-
jorge_greek wrote:
Σε επιδόσεις η 1.2Τ είναι πιο σβέλτη από το μπαταριάτο. Αν μπαταριάτο τότε μόνο δίλιτρο υβριδικό, αλλιώς περιμένεις για το 1.6Τ
Υπάρχει αλήθεια ρεαλιστική πιθανότατα να βγάλει κινητήρα 1.6 Τ ή απλά κάνουμε υγρά όνειρα;
Ναι! Διάβασε αυτό: https://www.caranddriver.com/news/a32109250/toyota-corolla-gr-hot-hatch-confirmed-2022/
-
'Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως'. (Ξανα) Βλέποντας ένα καλό βρετανικό review (https://youtu.be/ixedJ0vbMrE) για το Corolla λέει ο reviewer σε κάποιο σημείο ότι το 'τουρκικής' κατασκευής Sedan έχει την 'παλιά' μπαταρία νικελίου ενώ τα 'βρετανικής' κατασκευής hatchback/TS έχουν την 'καινούργια' λιθίου...
Δεν ξέρω αν είναι 'βρετανικός σοβινισμός' ή αλήθεια. Είναι αργά και έχουν κλείσει οι αντιπροσωπείες αλλά αύριο το πρωί θα πάρω να μάθω τι ισχύει και θα σας πω. Δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο για τον οποίο θα ίσχυε κάτι τέτοιο ειδικά από την στιγμή που το αντίστοιχο 1.8 hybrid CHR κατασκευάζεται επίσης στην Τουρκία και 100% έχει τις 'καλές' λιθίου.
Όλα αυτά τώρα τα λέω όπως τα ακούω χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες για τις ουσιαστικές διαφορές των δύο συστοιχειών. Μέσες άκρες από το review του autogefuhl για το CHR My2020 είχα καταλάβει ως διαφορά ότι η λιθίου καταλαμβάνει μικρότερο όγκο και είναι λίγο καλύτερη στην συνεχή διαδικασία εισαγωγής-εξαγωγης φορτίου. Καλοδεχούμενη οποιαδήποτε πληροφορία επι τούτου από τους γνώστες, εννοείται, αν είπα μ@λ@κί@....
-
Το νήμα. Μετά από μία δεκαετία με suv , και αφού η έρευνα αγοράς στη c κατηγορία των suv ολοκληρώθηκε χωρίς αποτελέσματα, τελικά είμαι ένα βήμα να κλείσω το Corolla touring sports active με τον 1.8 υβριδικό. Εάν υπάρχει κάτοχος μέλος του forum παρακαλώ για απόψεις στην χρήση. Ευχαριστώ
-
Το έχεις οδηγήσει;
Αν ναι,πες μας λίγα πράγματα.
Πώς σου φάνηκε το σύνολο κινητήρα κιβώτιο;
-
Το έχω οδηγήσει σε td και κατάλαβα ελάχιστα πράγματα. Μετά πήρα φίλου το hatch με το ίδιο κινητήριο σύνολο και έγραψα 300+ χιλιόμετρα σε μία μέρα.
Αυτό που ξενίζει είναι η αργή απόκριση κατά την εκκίνηση, πράγμα που το συνηθίζεις εύκολα, στην περίπτωση μου τουλάχιστον. Έχει αρκετή ροπή μέχρι και τα 100 - 120 , μετά ανεβάζει προοδευτικά. Πολλοί μιλάνε για θόρυβο, εμένα δεν με ενόχλησε. Ιδιαίτερα αγχολυτικό, οι πολλαπλοί αποσβενουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, τιμόνι οκ, σου δίνει βασική πληροφόρηση. Εξοπλισμός μια χαρά σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Το touring από χώρους είναι μια χαρά για οικογένεια και άνετα ταξίδια. Αυτά σε γενικές γραμμές.
-
Το TS να γνωρίζεται ότι ναι μεν έχει το μεταξόνιο του sedan αλλά έχει δε το άνοιγμα πίσω πόρτας του hatchback καθώς έχει κοινή με εκείνο γραμμή παραγωγής. Όπερ σημαίνει αν ο υποψήφιος αγοραστής έχει παιδιά σε καθισματακια θα ζοριστει στο βαλε-βγαλε. Επίσης να γνωρίζει ότι έχει πολύ χαμηλό όριο ρυμούλκησης (750κιλα) οπότε να ξεχάσει οτιδήποτε έχει σχέση με κοτσαδουρα κλπ.
Το Ts βγαίνει Active και Lounge, δεν έχει Style. Άρα είσαι ή έκδοση για lease με αρκετές ελλείψεις ή αρκετά ακριβή χλιδατη. Οδηγικά μόνη σημείωση είναι ότι το Ts έχει ρύθμιση ανάρτησης του Sedan οπότε family oriented. Το hatchback, λογικό, είναι ένα κλικ πιο σφιχτό. Έχω οδηγήσει από μια φορά κάθε αμάξωμα του μόνο με τον 1.8 hybrid. Αυτό που μου έμεινε στα sedan/Ts ήταν ότι η μικρή διαφορά στο set-up της ανάρτησης σε σχέση με το hatchback έκανε πιο αισθητή την παθογένεια του στο τιμόνι. Δηλαδή, αν και είναι πολύ καλύτερο από το παρελθόν, στο hatchback επειδή στα ζόρια πατάει λίγο καλύτερα 'ξεχνιέσαι' και δεν νιώθεις τόσο την έλλειψη feedback από τον δρόμο. Στα Ts/Sedan θυμίζει λίγο παλιά Toyota με μικρή βελτίωση. Το τιμόνι 'δεν ακούει καλά' και νιώθεις ότι οδηγάς περισσότερο με ένστικτο παρά με την πληροφορία που σου παρέχει.
Να μου πεις αν ψάχνεις τιμόνι παρε Focus/Civic. Ok το ακούω απλά είπα να το αναφέρω για να γνωρίζει ο άνθρωπος.
-
Ευχαριστώ για τις εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες. Να σημειώσω μόνο ότι οι εκδόσεις είναι 3 . Η live που είναι όντως φθηνή με ελλείψεις, η active και η lounge. Στις δύο τελευταίες η διαφορά είναι το κινητήριο σύνολο ( διλιτρο vs 1.8 ) και η διάμετρος στις ζάντες. Στα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας, άνεσης κλπ είναι ίδιες. Τώρα για το άνοιγμα της πίσω πόρτας όταν τοποθέτησα το παιδικό κάθισμα ( και έχει και όγκο) δεν με ζορισε.. πάντα παίζει βέβαια ρόλο και ο ενθουσιασμός όταν κοιτάζεις ένα φρέσκο αυτοκίνητο. Για το τιμόνι θα συμφωνήσω., άλλωστε το td στο ts ήταν μικρό. Και πάλι σε ευχαριστώ για όλα όσα ανέφερες.
-
Ιδιαίτερα αγχολυτικό, οι πολλαπλοί αποσβενουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος
Μία μικρή διόρθωση, ναι μεν έχει ανεξαρτητη ανάρτηση πίσω αλλά δεν είναι πολλαπλών συνδέσμων είναι με δίπλα ψαλίδια.
-
Φάνη είσαι σίγουρος. Νομίζω ότι το CHR έχει πίσω δίπλα ψαλίδια αλλά οι Corollες SLA κανονικά.
-
Ετσι μου ειχε πει ο product manager της Toyota Hellas, οτι εχει ιδια αναρτηση με το C-HR. Οποτε σιγουρος δεν ειμαι!
-
Οδήγηση, χωρίς πολλές απαιτήσεις, οικογενειακά ταξίδια και πόλη εκτός κέντρου θα είναι η χρήση. Χώροι καμπίνας μια χαρά, χώρος αποσκευών υπέρ αρκετός, συστήματα ασφαλείας σχεδόν πλήρες. Σημαντικό για εμένα ότι βαρέθηκα, εάν μου επιτρέπεται η έκφραση, τα suv. 26k η τιμή.
-
Και πολύ καλά έκανες. Πρακτικό, όμορφο (για μένα) και με χαμηλό κέντρο βάρους. Κατά σύμπτωση είχα δει ένα παρκαρισμένο στην έκδοση Trek (βλ. 'Carspotting' παραδίπλα). Καλορίζικο!
