-
Κανεναν μας δε νομιζω να χαλαγε
Εν τω μεταξυ εκει λεει δινουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες 3,000€ εκπτωση (εκτος τα 6,000 της κυβερνσης) Εδω γιατι οχι ??
Αγγλία δίνουν μέχρι 3000λίρες, οπότε δεν είναι άσχημη η Ελληνική έκπτωση. Μοντέλα δεν υπάρχουν και υποδομές.
-
Αρτα στην αντιπροσωπεία της VAG μπήκε φορτιστης της blink
-
Ήρθε και το ηλεκτρικό Κόνα στην Ελλάδα σε τιμή ευκαιρίας....αχαχαχα!!!
https://www.drive.gr/news/agora/hyundai-kona-electric-stin-ellada-deite-ekdoseis-kai-times
-
Ήρθε και το ηλεκτρικό Κόνα στην Ελλάδα σε τιμή ευκαιρίας....αχαχαχα!!!
https://www.drive.gr/news/agora/hyundai-kona-electric-stin-ellada-deite-ekdoseis-kai-times
Nτόιγκ!
Νομίζω η καλύτερη επένδυση σε αυτά τα λεφτά, για όποιον ενδιαφέρετε για C suv, είναι κάτι σε φάση C5 Aircross/3008 plug in hybrid και μέχρι να γίνουν τα ηλεκτρικά καθεστώς. Νομίζω σαν ενδιάμεση στάση makes a lot more sense.
Αν απαραίτητα ηλεκτρικό, εδώ και τώρα, PSA με Corsa/208 ή 2008 είναι επίσης πολύ καλές επιλογές.
-
Έφτασε και το VW ID.3 στην Ελλάδα σε ειδική έκδοση λανσαρίσματος και με δώρο το Wallbox για όσες παραγγελίες γίνουν μέχρι 12/9/2020.
Τιμή από €39.600 χωρίς την επιδότηση (€32.110 με την επιδότηση και ίσως υπάρχει και επιπλέον έκπτωση από τους εμπόρους). Αφορά την μεσαία έκδοση μπαταρίας (420χλμ αυτονομία) και με τον εξοπλισμό λανσαρίσματος.
Όσοι πιστοί σπεύσατε να παραγγείλετε, είναι καλή περίπτωση.
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/ilektriko-volkswagen-id3-stin-ellada-times
-
Όσοι πιστοί σπεύσατε να παραγγείλετε, είναι καλή περίπτωση.
Καλή περίπτωση δεν είναι...η αλήθεια ειναι οτι το είχα βάλει στο μάτι, μέχρι που διάβασα...κ το ξέχασα. Το αρχικό κόστος ήταν 30, πήγαμε στα 40 τώρα. Κανένας δεν εγγυάται οτι θα έχουν λυθεί το προβλήματα με το λογισμικό, που η ίδια η vw έχει αναφέρει οτι έχει. Η πλατφόρμα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι καινούργια, κ μέχρι να λυθούν οι παιδικές ασθένειες, θέλει χρόνο. Η vw δεν έχει ιδιαίτερη εμπειρία από ηλεκτρικά (πχ όπως η nissan), για το e-golf έχω ακούσει αρκετά θεματάκια...το e-up νομίζω είναι αξιόπιστο, αλλά είναι μικρό για τις ανάγκες μου, γενικά το group VW σαν να μου φαίνεται βιάζεται να βγάλει το αυτοκίνητο....κ ότι κάτσει. Πιο πολύ κίνηση απελπισίας μου φαίνεται όταν πριν 1 μήνα, δεν ήξεραν ακριβώς πότε θα κυκλοφορήσει.
-
Καλή περίπτωση δεν είναι...η αλήθεια ειναι οτι το είχα βάλει στο μάτι, μέχρι που διάβασα...κ το ξέχασα. Το αρχικό κόστος ήταν 30, πήγαμε στα 40 τώρα. Κανένας δεν εγγυάται οτι θα έχουν λυθεί το προβλήματα με το λογισμικό, που η ίδια η vw έχει αναφέρει οτι έχει.
Μα €30Κ βγαίνει με την επιδότηση. Εκτός εαν εννοείς αρχική τιμή 30Κ, τότε έχεις δίκιο.
Τώρα VW και αξιοπιστία είναι 2 έννοιες άγνωστες μεταξύ τους, οπότε δεν αγοράζεις VW για αυτό το λόγο (βασικά δεν ξέρω τον λόγο, αλλά ΟΚ ποιός είμαι εγώ..???). Απλά είναι σε συμπαθητική τιμή για ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία και από τις ελάχιστες λύσεις προς το παρόν.
