Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 85
    • 86
    • 45 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    1716
    65352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @lap last edited by

      Καλα εγω καταλαβα υποψηφιων πολιτικων;

      Γιουπιιιι

      Χαχα! Όποιος δεν έχει το νου του στην οικογενειακή ζωή φαίνεται αμέσως!

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • nickthetrib
        nickthetrib @alex-mix last edited by

        Πατριωτακι πατριωτακι? Στην αρχή χάρηκα μετά είδα πως μιλάς για το 2.0

        +1

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          soch last edited by

          Έκανα αίτηση για td και περιμένω τηλεφώνημα. Με ενδιαφέρει άμεσα το C-HIC Bi tone 2.0 στην έκδοση Special Edition Pack.

          Στον διαμορφωτή το βλέπω με μείωση τιμής λόγω προωθητικής ενέργειας στα 31.650€.

          α. έχει νόημα να γυρίσω τις αντιπροσωπίες για καλύτερη τιμή ή δώρα;

          β. μήπως να περιμένω για την αλλαγή του νόμου σε σχέση με τη μείωση των Τ.Τ.;

          γ. έχει κανείς άποψη για τις προστασίες που προσφέρει η Toyota (κεραμική στο χρώμα, προστασία στις ζάντες και το δέρμα των καθισμάτων);

          Μερσί

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            arvani @soch last edited by

            α. έχει νόημα να γυρίσω τις αντιπροσωπίες για καλύτερη τιμή ή δώρα;

            β. μήπως να περιμένω για την αλλαγή του νόμου σε σχέση με τη μείωση των Τ.Τ.;

            Καλημέρα,

            Τρομερή επιλογή, θα το χαρείς πολύ! Μόνο αρνητικό για εμένα όπως έχω ξαναγράψει στο νήμα είναι το μικρό πορτπαγκάζ. Αν είσαι ΟΚ με αυτό τότε ναι, θα είναι μια πολύ καλή περίπτωση αγοράς αυτοκινήτου.

            Στις ερωτήσεις σου:

            Δεν έχω εικόνα για το αν θα έκανε κάτι παραπάνω ο αντιπρόσωπος αλλά δεδομένου ότι έχει πέσει η τιμή €1.5Κ μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο για οποιοδήποτε έξτρα όφελος. Άντε να βάλουν κανά συναγερμό (?)

            Με τα νέα τέλη ταξινόμησης (όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το Newsauto.gr) το αυτοκίνητο σου βγαίνει ~€150 φθηνότερο, δηλαδή στο όριο κάποιου λάθους στους υπολογισμούς μου. Οπότε μάλλον δεν αξίζει να περιμένεις...

            Ως κάτοχος 2.0 Βi tone Chic, με ρωτάς ότι θες 🙂

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • S
              soch last edited by

              @arvani

              Πολύ χαίρομαι που μιλάω με κάτοχο του μοντέλου που με ενδιαφέρει, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

              Αναφορικά με το πορτπαγκάζ, τώρα έχω Astra G 5πορτο με περίπου την ίδια χωρητικότητα. Είμαστε οικογένεια με 1 παιδί 8 ετών οπότε τα δύσκολα με καρότσια και τα συναφή περάσανε. Είμαι οκ, απλά θα πάρω μπάρες οροφής για να βάζω μπαγκαζιέρα (την οποία έχω) αν και όποτε χρειαστεί.

              Το αμάξι που θέλω είναι εκθεσιακό (όπως ακριβώς το θέλω, special edition με το πακέτο JBL + οπτικά βοηθήματα), οπότε και να μου προτείνουν συναγερμό θα είναι after market. Προτιμώ να βάλω ένα καλό μοντέλο όπως ο Pandora που έχω στη μηχανή και ο οποίος τοποθετείται μόνο από εξουσιοδοτημένους της Pandora.