-
Η απόφαση έγινε πράξη πριν από λίγο. Μπήκε η παραγγελία και δόθηκε η προκαταβολή. Και πάλι ευχαριστώ!
-
Η απόφαση έγινε πράξη πριν από λίγο. Μπήκε η παραγγελία και δόθηκε η προκαταβολή. Και πάλι ευχαριστώ!
Καλοτάξιδο
-
Πολύ. Σε γενικές γραμμές η εντελώς διαφορετική φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι κάτι καινούργιο για εμένα που είχα συνηθίσει σε οικογενειακό suv. Η αναζήτηση νέου αυτοκινήτου είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία. Θα επανέλθω με εντυπώσεις!
-
Καλησπέρα και απο μένα.
Εχω διαβάσει και στο θρεντ και εχω ακούσει οτι τα υβιδικά ειναι φτηνότερα στη συντήρηση απο τα συμβατικά βενζίνης.
Αυτό απο που προκύπτει?
Με βάση το επίσημο link της Toyota
το υβριδικο κορολα ειναι πιο ακριβό σε σέρβις απο το συμβατικό.
Τελικά τι ισχύεΙ? Είνα κάτι που δεν υπολογίζω?
-
Ίσως δεν τα λέω άριστα αλλά θα διορθώσουν οι επόμενοι.
-
CVT κιβώτιο αρα ελάχιστα κινητά μέρη. Ένας ιμάντας που κινείται σε ένα ειδικό λάδι χοντρικά. Ουσιαστικά μια σχέση. Άρα δεν έχεις κιβώτιο, γρανάζια, ξεχωριστά καρτερ, δίσκο κλπ,
-
Για να πετύχουν μέγιστη θερμική απόδοση ο ατμοσφαιρικός κινητήρας στο υβριδικό έχει ειδικές επιστρώσεις και εφαρμόζει τις χαμηλότερες δυνατές πιέσεις. Έτσι πετυχαίνουν τα νούμερα σε ρύπους/κατανάλωση με λογικό αποτέλεσμα να πέφτει η απόδοση παράλληλα με πολλούς από τους παράγοντες που θα μπορούσαν να 'στραβωσουν' σε έναν κανονικό κινητήρα εσωτερικής καύσης (με το 90% εξαυτων τουρμπο downsized με ότι αυτό συνεπάγεται),
-
Η εκκίνηση του οχήματος από στάση γίνεται πάντα με χρήση του ηλεκτροκινητήρα οπότε αποφεύγεται το workload που έχει ενας κανονικός κινητήρας σε εκείνη την διαδικασία η οποία, ειδικά στις κρύες εκκινήσεις, δημιουργεί κάποιες φορές προβλήματα που μπορεί να είναι και σοβαρά,
-
τα φρένα του είναι ειδικής κατασκευής και εξαιρετικά σε αντοχή γιατί είναι κεφαλαιώδους σημασίας στην επιστροφή ενέργειας μέσω της πέδησης.
Δεν ξέρω αν έχει και άλλους παράγοντες αλλά από τα ανωτέρω καταλαβαίνεις 'μπακαλίστικα' ότι έχουν βγάλει εκτός εξίσωσης πολλές 'διαδικασίες' που συνήθως οδηγούν σε μεγάλες βλάβες στους νορμάλ κινητήρες. Όποτε κάπου εδώ πρέπει να καταλάβεις ότι αυτό που λένε δεν είναι απτό, αλλά ένα σύνολο ελαχιστοποιημενων πιθανοτήτων συνηθισμένων βλαβών που έχουν μπει όλες μαζί και καθυστουν το όχημα δύσκολο 'στατιστικά' να βγάλει βλάβη.
Και παλι το διαβάζω όπως το έγραψα και το κατανοώ εγώ αλλά δεν βγάζει νόημα. Να στο πω αλλιώς. Αν είσαι μεταξύ 35 κ 45 ετών και είχες δει ή είχες ακούσει το σίριαλ Lost το 2004 ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις. Είχε άκυρο τέλος και κανείς δεν ήξερε τι είχε πραγματικά συμβεί. Κάποια στιγμή ο δημιουργός του βγήκε και είπε ότι θέλει να πιστέψεις στην ιδέα του Lost πρώτα και μετά 'θα καταλάβεις'. Έτσι είναι κτ Toyota hybrid. Πρώτη πρέπει να καταλάβεις την διαφορά στην φιλοσοφία του κινητήρα και μετά αυτόματα να νιώσεις την ασφάλεια ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να βγάλει σοβαρό πρόβλημα. Δεν είναι δηλαδή ότι σου λέει σέρβις κάθε 120.000χλμ, λάδι βάζεις σπορελαιο και τακάκια δεν αλλάζεις ποτέ γτ φρενάρει ο Φρεντ Φλινστοουν με τα πόδια του....
ΥΓ: Τώρα θα βγούνε οι petrolheads και θα στα πουν με τους official όρους αλλά εγώ προσπάθησα να στα πω όσο πιο απλά μπόρεσα να τα εξηγήσω και στον ίδιο μου τον εαυτό..
-
-
Ίσως δεν τα λέω άριστα αλλά θα διορθώσουν οι επόμενοι.
- CVT κιβώτιο αρα ελάχιστα κινητά μέρη. Ένας ιμάντας που κινείται σε ένα ειδικό λάδι χοντρικά. Ουσιαστικά μια σχέση. Άρα δεν έχεις κιβώτιο, γρανάζια, ξεχωριστά καρτερ, δίσκο κλπ,
- Για να πετύχουν μέγιστη θερμική απόδοση ο ατμοσφαιρικός κινητήρας στο υβριδικό έχει ειδικές επιστρώσεις και εφαρμόζει τις χαμηλότερες δυνατές πιέσεις. Έτσι πετυχαίνουν τα νούμερα σε ρύπους/κατανάλωση με λογικό αποτέλεσμα να πέφτει η απόδοση παράλληλα με πολλούς από τους παράγοντες που θα μπορούσαν να 'στραβωσουν' σε έναν κανονικό κινητήρα εσωτερικής καύσης (με το 90% εξαυτων τουρμπο downsized με ότι αυτό συνεπάγεται),
- Η εκκίνηση του οχήματος από στάση γίνεται πάντα με χρήση του ηλεκτροκινητήρα οπότε αποφεύγεται το workload που έχει ενας κανονικός κινητήρας σε εκείνη την διαδικασία η οποία, ειδικά στις κρύες εκκινήσεις, δημιουργεί κάποιες φορές προβλήματα που μπορεί να είναι και σοβαρά,
- τα φρένα του είναι ειδικής κατασκευής και εξαιρετικά σε αντοχή γιατί είναι κεφαλαιώδους σημασίας στην επιστροφή ενέργειας μέσω της πέδησης.
Δεν ξέρω αν έχει και άλλους παράγοντες αλλά από τα ανωτέρω καταλαβαίνεις 'μπακαλίστικα' ότι έχουν βγάλει εκτός εξίσωσης πολλές 'διαδικασίες' που συνήθως οδηγούν σε μεγάλες βλάβες στους νορμάλ κινητήρες. Όποτε κάπου εδώ πρέπει να καταλάβεις ότι αυτό που λένε δεν είναι απτό, αλλά ένα σύνολο ελαχιστοποιημενων πιθανοτήτων συνηθισμένων βλαβών που έχουν μπει όλες μαζί και καθυστουν το όχημα δύσκολο 'στατιστικά' να βγάλει βλάβη.
Και παλι το διαβάζω όπως το έγραψα και το κατανοώ εγώ αλλά δεν βγάζει νόημα. Να στο πω αλλιώς. Αν είσαι μεταξύ 35 κ 45 ετών και είχες δει ή είχες ακούσει το σίριαλ Lost το 2004 ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις. Είχε άκυρο τέλος και κανείς δεν ήξερε τι είχε πραγματικά συμβεί. Κάποια στιγμή ο δημιουργός του βγήκε και είπε ότι θέλει να πιστέψεις στην ιδέα του Lost πρώτα και μετά 'θα καταλάβεις'. Έτσι είναι κτ Toyota hybrid. Πρώτη πρέπει να καταλάβεις την διαφορά στην φιλοσοφία του κινητήρα και μετά αυτόματα να νιώσεις την ασφάλεια ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να βγάλει σοβαρό πρόβλημα. Δεν είναι δηλαδή ότι σου λέει σέρβις κάθε 120.000χλμ, λάδι βάζεις σπορελαιο και τακάκια δεν αλλάζεις ποτέ γτ φρενάρει ο Φρεντ Φλινστοουν με τα πόδια του....
ΥΓ: Τώρα θα βγούνε οι petrolheads και θα στα πουν με τους official όρους αλλά εγώ προσπάθησα να στα πω όσο πιο απλά μπόρεσα να τα εξηγήσω και στον ίδιο μου τον εαυτό..
Μια χαρά ωράια τα εξήγησες φίλε μου, σε ευχαριστώ. Υποψιαζόμουν οτι κάτι τέτοιο ειναι το όλο στόρι, αλλα δεν ήξερα πως ακριβώς.
Απο την άλλη για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου όμως, αν ολα ή ένα απο αυτά τα μέρη των υβριδικών πάθουν βλάβη - μπορεί να συμβεί, κανένα αυτοκίνητο δεν ειναι στο απυρόβλητο και κανένα σύστημα, σαν IT το ξέρω πολύ καλα - τότε ακριβώς λόγω του οτι ειναι τόοσοο καλά (πχ τα φρένα που περιγράφεις) δεν θα έχουν αντιστοιχα και μεγαλύτερο κόστος επισκευής?
-
Μακάρι να μπορούσα να σου απαντήσω σε αυτό. Πάντως επειδή το δουλεύουν χρόνια το σύστημα και είναι στην 4η γενεά του (και μιλάμε για την Toyota) από εμένα έχουν τουλάχιστον το 'τεκμήριο της αθωότητας'. Είναι και αυτό που μετράμε ποιος το λέει. Αντίστοιχες υποσχέσεις πχ από το VAG (μην σου πω οποιαδήποτε υπόσχεση από αυτούς) θα την μετέφερα στην παρέα μου ως ανέκδοτο το βράδυ που είναι να βγω για μπύρα.
Να πω κάτι ακόμα. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις a priori. Μια ζωή χλευαζουμε την αναξιοπιστία των Ιταλών πχ και στην δουλειά μου που είμαστε 40 άτομα με μέσο όρο 1,5 όχημα ανά άτομο οι μόνοι που δεν έχουν πάθει ζημιές είναι μια με Punto και ένας με 159 Alfa. Είναι και τύχη, είναι και συγκυρίες, τι να πω. Πάρε το αμάξι που κάνει τα περισσότερα τικ στην λίστα σου και μην προσπαθείς να εξασφαλίσεις τα πάντα από πριν, δεν γίνεται τσάμπα χαλιεσαι. Κοίτα να σε καλύπτει και διάβαζε εδώ, ρώτα, έχει παιδιά που νιώθουν πολύ και θα σε βοηθήσουν.
Δεν λέμε να πας να πάρεις κάτι που σου κάνει κλικ αν διαβάσεις ότι έχει τα Χ,ψ προβλήματα και το λένε αρκετοί. Από αυτά στα οποία θα καταλήξεις πάντως τα επίφοβα με μελέτη θα μπορέσεις να τα διαπιστώσεις και να τα θέσεις εκτός υποψηφιότητας.
Μέχρι για Toyota ακούσα, που είναι συνονόματη της μέγιστης αξιοπιστίας, για σκουριές σε καινούργια και διάφορα προβλήματα από τον μηχανικό μου όταν του είπα ότι την είχα σοβαρή υποψήφια. Τον πιστεύω; Όχι γιατί δούλευε Γερμανία στο εργοστάσιο της AUDI πολλά χρόνια και τώρα έχει συνεργείο VAG. Άρα βρωμάει η δουλειά και ήθελε ναρ σπρώξει στον όμιλο ξανά μην χάσει τον στάνταρ πελάτη. Κράτησα κάτι από όσα μου είπε; Ναι. Να προτιμάω από έναν όμιλο οχημάτων να αγοράζω από τον επικεφαλή του ομίλου. Δεν έχει και άδικο αν το σκεφτείς....
Σορυ για το σεντόνι πάλι.
-
Τι ιδιαίτερο έχουν τα φρένα;
Toyota Corolla 2019