-
Τώρα VW και αξιοπιστία είναι 2 έννοιες άγνωστες μεταξύ τους, οπότε δεν αγοράζεις VW για αυτό το λόγο (βασικά δεν ξέρω τον λόγο, αλλά ΟΚ ποιός είμαι εγώ..???). Απλά είναι σε συμπαθητική τιμή για ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία και από τις ελάχιστες λύσεις προς το παρόν.
Είχαν πει αρχική τιμή πώλησης (χωρίς επιδότηση) 30, αλλά μετά τα προβλήματα το ανέβασαν στα 40. Ωραίο desing (αν κ υποκειμενικό), πισωκίνητο (για μένα πολύ σημαντικό), μεγάλη αυτονομία (το πιο σημαντικό στα ηλεκτρικά) , ειναι στα ατού του συγκεκριμένου. Δεν μπορώ να ρισκάρω να αγοράσω όμως ένα αυτοκίνητο καινούργιας τεχνολογίας από έναν πρωτάρη, ο οποίος δεν φημίζεται κ για την αξιοπιστία του όπως αναφέρεεις. σε 1 με 2 χρόνια το ξανασυζητάμε, αν κ το βλέπω μεχρι τοτε να πέσουν τα tesla σε τιμή, κ να μονοπωλήσουν την αγορά...
-
34810€ είναι μετά τις εκπτώσεις (και έκπτωση λανσαρισματος VW).
Επίσης έχει άλλες 2 εκδόσεις εξοπλισμού 39.500 και 44.000 περίπου (τελική με εκπτώσεις).
-
34810€ είναι μετά τις εκπτώσεις (και έκπτωση λανσαρισματος VW).
Αυτά τα λεφτά ειναι κοντά σε bmw i3, γιατί να επιλέξει κάποιος το vw? μην επιτρέψουμε να γίνουμε τα πειραματόζωα μίας εταιρίας που είχε τα κεφάλαια, αλλά αγνάντευε με αισιοδοξία το μέλλον, δίχως να κάνει τίποτα. Οι πρωτοπόροι που έχουν επενδύσει εδώ κ χρόνια στην ηλεκτροκίνηση θα καρπωθούν τα κέρδη
-
Δε θα το πάρεις με leasing; Οπότε γιατί σε απασχολεί τόσο η αξιοπιστία;
-
Δε θα το πάρεις με leasing; Οπότε γιατί σε απασχολεί τόσο η αξιοπιστία;
Αρχικά, οι εταιρίες leasing δεν σου δίνουν όποιο αυτοκίνητο θες... η αξιοπιστία μεταφράζεται κ σε αυτές σε κόστος/κέρδος, οπότε δύσκολο το βλέπω να δωθεί id3 άμεσα από ελληνικές εταιρίες Leasing, εκτός βέβαια από την ίδια την αντιπροσωπεία, που από όσο γνωρίζω κάποιες έχουν κ εταιρίες leasing δικές τους. Στο δια ταύτα, μπορεί στην δουλειά να έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο αλλά θα πρέπει πάντα να είμαι στην θέση μου βρέξει χιονίσει, οπότε ένα αξιόπιστο αμάξι για μένα ειναι 100% ανάγκη, το να τρέχω για service, αλλαγή αυτοκινήτου κτλ για μένα ειναι ταλαιπωρία κ πεταμένος χρόνος... Ασχετο, η εταιρία blink έχει μπει για τα καλά στο χωρό κ βάζει σταθμούς παντού, μετά τα Λιώσα που ειναι σχετικά κοντά στο σπίτ μου, έβαλε τώρα στο πάρκο Τρίτση που ειναι δίπλα μου https://www.plugshare.com/location/252837 . Η συγκεκριμένη εταιρία φαίνεται οτι έχει μεγαλόπνοο επενδυτικό πλάνο κ δείχνει να πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, σε αντίθεση πχ με την φορτίζω, που υπάρχει εδώ κ χρόνια, έχει ελάχιστους σταθμούς, οι μισοί δεν δουλεύουν...καλά για χρέωση δεν μιλάμε καν.
-
Πισωκούνα VW (σχετικά) ευρείας παραγωγής? Καράφλιασα, ζούμε ιστορικές εποχές.
Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με τους προπληκτρολογήσαντες, δεν θα το έπαιρνα μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αξιόπιστο.
-
Πισωκούνα VW (σχετικά) ευρείας παραγωγής? Καράφλιασα, ζούμε ιστορικές εποχές.
