Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 897
    • 898
    • 58 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @alexandros-k last edited by

      Κανεναν μας δε νομιζω να χαλαγε 

      Εν τω μεταξυ εκει λεει δινουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες 3,000€ εκπτωση (εκτος τα 6,000 της κυβερνσης) Εδω γιατι οχι ??

      Αγγλία δίνουν μέχρι 3000λίρες, οπότε δεν είναι άσχημη η Ελληνική έκπτωση. Μοντέλα δεν υπάρχουν και υποδομές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • alex-mix
        alex-mix last edited by

        Αρτα στην αντιπροσωπεία της VAG μπήκε φορτιστης της blink

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ήρθε και το ηλεκτρικό Κόνα στην Ελλάδα σε τιμή ευκαιρίας....αχαχαχα!!!

          https://www.drive.gr/news/agora/hyundai-kona-electric-stin-ellada-deite-ekdoseis-kai-times

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dublin @fanis75 last edited by

            Ήρθε και το ηλεκτρικό Κόνα στην Ελλάδα σε τιμή ευκαιρίας....αχαχαχα!!!

            https://www.drive.gr/news/agora/hyundai-kona-electric-stin-ellada-deite-ekdoseis-kai-times

            Nτόιγκ!

            Νομίζω η καλύτερη επένδυση σε αυτά τα λεφτά, για όποιον ενδιαφέρετε για C suv, είναι κάτι σε φάση C5 Aircross/3008 plug in hybrid και μέχρι να γίνουν τα ηλεκτρικά καθεστώς. Νομίζω σαν ενδιάμεση στάση makes a lot more sense.

            Αν απαραίτητα ηλεκτρικό, εδώ και τώρα, PSA με Corsa/208 ή 2008 είναι επίσης πολύ καλές επιλογές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Έφτασε και το VW ID.3 στην Ελλάδα σε ειδική έκδοση λανσαρίσματος και με δώρο το Wallbox για όσες παραγγελίες γίνουν μέχρι 12/9/2020.

              Τιμή από €39.600 χωρίς την επιδότηση (€32.110 με την επιδότηση και ίσως υπάρχει και επιπλέον έκπτωση από τους εμπόρους). Αφορά την μεσαία έκδοση μπαταρίας (420χλμ αυτονομία) και με τον εξοπλισμό λανσαρίσματος.

              Όσοι πιστοί σπεύσατε να παραγγείλετε, είναι καλή περίπτωση.

              https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/ilektriko-volkswagen-id3-stin-ellada-times

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bekiaris
                bekiaris @fanis75 last edited by

                Όσοι πιστοί σπεύσατε να παραγγείλετε, είναι καλή περίπτωση.

                Καλή περίπτωση δεν είναι...η αλήθεια ειναι οτι το είχα βάλει στο μάτι, μέχρι που διάβασα...κ το ξέχασα. Το αρχικό κόστος ήταν 30, πήγαμε στα 40 τώρα. Κανένας δεν εγγυάται οτι θα έχουν λυθεί το προβλήματα με το λογισμικό, που η ίδια η vw έχει αναφέρει οτι έχει. Η πλατφόρμα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι καινούργια, κ μέχρι να λυθούν οι παιδικές ασθένειες, θέλει χρόνο. Η vw δεν έχει ιδιαίτερη εμπειρία από ηλεκτρικά (πχ όπως η nissan), για το e-golf έχω ακούσει αρκετά θεματάκια...το e-up νομίζω είναι αξιόπιστο, αλλά είναι μικρό για τις ανάγκες μου, γενικά το group VW σαν να μου φαίνεται βιάζεται να βγάλει το αυτοκίνητο....κ ότι κάτσει. Πιο πολύ κίνηση απελπισίας μου φαίνεται όταν πριν 1 μήνα, δεν ήξεραν ακριβώς πότε θα κυκλοφορήσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                  Καλή περίπτωση δεν είναι...η αλήθεια ειναι οτι το είχα βάλει στο μάτι, μέχρι που διάβασα...κ το ξέχασα. Το αρχικό κόστος ήταν 30, πήγαμε στα 40 τώρα. Κανένας δεν εγγυάται οτι θα έχουν λυθεί το προβλήματα με το λογισμικό, που η ίδια η vw έχει αναφέρει οτι έχει.

                  Μα €30Κ βγαίνει με την επιδότηση. Εκτός εαν εννοείς αρχική τιμή 30Κ, τότε έχεις δίκιο.

                  Τώρα VW και αξιοπιστία είναι 2 έννοιες άγνωστες μεταξύ τους, οπότε δεν αγοράζεις VW για αυτό το λόγο (βασικά δεν ξέρω τον λόγο, αλλά ΟΚ ποιός είμαι εγώ..???). Απλά είναι σε συμπαθητική τιμή για ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία και από τις ελάχιστες λύσεις προς το παρόν.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bekiaris
                    bekiaris @fanis75 last edited by

                    Τώρα VW και αξιοπιστία είναι 2 έννοιες άγνωστες μεταξύ τους, οπότε δεν αγοράζεις VW για αυτό το λόγο (βασικά δεν ξέρω τον λόγο, αλλά ΟΚ ποιός είμαι εγώ..???). Απλά είναι σε συμπαθητική τιμή για ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία και από τις ελάχιστες λύσεις προς το παρόν.

                    Είχαν πει αρχική τιμή πώλησης (χωρίς επιδότηση) 30, αλλά μετά τα προβλήματα το ανέβασαν στα 40. Ωραίο desing (αν κ υποκειμενικό), πισωκίνητο (για μένα πολύ σημαντικό), μεγάλη αυτονομία (το πιο σημαντικό στα ηλεκτρικά) , ειναι στα ατού του συγκεκριμένου. Δεν μπορώ να ρισκάρω να αγοράσω όμως ένα αυτοκίνητο καινούργιας τεχνολογίας από έναν πρωτάρη, ο οποίος δεν φημίζεται κ για την αξιοπιστία του όπως αναφέρεεις. σε 1 με 2 χρόνια το ξανασυζητάμε, αν κ το βλέπω μεχρι τοτε να πέσουν τα tesla σε τιμή, κ να μονοπωλήσουν την αγορά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin last edited by

                      34810€ είναι μετά τις εκπτώσεις (και έκπτωση λανσαρισματος VW).

                      Επίσης έχει άλλες 2 εκδόσεις εξοπλισμού 39.500 και 44.000 περίπου (τελική με εκπτώσεις).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • bekiaris
                        bekiaris @dublin last edited by

                        34810€ είναι μετά τις εκπτώσεις (και έκπτωση λανσαρισματος VW).

                        Αυτά τα λεφτά ειναι κοντά σε bmw i3, γιατί να επιλέξει κάποιος το vw? μην επιτρέψουμε να γίνουμε τα πειραματόζωα μίας εταιρίας που είχε τα κεφάλαια, αλλά αγνάντευε με αισιοδοξία το μέλλον, δίχως να κάνει τίποτα. Οι πρωτοπόροι που έχουν επενδύσει εδώ κ χρόνια στην ηλεκτροκίνηση θα καρπωθούν τα κέρδη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Δε θα το πάρεις με leasing; Οπότε γιατί σε απασχολεί τόσο η αξιοπιστία;

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bekiaris
                            bekiaris @dimsabas last edited by

                            Δε θα το πάρεις με leasing; Οπότε γιατί σε απασχολεί τόσο η αξιοπιστία;

                            Αρχικά, οι εταιρίες leasing δεν σου δίνουν όποιο αυτοκίνητο θες... η αξιοπιστία μεταφράζεται κ σε αυτές σε κόστος/κέρδος, οπότε δύσκολο το βλέπω να δωθεί id3 άμεσα από ελληνικές εταιρίες Leasing, εκτός βέβαια από την ίδια την αντιπροσωπεία, που από όσο γνωρίζω κάποιες έχουν κ εταιρίες leasing δικές τους. Στο δια ταύτα, μπορεί στην δουλειά να έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο αλλά θα πρέπει πάντα να είμαι στην θέση μου  βρέξει χιονίσει, οπότε ένα αξιόπιστο αμάξι για μένα ειναι 100% ανάγκη, το να τρέχω για service, αλλαγή αυτοκινήτου κτλ για μένα ειναι ταλαιπωρία κ πεταμένος χρόνος... Ασχετο, η εταιρία blink έχει μπει για τα καλά στο χωρό κ βάζει σταθμούς παντού, μετά τα Λιώσα που ειναι σχετικά κοντά στο σπίτ μου, έβαλε τώρα στο πάρκο Τρίτση που ειναι δίπλα μου https://www.plugshare.com/location/252837 . Η συγκεκριμένη εταιρία φαίνεται οτι έχει μεγαλόπνοο επενδυτικό πλάνο κ δείχνει να πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, σε αντίθεση πχ με την φορτίζω, που υπάρχει εδώ κ χρόνια, έχει ελάχιστους σταθμούς, οι μισοί δεν δουλεύουν...καλά για χρέωση δεν μιλάμε καν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dstou last edited by

                              Πισωκούνα VW  (σχετικά) ευρείας παραγωγής? Καράφλιασα, ζούμε ιστορικές εποχές.

                              Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με τους προπληκτρολογήσαντες, δεν θα το έπαιρνα μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αξιόπιστο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • bekiaris
                                bekiaris @dstou last edited by

                                Πισωκούνα VW  (σχετικά) ευρείας παραγωγής? Καράφλιασα, ζούμε ιστορικές εποχές.

                                Στα ηλεκτρικά υπάρχει ευελιξία στο χώρο καθώς το μοτέρ ειναι μικρό, κ μπορεί να μπει άνετα στους πίσω τροχούς. Φαντάζομαι αυτές ειναι οι προδιαγραφές της νέας πλατφόρμας MEB για τα ηλεκτρικά, που θα περάσει κ σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας, οπότε ίσως εδραιωθεί η κίνηση στους πίσω τροχούς για τα συγκεκριμένα οχήματα. Σε κουβέντα που είχα χθες με φίλο κάτοχο δύο ηλεκτρικών οχημάτων, μου ανέφερε οτι στις αντιπροσωπείες μόλις άκουνε για ηλεκτρικό, βγάζουν καντίλες, το πάνε απευθείας στο πετρέλαιο... μάλλον έχουν αρχίσει κ καταλαβαίνόυν οτι θα χάσουν πολλά έσοδα από τα service, τα περιθώρια κέρδους από τις πωλήσεις είναι χαμηλά, οπότε δεν θα μπορέσουν να συντηρηθούν ώς έχουν, πρέπει να αλλάξουν business model.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evan1969 @bekiaris last edited by

                                  dstou wrote:

                                  Πισωκούνα VW  (σχετικά) ευρείας παραγωγής? Καράφλιασα, ζούμε ιστορικές εποχές.

                                  Στα ηλεκτρικά υπάρχει ευελιξία στο χώρο καθώς το μοτέρ ειναι μικρό, κ μπορεί να μπει άνετα στους πίσω τροχούς. Φαντάζομαι αυτές ειναι οι προδιαγραφές της νέας πλατφόρμας MEB για τα ηλεκτρικά, που θα περάσει κ σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας, οπότε ίσως εδραιωθεί η κίνηση στους πίσω τροχούς για τα συγκεκριμένα οχήματα. Σε κουβέντα που είχα χθες με φίλο κάτοχο δύο ηλεκτρικών οχημάτων, μου ανέφερε οτι στις αντιπροσωπείες μόλις άκουνε για ηλεκτρικό, βγάζουν καντίλες, το πάνε απευθείας στο πετρέλαιο... μάλλον έχουν αρχίσει κ καταλαβαίνόυν οτι θα χάσουν πολλά έσοδα από τα service, τα περιθώρια κέρδους από τις πωλήσεις είναι χαμηλά, οπότε δεν θα μπορέσουν να συντηρηθούν ώς έχουν, πρέπει να αλλάξουν business model.

                                  Κανε λιγη υπομονή...

                                  Youtube Video

                                  Youtube Video

                                  www.TESLA.com

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panormus772 last edited by

                                    Honda e από 36.000 (με επιδότηση ~30.000)

                                    https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-ilektrikoy-honda-e-stin-ellada

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      https://traction.gr/erevna-adac-eos-25-revma-klevoun-oi-fortistes-ilektrikon/?fbclid=IwAR27ALqmEed0a2Y8rZytVxHQ69lSMLX_ASviFT5Og8ICrreB5Fr6FVQjchs

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Χαχαχαχα, κλέβουν λέει οι φορτιστές στη Γερμανία

                                        Εκ παλαιοτέρων δημοσιεύσεών μου (σελίς 41, ενταύθα), αίτινες άφησαν εποχήν :

                                        Κάτι άλλο, όταν λέει ένα ηλεκτρικό ότι 'καίει' π.χ. 30Kwh/100χλμ. στην πράξη έχεις τραβήξει από το δίκτυο κάτι σε 33Kwh (=10% μεγαλύτερο για πλάκα) και αυτό θα πληρώσεις στη ΔΕΗ. Διότι τα power electronics που έχουν οι φορτιστές, οι μετασχηματιστές, η μετατροπή από εναλλασόμενο σε συνεχές, τα καλώδια κ.α. , έχουν απώλειες).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Πολύ ενδιαφέρον. Δεν κλέβουν οι φορτιστές, κλέβουν τα ίδια τα συστήματα φόρτισης των αυτοκινήτων, Tesla από τα χειρότερα, Κορεάτικα από τα καλύτερα.

                                          25% απώλεια ενεργειας είναι συγκλονιστική διαφορά. Tesla 3.

                                          10% η λιγότερη (Kia Niro), μάλλον θα είναι ένα σύνηθες νούμερο στην επόμενη γενιά ηλεκτρικών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @dublin last edited by

                                            Πολύ ενδιαφέρον. Δεν κλέβουν οι φορτιστές, κλέβουν τα ίδια τα συστήματα φόρτισης των αυτοκινήτων, Tesla από τα χειρότερα, Κορεάτικα από τα καλύτερα.

                                            Το θέμα ειναι οτι κλέβουν? ή οτι απλά έχουν απώλειες? κάθε μεταφορά ενέργειας έχει πάντοτε απώλειες, είτε μικρές είτε μεγάλες.το ποσοστό της ενέργειας που μεταφέρεται από έναν θερμικό κινητήρα στους τροχούς μέσω του σαζμάν ειναι πολύ μικρότερο της αρχικής υποδύναμης. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αυτές τις απώλειες στην μετάδωση, ωστόσο το πρόβλημα μεταφέρεται στην φόρτιση, είτε από την μεριά του φορτιστή είτε από την μεριά της διαχείρισης ενέργειας από το ίδιο το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν ο φορτιστής dc έχει λιγότερες απώλειες, από την άποψη οτι γλιτώνεις το κύκλωμα του μετασχηματισμού στο αυτοκίνητο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 58 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr