Jul 14, 2020, 4:17 PM

Άστο ρε συ γύρε!

Ώρες ώρες πετάς μια τιτανοτεράστια κοτσάνα και μετά αισθάνεσαι υποχρεωμένος πάση θυσία να υποστηρίξεις την άποψη σου. Εκτίθεσαι χωρίς ουσιαστικό λόγο, μόνο και μόνο για τον εγωισμό σου...

Δεν είναι κοτσάνα ρε συ, ψάξε διάβασε φυσική αυτοκινήτων και δες. Εισαι και σίγουρος κιολας. Δεν αισθάνομαι υποχρεωμένος, εσυ;

Κατά την επιτάχυνση με δευτέρα ή και τρίτη σε ρεπριζ σε ατοκινητα με αρκετά άλογα κάθετε η καρότσα του αυτοκινήτου και το βάρος μεταφέρεται προς τα πίσω. Εκεί η πίσω κίνηση ασκεί μεγαλύτερη πίεση προς το έδαφος και αυτό του δίνει μεγαλύτερη τριβή κάτι που βοηθά να περνά σωστά η υψηλή ροπη στο οδόστρωμα.

Στα 180 200 άλογα που εκανε κοντρα ο sargus μια χαρά κάνει διαφορα, όσο πλησιάζουν προς την τελική τους που τους υπαγορεύει η παραγομένη ροπη έναντι των αντίρροπων δυνάμεων τότε το φαινόμενο αυτό ελαττώνεται συνεχώς μέχρι που δεν γίνεται αντιληπτό.

Αλλά εντάξει μιλάμε για τα ρεπριζ στον δρόμο και οχι επιτάχυνση μετα  150 με 180. Ή ακομα πιο ψηλα. Εκει παμε για την τελικη ταχυτητα