Στα ηλεκτρικά υπάρχει ευελιξία στο χώρο καθώς το μοτέρ ειναι μικρό, κ μπορεί να μπει άνετα στους πίσω τροχούς. Φαντάζομαι αυτές ειναι οι προδιαγραφές της νέας πλατφόρμας MEB για τα ηλεκτρικά, που θα περάσει κ σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας, οπότε ίσως εδραιωθεί η κίνηση στους πίσω τροχούς για τα συγκεκριμένα οχήματα. Σε κουβέντα που είχα χθες με φίλο κάτοχο δύο ηλεκτρικών οχημάτων, μου ανέφερε οτι στις αντιπροσωπείες μόλις άκουνε για ηλεκτρικό, βγάζουν καντίλες, το πάνε απευθείας στο πετρέλαιο... μάλλον έχουν αρχίσει κ καταλαβαίνόυν οτι θα χάσουν πολλά έσοδα από τα service, τα περιθώρια κέρδους από τις πωλήσεις είναι χαμηλά, οπότε δεν θα μπορέσουν να συντηρηθούν ώς έχουν, πρέπει να αλλάξουν business model.
-
dstou wrote:
Πισωκούνα VW (σχετικά) ευρείας παραγωγής? Καράφλιασα, ζούμε ιστορικές εποχές.
Στα ηλεκτρικά υπάρχει ευελιξία στο χώρο καθώς το μοτέρ ειναι μικρό, κ μπορεί να μπει άνετα στους πίσω τροχούς. Φαντάζομαι αυτές ειναι οι προδιαγραφές της νέας πλατφόρμας MEB για τα ηλεκτρικά, που θα περάσει κ σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας, οπότε ίσως εδραιωθεί η κίνηση στους πίσω τροχούς για τα συγκεκριμένα οχήματα. Σε κουβέντα που είχα χθες με φίλο κάτοχο δύο ηλεκτρικών οχημάτων, μου ανέφερε οτι στις αντιπροσωπείες μόλις άκουνε για ηλεκτρικό, βγάζουν καντίλες, το πάνε απευθείας στο πετρέλαιο... μάλλον έχουν αρχίσει κ καταλαβαίνόυν οτι θα χάσουν πολλά έσοδα από τα service, τα περιθώρια κέρδους από τις πωλήσεις είναι χαμηλά, οπότε δεν θα μπορέσουν να συντηρηθούν ώς έχουν, πρέπει να αλλάξουν business model.
Κανε λιγη υπομονή...
-
Honda e από 36.000 (με επιδότηση ~30.000)
https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-ilektrikoy-honda-e-stin-ellada
-
-
Χαχαχαχα, κλέβουν λέει οι φορτιστές στη Γερμανία
Εκ παλαιοτέρων δημοσιεύσεών μου (σελίς 41, ενταύθα), αίτινες άφησαν εποχήν :
Κάτι άλλο, όταν λέει ένα ηλεκτρικό ότι 'καίει' π.χ. 30Kwh/100χλμ. στην πράξη έχεις τραβήξει από το δίκτυο κάτι σε 33Kwh (=10% μεγαλύτερο για πλάκα) και αυτό θα πληρώσεις στη ΔΕΗ. Διότι τα power electronics που έχουν οι φορτιστές, οι μετασχηματιστές, η μετατροπή από εναλλασόμενο σε συνεχές, τα καλώδια κ.α. , έχουν απώλειες).
-
Πολύ ενδιαφέρον. Δεν κλέβουν οι φορτιστές, κλέβουν τα ίδια τα συστήματα φόρτισης των αυτοκινήτων, Tesla από τα χειρότερα, Κορεάτικα από τα καλύτερα.
25% απώλεια ενεργειας είναι συγκλονιστική διαφορά. Tesla 3.
10% η λιγότερη (Kia Niro), μάλλον θα είναι ένα σύνηθες νούμερο στην επόμενη γενιά ηλεκτρικών.
-
Πολύ ενδιαφέρον. Δεν κλέβουν οι φορτιστές, κλέβουν τα ίδια τα συστήματα φόρτισης των αυτοκινήτων, Tesla από τα χειρότερα, Κορεάτικα από τα καλύτερα.
Το θέμα ειναι οτι κλέβουν? ή οτι απλά έχουν απώλειες? κάθε μεταφορά ενέργειας έχει πάντοτε απώλειες, είτε μικρές είτε μεγάλες.το ποσοστό της ενέργειας που μεταφέρεται από έναν θερμικό κινητήρα στους τροχούς μέσω του σαζμάν ειναι πολύ μικρότερο της αρχικής υποδύναμης. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αυτές τις απώλειες στην μετάδωση, ωστόσο το πρόβλημα μεταφέρεται στην φόρτιση, είτε από την μεριά του φορτιστή είτε από την μεριά της διαχείρισης ενέργειας από το ίδιο το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν ο φορτιστής dc έχει λιγότερες απώλειες, από την άποψη οτι γλιτώνεις το κύκλωμα του μετασχηματισμού στο αυτοκίνητο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης