην συζήτηση τότε,όντως όσοι έχετε το honda το έχετε παρατηρήσει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        foldgik last edited by

                                        Οχι μονο μπροστα, αλλα ολα τα πλαστικα του ( που ειναι μαλακα) πανω απο τα 160 εχουν ταλαντωσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sargus
                                          sargus last edited by

                                          Καμία ταλάντωση εγώ ούτε στα 200+.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rf4e last edited by

                                            @foldgik αδερφέ όπως το παρουσιάζεις εσύ θα πρέπει να φοράμε κ φορμες αντι-g στο τέλος. Αν περνάς δίπλα από honda δηλαδή που πάει με 180 τι θα βλεπεις αν ταλαντώνονται όλα τα πλαστικά του,ούτε εικόνα δεν μπορώ να το κανω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 192 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr