-
Εύπεπτη εμφάνιση το Golf... Το καινούριο Focus είναι μαρκάν ομορφότερο. Έως και εξοτική λες την εμφάνισή του μπροστά τον κουβά με ρόδες.
Όσο για την Ford και τις ανοησίες σχετικά με την διαθεσιμότητα στην Ελλάδα εκδόσεων και κινητήρων συμφωνώ απολύτως. Οι τύποι είναι απερίγραπτοι... Ελπίζω πως στο άμεσο μέλλον θα διορθωθούν αυτά όταν πέσει η σκόνη από τον χαμό του WLTP.
-
οσο αφορα την εμφανιση παντως,δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που να του αρεσει το γκολφ. Ισως υπαρχουν περισοτεροι που δεν τους αρεσει το σιβικ,αλλα αυτοι δεν ξερουν
-
Για αυτό λέω εύπεπτο το γκολφ! Δεν λέω ότι είναι όμορφο λέω το παίρνεις και δεν θα σου πει κανένας πως είναι έτσι ( με την αρνητική έννοια). Περνάει απαρατήρητος και αυτό είναι καλό για πολλούς. Ε με το σιβικ δεν περνάς απαρατήρητος! Για άλλους είναι καλό αυτό για άλλους οχι.
Το γκολφ δεκαετίες τώρα δεν προκαλεί με την εμφάνιση του αλλά δεν γίνεται και deal break για αυτήν ξέρουν τι κάνουν οι γερμαναραδες. Το σιβικ οι 9.5 στις 10 γυναίκες θα ξινισουν την μούρη τους μόλις τους το δείξεις! Θα πεις στα @@ μου εγώ θα το πάρω οκ μαγκιά σου . Αλλά δυστυχώς δεν λειτουργούν όλοι έτσι! Η παντόφλα τους επαναφέρει! Φυσικά είναι και πολλοί που και χωρίς παντόφλα πάλι δεν τους αρέσει.
Πχ και εμένα αυτά τα περιττά πλαστικά με τους ψεύτικους αεραγωγούς τα θεωρώ υπερβολικά και χωρίς λόγο και από την άλλη επικίνδυνα και αγχωτικά γιατί οδηγούμε στους ελληνικούς δρόμους.
Τα φώτα αντίθετα και η μάσκα του μου αρέσουν πολυ και τα φώτα πίσω και η πλαϊνή του όψη είναι σούπερ.
Μετά multimedia 7 ιντσών σε 28000 αμάξι όμως είναι τσιπια. Βάλε τουλάχιστον 9αρα ! 7?....
-
sargus συνφωνω κ εγω μαχι σου.Πολλοι λενε οτι ειναι ασχημο, αλλα ποιο πολλοι το χαζευουν.Πρωτη φορα ειδα κοσμο να κολαει οταν το βλεπει κ να ρωταει ποιο μοντελο ειναι..Ετσι κολησα κ εγω που το ειδα πρωτη φορα πριν καν βγει στην αγορα κ απο κοντα ειναι ποιο ομορφο..Η ομορφια διαφερει για το καθενα.Οσο για το focus αμαξαρα κ αυτο αλλα οχι κ τιποτα ιδιαιτερο στην εμφανιση κ με μικροτερους χωρους για οικογενειακο αμαξι..
-
Στο focus η εμφάνιση έχει να κάνει κατά πολύ με την έκδοση. Όσο για τους χώρους, έχει μικρότερο πορτ μπαγκάζ από το Civic (υπάρχει όμως και το wagon) αλλα οι χώροι των επιβατών είναι ίδιοι ή και καλύτεροι. Επίσης πολύ καλύτερη καμπίνα από άποψη εργονομίας.
-
Συμφωνώ με το 7' Infoteinment και θα επεκτείνω το παράπονο μου. Ίσως είμαι η εξαίρεση του κανόνα. Το Hatchback δεν το θεωρώ εκκεντρικό. Είναι πολεμική μηχανή και το δείχνει. Άμα θες mainstream πάνε πάρε Corolla Sedan, δίνουν δώρο και 40 χρόνια. Γίνεσαι αυτόματα 75 ετών!! Το Civic sedan εμφανισιακά είναι πολύ πιο όμορφο απ' το Hatchback. Το θέμα με εμένα είναι οτι γουστάρω για διαφορετικούς λόγους την εξωτερική εμφάνιση του Civic είτε Hatchback είτε sedan αλλά το απεχθάνομαι εσωτερικά. Εσωτερικά είναι αποκρουστικό. Ο πίνακας οργάνων του μου θυμίζει προσπάθεια σε ταινία από τα 80's να αποδώσουν πίνακα οργάνων οχήματος 'φουτουριστικό', όπως τότε το φανταζόταν, με πρωταγωνιστή Arnold Schwarzenegger και μέσα από το όχημα να βγαίνει 'εξωγήινος' γιατί η ταινία βγήκε επί προεδρίας Ρίγκαν και για να προμοτάρει το πρόγραμμα 'star wars' η ταινία αφορούσε τον εποικισμό του Άρη το 2025....Φτωχή ποιότητα υλικών στα καθίσματα. Μετριοτατα σε εμφάνιση και αίσθηση πλαστικά. Και το Infoteinment μέγεθος, λειτουργία, εμφάνιση super Nintendo 1994...
Το Golf είναι αντικειμενικά άσχημο. Άσχημο όμως. Ειδικά σε εκείνο το χρώμα το μουσταρδολαχανοφοσφοριζέ του promo είναι σαν κακοβαμμένη γκόμενα που θες να τις πεις 'κοπελιά βαφτηκες ή έχασες στο paintball;;' αλλά σε εμποδίζει το Savoir Vivre και ο ΠΚ. Το cost cutting έχει πιάσει ουρανό και κάνει μπαμ. Το τελευταίο και καλύτερο overall golf, με τα στραβά και τα καλά του, ήταν το 7,5 κατ'εμε...
-
Ότι και να λέμε το μεγαλύτερο μείον είναι ο Σ. Καταργείς το diesel μέγα λάθος. Αλλά και στον 1.5 απ ότι είδα στο αγγλικό σαιτ έχει 5 κατηγορίες και φέρνει μόνο την πιο ακριβή.
-
Συμφωνώ με το 7' Infoteinment και θα επεκτείνω το παράπονο μου. Ίσως είμαι η εξαίρεση του κανόνα. Το Hatchback δεν το θεωρώ εκκεντρικό. Είναι πολεμική μηχανή και το δείχνει. Άμα θες mainstream πάνε πάρε Corolla Sedan, δίνουν δώρο και 40 χρόνια. Γίνεσαι αυτόματα 75 ετών!! Το Civic sedan εμφανισιακά είναι πολύ πιο όμορφο απ' το Hatchback. Το θέμα με εμένα είναι οτι γουστάρω για διαφορετικούς λόγους την εξωτερική εμφάνιση του Civic είτε Hatchback είτε sedan αλλά το απεχθάνομαι εσωτερικά. Εσωτερικά είναι αποκρουστικό. Ο πίνακας οργάνων του μου θυμίζει προσπάθεια σε ταινία από τα 80's να αποδώσουν πίνακα οργάνων οχήματος 'φουτουριστικό', όπως τότε το φανταζόταν, με πρωταγωνιστή Arnold Schwarzenegger και μέσα από το όχημα να βγαίνει 'εξωγήινος' γιατί η ταινία βγήκε επί προεδρίας Ρίγκαν και για να προμοτάρει το πρόγραμμα 'star wars' η ταινία αφορούσε τον εποικισμό του Άρη το 2025....Φτωχή ποιότητα υλικών στα καθίσματα. Μετριοτατα σε εμφάνιση και αίσθηση πλαστικά. Και το Infoteinment μέγεθος, λειτουργία, εμφάνιση super Nintendo 1994...
Το Golf είναι αντικειμενικά άσχημο. Άσχημο όμως. Ειδικά σε εκείνο το χρώμα το μουσταρδολαχανοφοσφοριζέ του promo είναι σαν κακοβαμμένη γκόμενα που θες να τις πεις 'κοπελιά βαφτηκες ή έχασες στο paintball;;' αλλά σε εμποδίζει το Savoir Vivre και ο ΠΚ. Το cost cutting έχει πιάσει ουρανό και κάνει μπαμ. Το τελευταίο και καλύτερο overall golf, με τα στραβά και τα καλά του, ήταν το 7,5 κατ'εμε...
Λίγα λόγια για το SNES! Ενώ στην αρχή μου είχες κάνει ομολογώ κακή εντύπωση, μάλλον έπεσα έξω. Τώρα συμφωνώ σε όλα με εσένα. Το infotainment δεν είναι καλό, ευτυχώς με Hondahack βελτιώνεται και βλέπεις και Netflix αν θες. Βάζεις και εφαρμογές όπως ktuner light και βλέπεις ποιότητα βενζίνης , θερμοκρασίες μετά το intercooler, πιέσεις τούρμπο και παρά πολλά άλλα. Σου μετράει και 0-100, 400 μέτρα κτλπ. Το civic είναι όπλο.
Όσο για το γκολφ, μην ξεχνάμε τι γεμάτο και πλούσιο γδούπο κάνει το κλείσιμο της πόρτας.
-
Συμφωνώ με το 7' Infoteinment και θα επεκτείνω το παράπονο μου. Ίσως είμαι η εξαίρεση του κανόνα. Το Hatchback δεν το θεωρώ εκκεντρικό. Είναι πολεμική μηχανή και το δείχνει. Άμα θες mainstream πάνε πάρε Corolla Sedan, δίνουν δώρο και 40 χρόνια. Γίνεσαι αυτόματα 75 ετών!! Το Civic sedan εμφανισιακά είναι πολύ πιο όμορφο απ' το Hatchback. Το θέμα με εμένα είναι οτι γουστάρω για διαφορετικούς λόγους την εξωτερική εμφάνιση του Civic είτε Hatchback είτε sedan αλλά το απεχθάνομαι εσωτερικά. Εσωτερικά είναι αποκρουστικό. Ο πίνακας οργάνων του μου θυμίζει προσπάθεια σε ταινία από τα 80's να αποδώσουν πίνακα οργάνων οχήματος 'φουτουριστικό', όπως τότε το φανταζόταν, με πρωταγωνιστή Arnold Schwarzenegger και μέσα από το όχημα να βγαίνει 'εξωγήινος' γιατί η ταινία βγήκε επί προεδρίας Ρίγκαν και για να προμοτάρει το πρόγραμμα 'star wars' η ταινία αφορούσε τον εποικισμό του Άρη το 2025....Φτωχή ποιότητα υλικών στα καθίσματα. Μετριοτατα σε εμφάνιση και αίσθηση πλαστικά. Και το Infoteinment μέγεθος, λειτουργία, εμφάνιση super Nintendo 1994...
Το Golf είναι αντικειμενικά άσχημο. Άσχημο όμως. Ειδικά σε εκείνο το χρώμα το μουσταρδολαχανοφοσφοριζέ του promo είναι σαν κακοβαμμένη γκόμενα που θες να τις πεις 'κοπελιά βαφτηκες ή έχασες στο paintball;;' αλλά σε εμποδίζει το Savoir Vivre και ο ΠΚ. Το cost cutting έχει πιάσει ουρανό και κάνει μπαμ. Το τελευταίο και καλύτερο overall golf, με τα στραβά και τα καλά του, ήταν το 7,5 κατ'εμε...
Και εμένα με εντυπωσίασαν οι αναφορές σου! έχουμε και παρόμοια ηλικία μάλλον και τα θυμόμαστε αυτά!
αυτό το Golf πώς πουλάει ακόμη, είναι ένα μεγάλο μυστήριο για μένα..
Όταν φτάσουμε 75 να έχεις έτοιμη τη λύση να μας κόψει 30 χρόνια!
-
Καλημέρα κύριοι. Πάντα όταν με πρωτογνωρίζουν δεν με χωνεύουν γιατί είναι πολύ παρεξηγήσιμο το ύφος μου, είτε στον γραπτό είτε στον προφορικό λόγο. Εδώ δεν είδατε τίποτα, στο forum της Ford να δείτε γλέντια. 'Ευτυχώς' κόψαν πολλαπλούς και τον 1.5 από το Focus hatch και δεν θα χρειαστεί ποτέ να logαρω εκεί ξανά κατά 95%. Τεσπα καλή καρδιά...
@Dublin 82αρης είμαι. Στα 70 αν έχουμε αντανακλαστικά ακόμα (ο πατέρας μου ετών 81 έφαγε κλήση πριν κάνα δίμηνο για 167χλμ με φωτογραφικό ραντάρ, έχει Almera 3θ 1.4 μοντέλο 2000...) θα πάρουμε Civic να ξανανιωσουμε!
Αν και έτσι όπως το πάνε με το παρανοϊκό περιβαλλοντικό ξέσπασμα επάνω στην αυτοκινητοβιομηχανία (πουθενά αλλού τέτοιο 'μένος' δεν έχω δεί) όταν θα είμαστε εμείς 70 ετών θαχει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα από τις 3 εταιρείες που θα έχουν απομείνει και θα έχουν όλα 0-100 σε 4' με ηλεκτρικό κόφτη τα 129 χλμ/ώρα....
-
Ωχχχχ, κλήση ραντάρ σε 81χρονο οδηγό με 167 Km/h; Βγήκε ο χάρος παγανιά...
-
Ωχχχχ, κλήση ραντάρ σε 81χρονο οδηγό με 167 Km/h; Βγήκε ο χάρος παγανιά...
Άρα 180 κοντερισια. Ε δεν είχε και πολλά ακόμα. Σενιος ο driver.
-
Mετά από 16 μήνες κατοχής, του 1.5 sport και 15.000 χλμ. ας γράψω ένα σύντομο review για την συμβίωση μαζί του:
Το αυτοκίνητο είναι ακριβώς όπως το παρέλαβα. Καμία μετατροπή, καμία προσθήκη. Ούτε ανεμοθραύστες, ούτε μεμβράνες, κανένα αξεσουάρ, κανένα ράβε - ξήλωνε. Δε ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά αυτό στην περίπτωσή μου αυτό σημαίνει κανένας τριγμός. Συμπεριφέρεται σαν ένα κομμάτι σε παντός είδους οδόστρωμα.
Αποκλειστικά χρήση 100αρας ΕΚΟ, 1ο σέρβις στους 11 μήνες & 10.350 χλμ, εναλλαγή μπρος – πίσω τα ελαστικά για ομοιόμορφη φθορά και αναβάθμιση του navi.
Πλύσιμο κάθε 2 εβδομάδες, κλειστό γκαράζ, ήπια χρήση στη καραντίνα για να φορτίζει λίγο η μπαταρία και να πατάνε τα ελαστικά.
Από κατανάλωση έχω δει από 4,4 έως και 13,7 λτ/100 χλμ. Το δεξί μου πόδι, η διάθεση και η διαδρομή την καθορίζει. Το fuel efficiency σε όλο του το μεγαλείο.
Το μοτέρ γαζώνει στην κυριολεξία, η ανάρτηση συμπεριφέρεται σαν σε ράγες, όπως την 1η μέρα, το κιβώτιο ταχυτήτων απλά κορυφαίο. Τα φρένα είναι άγκυρες κάτω από όλες τις συνθήκες και ο αρχικός τριγμός σε φρενάρισμα από χαμηλές ταχύτητες εξαφανίστηκε.
Τα ελαστικά με ικανοποιούν αρκετά, δεδομένου ότι είναι 1ης τοποθέτησης. Έχουν ιδανική ισορροπία σε κράτημα, θόρυβο, άνεση και αντίσταση κύλισης. θα ήθελα ένα κλικ καλύτερα και όταν τα αλλάξω θα πάω σε primacy 4, δεδομένου ότι δεν θέλω να βάλω ps4, για να μην επιβαρύνω τον θόρυβο κύλισης και την κατανάλωση. Άλλωστε το αυτοκίνητο, δεν είναι hot hatch, αλλά ένα σβέλτο οικογενειακό.
Είχα πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα στην κατοχή μου, αλλά με το συγκεκριμένο είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος έως τώρα. Είναι προϊόν σοβαρού engineering και όχι life style & cost cutting.
Μακάρι να αποδείξει ότι έχει αξιοπιστία και διάρκεια στο χρόνο.
-
Ωραίος Ηλία! Μακάρι να το χαίρεσαι για πολύ καιρό.
Τα δεδομένα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού που κοντεύουν 4 χρόνια κτήσης και μάλλον εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομέτρων δείχνουν ότι μάλλον και η 10η γενιά θα αποδειχθεί όσο αξιόπιστες ήταν και οι προηγούμενες. Μένει να το δούμε!
Δε μου λες, 1 φορά μόνο σε έχει στείλει στο σερβις σε 15 μήνες ή έχεις παραλλείψει κάτι μόνος σου;
-
Στους 11 μήνες έκανα 1ο σέρβις, με 10.350 χλμ., 30 ημέρες πριν τη λήξη του βάσει του service reminder. Το πήγα νωρίτερα. Tώρα έχω άλλες 220 ημέρες για το επόμενο σέρβις. Δεν μου έχει βγάλει τίποτα ενδιάμεσα και δεν έχω παραλείψει τίποτα.
-
Περίεργο...εμένα μου έβγαλε 1-2 μήνες μετά το πρώτο σερβις ότι θέλει σερβις Β (έλεγχος διάφορων πραγμάτων). Μήπως στο είχε βγάλει εσένα ήδη και στο έκαναν μαζί;
-
Κατηγορηματικά όχι.
Αυτό που συμβαίνει σε σένα έχει εξήγηση: Χωρίς καν να ξέρω τις οδηγικές σου συνήθειες, είμαι σίγουρος ότι διανύεις μικρές αποστάσεις, συχνά άναψε – σβήσε, χωρίς το μοτέρ να πιάσει ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας και ο αλγόριθμος του service reminder σε στέλνει ενδιάμεσα για σέρβις - έλεγχο.
Η ως άνω χρήση είναι κάτι που κανένας μα κανένας κινητήρας τούρμπο άμεσου ψεκασμού δεν την «αγαπάει». Το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να τσιμεντώσεις το econ και να μη το χρησιμοποιήσεις ποτέ ξανά, παρά μόνο σε διάνυση μεγάλων αποστάσεων, όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν. Bάζε και καμιά κατοστάρα αραιά και που.
Φυσικά και δε θα προσαρμόσεις τις ανάγκες μετακίνησής σου στα θέλω του L15BA. Απλά θα πηγαίνεις πιο συχνά για σέρβις – έλεγχο.
Φρόντισε όμως σε αυτά τα ενδιάμεσα σέρβις να γίνονται οι ρυθμίσεις – έλεγχοι που ο κατασκευαστής προβλέπει και όχι να πληρώνεις μόνο οπτικούς ελέγχους.
-
χαχαχα το 'econ' έχω να το πατήσω από το στρώσιμο! Αφού λέω να το ξυλώσω να το κάνω ποτηροθήκη! (ναι ξέρω, δε χωράει ο καφές αλλά χωράει η ρακί σε σφηνακοπότηρο.. ).
Ναι, έχω πολλά άναψε-ξεκίνα-σταμάτα-σβήσε σε μικρές αποστάσεις. Το χρησιμοποιώ κανονικά σαν οικογενειακό, πάω τα παιδιά στο σχολείο, εγώ δουλειά, σούπερμαρκετ, κέντρο για δουλειές κτλ. Όταν βρω βέβαια ανοιχτό δρόμο, το πλακώνω .
Δεν του φέρομαι με στοργή αλλά προσέχω τα βασικά και θέλω να με υπηρετεί εκείνο και όχι το αντίστροφο. Μέχρι σήμερα και εγώ φουλ ευχαριστημένος!
-
Εμένα μου έβγαλε να πάω σέρβις σε 30 μερόνυχτα. Έχω 5.000 αλλά το ξεκωλωσα με πατήματα στην εθνική για τις ανάγκες παραμετροποίησης του προγράμματος. Στο ECON έχω την νορμάλ εργοστασιακή ρύθμιση.
-
Από αυτά που διαβάζω, παρατηρώ ότι ο υπολογιστής γενικά βγάζει πάρα πολύ κοντινά διαστήματα σέρβις (κατά μέσο όρο περί τα 10.000 Km) που είναι τελείως ασυνήθιστο για τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Αυτό θα έλεγα ότι είναι και καλό (για την συντήρηση) και κακό (για την τσέπη)...
Νέο Honda Civic 2017