              Ο αντιπρόσωπος που μίλησα θα έχει test drive (το 1.8 όμως) από βδομάδα. Θέλω πρώτα να το δοκιμάσω διότι διαβάζω αρκετά για τις διαφορές που έχει στην οδήγηση από ένα συμβατικό αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο. Εσένα σου πήρε χρόνο προσαρμογής η οδήγησή του; Γενικά σε ξένισε στην αρχή; Επίσης το infotainment είναι αργό όπως διαβάζω σε μερικά φόρα; Τέλος, επειδή η πόρτα του γκαράζ είναι οριακού πλάτους (2 μέτρα), το σύστημα έξυπνης στάθμευσης βοηθάει να μην κοπανήσω καμία πόρτα και χαλάσω το αμάξι; Στο Opel που είναι πλάτους 1709 κλείνω τον αριστερό καθρέπτη για να μπω άνετα, το CHR που είναι 1795 με αγχώνει λίγο. Πάλι καλά που στην έκδοση που με ενδιαφέρει κλείνουν οι καθρέπτες ηλεκτρικά.

              Σε ζάλισα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • A
                arvani @soch last edited by

                Είμαι οκ, απλά θα πάρω μπάρες οροφής για να βάζω μπαγκαζιέρα (την οποία έχω) αν και όποτε χρειαστεί.

                Εσένα σου πήρε χρόνο προσαρμογής η οδήγησή του; Γενικά σε ξένισε στην αρχή; Επίσης το infotainment είναι αργό όπως διαβάζω σε μερικά φόρα; Τέλος, επειδή η πόρτα του γκαράζ είναι οριακού πλάτους (2 μέτρα), το σύστημα έξυπνης στάθμευσης βοηθάει να μην κοπανήσω καμία πόρτα και χαλάσω το αμάξι; Στο Opel που είναι πλάτους 1709 κλείνω τον αριστερό καθρέπτη για να μπω άνετα, το CHR που είναι 1795 με αγχώνει λίγο. Πάλι καλά που στην έκδοση που με ενδιαφέρει κλείνουν οι καθρέπτες ηλεκτρικά.

                Έτσι έχω κάνει κι εγώ. Απλά υπολόγιζε +1λίτρο / 100χλμ κατανάλωση στην Εθνική με περίπου 130χλμ/ωρα

                Δεν χρειάστηκε κανένας χρόνος προσαρμογής, όλα μια χαρά. Έχει και το δήθεν σειριακό, οπότε μπορείς να ασχολείσαι για αυτό που κατά κάποιο τρόπο προσομειάζει την ύπαρξη default σχέσεων.

                Το infotainment είναι μια χαρά, σίγουρα πολύ πιο γρήγορο από το 2018 Yaris της γυναίκας, αλλά σε κάθε περίπτωση θα έχεις το Car Play / Android Auto μονίμως συνδεδεμένο, οπότε και δεν σε ενδιαφέρει τόσο η απόκριση του Infotainment 🙂

                Η έκδοση μου διαφέρει από την δική σου στο ότι δεν έχω Blind spot monitor, parking assistant και JBL νομίζω, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Έχει κουμπάκι που κλείνεις τους καθρέπτες εν κινήσει αν χρειαστεί για να το χωρέσεις.

                Πάντως το CHR Forum UK είναι πολύ ενεργό forum οπότε μπορείς να βρεις πραγματάκια που σε ενδιαφέρουν (αν και λίγο χαοτική η δομή του...)

                Για ότι θες μου λες 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/sigase-to-turbo-apo-to-toyota-c-hr

                  Τέλος ο 1,2 T petrol. Παίζει να είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που δεν θα πληρώνει 1€ περιβαλλοντικούς φόρους...

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dublin @sabas_thess last edited by

                    https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/sigase-to-turbo-apo-to-toyota-c-hr

                    Τέλος ο 1,2 T petrol. Παίζει να είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που δεν θα πληρώνει 1€ περιβαλλοντικούς φόρους...

                    Δεν μπορούν να βάλουν τον 1.5 hybrid του Yaris; καλύτερος δεν θα είναι από αυτόν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • storm
                      storm last edited by

                      Την προηγούμενη βδομάδα κοιτούσα τις τιμές του και σκεφτόμουν ότι το 1.2 με τα 21720 είχε πολύ καλή τιμή και πολύ καλό εξοπλισμό.

                      Και σήμερα το κατάργησαν.

                      Εκεί στην Toyota θεωρούν ότι οι Έλληνες σαν λαός είναι λεφτάδες.

                      Και αν κάποιος είναι λεφτάς θα πάει να πάρει Toyota; Περίεργα πράγματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Καλά χ@σμένη γενικότερα την έχουν την Ελλάδα ως αγορά. Η Toyota είναι ένας κολοσσός μηχανή παραγωγής κερδών. Αυτό που την νοιάζει είναι να μην χάνει σεντ. Για να μην πληρώνει περιβαλλοντικό φόρο στην Ε.Ε. το έκανε 1000%. Άντε 990% και 10% για να μην έχει έξτρα γραμμή παραγωγής τρίτου μηχανικού συνόλου, οπότε πάλι έμμεσα λόγο μικρότερων εξόδων έχει μεγαλύτερο όφελος!

                        Άλλωστε έχει αποκτήσει το κοινό του το υβριδικό σύστημα. Με τον 2.0L μάλιστα ουσιαστικά δεν έχει μειονέκτημα. Τώρα αν εμείς έχουμε τρομοφορολογικό σύστημα ε εκεί και αν χ@στηκαν!!

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @storm last edited by

                          Την προηγούμενη βδομάδα κοιτούσα τις τιμές του και σκεφτόμουν ότι το 1.2 με τα 21720 είχε πολύ καλή τιμή και πολύ καλό εξοπλισμό.

                          Και σήμερα το κατάργησαν.

                          Εκεί στην Toyota θεωρούν ότι οι Έλληνες σαν λαός είναι λεφτάδες.

                          Όπως είπε και ο Σάμπας, χέστηκαν για την Ελλάδα. Επίσης, περίπου το 90% των C-HR που πωλούνται στην χώρα μας είναι Υβριδικά (άλλωστε δεν έχει νόημα ως 1.2, υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία), οπότε πάλι δεν τους νοιάζει ακόμα και για Ελλάδα.

                          ΥΓ: κρατάω μια επιφύλαξη για το άρθρο, γιατί είχε γραφτεί το ίδιο και πριν 2 χρόνια (νομίζω άπό το ίδιο site) και ήταν ψέμματα και τους έστειλε επιστολή η Toyota Hellas να ανακαλέσουν.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • alex-mix
                            alex-mix @fanis75 last edited by

                            Storm wrote:

                            Την προηγούμενη βδομάδα κοιτούσα τις τιμές του και σκεφτόμουν ότι το 1.2 με τα 21720 είχε πολύ καλή τιμή και πολύ καλό εξοπλισμό.

                            Και σήμερα το κατάργησαν.

                            Εκεί στην Toyota θεωρούν ότι οι Έλληνες σαν λαός είναι λεφτάδες.

                            Όπως είπε και ο Σάμπας, χέστηκαν για την Ελλάδα. Επίσης, περίπου το 90% των C-HR που πωλούνται στην χώρα μας είναι Υβριδικά (άλλωστε δεν έχει νόημα ως 1.2, υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία), οπότε πάλι δεν τους νοιάζει ακόμα και για Ελλάδα.

                            ΥΓ: κρατάω μια επιφύλαξη για το άρθρο, γιατί είχε γραφτεί το ίδιο και πριν 2 χρόνια (νομίζω άπό το ίδιο site) και ήταν ψέμματα και τους έστειλε επιστολή η Toyota Hellas να ανακαλέσουν.

                            Μπα Φανή δίκιο πρέπει να έχουν, αν μπεις στην σελίδα της Toyota και πας να κάνεις διαμόρφωση το chr δεν υπάρχει ο 1.2 ενώ πρώτα υπήρχε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • storm
                              storm last edited by

                              Κρίμα πάντως. Το κοιτούσα ιδιαίτερα αυτό το αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα 1.2 τούρμπο.

                              Τα υβριδικά αυτοκίνητα με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                CHR 2.0 σε αυτοκινητόδρομο. Δυνατό!

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • X
                                  xristos-agath last edited by

                                  Καλησπέρα στην ομάδα. Με ενδιαφέρει ιδιαιτέρως το CHR υβριδικό 1.8l. Η σκέψη μου είναι η εξής. Συμφέρει ένα τέτοιο αμάξι να το αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο με λιγότερο από 40.0000 και μέχρι 3ετιας? Βλέπω στο διαδίκτυο κάποιες καλές επιλογές (τουλάχιστον με την πρώτη ματιά) όπου μπορεί κανείς να αγοράσει την ΗΙC έκδοση στη τιμή της c-enter. Οι βελτιώσεις του CHR 2020 έναντι του CHR 2017-2018 είναι σημαντικές?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Ειχα κοιτάξει τα chr πρόσφατα και προσωπικά μου φάνηκαν ακριβά ως μεταχειρισμένα, κρατάνε τιμή.

                                    Θα πήγαινα σε καινούργιο αν ενδιαφερομουν για το συγκεκριμένο. Αν δεν βιάζεσαι περίμενε λίγο καιρό μήπως πέσει και η τιμή του μιας και ψηφίστηκε νόμος με νέο τρόπο υπολογισμού των τελων ταξινομησης

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      arvani @xristos-agath last edited by

                                      Συμφέρει ένα τέτοιο αμάξι να το αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο με λιγότερο από 40.0000 και μέχρι 3ετιας?

                                      Νομίζω ότι τρέχουν αρκετές προσφορές (ή τουλάχιστον έτρεχαν μετά την επανεκίνηση του Ιουνίου) που έπεφτε η τιμή στα C-HR, αν και όχι πολύ για τα 1.8λτ. Οπότε θα πήγαινα στοχευμένα να ρωτήσω σε 1-2 αντιπροσωπείες για την τιμή που βγαίνουν τα ετοιμοπαράδοτα. Επίσης νομίζω ότι στο car.gr υπάρχουν και κατά καιρούς αγγελίες εκθεσιακών που έχουν καλύτερη τιμή από τον τιμοκατάλογο, οπότε κι αυτό είναι άξιο προσοχής.

                                      Οι βελτιώσεις του CHR 2020 έναντι του CHR 2017-2018 είναι σημαντικές?

                                      Για το 1.8, είναι ελάχιστες. Η πιο σημαντική νομίζω είναι το Apple car Play / Android Auto και ίσως η σουίτα συστημάτων ασφαλείας που πλέον έρχεται ως stadar (δεν ξέρω η γενιά του 2018 τι περιελάμβανε από αυτά τα συστήματα...). Οι περισσότερες αλλαγές αφορούν την είσοδο του 2.0λτ μοτέρ και το στήσιμο του 2.0. Οπότε αν δεν βρίσκεις σημαντικά τα παραπάνω, δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος να πας στο Facelift μοντέλο. Βέβαια η μυρωδιά του κανούργιου είναι άλλο πράγμα 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A
                                        arvani @mastoras78 last edited by

                                        Αν δεν βιάζεσαι περίμενε λίγο καιρό μήπως πέσει και η τιμή του μιας και ψηφίστηκε νόμος με νέο τρόπο υπολογισμού των τελων ταξινομησης

                                        To τέλος είναι ήδη μειωμένο (υβριδικό @ 50%), οπότε η όποια μείωση θα είναι στο μισό.

                                        Το λέω απλά για να μην περιμένει άδικα ο φίλος 🙂

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          Συγνώμη αλλά η σημαντικότερη αλλαγή στο FL δεν είναι καθόλου ανούσια. Είναι βελτίωση στην μέτρια ηχομόνωση που είχε το προFL. Εκτός αν  σε ένα όχημα που έχει ως 3ο μεγαλύτερο μειονέκτημα το βουητό του CVT (γτ 18αρι μιλάω, 1ο επιδόσεις, 2ο χώροι) ενώ πρεσβεύει αν μη τι άλλο το comfort driving δεν μας νοιάζει η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης, οπότε πάω πάσο...

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • D
                                            dublin @sabas_thess last edited by

                                            Συγνώμη αλλά η σημαντικότερη αλλαγή στο FL δεν είναι καθόλου ανούσια. Είναι βελτίωση στην μέτρια ηχομόνωση που είχε το προFL. Εκτός αν  σε ένα όχημα που έχει ως 3ο μεγαλύτερο μειονέκτημα το βουητό του CVT (γτ 18αρι μιλάω, 1ο επιδόσεις, 2ο χώροι) ενώ πρεσβεύει αν μη τι άλλο το comfort driving δεν μας νοιάζει η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης, οπότε πάω πάσο...

                                            +1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 45 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr